Hey,
WWB beterschap met je kleine man, hopelijk word hij snel weer beter, zielig he, ze begrijpen niet als ze dat nu wel nemen dat het helpt, en hopelijk is je computer nu weer goed.
Heidy, sorry maar daar heb ik geen ervaring mee, ik kan je helaas ook geen tips geven, beterschap, en ik hoop dat je er snel van af bent.
Isja, ook jij een kleine die ziek is, beterschap en hoop dat je kleine zich snel weer goed voelt.
Nou hier geen zieke gelukkig, nog wel wat snot bij mathijs maar dat is niet erg, gisteravond toen we naar bed gingen, kreeg ik even een emo-dip, een opmerking van mijn vriend, in combinatie met een erg mooi liedje dat ik net daar voor had gehoord zorgde daar voor, na ongeveer 5 min kwam mijn vriend zijn excusses maken, dat vond ik toch echt erg lief, dat gaf mij het gevoel dat hij me toch begreep, maar jeetje wat kan je in 5 min veel denken zeg, wat ik allemaal in dat moment wel niet in mijn gedachten heb gehad, echt waar, wat zit je hoofd dan vol…en omdat ik een propper ben en geen uiter kwam er dus echt veel emo gedachten los, over dingen van nu, maar ook van vroeger.
Verder moet ik echt aan de slag hier want het is dikke bende, en dat komt omdat ik niet kan wennen aan de vroege tijden van mijn vriend zijn nieuwe werk, hij is zo vroeg thuis, ik moet bijna alles anders plannen en dat lukt me niet, kom er niet in, nou ja vandaag en morgen mag hij nog op zijn nieuwe werk werken en dan moet hij nog even terug naar zijn oude tot 1 dec en dan begint hij echt bij zijn nieuwe werk.
Ok dan nog even update over mijn oom, (wie het niet interesant vind hoeft het niet te lezen hoor) maar het gaat weer iets beter met hem, hij ligt nog wel op de ic, maar ze hebben hem weer bij gebracht, en er is ook 1 apparaat van zijn lijf weg, nu maar hopen dat dat goed blijft gaan, vandaag wouden ze ook proberen om hem eten te geven via de darmen in de hoop dat de darmen daar op reageren en ze weer wat gaan doen, wel spannend allemaal, maar ik hoop dat dit de eerste stap voor uit is en goed blijft gaan.
Nou dit was het dan even voor nu.
Isja, mijn vriendin belde me op dat zij ook met spugende kids zat. Het hangt in de lucht volge3ns mij.
Nette, wat fijn dat je oom iets aan de beterende hand is. Ik duim dat hij dit lijntje blijft volgen.
Is je huis weer opgeruimd?
En mijn man kan ook wel eens opmerkngen maken dat ik denk, hoe kan je zo stom uit de hoek komen. Mannen he…
Mijn kleine man is gisteravond dus nog van de antibioticadrank over op pillen gegaan. Dat krijg ik er wel in, en hij is al weer koortsvrij.
De pc is virusvrij en voorzien van een nieuw antivirussoftware. Ik kan dus weer onbeperkt surfen.
Verder ben ik moe moe moe moe en nog eens moe. Ik baal van mezelf, en vind mezelf echt ff niet leuk. Ik baal van alles wat nu bij het zwangerzijn komt kijken. (suiker, bekkenklachten, vermoeidheid, regelmatig lcihte miselijkheid). Ik baal niet van het kindje, maar van de weg die je ervoor moet bewandelen. Sorry dat ik ff niet gezelliger ben!
heej meiden… thanks voor jullie tips… vanmorgen nog een beetje hoofdpijn… en heb er een goede hete koffie tegen aan gegooit…
die heeft wel even geholpen…
verder voelt het nu nog alsof ik een pet op heb gehad die te strak zat…
wwb… fijn dat je er weer bent virus vrij en wel… en fijn dat je mannetje dit wel binnen krijgt… dan was de vloeibare antibiotica wel heel vies denk ik…
hoop voor je dat je snel niet meer moe bent…
(ik heb er ook last van… dit is niet wie ik ben zeg maar… dus kan me enigzins indenken wat je voelt)
nette… hoop voor jou en je oom, dat dit de goede kant op blijft gaan…! goede eerste stap!
sterkte isja… met je kleine man… gaat het nu vandaag weer iets beter met hem?
debke… gaat ie alweer een beetje beter met je meid??
ben weer weg :hug: knuffel voor iedereen … :-*
Hai meiden!
Zo zeg…hier gaat het eindelijk weer wat beter! Vandaag weer een redelijk normale dag achter de rug en da’s wel heel fijn moet ik zeggen. De griep is wel zo’n beetje overwonnen geloof ik (zere strot heb ik nog wel, maar dat is vast ook snel over) en behalve dat ik nog altijd licht bloedverlies heb en sneller moe ben dan voorheen merk ik eigenlijk maar weinig aan mijn lijf. Ik denk dat ik in de loop van volgende week maar weer eens wat zwangerschapstestjes ga bestellen. Wil toch eigenlijk wel weten of mijn lijf al van de hormonen af is.
Nette, wat fijn dat het al een klein beetje beter gaat met je oom! Hopelijk blijft het de komende tijd iedere dag een klein beetje beter met hem gaan. :hug:
He maar vertel eens…hoe bevalt het je vriend bij zijn nieuwe baas? Heeft hij het een beetje naar zijn zin? Wel lastig hoor, dat jouw “schema” dan weer om moet…Zal vast een paar wenweken kosten.
Heidy, ik heb geen tips tegen migraine in de zwangerschap, maar ik zal het zo even aan een ander forum-dinnetje voorleggen. Die heeft ook last van migraine. Zal haar eens vragen hoe dat in haar zwangerschap verlopen is.
Het lijkt me in ieder geval behoorlijk zwaar en kud…Hopelijk vind je iets wat jou helpt… :hug: :hug: :hug:
Verder veel zieke kids lees ik? Pfffff…da’s zwaar. Hopelijk knappen ze snel allemaal op!
wwb, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Ik kan me voorstellen dat het je af en toe even allemaal wat veel wordt…Als er iets is wat ik voor je kan doen dan geef je wel even een seintje he? Echt doen hoor!
Christine, waar zit je meis? Is de boel tussen jouw en je vriend weer een beetje bekoeld ondertussen? Hebben jullie het alweer een beetje gezellig?
Jiska, hoe is het met jou? Gaat het nog een beetje?
Groenelimo, we hebben ook alweer een tijdje niks meer van jou gehoord. Gaat het wel goed?
Mari, en bij jou? Alles oke?
Flientje, je hebt je moeder op bezoek? Ik kan me voorstellen dat dat even heel zwaar is…Je hebt haar dus verteld dat je zwanger bent? Heeft ze wel een beetje positief gereageerd?
Marinda, hoe is het bij jou? Heb je nog contact gehad met het cb over Nick zijn eten? Of ga je daar nog even mee wachten?
Nou…hier is Rene net vertrokken naar Parijs voor zijn werk. Morgennacht is hij weer terug. Zaterdag gaan we lekker samen sintshoppen. Heb er nu al zin in gewoon…
Meiden, ik ga nog even verder rondstruinen hier. Ben al de hele dag niet geweest, dus heb heel wat bij te lezen overal!
Tot later!
Kus Deb
Hey,
Deb, mijn vriend heeft het reuze naar zijn zin op zijn nieuwe werk, hij is blij, positief, gaat met een goed zin naar zijn werk en komt ook weer met een een goed zin terug, hij word elke dag positiever over zijn werk, is heel erg verbaasd dat alles daar zo goed geregeld is en zo goed verloopt dat alles bespreekbaar is en niemand hem afblaft of comandeerd, ja hij heeft het echt naar zijn zin daar, hij ziet er dan ook wel weer erg tegenop om maandag tot 1 dec weer bij zijn oude werk te werken, maar goed nog even doorbijten daar en hij is er van af, en goed te lezen dat het met jou ook weer wat beter gaat, dat de griep weer weg is en dat je je bijna weer helemaal goed voelt, je lijf is weer bijna de oude, maar hoe zit dat met je hoofd…
En inderdaad ik ben iemand die echt moet wennen aan dingen en dat duurt soms best lang, maar we komen er wel weer, ik vind het wel fijn dat hij nu op normale tijden thuis komt hoor.
Heidy, ik hoop echt dat je iets vind dat wat je er van af helpt want dit is echt niet leuk zo he.
WWB, hoe is het met je kleine mannetje… en wat goed dat die pillen beter gaan, en heb gister de heleboel weer opgeruimt en nu is het weer netjes hier in huis.
Nou verder ben ik druk aan de knutsel, en ga daar nog maar even mee door want we hebben veel, dus ik zit op de maan, op andere planeten, in vliegende schotels, in een raket, ik kom maanmannetjes tegen en aliens, dus ik ben even weg van de aarde en zit in het heelal mischien dat ik vanmiddag nog even terug op aarde kom, maar moet maar even zien :mrgreen:
Heej Dames,
Zijn jullie me al vergeten?! Ik jullie niet hoor…
Maandag en dinsdag was mijn moeder hier, woensdag en donderdag heb ik voor verpleegster gespeeld (Leine en Matthijs ziek) en vandaag doe ik helemaal niks!!! Nouja, files enzo overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe laptop :dance:
Alles gaat helemaal prima! Ik heb nu alleen wel giga (gevoelige) borsten en mijn BH’s met cup H maar weer uit de kast gehaald :oops: Gaat dus goed hier, voel me net Bertha I…
Nog 2 weken en een paar daagjes voor ik naar de VK mag… Ben benieuwd hoe ver ik ben. Ben van mijn lange cyclus uitgegaan, terwijl ik volgens mij in een korte cyclus zat…
Nouja, ik ga maar eens even druk bijlezen, want in een paar dagen ben ik flink achter gaan lopen
:-*
Flien, hoe kunnen we jou nou vergeten!!! :mrgreen:
Ik kom nu alleen even hoi zeggen. Kom vanavond wel weer even verder kletsen. Nu is mijn schoonmoeder hier (die is nu in mijn tuin aan het werk…bofkont ben ik he?)
Tot straks dus!
Dikke kus Deb
Jeetje, wat een hoop zieken allemaal als ik zo teruglees! Hier Leine al sinds dinsdag koorts en Matthijs gister en vandaag zielig op bed en niet in staat om ook maar iets te doen (Typisch mannelijk dus)
Ik heb maandagavond al mijn moeder verteld dat ze weer oma wordt. Ik kon haar reactie niet goed pijlen, maar volgens mij vindt ze het leuk. Ze reageerde erg enthousiast, alleen vond ze het minder dat we nu volgende zomer niet naar Italie kunnen komen. Ze opperde zelfs voorzichtig dat ik ook wel in Italie kan bevallen :think: Ik geloof niet dat ik daar op in ga
Verder heeft Leine nu al 4 dagen koorts, volgens de HA en de HAP een griepje… Ze slaapt ook erg veel. Ik moet haar ect wakker maken om te drinken, eten probeer ik al niet, want het gaat er echt niet in! Mijn eerste aanwijzing was van de week al dat ze geen boerenkool wilde (waar ze dol op is)…
Nou, ik geloof dat ik zo wel alles uit de doeken heb gedaan! :-*
Nou meiden,
ik beloof niet meer dat ik snel kom. Ik word gek van de dingen die er tussen komen.
Vandaag had ik me helemaal verheugd op een dagje niks.
Belt mijn vriendin me op dat ze hondsberoerd op de EHBO zit met een ziek kind (haar kleine baby van 7 weken oud). Haar man kon niet komen want die zat vast op haar werk.
Dus ik hup, mijn zoon bij vriendje geplant (in overleg met zijn moeder natuurlijk) en naar het ziekenhuis (waar ik net van thuis was, van het werk natuurlijk).
Om 14.15 was ik er. Ze verdachten de kleine meid van reflus, rs-virus of een flinke verkoudheid.
Ze was in een week 80 gr afgevallen en ze had 38,5 koorts (en dat schijnt onder de 3 maanden hoog te zijn).
Na diverse mensen die haar onderzocht hebben, deden ze de RS-virus-sneltest. Dat is zielig zeg, die kleintjes worden uitgezogen, en het virus word in het slijm teruggevonden dan.
Na 2 uur wachten (terwijl ze zeiden dat het 1 uur zou duren), kwam de uitslag, de test was positief, dus de kleine frummel werd opgenomen.
Ondertussen was papa ook gearriveerd, en het was 17.15. Ik ben dus maar naar huis gegaan.
Thuis tref ik een kei chagerijninge vent, en een kind in driftbui. Gezellig hoor, eten moest nog ggemaakt, dus je kan je voorstellen hoe het hier aan tafel was.
Ik heb grote vent naar de jumbo geschopt, en kleine vent in de douche. Die slaapt nu als het goed is. En die grote man zal wel uitgewaaid zijn als hij thuis komt. en anders ga ik naar bed. Ik ben ook moe, en ben ook niet chagerijnig tegen hem, bah.
Ik moet nog wat dingen online voor mijn vriendin regelen en melden, dus ik ga gauw verder,
doeiiii
ik heb gewoon geen zin om te typen…ben er wel dus, ben al de hele tijd overal en nergens vanalles aan het lezen, maar heb gewoon geen zin om een verhaaltje te gaan zitten typen…erg he?!
Maar jullie zullen het er toch gewoon even mee moeten doen hoor! Ga mijn energie sparen voor morgen! Sintshoppen en ik heb er zin in…Ook nog nieuwe laarzen nodig trouwens (voor meer info…zie weblog…)
Daarom wens ik jullie nu alvast even snel een heel fijn weekend en ik kom snel weer echt kletsen hoor!
Kus Deb
Hier nog eentje die geen puf heeft om te typen… Ik weet ook niet zo goed wat ik moet typen, heb hele verhalen in mijn hoofd, maar ze komen er niet uit!
Sintshoppen is hier al bijna helemaal gebeurd… Ik ben al bezig voor Kerst :oops:
Die verhalen heb ik ook in mijn hoofd Flien. Maar ik heb mijn weblog al weer voorzien van een paar nieuwe stukkies, al een paar mails verstuurd naar mensen die ik al veel te lang niet meer gesproken heb en verder ben ik gewoon een beetje brak nu, dus de verhalen gaan er hier even niet meer uitkomen geloof ik…
Met kerst doen wij niet nog eens kadootjes hoor…Vindt dit al stressie genoeg. Kerst is bij ons om te eten eten eten eten eten nog een beetje eten en voor de verandering weer eten… :roll:
Tja, van huis uit vier ik geen Sint en Matthijs geen Kerst… Dus nu doen we allebei en dan de cadeautjes verdelen
Hoe ga je dat straks doen als Leine groter is Flien? Gaat ze in zowel sint als de kerstman geloven of doe je dat anders?
I have no idea… Ik denk dat ze moet geloven wat zij wil… Ik weet wel dat wij ook nooit in Santa Claus en Sinterklaas hebben geloofd. Wij wisten al vanaf het begin dat de cadeautjes onder de Kerstboom van “Mom & Dad” af kwamen…
Tsja, als ik bijvoorbeeld Basten moet laten geloven wat hij wil gelooft hij in Sinterklaas, de kerstman, de paashaas, de tandenfee en alle andere figuren die je maar kunt bedenken.
Hier blijft het dus bij Sinterklaas. Tegen de tijd dat alle kids hier niet meer in sint geloven stappen we weer over op de kerst. Vind ik persoonlijk veel gezelliger, maar met kids die in sinterklaas geloven is pakjesavond ook wel errug bijzonder moet ik zeggen.
Eigenlijk vind ik het sowieso wel genieten…die glunderende snoetjes en of dat nou met sint, kerst, pasen, pinksteren of carnaval is? I don’t give a sh*t! Heerlijk gewoon!
Ik ga langzaamaan mijn bedje eens opzoeken geloof ik.
Oh…had ik al verteld dat ik vandaag een telefoontje kreeg van mijn vroegere baas? Hij meldde dat hij nog een paar boeken van me gevonden had…of ik wilde dat hij die kwam brengen. Ik heb afgesproken dat ik ze volgende week zelf wel even op kom halen. Hij vroeg me dan wel aan het eind van de week te komen omdat hij er anders niet was en dan konden we mooi nog even bijkletsen… :think: Beetje vaag gezien het feit we nu niet bepaald beste vrienden waren toen ik besloot mijn ontslag te nemen…Maar goed, mijn nieuwsgierigheid is wel gewekt! Ben dus benieuwd waarom hij zonodig bij moet kletsen…Denk wel dat er een “hidden plan” is…Waarom zou hij anders na bijna 2 jaar opeens bellen dat hij nog wat boeken van me was tegengekomen (die al die tijd gewoon in de kast hebben gestaan daar…vol in het zicht…).
Zoals gezegd, mijn nieuwsgierigheid is gewekt en ik ga volgende week zeker even “mijn boeken ophalen”!
Truste vast!
nou dames, balen hoor ben gister al ongesteld geworden :thumbdown: , zelfs een dag eerder als gepland, toch lichtelijk teleurgesteld, vooral door bepaalde gevoelens, ik denk dat ik volgende maand me verstand maar op nul zet want ik voel elke maand wel dingen waardoor ik denk hmmm zou ik zwanger zijn… maarja volgende maand misschien beter… december zou een leuk kadootje zijn voor kerst haha… kan haast niet wachten tot we weer kunnen… voor de rest alles zijn gangetje!
flien, ik had je wel gemist, maar was zo druk dat het er bij ingeschoten was het hier neer te tikken.
Deb, is er in Breda nog te klotteren, of heb je de winkels leeggekocht?
En… euhhhh is je vervanger op het oude werk niet goed genoeg ofzo hihi. Ik ben heeeeeeeeel benieuwd naar zijn verborgen agenda. Want jouw verhalen van toen herinnerend, kan het niet anders dan dat die er is.
Mari, wat is je nieuwe NOD. Balen hoor, je hoopt toch op iets anders he.
En hier, niks nieuws. moe moe moe. Gisteren 3 ooms en 4 tantes, en s.moeder over de vloer gehad. Gezellig maar druk. Zeker omdat de dag begon met poetsen en smiddags hadden we sinterklaasviering op het werk van mijn man.
Ik ga vandaag maar slapen denk ik (als mijn man terug is van hardlopen)
zoww druk dagje gehad wwb…
Heej Fliene… hoe is het nu met je kleine zieke meid? (en mannetje?)
Deb ben ook wel benieuwd… wat je oude baas wilt… maar ben ook wel benieuwd wat jij wilt…?
Mari… :hug: shoet… volgende ronde meer succes meid!! :thumbup: :thumbdown:
Nette… fijn dat je mannetje het zo goed heeft op zijn nieuwe werk… hij hoeft nu nog maar 2 weekjes op zijn oude werk… wat een constructie trouwens… Oude en nieuwe werk enzo…
Mijn hoofdpijn is op dit moment weer weg… (gelukkig!!) bedankt voor jullie goede zorgen… :-*
hoe is het met de andere dames??
Heidy–> fijn dat je hoofdpijn bijna weg is. Hoe groeit buikkie?? foto!!!
flien–> hoe is het in de ziekenboeg?
debke–> spannend van je vorige baas ben erg benieuwd wat hij wil.
wwb–> slaap lekker straks. Heb jij al weer nieuwe buikfoto?
Mari–> hopelijk volgende ronde meer succes.
Sorry de rest ben ik kwijt.
Hier een manloos weekend en Nick mist zn papa vreselijk loopt naar foto papa pakt telefoon papa en laat nu juist mark zijn mobiel stukgegaan zijn.
Gisteren met 6 vrouwen gegourmet erg gezellig maar de nachten zijn hell ik slaap mega slecht door verkoudheid en benauwdheid en de hoestdrank en pompjes die helpen mag ik niet :wall: sliep ik om 7 uur eindelijk weer ging nick wakker zijn helaas.
Zo puinruimen beneden en daarna lekker op visite en bij mn paps en mams eten.
fijne zondag!
PS zo foto van buikkie en kleine man in fototopic.