flien–> hihi nog 3 weken wc liefde tot de 12 weekjes :lol: Verder alles goed?
wwb–> bandenpijn kan erg pijnlijk zijn inderdaad kon bij nick tijdelijk niet sporten etc. Hopelijk is het geen bekkenpijn van voor.
Heidy–> ik denderde ook zo 40 uur werken daarnaast 4 tot 5 uur in de auto etc totdat ik een hoge bloeddruk kreeg etc het is niet goed voor je. Hier ook drukke baan werk 32 uur geen leidinggevende maar wel erg druk. Kan je geen 4 dagen gaan werken oid??
Nu denderde ik 32 uur per week vaak 36 hihi maar sporte en wilde alles doen en zit nu in 2 weken voor 2e keer thuis met virus… En nu pakt lichaam niet meer op doordat het moe is op is. Dus pas op!
@Jiska wrote:
@Flieniemama wrote:
Ik kan heel kort zijn over hoe het hier gaat: :sick: Heb een innige band met de WC!
even snel, ben eigenlijk druk druk druk, maar dit kan ik niet laten:
geloooof dat ik laatst nog iemand hoorde die geen last van zwangerschapskwaaltjes had
![]()
Maar dikke :hug: hoor, ik weet wat 't is helaas…
Kom later terug om op de rest te reageren!
Ja, het was zo mooi! Had bij Leine nergens last van, nu tot op gister ook niet… Maar misschien was het een buikgriepje?! Ik hoop het…
Verder gaat het goed… Ben alleen een beetje onrustig… Matthijs is dit weekend op wintersport en dan ben ik onrustig als ik alleen ben.
Ik ga straks een dagje en een nachtje naar een vriendin in Groningen…
Zondag misschien even een grotere update. Nu nog even een paar uurtjes slaap proberen te pakken!
flien–> Veel plezier bij je vriendin! Hopelijk wordt het spugen snel minder…
Hier gaat het stukje beter! Gistermiddag weer naar huisarts want de pilletjes werkten niet. Toen kreeg ik versuffende hoestdrank mee die je mag als je zwanger bent en dat is een wondermiddel heb van 12 tot half 9 geslapen met een paar korte onderbrekingen door hoesten.
:dance:
Wat kan je je dan weer goed voelen ineens haha
Hoi hoi,
Flien, veel plezier bij je vriendin, en hopelijk is je spugerij maar een virusje! (heb ik ook gehad toen ik ongeveer 8 weken was ofzo)
Deb, hoe was het gisteravond? En had je nu vandaag dat met je oude baas?
Missmarm, wat heerlijk dat je lekker geslapen hebt zeg. Dan voel je je een heel stuk beter he.
Hier is de buikpijn minder geloof ik, maar ik voel me alles behalve lekker. Mijn bekken/buik/heupgebied voelt gewoon niet goed. Ik kan ook niet zeggen wat het dan is, maar goed is het gewoon niet.
En verder heb ik hoofdpijn en eenbeetje last van het remi-syndroom.
Mijn kerel snapt totaal niet dat ik gister een rotdag heb gehad, hij ging ook gewoon hardlopen gisteravond en liet me alleen. Ik heb hem ook niet tegen gehouden hoor. Maar hij snap me gewoon niet. Wel broed hij op iets, want hij is slordig en afwezig. Wat het mag zijn,… ik weet het niet… Hij zal zich wel niet goed aan zijn dieet hebben gehouden denk ik .Dan is hij ook zo.
Hey allemaal,
Deb, hoe is het met je… :hug: :hug:
Heidy, Jeetje wat een vreselijke drukke dagindeling heb je zeg, ik weet niet of dat wel te combineren is straks als je een kleine hebt, ik denk zelf als je straks een kleine hebt dat je echt een paar stappen terug moet hoor, anders ga je dat echt niet redden, dan zie je je gezin en je kleintje ook bijna niet dat wil je toch niet… misschien wel moeilijk voor je maar je zult keuzes moeten maken, en misschien moet je daar nu al over na gaan denken…
WWB, dus toch even een extra controle gedaan, dat is wel een voordeel dat je in het ziekenhuis werkt dan he, gelukkig was er niets afwijkend gevonden, maar bekkenklachten oohh jee dat is ook geen pretje, ik hoop voor je dat het gewoon bandenpijn is, ik weet nog dat ik met de zwangerschap van mathijs ook zo enorme buikpijn heb gehad, dat bleek na extra controle ook bandenpijn te zijn, maar ik weet echt nog goed dat het absoluut geen prettig gevoel was.
Flien, ik hoop voor je dat je niet lang meer misselijk bent, ik weet hoe het is om misselijk te zijn tijdens je zwangerschap echt geen pretje hoor.
Missmarm, gelukkig dat het weer beter gaat, en ik hoop dat het ook zo blijft nu.
En hoe het hier gaat… mathijs is woensdag gevallen allemaal bloed zag ik oohh jee dacht ik, ik pakte hem op en zag meteen dat hij zijn tandjes door de lip had gekregen, meteen een nat washandje er op gehouden, maar jeetje wat zielig zeg, zijn lipje helemaal kapot, maar gelukkig heelt het goed.
Gister ben ik even het centrum in geweest, even weer een paar kadootjes gehaald voor sinterklaas, sta ik bij de kassa om af te rekenen, doet mijn pin pas het niet… we hebben het een aantal keren geprobeerd maar het ging niet nou daar sta je dan… :oops: :shifty: ik had verder geen geld mee dus moest eerst naar de bank om geld te pinnen, wat een gedoe… had een leuk kadootje voor mijn vriend gehaald en voor mathijsje nog iets leuks voor in zijn schoentje, een mooi diego truitje hij had hem vanmorgen in zijn schoentje en heeft hem nu al aan leuk en schattig he, en voor mijn vriend zo’n kado verpakking met een paar lekkere geuren er in, oohh en dat ruikt toch lekker… :inlove:
Verder heb ik voor mij zelf nog iets gehaald, voor kerst… :mrgreen:
Oohh en wonsdag is mijn vriend voor het laatst bij zijn oude werk geweest, maar dat is nog al vreemd gegaan, niemand wist dat hij voor het laatst was, de bazen hadden niets gezegt, dus al zijn collega’s hadden echt zo iets van :o :shock: dus 1 collega snel het centrum nog in geweest en een bos bloemen gehaald, een andere collega heeft iets geregeld met de rest van de collega’s en kreeg hij een dinerbon van, toen mijn vriend dus naar huis ging hebben zijn collega’s hem succes gewenst met zijn nieuwe baan, en 1 van de 4 bazen heeft maar iets gezegt tegen hem de rest heeft mijn vriend niet gezien terwijl ze er wel waren… en verder mensen van de directie heeft hij ook niet gezien… het blijft een vreemd bedrijf hoor, met nog vreemdere mensen.
Vanmorgen zag ik hier in de straat, een bloemistenauto rijden, ik dacht oohh vast voor de buren want die zijn er net komen wonen, komt die vrouw met een heel mooi bloemstuk hier aan de deur… het was voor mijn vriend, van zijn collega’s en directie, maar dan wel van een ander filiaal, zijn oude bedrijf bestaat namelijk uit 6 filialen, waar mijn vriend regelmatig kwam, nou dat is toch aardig.
Mijn vriend is zo blij dat hij daar nu weg is, hij heeft nu zoveel meer rust en vrijheid op zijn nieuwe werk en hij is zo blij en positief er over echt super gewoon, hij valt nog steeds elke dag van de ene in de andere verbazing hoe mooi dat bedrijf wel niet in elkaar zit, en hoe ze daar werken.
Verder nog steeds druk met surprises, maar het thema wat we hebben gekozen is gewoon te moeilijk, ik zei het al vanaf het begin maar mijn vriend zei steeds van nee valt wel mee, maar gister gaf hij het toe… we lopen steeds vast, schieten voor geen meter op, sommige surprises zijn heel lelijk geworden of mislukken dan trekken we het weer uit elkaar, en moeten we weer iets nieuwe bedenken, maar we zitten weer eens vast hoor… toch is het ook wel een uitdaging om weer iets te maken maar als je dan ziet dat het mislukt, of helemaal niet mooi word, dan is het weer geen hol aan, en op internet is er ook zo weinig knutsel tips over te vinden, nou het komt vast wel goed, het is voor kerst dus we hebben nog wel even maar de moed zakt ons af en toe wel eens even in de schoenen, maar goed we moeten er wel verder mee.
Nou een heel verhaal, wat eigenlijk helemaal niet tussen de verhalen hier past…maar dit is wel we mee maken, we zijn hier gelukkig niet ziek zwak en misselijk, dus kan ik er ook niets over vertellen he.
Ik ga broodjes maken, voor mathijs en mij, dus tot de volgende keer.
nette–> Juist super dat jij wel positieve verhalen hebt ook erg leuk om te lezen hoor :lol: Wat leuk van dat andere filiaal dat hun wel de moeite genomen hebben een mooi bloemetje te laten bezorgen. Fijn dat je husband nu wel op zijn plek zit.
Wat betreft mathijsje arm kereltje had hij zn lip erg kapot? Gelukkig heeft Nick nog nooit iets met bloed gehad. Alleen vaak grote builen van vallen.
Wat jammer van de surprises dat het zo moeizaam gaat. Hopelijk lukken een paar goed. Zo frustrerend als het niet lukt.
hoe staat het met de klus??
hmm Nette deed je pas het alleen in de winkel niet, maar bij de bank wel? Dat is lastig zeg! Inderdaad daar sta je dan!.
Nou je zit nu wel lekker in de bloemen hoor ik! En je vriend kan zich lekker richten op zijn nieuwe werk. Kan hij dat ‘rare’ bedrijf achter zich laten.
Deb, waar zit je meid!??
Ik ga maar ff gezond doen. En naar naar het dorp wandelen. We moeten ff langs s.moeder. Iets afgeven en de kleine man wil een pietenpak. Die zijn bij de blokker niet duur begreep ik. Dus we gaan er een kijkje nemen.
tot vanavond!
Missmarm, mathijs had 2 “gaatjes” in zijn lip, en een velletje wat er bij los hing, nu zie ik dat het velletje weg is en zijn lip weet dicht gaat, maar dit was ook de eerste keer dat mathijs echt bloed had hoor had dat ook nog niet eerder mee gemaakt, zo zielig is dat.
En wbt die surprises, weet je de zin gaat ook echt weg als het niet lukt he, en je hebt het dan in je hoofd en denkt nou, dat moet wel lukken en dan ben je bezig en dan word het dus niets, en helemaal niet zo leuk als je had gedacht.
Ja en hoe staat het met de klus :lol: …we doen ons best, en we zullen zien… het is altijd afwachten he.
WWB, ja mijn pas deed het in de winkel niet en bij de bank wel, ik snapte er zelf ook weinig van hoor, en ja we hebben nu een bos bloemen staan en een heel erg mooi bloemstuk op tafel staat best gezellig zo hoor, ik heb eigenlijk bijna nooit bloemen in huis, terwijl ik het juist zo leuk en gezellig vind, oohh en wandelend naar het centrum, leuk, dat heb ik dus gister gedaan met mathijs, veel plezier en ik hoop dat je kunt slagen.
Deb, waar ben je meid, of zit je bij je oude baas… zoals WWB ook al vroeg…
Nou net al een heel verhaal geschreven he, dus heb eigenlijk weinig nieuwtjes, moet alleen zo nodig bezig met die surprises maar heb gewoon geen zin, en geen inspiratie, ik ga even neuzen op internet of ik mischien toch nog wat kan vinden wat makkelijk na te maken is voor ons.
nette–> dat heb ik ook hoor als het niet lukt dan hop weg ermee en wil ik ook niks meer haha best erg.
Hier is de batterij weer even leeg haha voel me 80 na de booschappen (ja ik mocht niet maar eigenwijs…) ben ik nu even helemaal uitgeput!
Straks opruimen en mn schatje bvan het kdv halen. Hopelijk ben ik morgen nog weer verder opgeknapt zodat ik sintkadootjes kan halen.
Voor Nick willen we fisher price sesamstraat garage, een legpuzzel en autootjes en van diego de reddingsauto met geluid Nick was daar gek op in de winkel! Helaas is die vanaf 3 jaar doen jullie dat ook wel eens speelgoed geven wat eigenlijk nog iets voor oudere kindjes is?
Daarnaast krijgt hij nog een giegelauto. Bij de ikea kopen we zondag wat aardigheidjes voor kerst en zijn nieuwe kamer.
Nee…ik zit onder een hele grote steen. Ben heel verdrietig en zie het heel somber in. Vrees dat vanavond de kogel door de kerk zal gaan…
Jeetje deb, heb je weblog gelezen, wat moeilijk zeg… en voelt het wel goed dat je schoonmoeder hier nu vanaf weet en er vanavond bij zal zijn…misschien kan zij net dat ene zetje geven om het toch weer goed te krijgen… jeetje zeg… :hug: :hug: :hug: :hug:
Missmarm, ik koop ook wel speelgoed wat voor oudere kindjes is dan mathijs nog is hoor, ik kijk dan wel eerst of het wel geschikt is natuurlijk, maar speelgoed vanaf 2 tot 3 jaar koop ik wel voor mathijs, als er een oudere leeftijd op staat dan 3 jaar koop ik het niet, daar is mathijs nog te klein voor.
nette–> het gaat hier om 3 jaar en ouder diego auto met dieren, maar dat kan denk ik wel al ben ik bang dat het spreekmechanisme van de auto het misschien niet zolang overleefd.
Deb–> :hug: :hug: :hug: Weet weinig meer te zeggen dan heet veel sterkte vanavond en fijn dat er iemand is die ziet hoe dit je aangrijpt :hug: :hug: :hug:
hi…
ik kan er kort over zijn…hij is er nog…maar of dat voor lang is…dat zal nog moeten blijken.
Eigenlijk weet ik nog niet waar ik aan toe ben, maar ik zal me moeten troosten met de gedachte dat hij dat eigenlijk ook niet weet…
Ik heb me voorgenomen om alles op alles te zetten en heel hard mijn best te gaan doen. Maar dat zal niet altijd even makkelijk zijn…
Voor nu valt er weinig te doen. Hij is voornamelijk boos en die boosheid zal hij er eerst uit moeten halen. Hij kan niet eens benoemen waarom hij nou zo boos is, het is gewoon een gevoel wat er is.
Het is hem ook aan te zien, het is echt een hoop ellende (niet dat ik er nu zo florisant bij loop…).
Gaan jullie gewoon keihard voor me duimen dat hij ons uiteindelijk nog een kans gunt?
Het is weer een heftig avondje geweest. Ik ga mijn bedje opzoeken (rene slaapt ondertussen al, heb hem bewust even met rust gelaten).
Ik wens jullie een fijn weekend! Ik denk tot zondag trouwens!
Kus Deb
Ow meid wat ben ik blij dat hij niet weg is. Dat is in ieder geval hoop! En duimen, tot de blaren erop staan hoor! Ik ga gewoon door!!
Hele dikke hug!!!
Oohh deb, wat ben ik blij voor je dat hij er nog is, er is nog een kans, en tuurlijk ik duim super veel voor je dat het goed komt, :hug: :hug:
Deb wat fijn dat hij er nog is dan is er nog hoop. Met veel praten kom je misschien achter waardoor hij boos is en hopelijk komen jullie dan weer dichter tot elkaar. Voor nu een dikke knuffel :hug: :hug:
Meiden, hier gaat het heeeeel langzaam iets beter. Pfff dender altijd maar door en ziek zijn duurt zo lang haha als ik nog zo benauwd ben maandag blijf ik nog even thuis voor het eerst in 2 jaar langer dan een dag ziek. Maar we komen er langzaam weer.
Voor Nick kadootjes gekocht soort duplo achtig iets van diego een giegel wiebel auto en de sesamstraat garage. Ook een boekje van diego morgen bij de ikea wat dingen voor zijn nieuwe kamer kopen die krijgt hij dan met sinterklaas en kerst.
Verder voor mezelf voor 13 december een heel leuk topje gekocht knalrood met zwart kant erover maat olifant zodat huge boobs en beginnend buikkie erin blijven passen zowizo tot na kerst.
Verder weinig nieuws. Fijn weekend!!! :mrgreen: :mrgreen:
iedereen weg???
Hier een meegroeimatras, wat beddengoed en een draaistoel gekocht. Ook een positiespijkerbroek.
Fijne zondag!
heej heej… ben niet weg hoor
was alleen… niet zo lekker dus ff niet gereageerd…
:thumbup: :thumbdown: duim voor je deb…
missen jullie christine ook… ben benieuwd hoe het daar is??
yep…ik mis christine ook…maak me eerlijk gezegd wel een beetje zorgen of het allemaal wel goed gaat daar…
hoe het hier gaat? zie http://www…heb gewoon ff geen zin om het ook hier nog uitgebreid te posten.
Rene is nu even uitwaaien aan het strand, dus ik kan even ongegeneerd gaan zitten dippen hier…en dat doe ik dan ook.
Ben er morgen weer meiden!
Deb–> ik vind dit hoe moeilijk het ook is toch een positief randje hebben. Mogelijk als manlief weer blij is met zichzelf het leven dan hopelijk ook weer met jou en het gezin. Hoop het zo voor je!
Tot Morgen!
Mis christine inderdaad ook, zou de bom er echt gebarsten zijn? Staat er soms iets op haar weblog???