Augustus 2008 stoppers deel III

@wwb de volgende nod is dan weer rond 23 dec…

mari ik pas het vanavond of morgen aan!

missmarm, ik heb nog geen buikfoto. Ik zal hem deze week laten maken. Bij jou zag ik wel duidelijk meer buikje.

Heidy, gelukkig dat je hoofdpijn beter is. Heeft de koffie nog geholpen?

Ik maak me de laatste dagen weer erg druk over mijn moeder & co. Mijn verhaal heb ik op KoK geplant: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65938

[/img]

wwb… kan ik me voorstellen … dat je je nu weer druk(ker) maakt…

de 'feest’dagen komen er weer aan… ik heb geen goede adviezen voor je…

wel een knuffel

doe wat je hart je zegt… en wees met je mannetje vooral open en eerlijk, ik hoop dat hij hetzelfde ziet en voelt als jou… zodat je dit met hem kan delen!! :-*

ja mijn man herkent mijn verhalen, en ziet het zelf ook gebeuren. Ik kan er met hem wel over praten, al voelt hij het anders dan ik.

Als ik zeg dat ik wil breken, dan wil hij dat niet, omdat hij bang is voor de gevolgen. Maar goed ik snap dat ook wel van hem.

bedankt voor je knuffel

Mari; Balen zeg!

Nou na Leine en vriendlief (die helemaal niet echt ziek bleek) ben ik in de ziekenboeg beland. 2 dagen geslapen en ik ben weer fit!!!

Ik wil deze week een buikfoto maken, want er is echt al wat zichtbaar!!!

WWB; Ik heb je verhaal gelezen, jeetje! :hug:

En nu ga ik een kop thee pakken en op de bank zitten, want dat heb ik de hele weekend niet gedaan…

Owja, wat ik vragen wilde… Wat vinden jullie een redelijk totaalbedrag voor Sint-cadeautjes en ook voor Kerst?

voor het kind, Flien? Ik hou het op 75 euro (incl een broek). Hij is in januari ook nog jarig, en dan moeten we ook nog aan de cadeautjes…

Gelukkig ben je weer beterder!

Tnx voor de knuffel!

Ja, dat heb ik hier dus ook… Sint, Kerst en dan is ze 9 januari jarig… Ik wil dus ook dingen waar we een heel jaar wat aan hebben, want ik wil niet teveel hoeven kopen tussendoor. Nu hebben we echt helemaal niks geschikts meer trouwens. Voor alles is ze te groot geworden :oops:

wwb–> dikke knuffel ook hier voor jou.

flien–> stoer dat er al een buikje komt. Vind 75 euro ook wel een goed bedrag hoor al ben ik iemand die veel te veel koopt bijv duplo trein van 90 eur en dan nog losse kleinere kadootjes. Dit jaar gaat het wel anders hoor max 75 euro aan kados.

Meiden mark is weg en mn neusdruppels zijn op Nick hoest zich ook blauw en ik mag mn medicijnen niet dus zit nu al vanaf 3 uur op :wall:

Straks niet werken, kleine man ligt wel weer in bed maar is ook wakker door hoesten.

Iemand nog tips behalve straks voor de apotheek liggen en huisarts bellen?

Voel me heel zielig :oops:

Goedemorgen Marinda :stuck_out_tongue:

Ik slik altijd tonsiotren van Vogel. Ik geloof dat dat ook mag in de zwangerschap, werkt erg goed. Verder ben ik heel erg van het stomen en van de honing in de thee… Een kop thee met citroen en honing wil de keel ook nog wel eens smeren… Ow en wat snotteren betreft (ook voor Nick) een ui naast het bed… Houdt de neus open! (Let op! Je kamer gaat wel naar haringkar stinken, maar he tis het waard!)

Ik denk dat ik Leine de dierentuin van Little People en toebehoren cadeau ga geven. Die vind ik zo leuk :oops:

Totaal komt dat op net iets meer dan 70 euro neer geloof ik… Nouja, we shall see!

Ik ga even naar mijn draakje, want die is even over de zeik!

Die dierentuin is dan voor Kerst…

Met haar verjaardag wil ik duplo of bonnen vragen. Zodat ik de boerderij van Duplo kan kopen… En van ons krijgt ze een loopwagen/poppenwagentje.

Met Sinterklaas krijgt ze een papbordje, broodbordje (in de vorm van een varken), Ernie bij de dokter en ik wil nog een xylofoon van Fisherprice geven…

Hey allemaal,

Missmarm, ik hoop dat je je snel weer goed voelt, en een tip… als ik jou was zou ik niet voor de apotheek gaan liggen hoor, het is erg koud en vooral op de koude grond, denk dat het erg tegenvalt en je er mischien niet beter op gaat voelen, dus wacht maar eventjes dat hij gewoon open is dan kan je gewoon naar binnen lopen, hoef je ook niet er voor te gaan liggen :mrgreen: :wink:

En wat een enorme bedragen voor sinterklaas en kerst zeg, ik heb de sint kadootjes van mathijs al een tijdje in huis, gekocht toen het een keer in de aanbieding was, ik denk dat het zo bij elkaar ongeveer 30 euro gekost heeft, hij krijgt dan ook niet overdreven veel, we hebben nu nopper, duplo auto, diego setje met een tas, een etuitje met 12 kleutpotloden, kleurplaten, en een bewaarmapje voor de kleurplaten, een houten auto waar je dierfiguurtjes in kan doen, en dat is het, hij krijgt dus 4 kadootjes van sinterklaas en dat vind ik echt meer dan genoeg, met kerst doen we altijd 15 euro per persoon, wij kopen dan voor mijn broertje en vrouw en hun voor ons, en samen voor mijn moeder, dus dat word dan 7,50 voor ons beide, mijn moeder koopt al het eten en verzorgt de fondue, gourmet of wat we ook maar gaan doen, en ze koopt kleine leuke dingetjes voor ons, tussen de 7 en de 10 euro, wij vinden dat het allemaal niet zo duur hoeft, het gaat om de lol die je er van hebt, en wij maken overal surprises van met een gedicht er bij, echt super leuk en gezellig, en de kids worden niet overgeslagen hoor die krijgen van iedereen wel iets leuks.

Ja verder weet ik het eigenlijk niet zo, iedereen die ziek is of een ziek kindje heeft heel erg veel beterschap, en snel beter worden, en degene die niet zo veel zin hadden in een verhaaltje typern hoeft ook niet hoor doe lekker rustig aan neem de tijd voor je zelf de zin komt van zelf wel weer terug.

Oohh update over mijn oom, het gaat de goede kant op met hem hij houd dit vol, hij mocht zelfs eventjes op een stoel zitten naast zijn bed maar dat bleek nog te zwaar voor hem, die dokters willen nu ineens wel heel snel hoor :eh: ik begrijp die aktie niet zo goed.

Oohh ja en nog iets niet zo heel leuk, mijn moeder heeft vrijdag een huis tuin en keuken ongelukje gehad, ze had een pot thee gemaakt voor haar zelf, waar ze dus een kop thee uit gehaald had voor haar zelf, toen ze dus die kop thee bijna op had, kreeg ze ineens pijn in haar mond en bloed er bij, ze schrok erg, en ze voelde dus ook iets scherps in haar mond maar zag niets, ze moest zelfs nog overgeven er van, ze is naar de dokter geweest die haar door gestuurd had naar het ziekenhuis, daar kwam ze op de eerste hulp, en daar heeft een dokter goed in haar mond gekeken, en die zag dus dat er een behoorlijke snee in haar gehemelte en haar tong zat en dat haar strottehoofd beschadigd was, wat was er nu gebeurd… er was dus een stukje van het plastic dekseltje van de theepot in haar kop thee gekomen, wat ze dus niet heeft gezien en dus mee “opgedronken” heeft, het was een heel scherp stukje, wat dus in haar tong en gehemelte gesneden heeft, en haar strottehoofd heeft beschadigd, de dokter heeft het stukje niet terug gevonden, dus ze heeft het wel doorgeslikt, dat kan nu verder geen kwaad in haar ingewanden omdat het ingekapselt word zodra het in je lichaam komt, zei de dokter dus gaan we daar maar van uit, ze heeft nog wel last van alles maar ja dat moet weet helen he.

nette–> wat knap alle kadootjes al in huis. Ik vind zelf Diego auto met geluiden etc erg mooi maar alles is vanaf 3 jaar en ook al vind nick het geweldig ik ben bang dat het stuk gaat. Gezellig toch zo kerst en sinterklaas vieren. Wij doen bij beiden(ouders en schoonouders) lootjes voor 15 euro en ik en mark geven nick iets meer, net als bij ons thuis vroeger.

Flien --> klinkt goed alle tips ik heb inderdaad ook homeopatische neusruppels maar die helpen niet en omdat ik mijn hoestmedicatie nu niet mag is het belangrijk dat de neus vrij is dus in overleg goede normale en vaniddag ligt er een verrassing klaar bij de apotheek haha. little poeple boerderij is super nik is echt dierenfan.

Nick gaat goed met neusspray en luuf en hoestdrank door de sap. Mocht hij voller gaan zitten mag ventolin maar daar wacht ik nu nog even mee.

Zelf voel ik me overdag prima maar snachts wordt ik gek! dan zit alles vast en kriebelhoest. hoestdrank neusspray etc gaan hopelijk snel werken.

meiden…ik kom alleen even zeggen dat ik waarschijnlijk even afwezig zal zijn…Het gaat hier thuis even helemaal niet goed. Tussen Rene en mij bedoel ik dan. Ben er behoorlijk stuk van en trek me dus even terug.

Jullie horen vanzelf weer van me.

:-*

Oei, dat is niet het nieuws wat we willen horen. Sterkte Deb en een hele dikke knuffel!

Oohh deb, :hug: :hug: ik hoop zo dat het snel weer goed is, weet verder even niet wat ik er van moet zeggen.

Tjee Deb, ik schrik ervan. Als ik iets voor je kan doen, laat het dan weten he!! mail, pb, telefoon etc!

Verder ff niks te vertellen. Ik heb gewerkt, en ben moe. Ik ga dus ff slapen!

thanx meiden…

mochten jullie willen weten wat er door mijn drukke hoofd gaat…mijn weblog staat onder mijn www knopje…

ik ben er meteen gaan kijken :-*

oh deb wat een hel li jkt me dit na wat jullie hebben meegemaakt de laatste weken geenn woorden voor alleen sterkte en hopelijk komt het allemaal toch goed :hug: :hug: