Augustus 2008 stoppers deel III

Dan ligt het dus kennelijk aan mij! :mrgreen:

Christine, welke maat heeft Bas? Basten gaat nu net naar maat 134/140 dus heb net een aantal dingen maat 128 apart gelegd. Ook al wat van weg gedaan, maar heb nog wel een paar dingen. Onder andere 2 vesten (een bruine met lichtblauwe voering in de capuchon en 1 antraciet grijze met zwarte bedrukking met wat zilverachtigs. Als je er interesse in hebt geef maar een gil hoor. Wil ze zo naar je opsturen. Overigens, wil ik best Basten zijn te kleine spullen voor je apart gaan leggen (datgene wat nog mooi is dan he…) U roept, Deb doet! :wink:

Nette, ik wil je best antwoord geven op je vraag hoor! Geen punt. Dat ik niet wist wat me te wachten stond was niet helemaal waar. Heb een paar vriendinnetjes die iets dergelijks nog niet zo lang geleden zelf voor hun kiezen hebben gehad, dus ik wist wel een beetje wat ik kon verwachten. Dat neemt natuurlijk niet weg, dat het toch inderdaad wel hartstikke eng is. Ik vond het ook serieus zwaarder dan een bevalling…Dat is denk ik dat psychische effect…Bij een bevalling heb je achteraf een prachtresultaat in je armen en nu blijf je met niks achter. Waar ik wel een beetje van geschrokken ben is het bloedverlies. Ik had wel van alle kanten gehoord dat dat behoorlijk kon zijn, maar dit was toch niet de voorstelling die ik me er van gemaakt had. Het was echt of er een kraan was opengezet…

Als puntje bij paaltje komt ga ik niet roepen dat het me alles meegevallen is, want dat is niet het geval. Ik vond het zelfs veel heftiger dan ik me had voorgesteld, maar ik ben wel heel blij dat het zo gegaan is. Het is voor mij goed geweest.

Ha! Nee! Ik ben niet gek! Er is een plop poingg topic in de huiskamer! Ik hoor geen spoken! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

deb–> ik ben jaloers ik wil ook plop ploing!

haha

Deze dame gaat zo lekker sporten en sauna in!!

Meiden Nick is momenteel een eetdrama we mogen niet pureren en voeren meer van cb maar eerlijk waar zelf eten lukt niet. Ben ik een muts als ik haar vraag mee te kijken en oplossingen te zoeken? Hij natuurlijk 1,5 en zou best zelf mogen eten maar voeren is drama maar zelf eten nog veel erger.

Ik hoor ook geen Plok en poing… Maar dat ligt deze keer dan toch niet aan het feit dat ik een Apple heb… Toch Deb?!

Ik ben mijn nieuwe laptop aan het instaleren en van alles aan het overzetten… Ben helemaal happy met mijn nieuwe MacBook!!!

Nee, daar kan het dan niet aan liggen Flien! :wink: Maarre…het geluid is nu weg, dus ik denk dat het niet altijd te horen is…Als ik het weer hoor, geef ik weer een gil.

Marinda, ik kan me voorstellen dat je het eten op deze manier een drama vindt. Maar…naar mijn idee is er maar een oplossing en dat is volhouden…Gewoon hem a la rapley aanbieden (dus hele stukken en laat hem nog maar lekker even met zijn handen modderen). Alles wat hij binnen krijgt is meegenomen en als dat de eerste dagen bijna niks is, komt dat ook wel goed hoor…Maar dan niet alsnog gepureerd eten aanbieden he…Wel gewoon een toetje, het moet geen straf voor hem worden. Hoe gaat het met fruit eten? En boterhammen? Lukt dat wel gewoon?

En als je je er echt niet lekker bij voelt, dan blijf je toch gewoon nog een tijdje pureren? Echt, tegen de tijd dat hij 18 is heeft hij vast geleerd met mes en vork te eten hoor! Alles op zijn tijd zeggen ze he, en hier doet Nick dan gewoon wat langer over.

Even een snelle goeiemorgen voor jullie! Kom straks nog wel even terug maar ben nu net wakker…erg he :mrgreen:

Ik ga nu eerst even beneden een kop koffie drinken met mijn lieffie… :inlove:

Debke–> Wat een luiheid! haha gezellig toch met je mannetje koffiedrinken. Hoe voel je je vandaag??

Hier gister heerlijk gesport vandaag lekker werken en daarna verjaardag van mn zusje.

Heb de wijkverpleegkundige nog niet gesproken ze belt terug. Hoop dat ze keer wil meekijken en dan samen bedenken wat wel mogelijkheden zijn.

Ja enorm lui…ik weet het. Hoe ik me voel vandaag…Nou, niet geweldig. Er dreigt een griepje vrees ik. Kan er ook nog wel bij he…Mijn hoofd doet zeer en mijn keel ook. Maar goed, flink aan de vitamientjes en dan maar zien wat het gaat worden.

Verder voel ik me overigens prima hoor. Nog altijd aan de slappe kant, maar er zit verbetering in.

Hey allemaal,

Deb doe lekker rustig aan, en een griepje… dat is niet zo leuk, we hebben afgelopen weekend hier ook het griepje gehad, en het is nog niet helemaal weg.

Missmarm, dat het eten van nick zo moeilijk gaat dat is echt niet leuk he, eet hij verder wel goed dan… bv fruit of brood of pap, als dat wel zo is zou ik me niet zo heel erg veel zorgen maken, maar als jij je prettig voelt bij de gedachte dat er iemand mee kijkt en mee denkt aan een oplossing zou ik dat doen, maar zorg er wel voor dat het eten geen strijd word want dat verlies je geheid, doe waar jij je het beste bij voelt.

En dus gister lekker genoten van je sporten en je sauna… ga je naar de sportschool… en wat doe je dan zoal… ik ga nu 3 keer in de week sporten in de sportschool en dat is echt super leuk, maar sauna nee ik geloof niet dat dat iets voor mij is.

Deb–> beterschap! hopelijk trekt de griep aan je voorbij met de vitaminepillen. Extra Vitamine C wil wel helpen bijv 1 gram tablet is ideaal.

Nette–> sauna is gemengd en met badkleding zit bij sportschool in echt heerlijk na sporten even je vermoeide spieren opwarmen. In de sportschool volg ik voornamelijk less mills groepslessen, ben in de fitnesszaal teveel van gezelligheid en smokkelen haha. Momenteel doe ik combat is stoot en traptechnieken en conditietraining. Daarnaast doe ik ook bodypump wat meer krachttraining voor je spieren, wordt je niet breder van wel groter spieruithoudingsvermogen.

Hier ook net terug van het sporten. Was lekker, even mijn hoofd leegmaken. Heb het momenteel gewoon te druk op het werk en eigenlijk wil ik me alleen richten op de komst van de kleine ipv werk, maar helaas. Het is echt een gekkenhuis, het lijkt of iedereen vanalles van me wil zo voor het nieuwe jaar begint :wall:

Missmarm, ik zie dat jij ook les mills bodypump doet, doe je dat nog nu je zwanger bent? Ik doe het ook en was me eigenlijk af aan het vragen of ik dit kan blijven doen en hoelang.

Debke, je bent weer op de rit aan je berichten te zien, fijn hoor.

Nette, ik vind die blousjes in ruitjes of streepjes met een print op de rug geweldig. Staat lekker stoer.

WWB, fijn dat je pas over een hele tijd naar de dietiste hoeft. Hoe gaat het nu met je suiker, geen bijna hypo’s gehad?

Ik ga er een eindje aanbreien en een tukkie doen :zzz:

Slaap ze

Oh bah…rotgriep…ik vrees dat ik de strijd tegen de griep niet ga winnen…

Gelukkig is Rene nu 2 dagen vrij. Hoef ik echt nergens naar te kijken.

Meiden, ik duik weer onder de dekens!

Kus Deb

debke, veel beterschap. :-*

Beterschap Deb… Kan er ook nog wel bij :? :-*

Hier ook even een snelle goedemorgen! Echt, mijn moeder op bezoek is zeer uitputtend! Ze weet nu wel dat ik zwanger ben trouwens, maar goed…

Gister alleen maar op pad geweest om van alles te regelen voor haar. Ik lag gister om 8 uur in bed!

Leine is trouwens ook vreselijk snotterig, gezellig dus allemaal!

Met mij gaat het verder goed hoor! Zo naar een vriendin, dan kunnen de kleintjes lekker samen spelen!

Debke–> beterschap kruip maar lekker onder de wol/

tante isja. --> ik ben nu 13 weken mag tot eind bodypump doen of totdat het niet meer goed voelt. Zodra ik na die tijd klachten krijg ,moet ik stoppen de enige klachten nu is spierpijn en dus gezond. Ook al zo druk op het werk ik ook en het word nog erger wil ff rust want droom er snachts zelfs van!

flien–> hoe reageerde je mams op het nieuws? Moet er nog veel geregelt worden ivm je vader? Veel plezier met de kleine bij je vriendin!

Hey allemaal,

Oohh deb dus de griep heeft doorgezet, veel beterschap, en nu helemaal rustig aan doen, nu rene thuis is, en eet maar veel fruit met vitamine c, en natuurlijk ook ijzerrijk, hoop dat je je dan snel weer goed voelt.

Missmarm, de sporten en groepslessen die jij doet vind ik niet zo heel erg leuk, ik doe 3 keer in de week groepslessen, op maandag doe ik body-attack, op woensdag doe ik bodyform, en op donderdag doe ik een mix van alle groepslessen maar dat word vervangen door steps, ook leuk, en in de fitnisszaal ben ik af en toe ook nog wel eens op vrijdag te vinden en dan doe ik elk apparaat 10 min, en dan pak ik nog een apparaat voor de buikspieren er bij en dat doe ik dan 5 keer 15, erg leuk allemaal hoor, bij de sportschool waar ik kom hebben ze ook wel sauna, maar 1 voor vrouwen en 1 voor mannen en niet gemengd.

Net weer wezen zwemmen met mathijs was weer erg leuk, alleen nu was er geen les dus we moesten ons zelf vermaken was ook erg leuk hoor, we hebben ons echt vermaakt, alleen op een gegeven moment wou mathijs steeds uit bad en weer op nieuw in bad, na een paar keer had ik daar geen zin meer in, dus tegen mathijs gezegt dat ik hier geen zin in had en dat we gewoon in bad moesten blijven, ja maar dat wou hij niet dus weer, erin, eruit, erin ,eruit, toen heb ik mathijs gepakt en ben ik met hem in bad gegaan en vast gehouden met een spelletje, ja dat had mama gedacht krijzen, gillen, ik :shifty: ok wat wil je dan mathijs, mathijs uit, uit, uit, ok dan gaan we er uit, mathijs er zelf uit laten lopen, ik hem bij de hand gepakt en richting kleedkamer, ja dat had mama gedacht, weer krijzen en gillen, mathijs wou weer in bad, maar deze keer pakte mama door, en zijn we naar de kleedkamer gegaan, mathijs was echt zo ongelofelijke boos :x maar ja mama pakte wel door, en toen mathijs de kleertjes aan had was hij weer vrolijk en blij, en zijn we uiteindelijk toch nog vrolijk en lachend weg gegaan, op zo’n moment vind ik het toch wel moeilijk hoor wat nu de goede beslissing is, mathijs vermaakte zich wel met het in en uit bad gaan, maar ik moest hem wel steeds vast houden anders viel hij (gladde vloeren) dus ik moest ook steeds er uit en er weer in, nou ja mathijs was weer vrolijk toen hij de kleertjes aan had dus heb ik wel de goede beslissing genomen denk ik, ik hoop gewoon dat mathijs op deze manier leert dat als ik een paar keer gewaarsachuwd heb en hij doorgaat ik gewoon door pak met wat ik zeg, maar ik was niet boos op hem.

Verder hoop ik dat ik vanmiddag toch echt de puf kan vinden om surprises te maken, moet nu wel beginnen we hebben erg veel dus er moet nog al wat gemaakt worden.

meiden heel kort even:

ik zit met een ziek kind sinds gisteren. Koorts is zonder paracatamol niet onder de 39.

Verder heeft mijn pc kuren waardoor ik mijn mail niet durf te openen. (norton zegt verlopen te zijn, maar dat is vreemd, het kan wel maar het is vreemd)

Vanavond zet ik een nieuwe versie van norton erop, en daarna durf ik weer onbeperkt online te zijn,

tot dan!!

heej meiden… sorry dat ik er even niet was…

voelde me niet zo… (en nog niet) ik heb er een topic voor geopend… en kan tips gebruiken…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65777&start=0

maaruh… ff snel reageren hier… :-*

debke :hug: beterschap meid, je lichaam heeft veel te voorduren nu…

wwb… sterkte met je kleine mannetje… heftige koorts… niet te lang wachten met dokter hoor…

nette… vind dat je een goede actie hebt gehad in het zwembad!! :thumbup:

sorry… ben weer weg :wink: tot snel!!

Heidy,

ik heb geen ervaring met migraine in de zwangerschap, maar wel daarbuiten. Menn wat kan je daar beroerd van zijn. Wat mij wel eens helpt is als je het op voelt komen, hele sterke hete koffie drinken.

De caffeine en warmte werken op je bloedvaten, en dus ook in je hoofd op je bloedvaten.

Je hoeft geen sloten koffie te drinken (is ook niet goed voor de beeb), maar 1 of 2 koppen.

Het is een redelijk onschuldige tip die je eventueel uit kan proberen.

Mijn kleine aap ligt nu met 40,5 naast me, paracetamol helpt maar heel even. Hij heeft waarschijnlijlk een bacteriele oorontsteking (meestal is het viraal door een verkoudheid ofzo), en heeft antibiotica gekregen.

Een ramp!!! Vanmiddag dosis 1 gehad, maar vanavond weigerde meneer dus zijn dosis. En als mijn aap nee zegt, dan kan ik hoog en laag springen maar dan krijg ik er dus niks in he. Ben meer dan een uur bezig geweest maar het enigste resultaat wat ik had was dat hij compleet overstuur was en geen drup antibiotica binnen had.

De huisartsenpost heeft na heeeeel erg aandringen tabletten voorgeschreven en die is mijn man halen nu.

Ik ben nu doodop dus spring morgen weer in.

Beterschap voor alle zieken en half-zieken,

tot morgen!

Jeetje ik zit eindelijk op de bank.

Hier ook een zieke kleine man, spugen, niet normaal meer. Volgens mij heeft ie geen koorts of zo. Hij ligt nu te slapen, maar heb wel al een keer het bed verschoond.

wwb, ik ben dus blijkbaar niet de enige met een ziek kind. Ja, dat valt niet mee om hem zijn kuurtje te geven als ie niet wil, sterkte. En sterk dat ze dan zijn