Augustus 2008 stoppers deel III

Oohh sorry missmarm, hoe was je echo… ben heel erg benieuwd.

En deb tuurlijk mag jij je echo-foto’s laten zien, en geweldig dat je al zoveel stickers hebt voor mathijsje zijn dieren boek.

tuurlijk wil ik foto’s van jullie beeb zien!

nette, ik weet ook niet waar je die rubbers kan kopen. Maar bidon’s zijn toch niet zo gek duur,of vergis ik me nu? (manlief krijgt er regelmatig bij wedstrijden enzo)

Missmarm, ben benieuwd naar jou echo

Dadelijk naar de stad met mijn apie. Papa is van het weekend jarig, dus er moet een kadoo gekocht worden.

Verder ben ik vandaag 12 weken. De psychologische grens van losgaan qua shoppen. Ik mag nu dus een pakje gaan kopen van mezelf (sorry Deb, dit voelt voor mij zo tegenstrijdig naar jou toe :cry: )

Vanavond naar de caesartherapeute, om mijn bekken die al weer begint op te spelen.

Nette, ik voel me eigenlijk wel goed…Klinkt raar om te zeggen geloof ik, maar het is gewoon zo.

Ik vind het nog altijd verschrikkelijk dat ons beebje niet bij ons mag blijven, maar ik probeer het allemaal toch wel van de zonnige kant te bekijken hoor…De toekomst heeft vast nog wat moois voor ons in het verschiet!

Af en toe is het heel confronterend en af en toe is het verschrikkelijk moeilijk om de moed er in te houden, maar in hoofdlijnen gaat het goed met ons.

Lichamelijk is er nog weinig aan de hand. Heb wel het idee dat mijn lijf langzaamaan begint te beseffen dat het niet helemaal goed gegaan is, maar buiten een verdwaald krampje en een aanwezig zeurend gevoel in mijn buik merk ik dus nog niks. Geen bloedverlies, geen hevige krampen…Niks noppes nada.

Dat kan ook best nog een poosje duren, dus ik wacht het maar gewoon af. Kennelijk heeft mijn lijf deze periode ook nodig. Die gun ik het dan maar he…

Voor ons is het enerzijds ook wel fijn, want we kunnen op deze manier wennen aan het afscheid nemen op de een of andere manier.

Ach, hoe dan ook, geen zorgen om mij! Het komt echt wel goed hier!

Lieve wwb…gefeliciteerd met je magische 12 weken grens meis! Super!!!

En ja, ga alsjeblieft maar eens lekker los met pakjes shoppen! Daar hoef je je tegenover mij alles behalve lullig om te voelen hoor! Echt, mijn tijd komt ook weer! Ik heb geduld :-* :-* :-*

Deb; Tuurlijk wil ik die zien. Kan je er zelf goed naar kijken?!

WWB; Joehoe, 12 weken over… Shopze!

Nette; Haha, kan me voorstellen dat het wennen is!

Ik kan nog redelijk goed wachten hoor… Met moeite, maar het mag gewoon niet van mezelf. Heel moeilijk voor iemand met het geduld van een pinda :wink:

Nou meiden…hier dan even twee photobucket linkjes…Echofoto’s van mijn beeb. Niet klikken als je ze niet wilt zien dus!

http://i329.photobucket.com/albums/l390/debbienorbart/IMG_5051.jpg

beeb van zijkant gezien, hierop zie je ook de 9 weken en 5 dagen termijn

http://i329.photobucket.com/albums/l390/debbienorbart/IMG_5049.jpg

beeb aan de voorkant…hierop kan ik mooi een gezichtje herkennen, maar ik denk dat dat voor jullie vanaf deze foto heel lastig wordt…maar ik heb het in ieder geval geprobeerd met jullie te delen.

Flien, ik kan er eigenlijk heel goed naar kijken. Vooral omdat beeb nu voor mij opeens een echt kindje geworden is…Het voelt goed…Een soort van kennismaking voordat we ook weer echt afscheid moeten nemen…

Mooie foto’s hoor Deb. Ik heb wel even moeten neuzen, maar zie precies wat jij zegt!

Fijn dat het voor jou een kennismaking is en dat het fijn is. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Mijn eigen spanning staat er dan zo mee in contrast!

Je hoeft niks te zeggen Flien…Het is zoals het is en het is goed zo…

Ik ga voor nu gewoon weer lekker met jullie meeleven en met een beetje mazzel kan ik snel weer voor het echie met jullie meedoen!

:-* :-* :-*

Moest Marinda werken vandaag trouwens? Het duurt zo lang…

Misschien is ze een feestje aan het bouwen met haar man?!

Zal ik haar smsen? Ik heb haar nummer nog hier in mijn inbox staan… (Aan m’n kapotte telefoon heb ik niks meer :oops: )

Ja! Doe eens…Zeg maar dat ik het niet meer uithou van de spanning hoor…

Deb hele mooie echo foto’'s :hug: en wat kom je toch sterk over.

Duurt inderdaad lang met missmarm he

Ik heb gesmst, dus nu afwachten!!!

Net even een pan fruit voor Leine op gezet. Haar fruithapjes waren al 2 dagen op. Dus ze heeft al 2 dagen geen fruit gehad! :oops:

We wachten af Flien!

Pan fruit? Leg uit? Finn vreet al vanaf een maand of 7/8 bergen fruit uit het vuistje (Finn houdt niet van “prutjes”, die moet wat te kauwen hebben, Basten op zijn beurt wilde altijd alles het liefst “klontvrij”…).

Kook jij het fruit dan eerst? Is dat lekker? Dat doe ik alleen als ik appelmoes maak…

Ok afwachten dus…

En fruit koken… dat heb ik nog nooit gedaan, toen mathijs zo oud was als leine prakte ik het en mathijs vond het heerlijk, en soms hakte ik het in een keukenmachine.

Alles was goed! Ze is inderdaad bijna 10 weken. Het liep gigantisch uit…

Pan fruit, yup… Leine krijgt niks meer geprakt. Maar ik heb zelf een allergie voor vers fruit. Daar zitten enzymen in waar ik erg slecht op reageer. We hebben Leine nog niet laten testen, dus weet niet of zij het ook heeft. Maar tot die tijd kook ik het fruit zelf. Potjes doe ik niet aan (ze eet al tijden met de pot mee) en vers fruit durf ik nog niet aan. Meestal kook ik een deel tot moes en dan inkoken tot een coulis om door de yoghurt te doen (et voila, vruchtenyoghurt) en een deel kook in groffe stukken zodat ze die uit de vuist kan eten.

He pfwiew…ben blij dat het allemaal goed was! Marinda, gefeliciteerd meis! Nu geen zorgen meer, maar lekker gaan genieten!

Flien, dat los je handig op dan met je fruit! Kun je dan echt alles koken of zijn sommige dingen echt niet lekker? (aangezien ik je ideetje voor die yoghurt wel erg goed vind!)

Ik zou geen banaan proberen, dat vond ik nou niet echt geslaagd en Leine ook niet!

Wat hier een groot succes is, is een combinatie van pruimen, nectarine, abrikoos, aardbei en (gedroogde)vijg. Echt HEERLIJK!

Of Appel met mango ook erg lekker…

Eigenlijk ben ik gewoon gaan proberen en tot op heden heeft alleen de banaan nog niet goed uitgepakt. Vaak doe ik er ook een vanillie stokje en een beetje (vers) citroensap door.

Owja, en niet te veel water gebruiken voor de coulis, anders duurt het inkoken heel lang!

Banaan ga ik sowieso niet doen…vind ik echt :sick: :sick: :sick:

En vanille en citroensap erdoorheen…ook goed plan! Ik ga eens beginnen met mango denk ik…en ananas…yummie!

Meiden…het schiet opeens door me heen dat ik nu nooit meer zo onbezorgd als voorheen zwanger zal zijn…gek hoor…

Voel me hier op KOK nu ook even nergens echt thuis (ja, hier dan, maar da’s puur voor de gezelligheid). Ik zit een beetje overal tussenin nu…tussen zwanger willen worden en zwanger zijn…beetje vreemd idee…

Dat is ook erg lekker!!! Mensen met smaak hier :lol:

En bij ons ben je altijd thuis hoor Deb!