Augustus 2008 stoppers deel III

Pfff, Deb… Heb je verhaal gister al gelezen en ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren… Wat lijkt het me vreselijk heftig.

Ik ga vandaag maar eens even gebruik maken van het feit dat Leine er niet is… Shoppen voor Sint en Kerst dus, maar dan moet ik wel eerst met mijn kont van de bank zien te komen!

flien hup schiet eens op heb je een schop onder je kont nodig??? :dance:

Hier weer een dramanacht heel veel hoesten mn ribben doen er zeer van. Gelukkig heb ik ventolin gekregen maar heb nog niet het idee dat het helpt.

Nick hoest ook nog flink en rochelt en heeft flink last van snotjes dus die krijgt ook neusdruppels en moest ook de ventolin weer nemen :shock:

Hopelijk allemaal vrijdag weer beter zouden naar de kerstcreatief beurs in den bosch gaan…

joehoe waar zijn jullie??

Deze zielige mama zit thuis en verveeld zich ben te moe en te benauwd om echt te poetsen oid dus zit telkens maar te kijken of jullie er al zijn…

:smiley: Ik ben er wel hoor, moet eigenlijk aan de knutsel maar daar kan ik echt geen inspitatie voor vinden ik zit vast, ik weet gewoon niet meer hoe ik iets maken moet snap je…

ik ben er ook, maar ben een beetje veel slapjes. Heb gisteren kennelijk iets verkeerds gegeten en heb vandaag al heel wat keertjes met mijn hoofd boven de pot gehangen…

Verder gaat het best hoor! :mrgreen:

Oohh jee deb, ik hoop dat je je snel weer goed voelt, als ik dat zo hoor doet me dat zo denken aan de zwangerschap van mathijs, hoe vaak ik toen wel niet boven de pot heb gehangen… :think: echt vreselijk, dus ik weet precies hoe iemand zich voelt als die boven een pot hangt, echt dat is vreselijk…

Missie zoooo niet geslaagd… Ik weet gewoon niet wat ik voor Leine kopen moet… Ik vind het vreselijk moeilijk, dan heb ik het helemaal in mijn hoofd en als puntje bij paaltje komt twijfel ik… Heeft ze er wel genoeg aan?! Dat vooral… Is het niet zo dat ze er over een maand weer op uitgekeken is?!

Nouja… Moet zo naar school toe slik

flien–> gewoon iets kopen wat lang leuk blijft en leerzaam is bijvoorbeeld duplo. Hier is little people geen succes kijkt meneer niet naar om. Hier zijn het auto’s duplo etc.

nette–> Moet je surprises maken??

debke–> beterschap! Hoe gaat ie verder? Al meer duidelijkheid?

Nick ligt al op bed het monster wilde niet eten en sproeide met de vla terwijl ik met eten hem al ontzien had qua hoeveelheid. Toen was het bedtijd. GRR

… even ego lieverds…

deze net gepost bij juni mama’s

omdat ik zo'n hoofdpijn heb.. nu al ruim 3 weken, met 1 uitschieter met migraine aanval.. ben ik vorige week gewoon langs mijn huisarts gegaanom mijn bloeddruk te meten, die was iets hoger dan de vorige keer, maar gewoon goed 124/80..

echter die belde vandaag, dat ik ondanks dat ze gezegd had dat dat niet hoefde.. toch maar even de verloskundige moest bellen om het te zeggen.

die vond het noodzakelijk dat ik een tussendoor afspraak krijg, hier wilt ze mijn bloeddruk nog eens controleren, de suikers en niet geheel onbelangrijk .. het hartje van het babietje wilt luisteren..

donderdag a.s. dus.. 11:45uur....

spannend!!!!!

tuurlijk even sterkte voor debke.. :-* klote als je mannetje zo met zijn ziel onder zijn arm loopt.. want dit lees ik er een beetje uit.. hij is niet zo happy.. (in zijn leven).. en weet daar door niet wat ie met de relatie aan moet.. laat zien hoe leuk het leven kan zijn.. er is nu net ook voor hem.. een heel verlies, een heel stuk NIET leuk in zijn leven gebeurd (jullie leven.. :kaars: ) denk aan jullie meid.. ene.. beterschap!!

flien.. :) succes met kiezen wat voor een cadeautje, lijkt mij ook moeilijk om iets te kopen waar ze lang plezier van heeft, ze is natuurlijk ook nog best jong, dus groeit snel .. zowel lichamelijk als geestelijk.. dublo.. heb ik zelf ook best lang mee gespeeld.. dus ..??

missmarm.. snap je actie.. goed :thumbup: (die kleine mooi al op bed) en voor jou.. ook beterschap :-*

tot snel weer..

Missmarm, hopelijk helpt de ventolin snel. Er heersen een aantal akelige ‘verkoudheden’. Ik heb er ook last van, snotkop (met hetgevoel van watten erin), benauwd gevoel, terwijl ik niet kortademig is.

Beterschap voor jou en je kleine :wink: monstertje.

Nette, moet je een surprise maken?

Deb, het word tijd dat je fysiek en mentaal rust krijgt, want je kwakkelt wat af!. Beterschap meid! :-*

Flien, hoe is het op school?

Heidy heb je nog hoofdpijn meid?? Lastig hoor, maar je bloeddruk klinkt prima in mijn ogen. Bloedsuikers geven bij mij geen hoofdpijn (maar goed ik ben niet iedereen) Hartje luisteren is altijd mooi en geweldig he, dus geniet ervan als je er ligt!!

Hier ook een monster vandaag (is het nationale monsterdag?).

Mijn aap had klei!?!?!?! in zijn oren gestopt. In beide oren en dan de gehoorgangen afgesloten. Met mijn nagels kon ik een deel eruit krijgen, en met een pincet ook een beetje maar ik zag nog steeds een hele brok zitten.

Nu had die aap net zijn laatste gift antibiotica gehad, dus ik was bang dat het zou gaan broeden in zijn oren, en dat hij dan weer een ontsteking te pakken had. Hup naar de huisarts dus, en die heeft zijn oren schoongemaakt.

Wat een boef he.

Verder heb ik gewerkt, en naar de internist geweest. Ik heb dus totaal geen rust gehad vandaag. Ik snak dus ook naar horizontaal op de bank. Mijn kerel is hardlopen vanavond, en ik ga lekker lambammen…

heidy–> bloeddruk klinkt goed wel fijn dat je voor de zekerheid een extra check krijgt.

wwb–> heb je zoveel last met je zwangerschap dat je daardoor echt nu al op bed moet een paar uur tussendoor? Of had je dat voor je zwangerschap ook? Wat een monster haha klein in zn oor. Alhoewel als Nick mij nadoet krijg in nog een hell haha ik smeerde mn oog dicht met kauwgom en nog veel meer fratsen, gevaarlijke bessen opeten etc etc

Hier eten op jammie zo moed vinden om de vaatwasser in te pakken en daarna een mand was te vouwen. Daarna weer lekker op e bank een boekje lezen.

missmarm, het is in de zwangeschap ontstaan, al zou ik het van te voren ook wel gewild hebben hoor hihi. Maar ik ga niet elke dag liggen hoor. Als het kan wel (maar ook ivm mijn bekken, om het rust te geven, op advies van de caesartherapeute)

En euuhhh ben jij continu je bericht aan het aanpassen, want ik zag het 3 x veranderen hihi

wwb–> ja haha eerst zette hij bericht van eerst nogmaals neer, daarna goede en toen was ik nog weer wat vergeten. Heb je al zoveel last van je bekken? Ik voel soms mijn schaambot erg goed zitten, bij gekke bewegingen pas pijn en heb momenteel last met hoesten en niezen dat het soms niet helemaal goed gaat.

Verder ben ik op mn werk aangekomen wordt aangestaard of ik een alien ben en moet naar huis als het niet gaat. haha toch wel lief.

Mark is op zolder gaan slapen vond 2 hoesters toch teveel en vooral ik liep van half 11 tot 0:30 te hoesten en pas daarna in slaap gevallen tot half 5.

Nick hoest ook nog maar is overdag gewoon vrolijk gelukkig.

Verder maak ik me een klein beetje zorgen val door alle infecties momenteel steeds af. Nu -3 KG Eet weinig (hoesten is erg vermoeiend), slaap weinig en pas nog alle kleding etc.

Kom ik gister op school, docent ziek!!!

Dus ik weer naar huis, snel gegeten en om 8 uur lag ik op bed! Héééérlijk… Nu uitgeslapen, zo even voor het guppie zorgen en dan weer terug naar bed :wink:

Even tijd voor jullie…

Flien, vindt je het zo moeilijk iets leuks voor Leine te vinden? Je moet je niet drukmaken over het feit of ze ergens snel op uitgekeken is hoor!

Finn heeft een aantal favorieten. Misschien brengt het je nog op ideetjes als ik ze even opsom? Hij is helemaal fan van boekjes. En blokken blijven ook favo. Verder helpt hij me graag met poetsen en koken enzo, dus ik zit er aan te denken om een keukentje ofzo voor hem te kopen. Verder komt hier een loopfiets. Ook kleurpotloden zijn erg in trek tegenwoordig en zijn vormenstoof blijft ook nog altijd leuk.

Heidy, :hug: :hug: :hug: Je bloeddruk komt op mij ook over als heel normaal, maar ik weet natuurlijk niet wat voor bloeddruk jij normaal gesproken hebt. Wie weet is deze wel hoog voor jouw doen. Het lijkt me heel fijn dat je vk je graag een keer wil zien voor een extra controle, maar ik kan me ook voorstellen dat het jou juist onzeker maakt, omdat je bang bent dat je vk denkt dat er iets niet goed is…

Ik gok erop dat je vk je een keer extra wil zien juist om jou gerust te stellen. Zodat je hopelijk weer een beetje rust in je lijf krijgt en daardoor de klachten wat zullen verminderen.

Maak je je niet “gewoon” te druk? Doe je niet “gewoon” te veel op een dag? Hoe zitten jouw dagen in elkaar? Kom je nog wel een beetje aan jezelf toe? Een heleboel vragen van mijn kant uit zie je, maar ik bedoel het goed hoor! Ik kan uit ervaring zeggen, dat het niet altijd even makkelijk is om in je drukke leven ook nog wat tijd voor jezelf in te plannen en ik weet ook dat dat nu juist als je zwanger bent soms heel hard nodig is.

Ik hoop dat je vk je weer een beetje gerust kan stellen, want ik kan me heel goed voorstellen dat je er nu even een beetje doorheen zit… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat Rene betreft…volgens mij sla je de spijker op zijn kop met je opmerking dat hij een beetje met zijn ziel onder zijn arm loopt! Ik ga je advies dan ook ter harte nemen! :-

Nette, hoe is het met je moeder ondertussen? Is ze de schrik alweer een beetje te boven? En geneest het goed?

Hoe gaat het met je surprises? Wil het een beetje lukken of mis je nog steeds inspiratie?

Marinda, ik kan me voorstellen dat je het na het eten even helemaal gehad had met Nick…Als je je dan zelf ook nog eens helemaal niet lekker voelt, is je geduld ook vaak even heel wat minder he…Heeft Nick een beetje een goede nacht kunnen maken? En jij?

wwb, jij hebt het al met al beredruk he? Redt je het allemaal nog wel of is het op je tandvlees? Denk aan je rust he! Je weet dat je het nodig hebt!

Enne…klei in zijn oren? Getver! Hoe komt 'ie erop! :lol: Gelukkig is het allemaal weer opgelost nu. Nu maar hopen dat hij het niet nog eens gaat proberen.

Christine, waar ben je toch??? Ik maak me stiekum een beetje zorgen om je…Kom je even zwaaien als je dit leest? Dan weet ik in ieder geval dat je niet van de aardbodem verdwenen bent… :-
:-* :-*

Hier gaat het verder wel redelijk. Gisterenavond hebben Rene en ik samen als jut en jul op de bank ziek zitten wezen. Heel gezellig…Rene is toch maar weer gaan werken vanochtend en ik zit nog in mijn pyama. Gelukkig geen aanvaringen meer met de pot gehad, maar ik ben nog zo slap als een vaatdoek. Vandaag maar weer rustig aan proberen wat te eten enzo en weer een beetje in beweging te komen. Dan gaat het vast snel weer beter!

Ik ga nu dus even een beschuitje voor mezelf klaarmaken. Ben er straks weer!

hallo allemaal,

daar ben ik weer… na hele lange tijd…

veel te druk gehad met van alles en nog wat… (oma’s en op me werk)

uiteindelijk is er 1 oma vorige week maandag overleden, de ander ligt weer op zaal en zit weer lekker te klagen (echt mn oma weer)

maar zondag mn nod weer… en ik denk (weet bijna zeker) dat ik gewoon ongesteld word…

zal weer proberen mee te schrijven vanaf nu :oops:

Heej, je bent er weer! Gezellig!

Gecondoleerd met het verlies van oma… :hug: :hug: :hug: , maar fijn dat het met andere oma weer stukken beter gaat.

Enne…je hoort vaak dat vrouwen zeker weten dat het deze maand niet raak is en dat ze dan toch een positieve test in hun handen hebben, dus ik ga toch nog even heel hard voor je duimen hoor!

haha dat mag hoor deb

heb net n stukje terug gelezen maar t zit je niet mee meis… poeh wat n verhaal…

Hey allemaal,

Ja ik moet surprises maken, niet 1ntje maar een heleboel, maar heb geen idee meer ik loop vast, ik ga zometeen een maan maken, niet rond maar gewoon een stukje van de maan (als het lukt :? ) dan wou ik nog astronauten maken, maar heb geen idee hoe… hoe maak ik ik nou een astronaut… een helmpje heb ik al maar zo wit pak… ik heb echt geen idee, heb echt geen inspiratie, terwijl ik altijd zo creatief kan zijn, maar moet eerlijk zeggen heb ook totaal geen zin om het te maken, en wat ik al vaker had gezegt, we moeten nog zo veel… :?

Oohh en over mijn oom, hij is gister naar een gewone afdeling gegaan, alleen zijn darmen en zijn maag doen niets ze krijgen het tot nu toe niet werkende.

Groenelimo, sterkte met je oma, en gecondoleerd met je andere oma, en doe lekker rustig aan hoor…

Flien, misschien denk je wel te moeilijk… kijk wat leine leuk vind… of wat jij leuk vind voor haar, speelgoed wat leerzaam is is ook altijd leuk, of blokken… mathijs is helemaal van de blokken, en boekjes vind hij ook helemaal leuk vooral die kiekeboe boekjes mischien leuk voor leine…ook vind mathijs auto’s heel leuk maar goed daar heb jij niets aan, succes met uitzoeken van iets leuks…

Heidy, je bloeddruk klinkt normaal hoor, maar gelukkig mag je voor een extra controle komen, ik hoop dat je dan wat zekerder bent.

WWB, hoe komt hij er bij om klei in zijn oren te stoppen…gelukkig is het nu weer goed, en doe verder lekker rustig aan als het kan…

Missmarm, hoe is het nu met jou en je kleine man…

Deb, met mijn moeder gaat het weer beter, het heelt gelukkig goed, maar ze voelt nog wel wat in haar keel, net alsof er nog wat zit maar dat zal die irritatie zijn denk ik, dat heeft tijd nodig om te helen.

Nou ik zal me zelf even een schop onder mijn kont geven om surprises te maken, eerst nog even een paar surprises afwerken (kleine dingetjes) en dan proberen een stuk maan te maken… :? dan gedichten er bij, maar dat gaat me vaak wat makkelijker af.

Nette…voor de astronauten…purschuim en die dan wit verven met plakaatverf! Purschuim is echt ideaal spul voor zulk soort ondernemingen!