meiden,
Net heerlijk met Nick in bed gelegen tot hij sliep helemaal relexed daarna in bed gelegd diep in dromenland met een grijns om zijn snoetje.
Nu even rommeltjes opruimen en daarna lekker douchen en ff tutten. Zodra Mark thuiskomt lekker het bed in.
Morgen naar de verlos ben benieuwd en Nick gaat weer mee voor het hartje van de beeb te luisteren.
Fijne avond!!
Goedemorgen meiden!
Hier net de ochtend monitoring voor mijn werk gedaan nu vrij verder en om 9 uur komt mevrouw van cb langs daarna begin van de middag broek ophalen die korter is en om 15:15 naar verlos. Ach ja mijn “vrije dag” hihi al zijn de meeste dingen wel leuk. Tussendoor wil ik ergens voor of na slaapjes met Nick naar kinderboerderij. Want zwemmen lukte weer niet.
Fijne dag!!
Hee Marinda, veel plezier dadelijk bij de verlos.
Ik heb me zo’n voedingskussen gekocht. Heerlijk ligt het. Ook moest ik van de caesar een kussen om me spieren te oefenen, en die heb ik ook aangschaft.
Verder niks bijzonders te melden eigenlijk…
wwb–> snachts ook dat kussen tussen je benen gebruiken op lekker op / tegenaan te liggen.
Geen nieuws goed nieuws toch…??
Heb toch last van dementie hihi ben kaartje van broek korter maken kwijt oepssss…
Tot strakss!!
Zo! Ik meld me ook even voor vandaag…Heb het nog altijd druk. Vanochtend eerst een uur bij de kapper gezeten, bak koffie bij mams gedronken, Basten van school gehaald, eten, Basten naar zwemles brengen en weer halen, zolder gepoetst, gewassen, gestreken…dus…en ik ben nog steeds niet klaar :roll:
Maar goed, ik knal gewoon door! Morgen is het vakantie dus ik ga niet klagen he!
Ik kom morgen voordat we weggaan in ieder geval nog even gedag zeggen hoor!
Nu vlieg ik weer verder!
Kus Deb
Ik ben officieel de domme muts van de dag! Ik kwam elke keer kijken en zag geen vlaggetjes staan van de nieuwe berichten… Maar toen ik ook geen reactie kreeg van WWB op een PM kreeg ik wel wat argwaan… Was ik gewoon uitgelogd! Pffff, ikke niet gedaan hoor!
Eigenlijk heb ik ook geen nieuws, behalve dat het met de billen van Leine en dus mijn slaap beter gaat, maar nog niet optimaal!
Hahahaha, Flien, ik heb dat ook eens gehad. Heel irritant he, want je bent daar wel aan gewend.
Deb, bijna klaar met je klussen?
Ik moet nog een bloesje en een trui strijken en dan hoef ik alleen nog maar te koken vandaag.
Ik hoef ook alleen nog maar te koken vandaag en besef me net dat ik de mozzerella voor de risotto vergeten ben… Dat wordt een kaasloze risotto denk ik, ga niet nog een keer de hele bups het huis uit slepen!
haha flien lekker blond haha maar dat ben je niet :lol: Fijn dat het met leine en jou beter gaat hopelijk snel weer helemaal ok. Kaasloze risotto ook lekker toch?
Deb–> Heb je anders nog tijd morgenochtend voor je vertrekt?? Mijn huis roept om iemand die zo snel is als jij! Heeel erg veel plezier voor je vakantie weet niet of ik je bericht nog op tijd zie vandaar. Geniet ervan!!!
Hier naar verlos geweest bloeddruk 105/60 super netjes voor mij!! :dance: Toppie en niks aangekomen nog steeds. Baarmoeder zit bij navel dus flink op schema mocht zelf ook voelen erg grappig. Nu alleen frummel nog voelen…
Nick heeft super dag en is leuke clown erg grappig. Morgen weer dagje werken en dan weekend. Komt door de crematie maar toch wel lekker ff een weekje meer rust.
Zo! Deb is er klaar voor! Nou ja…bijna dan…nog even broodjes kopen voor onderweg zometeen, het bed opnieuw opmaken, klein beetje strijken en de stofzuiger er nog even doorheen.
Heb er zin in meiden! Hopelijk brengt deze minibreak ons wat goeds, al heb ik niet de illusie dat het hierna “opeens” allemaal weer goed is. Daarvoor is er (wat Rene betreft) te veel aan de hand. Maar hopelijk wordt dit wel een enorme stap de goede kant op!
Ik ga jullie nu gedag zeggen. Dan ga ik boodschapjes doen voordat het weer tijd is Basten op te halen.
Lieve meiden, ik ga jullie missen! Ik ben er dinsdag weer in ieder geval (oke…tenzij we ingesneeuwd raken natuurlijk, want het sneeuwt enorm… :mrgreen: )
Tot over een paar daagjes!
Dikke kus Deb
Deb veel plezier!!! Hoop ook dat dit een mooie stap in de goede richting gaat zijn en Rene inziet dat hij minimaal 100 samen met jou wil worden. Ingesneeuwd raken ook leuk toch met zijn tweeen?? :inlove:
Deb, te laat waarschijnlijk, maar niet minder gemeend! HAVE FUN!!! Doe voorzichtig, want als je kapot gaat hebben we zo weinig aan je
Fotobom van Leine in het showforum meiden!!!
Verder alles goed… Zal zo ook nog even een buikfoto plaatsen!
ik viel nu naar showforum!!!
Buikfoto… uhm goed idee hier HUGE buik ineens zat ie er!
Net bij miss etam 2 leuke shirts gekocht voor 30 euro :mrgreen:
Buikje staat er ook! Waar is die van jouw dan?!
haha die komt morgen!! dan 2 weken en 1 dag ertusen nu condolatie dus weinig tijd!
Zal morgen mooie kleertjes aandoen ok??? :lol:
Hoi hoi,
flien wat heb je een mooi meisje. Prachtig zo’n open snoetje! En die ogen, om in te verdrinken. Super!
Je buik is in mijn ogen al echt een babybolling te zien hoor (alleen weten we de situatie voorheen natuurlijk niet)
Marinda ik ben benieuwd naar jouw buik hoor.
Ik voel me beroerd. Mijn zoontje is ook al niet lekker en klaagt over een raar gevoeletje in zijn keel. Hij zit er ook heel de tijd aan, en wil niet drinken enzo.
Ik heb hoofdpijn, al 3 dagen op rij in de middag komt het opzetten en het word erger en erger. Heel naar is het. Daarbij ben ik gewoon algemeen niet lekker.
Niet leuk voor mijn man, want ik ga heel vroeg naar bed en ben mega chagerijnig.
Vannacht trouwens wel lekker geslapen met mijn voedingskussen. Dat is wel echt een genot zeg.
Bah, mijn zoon is gaan spugen na het eten (we hadden tomatensoep met brood, bah). En toen ik het op wilde ruimen werd ik niet goed. MIjn man kon uiteindelijk aan de sop dus. Wel heel lief, want hij had zijn loopkleren al aan om te gaan hardlopen. Daarna had hij dus wel een reden om een frisse neus te gaan halen.
Ik blijf nu misselijk, terwijl al het drinken (water hoor) wat ik o pheb erin blijft.
heej meiden
ik ben er nog hoor… laptop… kon ineens niet meer wireless… en het beeldscherm deed af en toe al raar…
Nu kwam ik vandaag thuis… staat er ineens een prachtige HP … widescreen laptop met alles erop en eraan… ‘voor de kerst’ op tafel…
OOOOOOOOh… en hij is toch mooooooi … :dance: :dance:
denk dat ie ergens geld heeft gevonden :think:
maarja… maakt niet uit… ik ben wel super blij…
hoop dat debke een leuke vakantie heeft…
en jij … onderutssen geen ziek kind meer hebt wwb…
heej missmarm… mis je foto … je zal toch mooie kleertjes aan doen
mooi buikje flienie… en… super mooie meid…!!
nu tot snel weer
Meiden ben net thuis en heb eten op nu. De buikfoto houden jullie tegoe die komt morgen.
wwb–> Arme kleine manneke hopelijk was het eenmalig en knapt hij snel op. Ik kan daar ook niet tegen hoor lief dat grote man het op geruimd heeft!
hmm hier wat irritaties vandaag.
Kleine man is weer beter, en is naar de zwemles nu.
Ik zal ff wat kopieren van de meimoeders:
Het gaat hier fysiek niet zo lekker. Dit heeft zo zijn weerslag op ht huishouden. Mijn man voelt zich hierdoor extra belast (vaker dingen over moeten nemen), terwijl ik savonds op de bank lig (op advies van de caesar).
Mijn man word hier knorrig van, en dat is niet ten gunste van de sfeer hier. Ik doe mijn best om niet chagerijnig te worden van de beperkingen en vooral van de pijn, maar hij doet het wel omdat hij vind dat hij zoveel moet doen (hij moet ook wel nog behoorlijk wat doen hoor, was ophangen en afhalen, stofzuigen, dweilen, zware dingen tillen, boodschappen). Maar het was voor de zwangerschap al besproken dat zijn belasting drastisch toe zou nemen. Het valt hem tegen blijkbaar.
Gisteravond ruzie over gehad, en vanmorgen weer. Bah!
Heidy, wat een super kadoo zeg! Fantastisch!!
Marinda, ik wacht benieuwd je foto af.