Hey allemaal,
Isja, tuurlijk je hoort er nog gewoon bij hoor, en wat spannend, maar streep is streep he.
En de rest van de zwangeren ook alles nog goed, en hoe is he met de kwaaltjes…
Deb je komt sterk over, en het is best heftig geweest, ben blij dat je je langzaam aan weer wat beter gaat voelen, ik blijf aan je denken.
Ja hoe gaat het met mijn oom…afgelopen weekend heel erg slecht, de dokters hebben op het punt gestaan mijn tante te bellen (midden in de nacht) omdat ze bang waren dat hij de ochtend niet zou halen, nu gaat het weer echt een heel erg klein beetje beter, ze hebben hem nu ook nog aan een vocht-aftap-apparaat gelegd (ja noem het maar even zo weet niet hoe het anders heet) mijn oom had nog al heel erg veel vocht in zijn lijf ze hebben al 3 en half liter vocht afgetapt met dat apparaat, ook is hij zo enorm afgevallen dat als er wat gebeurd hij eigenlijk niets meer heeft om bij te zetten, en hij heeft een hele lichte longontsteking, niemand weet eigenlijk of het wel goed komt, sorry dat ik het hier zo over heb, maar mijn oom is echt erg belangrijk voor me geweest en nog, hij is een speciale oom voor me, heeft veel voor ons gedaan en nog.
En dan nu het weekend, zaterdag natuurlijk sinterklaas intocht, was erg leuk en mathijs was niet bang, hij vond het echt leuk, hij is heel erg dicht bij sinterklaas geweest, en heeft 2 keer van een piet pepernoten gekregen, die kleine mathijsje had zaterdag zijn pietenpet op, oohh zo schattig, en we hebben leuke truitjes gevonden, met euke tekst er op, mathijsje had die natuurlijk zaterdag aan he, mathijs mag nu elke dag zijn schoentje zetten, hj heeft al een keer nijntjekoekjes gekregen in zijn schoentje, en vanorgen zat er een doosje krentjes in, super leuk toch, mathijsje krijgt denk ik 2 keer een klein leuk kadootje in zijn schoentje, en de rest gewoon wat lekkers, maar mathijs weet het nu a hoor, als hij naar bedje gaat moeten we eerst zijn schoentje zetten en dan zingen super schattig hoor, we hebben ook een hele leuke sinterklaas tafel staan en daar mag mathijsje zijn schoentje op zetten.
Hier was het weekend mathijsje ook een beetje ziek, heel erg verkouden, een heleboel snot en vanaf zaterdag avond ontstoken oogjes gister ook nog, mathijsje had echt vandie grote witte klodders in zijn oogjes en korsterig we hebben zijn oogjes steeds "gewassen/gespoeld met afgekoeld gekookt water wat lauw was, en vandaag lijkt het goed, geen vast geplakte oogjes vanmorgen, geen grote korsten en vieze klodders meer, en zelfs ook wat minder snot,dus mathijsje gaat weer wat beter.
Oohh en dan nog een vraagje, mischen wel een gekke en een onbelangrijke maar kom er even niet uit, en als jullie het heel gek vinden moeten jullie het maar zeggen hoor dan hoef je er niet op te antwoorden, maar ik wou graag een blousje kopen voor mathijs, die krijgt hij dan aan bij een spijkerbroekje is de bedoeling, maar welke kleur… ik kom er echt niet uit, ik heb maar blauw in mijn hoofd, mathijsje heeft wel hele mooie blauwe ogen, en mooie blonde haartjes, maar welke kleur zou nog meer leuk zijn en bij een spijkerbroekje passen…en bij mathijsje natuurlijk he…
Nou verder even niets meer…