Augustus 2008 stoppers deel III

Ow…gecondoleerd Marinda…

Meiden…hier stressssss…Ik heb het beredruk! Als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, word ik gek…

Jullie begrijpen…onze mini-vakantie is geregeld. Aanstaande donderdagmiddag vertrekken wij naar Hochsolden in Oostenrijk om daar een paar dagen schofterig te gaan relaxen in een hotel van alle gemakken voorzien, bovenop de berg…op de piste…Heerlijk!

Maar voor het zover is moet ik dus nog heel veel doen…Ach, mijn lijstje met “nog te doen” ligt klaar. Het is nu een kwestie van aanpakken en afstrepen. Gaat helemaal goed komen!

Pakjesavond was superleuk. De kids zijn buitgengewoon schofterig verwend vrees ik…We hebben er gewoon de hele speelhoek hier in de woonkamer weer voor moeten verbouwen. Ach, ze zijn er in ieder geval allemaal heel erg blij mee!

wwb, wat een schoffie heb je toch! Basten heeft iets dergelijks ook weleens geflikt hoor…Geen ruitje ingetikt, maar een hoop rotzooi bij iemand naar binnen geschoven door de brievenbus. Vonden hij en zijn vriendje wel “grappig”…Het zal wel bij de leeftijd horen. Grenzen verkennen enzo…

En deden jullie nog aan “briefgeheim” dan? Hier niet hoor! Als ik Rene zijn post niet open maak, doet niemand het vrees ik…

Nou meiden…ik kom later nog wel even terug. Nu eerst Finn op bed leggen en aan de bak hier!

Kus Deb

Hey allemaal,

Missmarm, gecondoleerd.

WWB, leuke geintjes heeft die zoon van jou zeg :liar: maar dat is gewoon ondeugd uit halen, dat hoort bij de leeftijd, maar al dat geregel er om heen is niet leuk he.

Deb, oohh leuk hoor veel plezier daar in de sneeuw in oostenrijk, en veel succes met je lijstje afwerken.

Nou hier een hele leuke pakjesavond gehad, mathijs was erg blij met al zijn kadootjes, het waren er 4 en hij speelt met alles, het valt dus wel in de smaak, zaterdag kreeg hij nog 1 sint kadootje van mijn schoonouders, wat hij wat eng vind, en hij kreeg nog 2 sint kadootjes van de broer van mijn vriend en vrouw, dus hij is wel verwend hoor.

Gister was de vrouw van mijn broertje jarig, toen we daar kwamen kreeg hij nog 2 sint kadootjes, mathijs is dus echt super de super de super verwend vind ik zelf.

En gisterochtend begon weer leuk hoor… :liar: zou het ooit nog goed komen met mij… :think: ik weet het niet, waarom voel ik me dan ook zo… :? sorry hoor maar soms weet ik het gewoon even niet meer.

Maar nog even iets, ik zit in spanning… ben 1 dag van mijn nod af… oohh spannend, al voel ik nog helemaal niets, maar mijn hoop is zo groot…

Verder weinig te melden.

Hey allemaal,

Ja daar ben ik weer, wat een gerommel in mijn buik zeg, wat zal dat nu zijn… mijn darmen… of toch…weetje het lijkt of ik dit nu nog spannender vind…en maar afwachten he, meer kan je niet doen, mijn hoop is zo groot…

Oohh en het is echt schandalig, er komt niets uit mijn handen helemaal niets, en er moet zo veel gebeuren, ik heb een enorme stapel was, en de wasmachine heeft nog geen enkele keer vandaag gedraaid, waarom niet… ja geen idee, zou het zijn omdat ik nog steeds niet lekker in mijn vel zit… ik weet wel dat het zo niet kan blijven, dadelijk worden we nog de tokkies, weetje ik heb altijd zo zin in de kerst leuke dingen doen enzo, maar nu heb er wel zin in, maar anders… zo had ik echt geen zin om zelf kerstkaartjes te maken, terwijl ik dat altijd super leuk vind, ok dan maar bij de winkel halen vanmiddag maar ben er nog steeds niet geweest, ik wil helemaal niet naar buiten… terwijl het best mooi weer is… vraag me af wat ik heb hoor, ik snap me zelf gewoon even niet meer, gelukkig is mathijs er die sleept mama de dag wel weer door, hij is zo schatje he, hij kwam begin de middag bij me en wou dat ik hem even optilde dat deed ik en ik kreeg een enorme knuffel van hem, een echte knuffel niet 1ntje die naar 2 tellen klaar was maar een hele lange lieve knuffel, echt het is een super schatje die mathijs van ons, een echt super schatje.

Ik kom heel even ego-trippen hoor… :oops:

Vannacht echt een drama nacht gehad! Voor het eerst sinds Leine’s komst om het anderhalf uur uit bed 's nachts. Waarom? Haar billen liggen helemaal open en samen met diarree en plas is dat geen goede combi. Elke keer werd ze krijsend (door merg en been) wakker. Wij weer dapper pogen de luier te verschonen, maar ze verstijfde helemaal en als we alleen al naar haar billen wezen was het weer krijsen. Op een gegeven moment hadden we haar met blote billen op het aankleedkussen, ze was kalm en begon ze te plassen en ze schrok, kromp in elkaar alsof ze geslagen werd en begon gewoon te gillen. Echt vreselijk hard en vreselijk hoog.

Maar goed, vanochtend dus naar de VK en daarna door naar de HA. Bij de VK was alles helemaal in orde. Standaard praatje, richtlijnen en een echo afspraak. 23 december echo!!!

Bij de HA had hij al snel door dat het een schimmel infectie is en dus hebben een zalf gekregen, hopelijk gaat het nu snel over. Ze ligt weer lekker te slapen. Maar zo gauw ze poept of plast is het gillen en krijsen geblazen. Heel zielig dus!

Ik duik mijn bedje in, want ook ik ben afgemat!!!

Ow Marinda, gecondoleerd meid! Sterkte deze week!!!

Deb, dit is positieve stress he. Je gaat je maar schandalig laten verwennen komende dagen. Nog ff bikkelen en dan kan je met neus in de wind!

Nette, meid ik vind het knap van je dat je nu toch meer laat merken dat je je rot voelt! Ik snap nu hoe moeiljk dat dat voor je is!

Ik vind het ook een veer in je kont waard dat je ondanks alles toch geniet van je mooie manneke!

Flien, zoooo zielig he. Mijn zoon had zure tandenpoep waar hij tot bloedens toe kapotte billen kreeg. Ik kon er niet tegenop verschonen en luchten. Zoooo zielig. En in derdaad dan krimpen ze in elkaar als een geslagen hond als ze plassen.

Beterschap voor je mop hoor. En meestal helpt zo’n antischimmelmiddel wel na een dag.

Hier heeft het boeven-verhaal van mijn zoon en vriendje nog een staartje gekregen. Er is nog een raam kapot. En men heeft gezien dat het andere jongetje dat gedaan heeft. De vraag is alleen of de buurvrouw hierin mee zal gaan. Want jongetje ontkende (al heeft iemand gezegd dat te hebben gezien). Wij ouders waren er niet bij , en dat maakt het lastig.

Het word een soort wellesnietes spelletje. Ik heb dat andere raam al laten declareren op mijn wa-verzekering. Ik vind niet dat ik dat andere raam moet doen. Zeker niet omdat iemand gezien heeft dat dat andere kindje het gedaan heeft. Ik baal er wel van.

Een positief ding nog. Ik ga in januari een aantal weken 20 uur werken omdat mijn collega dan weg is. Als zij terug is mag ik tot mijn verlof 16 uur terug komen. Ik krijg dit op contract bevestigd, dus dan is mijn zw.verlof ook veiliggesteld.

nette–> ga jij eens testen… wie weet komt de stemming wel door de hormonen?? Fijn dat mathijsje zo verwend is. Duim heeel erg hard dat je wens in vervulling is gegaan deze maand

flien–> Arme leine! Hopelijk helpt wat je gekregen hebt. Kan je niet hele vettige zalf krijgen die erop blijft liggen zodat ze minder last heeft met poep en plas?

wwb–> Wat fijn dat je een bevestiging hebt en je echt zwangerschapserlof krijgt top!! Hoe is het nu met je bekken? Zoonlief zegt die niet eerlijk hoeveel ramen ze in gegooid hebben? Anders inderdaad meer getuigen zoeken.

Hier even bij mark zijn oma wezen kijken blijft een gek idee maar toch zag ze er mooi uit en lag ze heel vredig met een kleine glimlach.

Gekke week en ben ook alleen op het werk dus errug druk… Komen er wel nog 2 dagen werken eigenlijk morgen en donderdag en verder alleen in geval van nood.

Zo heerlijk sporten met een vriendin en daarna even de sauna in top ff bijkomen van ziek etc. Echt zin in!

groetjes fijne avond

Marinda; Gecondoleerd met de oma van Mark. Mensen kunnen er mooi bij liggen he, als ze overleden zijn…

Hier geen tukje meer, na een half uur werd Leine weer krijsend wakker omdat ze gepoept had en dat beet natuurlijk vreselijk aan haar billen. Ze heeft een fikse schimmelinfectie, compleet met open blaasjes. Echt heel zielig. Ik heb nu wel een zalf van de HA ervoor, maar goed… Die mag er maar 2 keer per dag op en meestal poept ze, door de diarree, binnen een uur weer. Dus veel effect heeft het niet… Tussendoor veel sudocreme en veel blote billen… Heb vandaag bij de apotheek een lading kraammatrassen gekocht waar ze op kan spelen, zodat ik niet continu de vloer hoef te ontsmetten enzo…

Maar goed, over de VK… Alles weer even doorgenomen. Het is “natuurlijk” nog vrij vers en ze had weinig nieuws. Ze voelde de baarmoeder nog niet, dus de termijn klopt zeer waarschijnlijk ook. Verder heeft ze bloed afgenomen en de 23e mag ik voor een echo :dance: Wel gelijk lactulose gevraagd voor verstoppingen. Die beginnen hier alweer :?

Wel nog een “leuke” opmerking van de VK… MIjn moeder is er 1 van een tweeling en daardoor heb ik een verhoogde kans, die met elke ZS weer hoger schijnt te worden. Dus mijn kans op een tweeling is weer aanzienlijk hoger geworden. Leuke opmerking :wink:

Ik hoop dat ik vannacht eindelijk weer een keer goed slaap, want er is elke keer wel wat. Vriend niet thuis, snurkende vriend, buikkrampen door verstoppingen, Leine aan de diarree en ontstoken billen. Afgelopen nacht was het elk anderhalfuur opstaan voor een schone luier en een half uur troosten. Dus zeer weinig slaap… Leuk hoor, zwanger van een tweede :wink: Voordeel van een eerste zwangerschap is dat je toch een zorg minder hebt…

Arm meisje. Hopelijk helpt de zalf snel! In de blote billen laten liggen is wel heel goed. Het is alleen wel heel zielig (ooik voor mama want die krijgt weinig rust)

Je hebt gelijk dat een 2de zwangerschap drukker is, en met meer zorgen. Ik kan het alleen beamen.

En een 2ling, hier ook verhoogde kans door familiaire aanleg, maar ik ben er van overtuigd dat ik er 1 verloren ben.

Marinda, sportze!

Hier weer KO op de bank. Mijn bekken is op, en het straalt helemaal uit via mijn bovenbeen naar mijn knieholte. Niet lekker dus. Maar ja we zullen het ermee moeten doen.

Morgen hoef ik niet te werken, en kan ik rustig aan doen.

Hi there!

Ben er nog hoor, maar vandaag alweer druk aan de poets…Boven is aan de beurt.

En ik ben ook van plan vandaag de kerstboom te zetten, dus ik heb nog werk genoeg…

Nette, hoe is het meis? Nog geen tekens van de :twisted: Oh meis…ik hoop het toch zo voor je… :pray: :pray: :pray:

Meiden, ik kom straks tussendoor nog wel even terug. Nu even mijn koffie opdrinken en dan aan de slag!

Kus Deb

flien–> moet je de huisarts even bellen wij hebben speciale vaseline achtige creme gekregen toen Nick zijn billen helemaal kapot waren en hij bleef spuiten hihi. Daarna voelde hij zich gelijk zoveel beter dat sluit de huid af voor uitwerpselen en geneest de huis onder de laag. Hopelijk snel weer alles ok. Ik vind het ook stukken drukker je hebt toch kleine man daarnaast ook je werk etc etc je kan niet even extra lang uitslapen etc.

wwb–> Wat rot zeg dat je weer zon pijn hebt. Kan/mag je daar geen medicatie voor krijgen? Of is het eerst alles afbouwen en medicatie als laatste?

Deb–> Nog steeds zo druk? Of al lekker opgeschoten?

Hier lekker gesport daarna sauna in geweest. Heerlijk uitgerust was alleen half 11 voordat ik in bed lag en vriendlief schrok vanmorgen om half 7 van mijn wekker wakker had al in de auto moeten zitten :lol: .

Daarna kleine man weggebracht naar mijn ouders. Kreeg geeneens knuffel of kus hij was te druk :shock: Vanavond ben ik hopelijk wel weer in trek.

Nu lekker aan werk. Volgende week beoordeling. Krijg nieuwe taak erbij change manager erg leuk alleen heb ik net overstap gemaakt naar ander pakket en verlaat daardoor deels al de techniek om meer coordinerende zaken te doen weet nog niet of ik daar erg blij mee ben. Vind mezelf ervoor te junior en mis de techniek straks denk ik…

Maar wel groot compliment dat ze dit bij mij durven/willen beleggen.

Vanaaf een avond alleen mark zit op school maar even beneden opruimen en was vouwen.

Fijne dag!

Goede morgen,

nou Deb, je kan de lat ook wel hoog leggen voor jezelf hoor. Die kerstboom kan volgende week toch ook nog prima?

Ik vind het wel zo fijn voor je dat het nu weer beter gaat tussen jullie en dat Rene ook echt zijn best doet om je te laten zien dat hij niet opgeeft.

Marinda, wat spannend dat je werk inhoudelijk veranderd. En ja of je het leuk vind of niet, dat kan je alleen zelf bepalen he. Kan je nog terug als je de techniek toch erg gaat missen?

En medicatie voor mijn bekken, daar kijk ik zelf nogal dubbel tegenaan. Ik wil dat zo lang mogelijk uitstellen omdat ik nog zo lang moet. Ik ben nog niet op de helft, en het word straks allemaal nog zwaarder he.

Ik heb nu zoveel afgebouwd qua zware dingen als ik denk dat mogelijk is. Deze week wil ik gaan zw.zwemmen op advies van de gyn. Ze zegt dat het me spieren ook sterker maakt, terwijl je gewichtloos bent in het water. Dus het lijkt me wel wat.

Pijnstilling kan wel in de vorm van paracetamol, maar liever pas later in de zwangerschap.

Flien, nu Marinda dat zegt van die vaselineachtige zalf. Ik heb uiteindeljk ook zalf gekregen die veel gebruikt werd in de stomazorg, om de huid rondom een stoma te beschermen tegen de zuren van ontlasting. Dat werkte ook heel goed. Maar hopelijk werkt die antischimmelzalf al wat en is je meisje iets rustigere aan het worden.

Ik ga ook ff strijken (en iets nuttigs doen) Heb net 2 uur aan de telefoon gehangen met een vriendin.

Neeeeeee wwb…die kerstboom kan echt absoluut NIET wachten… :mrgreen:

Je kent me toch…ik moet gewoon alles en wel in een keer als het even kan!

Maar even zonder gekheid…Ik kijk uit naar de gezelligheid van de kerstversiering en het lijkt me ook heerlijk om straks weer thuis te komen in een gezellig huis.

Overigens schiet het best op hier hoor! Vanmiddag als Finn op bed ligt de badkamer nog even poetsen en dan heb ik mijn lijstje voor vandaag weer af. Mag Rene me vanavond fijn helpen met de kerstboom 8)

Ik ga vast het avondeten voorbereiden!

Deb, ik ken je ook, en daarom zeg ik het ook hihi.

Ff wat anders, zullen we in de kerstvakantie nog eens daten?

Hey allemaal,

even geen reactie op iedereen omdat ik daar gewoon even geen zin in heb sorry meiden.

Gisteravond wezen sporten, ja dat is iets wat ik nog steeds leuk vind, toen ik terug kwam had ik een geveol dat de :evil: :twisted: er wel eens konden zijn (ja wat wil je met al dat gespring en gedans in de sportschool) dus toen ik thuis kwam ging ik even lekker douchen, en ja hoor mijn gevoel had gelijk ze zijn er :evil: :twisted: ja daar baal ik dus echt enorm van ik had dit zo graag NIET gewild, ja dit doet mijn gevoel niet goed, ik had zo graag blij willen zijn maar helaas, weetje jullie weten nu wel dat ik me gewoon niet goed voel en ik ga jullie daar dan ook niet meer mee lastig vallen ok, het komt van zelf (hoop ik) wel weer goed, klets lekker met zijn allen door ik kom wel weer gezellig doen als ik er zin in heb.

Nette, kruip maar ff lekker onder de steen die Deb ook een tijdje gebruikt heeft. Maar niet wegblijven omdat je denkt dat wij je verhalen lastig vinden hoor. Gewoon vertellen, ik vind het prettiger om te horen hoe het echt met iemand gaat, dan dat diegene weg blijft om mij te ontlasten (ik ga me dan juist zorgen maken en dat kost meer energie). Doe wat goed voelt voor je. Dat je nu ff een mega teleurstelling te verwerken hebt is logisch! Ik wou dat het anders was! Maar dat zijn er veel met me denk ik.

Meid een hele dikke knuffel van uit het brabantse! Ik leef met je mee!!!

Nette–>> :hug: :hug:

Oh Nette…ik kan niet anders dan het helemaal met wwb eens zijn…Kruip maar even lekker onder een grote steen, maar blijf niet weg omdat je ons niet wilt lastig vallen! Je valt ons nooit lastig…we leven met je mee en zullen ons best doen je een beetje op te beuren.

Je weet het he meis…mijn pb-box staat ook altijd voor me open!

wwb, een nieuwe date in de kerstvakantie lijkt me een goed plan! Kun je al enigszins inschatten hoe je dan zit met je werk? Enne…bij jou of bij mij? It’s up to you! In ieder geval gezellig!

Ja ik moet elke week van de vakantie 1 dag werken, en kan zelf indelen welke dag dat word (alleen niet op wo en vrij). Ik denk dus dat ik na overleg de 23 en 29 ga werken. Maar dat moet ik dus nog ff overleggen.

Kan en wil je deze kant opkomen? Dat is voor mijn bekken iets rustiger (OV is toch lastig)

Ik ga nu ff naar de diabetesverpleegkundige. Daag dutje hihi…

Tuurlijk kan en wil ik jouw kant op komen wwb! Geef maar door wanneer het jou het beste uitkomt. Ik heb vooralsnog nog niks gepland. Alleen de 30e kan niet.

Pffff…badkamer ook gesopt ondertussen. Nu moet ik zo echt het vlees opzetten (is stoofvlees, dus heeft lang nodig) en dan ga ik eens kijken of ik de kerstboom in elkaar gepuzzeld kan krijgen (heb net al zitten klooien met de voet maar het lukt niet… :oops: )

Soppert hihi… Ik zal er na donderdag op terug komen, want dan overleg ik ff hoe ik in de kerstvakantie werk. Ik kom er nog op terug.