Augustus 2008 stoppers deel III

Marinda…hoe graag ik ook zou willen komen kletsen…ik kan het even niet opbrengen…Het is gewoon even teveel nu. Sorry…

:-* :-* :-*

wwb–> las het denk dat je het iets luchtiger moet zien meer een grapje. Maar kan me wel voorstellen dat het bij jullie gevoelig ligt als je het er samen al niet over eens bent. Zo hebben wij hier dat over afwijkingen en dan is een gesprek of grapje daarover best moeilijk.

Sterkte met rusten! hopelijk tot strakkies!

Deb–> hoeft ook niet bedoelde jou ook niet in bijzonder maar het is al zo stil door iedereen vanaf vrijdag… vandaar en laat ik nu net zielig thuis zitten :mrgreen: dus veel te veel hier aan kijken. Knuffel!!

Marinda, ik heb dat geprobeerd tot ze door bleven gaan over wegwezen. Dat voelt erg afwijzend, omdat ik een belofte gemaakt heb. Maar goed ik wil de discussie daar houden eigenlijk, maar het maakt wel ff dat ik er maar half ben.

Deb, meid ik las je log, hou het zo veel mogelijk feitelijk he. Je gevoel is gekwetst, en in de war. Dus hou je vast aan feiten! Ik wil er voor je zijn he! Dikke knuffel!!! :-*

wwb–> hopelijk is de “grap” daar nu over nu je jou gevoel daarbij hebt aangegeven. Hoop je snel hier weer te zien :hug:

Ga kleine man wakker maken na dik 3 uur slaap…

Feiten? Uhm…daarin ben ik de weg allang kwijt geloof ik…Of misschien kan ik ze niet meer zien? Ach weet ik veel!

En wat dat grapje van de meimama’s betreft… :hug: :hug: :hug: Jij doet gewoon lekker jouw ding en je bent daarvoor aan niemand verantwoording schuldig hoor! Als ze je daardoor minder leuk vinden, so be it (al geloof ik niet dat dat zo is hoor, volgens mij bedoelen ze het echt puur als een geintje, maar dat maakt voor jouw gevoel natuurlijk geen bal uit).

Hey allemaal,

Ik ben er ook wel hoor, hier gaat alles goed, en ook met mathijs alles goed, heb geen idee wat ik eigenlijk nog kan vertellen of zeggen :think: sorry misschien ben ik wel wat saai :shifty:

WWB, het is niet leuk dat je je nu zo rot voelt over een grapje, :hug: :hug: ik heb geen idee waar het over ging hoef het ook niet te weten, maar probeer het van je af te zetten…

Missmarm, gelukkig dat het bij jullie weer de goede kant op gaat, en de medicatie begint te werken…

deb–> wou dat ik wat voor je kon doen… :hug:

Hier het financiele plaatje weer eens bekeken voor na uk 2 zou 3 keer 9 kunnen gaan werken werk nu 4 keer 8. Moeilijk die beslissing al ben ik graag meer bij de kids. 3 keer 8 zou ideaal zijn maar dan ga ik er zoveel op achteruit nu met 5 uur minder ongeveer 250 euro en dan nog 3 uur minder dat is echt megaveel achteruit!

Wel lekker met Mark erover kunnen hebben voel me “schuldig” dat ik doordat ik zwanger was van Nick en zijn gespaarde geld niet naar een motor ging maar naar een grote auto zodat ik in apeldoorn kon gaan werken. Hij vond mij een gekkie vond het wel jammer maar was blij met alles wat we hebben en met mij.

Vorige week was hij met de mannen weg en die vonden dat wij het erg goed voor elkaar hadden leuk huis, mooie auto leuke en goede banen en een schat van een klein manneke. Toch leuk om te horen :mrgreen:

En waar is Flien eigenlijk? Die is normaal toch ook elke dag ff hier?? Fliennnnnnnnn??

Marinda, inderdaad leuk om te horen als anderen dat zeggen!

Nette lekker dat het zo goed bij jullie gaat!

Ik heb net nog ff gestreken. De kleine man had geen broeken meer in de kast liggen, maar nu doet het me zo’n pijn in me bekken, dat ik ga liggen.

Meiden, morgen geen teken van deze kant. Ga weer aan het werk… Op mn vrije woensdag haha. Hebben een event met sprekers etc van het werk en wil het weer proberen. Nu zo mn mandje in net Nick bij mijn ouders gebracht moet er namelijk al om 7 uur zijn pfff :wall: gaan dan weg ivm files. Ben pas tegen 20:00 weer terug en verwacht dan doodop mn mandje in te gaan.

Ga nu douchen en naar bed!

succes morgen dan! En hopelijk tot donderdag!

Ik ben er nog hoor! Gister een drukke, volle dag gehad en toen lag ik om 9 uur in bed, ik was helemaal afgedraaid!

Maar straks meer, want het kleintje is nog wakker!

Ik durf het bijna niet meer “hardop” te zeggen…maar vandaag lijkt een betere dag te gaan worden…

Gisteren alweer een heftig gesprek met Rene gehad. In eerste instantie mondde dat uit in ruzie, omdat ik het eigenlijk heel erg zat was, dat hij mij zo in het ongewisse liet. Ik voelde me er niet meer lekker bij. Heb dat ook uitgesproken en dat kon hij (in eerste instantie) niet waarderen. Heb hem toen nog even “fijntjes” (op zijn Deb’s) vermeld dat hij niet van mij kon verwachten, dat ik de komende weken in mijn uppie keihard mijn best ga lopen doen om de boel te redden en dat hij dan nog altijd met een gezicht op onweer op de bank kon zitten om uiteindelijk te vertellen dat hij vindt dat het toch niet gaat werken (want dan heeft hij het ook niet geprobeerd vind ik).

Maar goed, dat werd dus ruzie, want daar werd hij niet blij van. Toen ben ik maar gaan douchen. Dat heeft kennelijk geholpen, want toen ik weer beneden kwam, was er weer een normaal gesprek mogelijk. En ik ben weer een hoop “wijzer” geworden. Het wordt een beetje een lang verhaal om dat hier allemaal neer te gaan zetten, maar in het kort komt het er op neer, dat hij zich gewoon enorm klote voelt. Over alles. Er is voor hem op het moment even geen enkel lichtpuntje te vinden. Althans…daar is hij zelf van overtuigd. Ik nog niet eerlijk gezegd. Als ik hem af en toe dingen hoor zeggen (tegen mij, tegen de kids enzo) dan merk ik dat hij het toch allemaal niet zo zwart ziet als hij zichzelf voor houdt.

Uiteindelijk heeft hij in ieder geval (ongevraagd) uitgesproken, dat hij wat wij hebben opgebouwd niet zomaar bij het grof vuil wil zetten. Hij is er in de afgelopen weken (door met vrienden te praten) ook achter gekomen, dat mensen een behoorlijke facade kunnen optrekken voor de buitenwereld. Hij heeft heel wat geleerd over de relaties van die vrienden en dat maakt dat hij inziet dat hij het zo slecht nog niet heeft.

Ik heb het gevoel, dat het nu eerste prioriteit moet zijn Rene uit dit dal te trekken. Te zorgen dat hij zijn leven weer een beetje leuk gaat vinden. Als dat zo is, ben ik er eigenlijk van overtuigd dat de rest vanzelf wel weer komt.

En misschien hou ik mezelf op deze manier wel ontzettend voor de gek hoor…maar op dit moment sleept deze gedachte me wel de dag door en da’s ook belangrijk.

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

:lol: :lol: :lol:

Arme Flien…Hang in there meis! Het gaat over…echt!

Deb, ik weet (helaas) uit ervaring, dat als je depresief-achtige klachten hebt, dat je je relatie ook niet leuk vind. Dat is echt vreselijk voor beide party-en.

Heb je met hem besproken dat de huisarts misschien wel een goed vertrouwenspersoon kan zijn. Hij hoeft je niet meteen onder de pillen te stoppen, maar dat hij zijn ei kwijt kan, en misschien dat een neutraal persoon wel heel goed kan spiegelen enzo. Alleen met je band met de huisarts dan wel redelijk goed zijn natuurlijk. Als het een botte boer is dan werkt dat niet.

Verder vind ik dat jullie wel heel sterk zijn samen, in de zin dat je niet een van beide echt het bijltje erbij neer hebt gegooid al. Dreiging was er wel, maar het is niet gebeurd! Als Rene uit zijn dal is gekropen dan kan hij toch niet anders dan een hele liefhebbende vriendin zien?

De laatste tijd is toch ook extreem heftig geweest voor jullie beiden. Dat dat een staart krijgt is niet leuk maar wel begrijpelijk.

Ik hoop dat Rene snel ziet wat voor prachtig gezin dat hij heeft,en hoe’n geweldig mens hij naast zich heeft staan die hij vriendin mag noemen!

Ik vind je sterk en dapper (ookal voel je dat zelf nu niet) Hele hele dikke knuffel!!

Flien, ben je nog zo misselijk meid? Bah, ik had gehoopt dat het een kotsvirusje was, maar het zijn toch de hormonen? 1 troost, het gaat echt over, en je krijgt over een maandje of 7 zoiets moois ervoor terug! Kopop hoor!

Hier niks bijzonders te melden. Ik heb uit mogen slapen vanmorgen. Ik hoefde niet te werken en ik was zo moe. Mijn man zei dat ik mocht blijven liggen. Mijn kleine aap kwam wel 4 x storen, maar ach ik heb toch nog van 8 tot 9 geslapen en toen had ik hongerrrrrr

Nee…vrees dat de huisarts geen optie zal zijn. Daar komen we beiden eigenlijk nooit en hoewel ik de man erg goed ken van vroeger, heeft Rene niks met hem.

Ik geloof overigens ook niet dat ik het aan Rene hoef voor te stellen, want dat doet hij toch nooit.

En wat dat sterk zijn betreft…zo voel ik het niet hoor…het is meer een “het kan niet anders” idee…Maar dat geeft ook allemaal niet. Als het ons uiteindelijk gaat brengen waar we willen dat het ons brengt, hoor je mij niet klagen.

Nou, het lijkt te komen door vermoeidheid. Als ik niet goed slaap, ben ik de dag erna goed misselijk. Tot ik een paar uur geslapen heb en dan is het over…

goed voor jezelf en de beeb zorgen dan Flien :smiley: Hihi

Ik ga s.moeder blij maken en haar pc aan de praat proberen te krijgen.

Ik zorg best goed voor mezelf, alleen Matthijs niet voor mij met z’n gesnurk…

Dus als iemand nog een tip heeft hoe ik dat snurken uit kan bannen… Oren uitzetten is zo lastig…

je hebt van die anti snurk stickers voor op de neus… zou dat helpen…?

Als mijn mannetje snurkt (heel soms maar) geef ik hem een duw, gaat ie anders liggen en houd het op… wie weet…??

FF over mijn afgelopen paar dagen, excuus dat ik hier niet veel heb geschreven…

Maar we hebben een heel plotseling overlijden mee gemaakt hier… ik ben er nog redelijk van ondersteboven… mijn werkgever (directeur en eigenaar)

(klein bedrijfje 30 man, hij was mijn direct leidinggevende) … is met 49jarige leeftijd … plotseling overleden… in de sportschool… dit is afgelopen donderdag (27 november) gebeurd… we hebben gisteren de begravenis gehad… wat heel erg emotioneel was voor mij… zal hem echt gaan missen…

maar nu komt het echte werk nog, moet zoveel geregeld gaan worden en bedacht hoe nu verder etc. etc. dat… er nog een hele rare drukke tijd aan gaat komen voor mij…

gelukkig heb ik over 2enhalve week (18dec) vakantie gepland staan tot 7 januari…(ga dan ook 2 weken naar Thailand)

Maar meiden… ik houd jullie op de hoogte…

ene … wat de koppijn betreft… nu geen last van… rug wel, maar ik heb dan ook de halve dag zitten opruimen hier (had na gisteren behoefte aan een vrije dag …)

maar … ik ben er snel weer… :wink: