Tjee Heidy wat heftig! Ik ikan me voorstellen dat je uit je doen bent! Sterkte!
En Flien, snurken, hmmm geen ervaring mee (ik snurk nu ik zwanger ben zelf :oops: )
@Flieniemama wrote:
Ik zorg best goed voor mezelf, alleen Matthijs niet voor mij met z’n gesnurk…
Dus als iemand nog een tip heeft hoe ik dat snurken uit kan bannen… Oren uitzetten is zo lastig…
:mrgreen: m’n ouders hadden toevallig nog wat proefpakjes van Breath Right liggen, en m’n moeder werd gillend gek van m’n ‘ik snurk niet’-vader

Vorige week een keer, onder dwang, geprobeerd… perfect :thumbup: Nu zijn alle proefmonstertjes op, en nu heeft ie zelf een doosje gekocht :thumbup: (dingen zijn wel erg duur, maar ze helpen dus wel)
Of doe wat wij hier regelmatig doen:

:shock: jeetje Heidy… wat zullen jullie geschrokken zijn… logisch dat je er helemaal ondersteboven van bent en dat KoK je even gestolen kan worden :hug:
En inderdaad: wat nu? Pff, denk dat je de komende tijd nauwelijks tijd hebt om aan het idee dat ie er niet meer is te wennen, er zal ongetwijfeld erg veel geregeld moeten worden.
Wel prettig voor jou dat je die vakantie ( 8) heerlijk, naar Thailand!!) al op de planning hebt staan, hoop dat je alles even van je af kunt zetten dan…
meiden, hier ben ik heel even voordat ik richting werk vertrek…
Deb–> fijn dat er een lichtpuntje is hopelijk voelt rene zich weer snel positiever over alles. Zou iets homeopatisch niet helpen, een vriendin van mij heeft daar veel baat bij. Je kan zoiets bij de tuinen etc krijgen.
wwb–> Lekker even toch een uurtje bijslapen.
Heidy–> wat een schrik zeg zeker op zo’n jonge leeftijd en erg spannend inderdaad wat er nu op je werk gaat gebeuren.
Jiska–> Hoe is het verder daar?
Flien–> al minder misselijk? Maandag al verloskundige toch??
Hier een k nacht achter de rug nick heeft mijn hoest overgenomen. Mark maakte ik wakker om zijn medicijnen te halen. Toen kreeg ik de opmerking dat ik naar de huisarts moest gaan anders deed hij het. Helaas heeft hij hetzelfde virus als mij en is het gewoon uitzieken en zijn medicijnen ventolin en neusdruppels helpen goed. Dit aangegeven en meneer bleef maar zeiken over medicijnen dat mijn moeder het wel in 1 ker goed doet etc want de neusspray haperde.
Dikke ruzie daardoor ook nog flinke tijd wakker gelegen. Vanmorgen nogmaals aangegeven dat ik geen hond ben en ook niet zo behandeld wil worden doet hij dit nog een keer ga ik weg naar mijn ouders en kom ik nooit meer terug.
Klinkt heel heftig, maar zijn geen hormonen maar is een ophoping van vele dingen.
Hopelijk ziet hij dit snel genoeg in…
Oempf, Marinda… Klinkt niet mooi…
Hier Leine ook ziek! Die heeft vannacht vreselijk liggen spugen, alleen hebben wij dat niet gemerkt. Toen ik haar vanochtend uit bed haalde zat heel het bed en Leine onder… Dus, huppa ik er ook achteraan!
Verder is ze enorm aan de diarree… Ik hoop dat ze een buikgriep heeft en ik dat ook onder de leden heb, ipv ZS-misselijk…
Ik ga nu dus maar even wassen, want er ligt me een stinkende berg boven!
beterschap voor jou en leine flien. Succes met wasjes draaien.
Mark stuurde straks lief smsje en belde voor zijn excuses. Afgesproken dat hij probeert rustig te blijven
Morning morning!
Heidy…wat erg! Sterkte meis…Ik kan me voorstellen dat je flink ondersteboven bent van een dergelijk aangrijpend iets…Ik weet gewoon even niet wat ik verder nog kan zeggen… :hug: :hug: :hug: :hug:
Marinda, fijn dat het tussen Mark en jou gelukkig snel weer opgelost is.
Flien, sterkte met je zieke meissie…Als ik het zo hoor, is de kans er dus wel dat jij datzelfde virus te pakken hebt. Heel vervelend aan de ene kant, maar aan de andere kant ben je waarschijnlijk sneller van dat virus af dan van een serieuze zwangerschapsmisselijkheid…Afwachten maar…Hopelijk gaat het met jullie alletwee snel weer wat beter! :-* :-* :-*
Oh, en wat snurken betreft…oordopjes…voor jou dan he!
Ik kan vandaag niet anders zeggen dan dat hier alles goed gaat. Gisteren kwam Rene voor het eerst sinds tijden weer blij thuis. En dat voelde heel goed kan ik wel zeggen. Voor hem natuurlijk, maar zeker ook voor mij! Hij voelt zich gewoon weer stukken beter. Blij dat er een hoop dingen uitgesproken zijn. Het voelt nu niet meer “gemaakt” als hij me een zoen geeft of een arm om me heen slaat. Nu voelt het weer zoals het hoort te voelen. We zijn er nog lang niet, dat weet ik ook, maar ik ben al zo ontzettend blij met dit kleine stapje in de goede richting gewoon…echt, ik geloof niet dat ik in woorden duidelijk kan maken hoe blij ik hier mee ben!
Nou…ik ga nog even een zeker iemands stinkkont poetsen en dan weer richting school om Basten weer op te pikken.
Tot straks!
Kus Deb
:mrgreen: Deb dat klinkt positief! Veel plezier met billen poetsen en hopelijk blijft het zo goed gaan of zelfs nog veel beter :dance:
Tjee Marinda, dat is niet mooi zeg. Gelukkig is het bijgelegd, maar zulke frustraties/irritaties broeden vaak nog ff na he.
Flien, beterschap nogmaals voor jullie beiden. Ik had ook een buikgriepje toen ik een week of 8 zwanger was, en ik was ook maar al te blij dat het maar een paar dagen was.
Ik hoop dat nu ook voor jou hoor, want zw.miss. is vervelender!
Ow Deb, ik ben zo blij voor je! Ik kan met misschien niet voorstellen hoe blij jij bent, maar in de richting kom ik wel denk ik. Ik hoop zo dat jullie hier weer sterker uitkomen dan jullie erin gingen, dan is deze ellende niet helemaal voor niets geweest.
En zeg maar tegen dat stinkdiertje van je dat jullie daarom een wc in huis hebben hihi… nee hoor geintje, hij is nog zo jong.
Gisteravond zijn wij (man en ik) nog ff de stad in geweest en hebben we sint-cadeautjes gekocht. De kleine man word goed verwend. De beeb krijgt ook al iets (een knuffeldoekje van woezel en pip hihi).
Vanmorgen heb ik gewerkt en het was zo gezellig. Ik heb het getroffen hier hoor.
Nu sneeuwt hier, het blijft niet liggen dat is wel balen.
Ik ga ff liggen, want ik moet mijn bekken rust geven he. tot later
Wij zijn al wel klaar met de sintinkopen, maar wij houden vanavond de jaarlijkse “pak-zo-veel-kadootjes-in-als-je-kunt-in-een-zo-kort-mogelijke-tijd-marathon”. Altijd weer leuk!
Verder zijn we druk op zoek naar een leuk hotelletje op de piste in Oostenrijk. Daar is al lekker wat sneeuw gevallen en eigenlijk willen we er volgende week eventjes tussenuit (zo van donderdag tot maandag). Heb vandaag al een stuk of wat aanvragen gemaild naar diverse hotels. Ben benieuwd of het gaat lukken!
ohoooohoo mag ik mee pleeaaasssssssssssssssse hihi…
nee hoor, heerlijk lekker ff weg, de boel de boel laten!
Vanavond moet ik inpakken ja, manlief is sporten (lees met zijn hand een glas richting zijn mond heffen) Dus ik mag alleen pakken hihi.
Van mij mag je mee, maar skieen mag je niet nu he! Of althans…dat zou minder verstandig zijn.
En noem je dat sporten tegenwoordig? Goh…dan zal ik binnenkort ook weer eens een sport oppakken :mrgreen:
Succes met inpakken in je uppie in ieder geval. Ach, 1 voordeel…hoef je tenminste ook niet tegen elkaar te kiften over wie dat rolletje plakband nu weer kwijtgemaakt heeft! :lol:
Hier weet de sneeuw niet wat hij wil trouwens…blijven liggen of toch maar niet…
Hey allemaal,
Deb, oohh wat ben ik blij voor je dat het weer beter gaat tussen jullie, kreeg een lach op mijn gezicht toen ik het las geweldig, en nu maar hopen dat het zo door gaat… oohh en lekker een paar daagjes naar de sneeuw ik word jaloers, oohh dat lijkt me ook zo geweldig…ik hoop voor jullie dat het gaat lukken.
Heidy :hug: :hug:
Flien, beterschap voor jou en je kleine.
Missmarm, gelukkig het is weer goed tussen jullie.
WWB, leuk he sint kadootjes kopen, altijd zo gezellig in de stad, en wat schattig voor de beeb ook een klein lief kadootje, en doe maar even lekker rustig aan ivm je bekken.
Hier alleen nog even een paar uuhh volgens mij 1 kadootje inpakken voor sint en dan de zak vullen, heb er wel zin in moet ik zeggen.
Nette…lieverd…waarom heb je niet eerder wat gezegd? Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen nu…
Meis meis meis…ik heb zo met je te doen… :hug: :hug: :hug:
Heb je “gewoon” last van een zogenaamde winterdepressie of is er stiekum meer aan de hand?
Echt…ik ben in staat om nu in de auto te springen en gewoon naar je toe te komen rijden. Even knuffelen…misschien dat dat helpt. Maar ja…als ik dat nu zou doen, dan ben ik nooit op tijd terug om Basten uit school te halen.
Kom dan ook gewoon hier om de hoek wonen!
Je hebt ook behoorlijk wat voor je kiezen gehad he…de afgelopen tijd…Je oom, je moeder, het eeuwige gedoe met je schoonouders, je vriend een nieuwe baan, en dan ook nog de maandelijkse stress wat het zwanger willen worden betreft…
Als er iets is wat ik voor je kan doen, dan moet je het zeggen he! Echt hoor! En als je wilt kom ik volgende week gewoon een keertje wel naar je toe gereden.
Voor nu…denk even lekker aan jezelf. Ga de dingen doen die je zelf wilt. Maak je geen zorgen over Mathijsje, dat komt allemaal echt wel in orde. Probeer wat echte genietmomentjes te creeeren voor jezelf en lekker met je vriend samen. Ga bedenken wat je graag nog eens samen wilt gaan doen en regel dat gewoon. Gewoon doen! Niet nadenken, maar doen!
En omdat ik nu gewoon even niet meer kan doen voor je…nog even deze: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ach Nette :hug: :hug:
Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik weet uit eigen ervaring (en als je denkt wat kletst ze nou, dan moet je me tip gewoon negeren hoor want ik kan niet in jou gevoel en energielevel kijken) dat die schuldgevoelens ook mega veel energie vreten.
Je voelt je schuldig tegenover je vriend en Matthijs, omdat je niet tot dingen komt.
Als je nu iets doet wat je anders wel leuk vind (bijvoorbeeld met Matthijs) dan ben je daarna wel moe, maar voel je je in ieder geval niet schuldig. En dan is je kleine mop blij met de aandacht die hij gehad heeft. Het wil wel eens helpen om niet in een neerwaardse spiraal terecht te komen, maar die spiraal te doorbreken.
maar nogmaals ik kan niet zeggen dat het bij jou zal werken. Maar misschien is het het overwegen waard.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen, want makkelijk is het niet!
:hug: :hug: :hug:
Nette! Je hebt je tekst weggehaald! Niet doen joh! Nergens voor nodig!
Wij willen er echt voor je zijn en daar hoef je je niet stom om te voelen!
Dames, dank je wel, ik heb het inderdaad weg gehaald in de hoop dat niemand het nog gelezen had, ik ben namelijk niet iemand die uit, en ik heb het weg gehaald omdat ik niet zielig wil zijn en doen, maar goed jullie waren sneller dan ik en hebben het wel gelezen, dit staat natuurlijk vreemd omdat nu de rest niet weet wat er stond, zal even kijken of het dan mischien weer terug kan vinden.
sorry…
Kan het nergens meer vinden, maar er stond dus dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, eigenlijk niets meer doe, ook niet met mathijs, snel boos ben/word, en chagerijnig ben, alleen dan een langere versie, met nog meer shit er in om het zo maar even te zeggen.
Nette…het is ook geen zielig doen! Je vertelt gewoon hoe je je voelt en da’s soms wat minder goed dan anders. Kan toch? Geeft toch ook niks? Het kan weleens helpen om het wel gewoon neer te zetten hoor…Tenminste…mij wel!
:-* :-* :-*
Weet je wat het is toen ik het verhaal had geschreven, kreeg ik zelfs tranen in mijn ogen weet je dat, ik had daarna nog ergens anders even wat gelezen en zat te denken wat ik had geschreven, ik keek en nog geen reactie, ik dacht niemand heeft het nog gelezen dus haal ik het snel weg, nu weet ik niet meer wat er allemaal precies stond omdat het eigenlijk zo vanuit mijn gevoel en hoofd naar mijn vingers ging en het er eigenlijk ook zo stond, ik vind het wel heel erg lief hoe jullie reageren, dank je wel, maar weet je ben niet iemand die zo snel zijn gevoel uit, ik ben een propper, en wat dat betreft heel hard, dat is niet goed dat weet ik ook uit mijn eigen ervaringen eeerder in mijn leven maar goed ik vind het gewoon moeilijk, en weet je misschiej kan ik het wel niet, mijn lijf en mijn hoofd zitten zo vol, mischien komt het er nu ook wel uit op deze manier maar deze manier is niet de goeie, zo verpest ik toch alles, mijn vriend heeft net een nieuwe baan dat is voor hem niet makkelijk, hij kan mijn steun wel gebruiken, en wat doe ik, boos worden chagerijnig zijn, en totaal helemaal niets doen, er staat al een paar dagen een wasmand met opgevouwen was op een stoel ik ruim het niet op, en zelfs de was op vouwen is me al te veel, en ik zie ook best wel stof hier en daar ik doe er niets aan, we moeten surprises maken ik heb zeer weinig gedaan, er moet nog een sinterklaas kadootje ingepakt worden ook nog steeds niet gedaan, mathijsje is de enige die me nog een beetje de dag door trekt, en ik zorg echt wel goed voor hem hoor hij komt echt niets te kort, ik weet het gewoon even niet meer en om dit zo op te schrijven is al heel moeilijk en ik voel al weer tranen dus ik stop, ik kan dat gevoel even niet hebben nu.