alleen over het gezellige voetbal
Hoi Meiden,
hier ff kort, sinterklaas gehad bij mijn moeder. Ik ben over me toeren. Als ik puf heb schrijf ik het straks wel bij de topic bij relaties over mijn relatie met hen.
tot later
ben benieuwd wwb… sterkte meid… leef je eigen leven… laat je niet leven hoor… SCHIJT… maarja… makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik wel… :-*
ik heb net een buikfoto in het showforum gezet :inlove:
Heidy, ik vind je foto prachtig! Heel mooi gedaan, en mooi buikje al!
Ik heb je nagedaan en ook de foto van vandaag geplaatst.
Verder staat mijn verhaal bij relaties.
Durf al 2 nachten niet te slapen, omdat Matthijs er niet is…
Ow Flien toch, wat is dat vervelend. Ik heb er moeite mee als mijn man niet thuis is, maar ik slaap uiteindelijk wel. 2 nachten missen als je zwanger bent is niet lekker.
Wanneer komt hij terug? Ik hoop voor je dat je niet te lang meer alleen bent. (helpt het niet om iemand te logeren te vragen ofzo?)
Pfff, ik heb echt een slaapcrisis achter de rug! Donderdag is Matthijs vertrokken op wintersport en hij is afgelopen nacht (om half 2) terug gekomen.
Donderdag kon ik niet slapen omdat het zo koud was in bed, vrijdag lag ik te laat in bed omdat het zo gezellig was bij die vriendin, zaterdag zat ik van elke kraak en piep rechtop in bed. Ben ik eruit gegaan om de deuren goed af te sluiten en heb ik de achterdeur geblokkeerd met de eettafel. Leuk detail is dat de eettafel niet had geholpen, aangezien de deur naar buiten open gaat. Gister durfde ik echt niet naar bed! Ik heb 3 pogingen gedaan en bij alledrie stond ik binnen 10 minuten weer geschrokken beneden!
Had bijna mijn beste vriend gebeld om te komen waken :oops:
Maar goed, half 2 was Matthijs dus thuis… gelukkig, want de planning was vanochtend pas…
Dus nu ben ik moe, moe, moe hoewel ik wel lekker geslapen heb…
Straks, nadat ik de cavia-koois schoon heb gemaakt, lekker de kerstboom opzetten! dat is leuk…
alleen even een teken van leven…ben niet in de stemming voor gezellig of minder gezellig geklets.
sorry ladies…
:-*
Debke–> geen probleem maar niet wegblijven omdat je ons er niet mee lastig wil vallen he! :-* :hug:
Hey, allemaal,
En inderdaad we hebben al een hele tijd niets gehoord van christine…
Deb, weet niet wat ik zeggen moet dus :hug: :hug: :hug: denk aan je.
WWB, :hug: :hug: zal zo je verhaal eens lezen.
Ja en verder…leuk en gezellig weekend gehad, zaterdag samen met vriendlief uit eten geweest, en mathijs was bij mijn schoonouders :? maar goed wij hebben wel genoten hoor.
Deb, kom dat ik je een dikke knuffel geef! Meid niet wegblijven om ons te ontlasten hoor! (mag ik ook niet van je!)
Ik heb gewerkt vandaag, en ben moe, heb niet veel tevertellen
Flien, ik ben blij dat je kerel weer thuis is! Dan slaap je vannacht vast weer beter.
Nette, heerlijk dat je weekend zo ontspanen was.
Missmarm hoe is het met jou?
wwb–> haha niet vragen dan begint het geklaag weer :lol: Ik voel me heeeeeeel langzaam iets beter maar mark vertrok vannacht toch naar zolder zoveel hoeste ik ben dus ook nog lekker thuis denk dat ik donderdag weer begin. Voel me echt een watje dat ik ruim 1,5 week ziek ben. Gelukkig merk ik nu eindelijk iets verbetering en blijft dat doorzetten.
Verder gaat ie hier top Nick hoest nog wel maar dat lijkt minder te worden en hij kletst zoveel erg leuk en hij gaf mama zelfs kusjes vandaag. Mark gaat ook lekker, helpt alleen niet in huis zelfs niet nu ik ziek ben en daar ff over gekletst nu alles weer opgelost en hij zou meer helpen wil een lijstje en schop onder zn kont hebben :dance:
Buikkie groeit momenteel gestaag broeken beginnen strak te zitten Joepie toch wel leuk wordt het iets echter. Mijn bekken… Nog nergens last van zelfs niet nu ik 2 weken niet kon sporten dus in 1 woord TOP!
Flien–> Vannacht weer lekker slapen dus! Gelukkig hier geen last doe alles hermetisch op slot en kruip met boek in bed en had vriendinnen of familie op bezoek. Hoe is met kwalen en met Leine??
nette–> hoe is ie verder? wel fijn dat etentje leuk was. Souders altijd moeilijk he als ze oppassen? hier hebben we volgende week feestje en moeten hun vragen mijne kunnen niet…
groetjes!
ach meid, klagen mag hoor. Doe ik ook :lol: Zwanger zijn is niet altijd leuk, al is het een grote wens die in vervulling gaat. Het is gewoon niet altijd makkelijk.
En hoe erg ik ook verlang naar de beeb, dan zal het ook niet altijd leuk zijn, maar goed… dat maakt ons mens denk ik wel eens. hihi…
Ik hoop voor je dat je je donderdag beter voelt om te werken. Door je zwangerschap ben je gewoon vatbaarder en langer ziek dan gewoon he. Gooi het maar op de hormonen, het is gewoon een feit!
wwb–> haha tot nu toe vond ik mezelf een mietje doordat ik niet opknapte de huisarts gaf vrijdag ook al aan dat zwangerschap een oorzaak was waardoor het herstel langer duurt. Gelukkig zit er nu weer wat schot in de zaak. Verder vind ik zwanger zijn top ook al zou ik bekkenklachten krijgen en weer hoge bloeddruk etc en dikke olifantenpootjes allemaal prima als de bevalling/of keizersnede maar goed verloopt en de kraamtijd nu wel leuk is.
Hoe zit het met je buikpijn toch van je bekken of weer over??
nee helaas is het duidelijk verergering van mijn bekkenklachten. Eerder had ik last van mijn heup en bil, nu ook van schaambotje, staartbotje en andere heup. Het is gewoon niet goed. maak me stiekem ook echt zorgen. Maar ik kan echt niet meer doen dan ik nu doe. Ik hou zoveel rekening ermee. Het enigste andere is mijn werk opzeggen, en dat wil ik echt niet. Het is leuk, en ik heb grote kans te mogen blijven. Dat wil ik niet verspelen!
vervelend is dat he. Jij hebt waar ik zo bang voor was al vroeg weer klachten. Hoop echt dat je nog wat weken echt kan werken. Hier af en toe iets last bij schaambot bij gekke bewegingen en de drang het sein voor wc tijd is weer weg maar dus nog helemaal geen klagen ik hoop dat het bij allebei zo mag blijven en dat jij zelfs minder last krijgt.
sein voor toilet is al ff weg hier. Ik oefen me suf aan bekkenbodemspieren. en ik ga na elke maaltijd naar het toilet, en verder als ik veel drink, dan ga ik extra (terwijl ik eerder maar 3 x per dag ging)
En werken, tja mijn collega gaat half januari voor 5 weken op vakantie. dan moet ik de toko alleen doen daar. Dat wil ik perse volhouden. Op mijn werk hoef ik niet te lopen (als ik niet wil) en kan ik dat juist wel als ik dat nodig vind. Dus desnoods ga ik op krukken erheen, maar werken zal ik.
Hopelijk hou jij maar tot op dit nivo klachten en word het niet erger bij je!
wwb–> dat hoop ik ook heb er zoveel voor moeten doen om hier te komen. Huisarts en fysio hadden niet verwacht dat een 2e ooit verantwoord zouden zijn maar door keihard sporten wat afvallen (13 KG) nu iets slanker als voor Nick en tot veel in staat. Voordeel is wel dat ik gezien heb dat iemand met vergelijkbare klachten na de bevalling met een week of 3/4 alle klachten weer kwijt was.
Hihi jij klinkt ook al zo eigenwijs al moet ik op krukken. :mrgreen: Klinkt niet als mezelf :liar: :liar:
Hoop heel erg dat je klachten zo blijven. Is sport geen idee al weet ik niet of het verstandig is zwanger te beginnen… Bij mij is door de gebieden eromheen, lage buikspieren, rugspieren en bovenbeen spieren te trainen de pijn en klachten grotendeels weg gegaan train ik die niet voel ik weer mijn bekken. In overleg met huisarts, sportschool en verloskundige en gyn mag ik tot 30 weken buikspieren doen en blijven sporten op dit niveau totdat lichaam sein geeft dat het niet meer wil.
Joehooeeee :mrgreen: :mrgreen: Echoo o o o wat is het eng rustig hier!
Niemand wat te kletsen? Mag positief of negatief zijn. Maar mis jullie nu ik thuiszit…
Hier iemand die goed begint op te knappen :mrgreen: medicatie werkt en kan langzaam minderen zodat alleen snachts nog nodig is.
Nick was al een week niet buiten geweest en was vanmorgen toen we 100 meter buiten moesten lopen voor winkel die broeken korter maakt helemaal hyper rennen en gek doen. Daarna bij de bakker zo lief en vrolijk een klant en degene die ons hielp vonden hem een schatje! Bij het broodje dat hij kreeg was het dan(dank jewel ). Topventje! Zal zo wel wakker worden na 3 uur slapen hihi.
Joehoeeee. ikheb net gewerkt. Moet zo rusten :oops: Dus ik ga zo plat, maar ik heb ook niks te vertellen.
Bij de mei-mama’s is een grapje ontstaan wat me een beetje verdrietig maakt. Heb ik ook gezegd daar. Het ontneemt me ff het plezier om te schrijven in het algemeen. Ik ga maar ff liggen, dan heb ik dat in ieder geval gehad.
Sorry het ligt niet aan jullie!