wwb, ik hou nog niet zo lang een blog bij hoor…Eigenlijk op aanraden van een van mijn mede juni 06 stoppers. Ik schrijf nou eenmaal graag (dat was jullie vast al opgevallen…) en het is voor mezelf ook nog eens een mooie manier om dingen uit te proberen en nu vooral even om van me af te schrijven. En nee…heb er niet mee te koop gelopen dat ik een blog heb, dus vandaar dat je het ook niet wist. Heb hem niet om zoveel mogelijk lezers te trekken (in ieder geval…nog niet…wie weet in de toekomst) immers.
Ik wil overigens wel een linkje naar jouw site! Dusseh…pb!
Wat ik eigenlijk nog eventjes wilde komen vertellen…
Had vanochtend wat bloedverlies…MAAR…toevallig zijn gisterenavond Rene en ik voor het eerst sinds het slechte nieuws weer eens lief voor elkaar geweest, dus ik heb geen idee wat het bloedverlies veroorzaakt heeft…Het was wel helder rood bloed en niet heel weinig (een beetje vergelijkbaar met wat ik ten tijde van de innesteling 1 keer gehad heb). Maar nu is het weer helemaal weg. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ik het me maar verbeeld heb.
Het is echt om GEK van te worden hoor…
WWB; Dank je! :oops: Jij ook een Juffertje ongeduld, dus jij snapt mij
En groot gelijk hoor dat je op de bank nisk doet… Is toch ook heerlijk!
Deb; Hmmmm, zou het dan door het lief zijn komen? Of een eerste voorteken misschien? Ik weet het niet… Hoe voel je je er nu onder?!
Ik schrijf trouwens ook graag dingen van me af! Heb hele verhalen op de laptop staan!
Hey allemaal,
Deb wat een onzekerheid, wel bloedverlies, maar verder weer helemaal niets daarna… :hug: :hug:
Nou hier eigenlijk even flink de balen dat ik dus ongi ben geworden, maar ja niets aan te doen.
En even over mijn oom, ze hadden hem geopereerd, zeer zware operatie omdat er een ader was geknapt, daarna 2 dagen in slaap gehouden, toen wakker gemaakt en het ging redelijk, hij mocht van de ic af en naar de mc en als het goed bleef naar zaal, helaas ging het weer fout, maar nu waren het zijn darmen, dus weer een zware operatie, nu ligt hij dus weer op de ic aan allemaal apparaten, en hij word weer in slaap gehouden,nu kunnen de dokters niets meer voor hem doen, en het gaat echt slecht met mijn oom, zijn darmen werken niet meer, zijn lever is beschadigt, en de dokters zeggen dat het wel eens een aflopende zaak zou kunnen zijn, deze oom is een speciale oom voor mij, een broer van mijn :: vader :: en de voogd van mij en mijn broertje geweest, we konden altijd bij hem terecht als er wat was, ze wonen ook maar 2 straten verder op daar waar mijn moeder woont en ik en mijn broertje dus ook gewoond hebben toen we nog thuis woonden, ja we hadden een speciale band met hem en mijn tante, en nu,nu gaat hij mischien ook wel dood.
Sorry voor dit zeur verhaal hoor, maar het houd me erg bezig.
Vanmorgen ben ik bij de peuterspeelzaal geweest voor een inschrijfformulier en een info boekje, daarna door het centrum weer terug gelopen, en bij de bakker even lekkere broodjes gekocht voor mathijs en mij, kwam er achter dat ik een bon vergeten was voor een hele mooie streeplegging/panty achtigiets, nou ja, kan ik van de week ook nog wel even ophalen kost maar 2 euro.
Vanmorgen voor dat ik weg ging wou ik aan de handschoentjes van mathijs nog even een koord maken, want had wel ondekt dan mathijs erg koude handjes kreeg steeds, en dat is wat zielig he, nou als je mij met naald en draad ziet, echt waar zo heb je nog nooit iemand zien klungelen, maar goed handschoentje 1 heb ik genaaid aan het koord en handschoentje 2 heb ik er aan vast geknoopt omdat daar een lus aan zat gelukkig hoefde ik maar 1 handschoentje te naaien dus, ik vind er ook echt niets aan, maar moet zeggen je ziet er niets van hoor, het zit aan de binnenkant van de handschoentjes, dus het lijkt wel netjes.
Verder weinig te melden.
flien–> herken je gevoel hoor ik voel nog niks nada noppes van mijn zwangerschap dan af en toe wat meer slaap. Gelukkig houd ik daar normaal al van. Ben niet misselijk, geen rare eetlust en buik staat hartstikke stil. Maar toch heb ik na 8 weken wachten eindelijk een hartje kunnen horen kloppen.
Debke–> Wat goed dat jullie lief geweest zijn voor elkaar! Hopelijk was het rode bloedverlies een goed voorteken dat het jullie nog gegund is voor maandag uit zichzelf te beginnen.
nette–> heel veel sterkte denk aan jullie :kaars:
wwb–> Hoe vond je kleine man het hartje luisteren?
Hier dus het hartje gehoord ook gesproken over 20 weken echo. Liggen jullie met je man op 1 lijn? Mark en ik niet. Bij mij is het welkom tenzij het niet menswaardig zou zijn om te laten komen, Mark vind daarintegen een mongooltje al tever gaan. Verlos geeft aan dat we goed er aan doen 20 weken echo te doen de kans is miniem dat er iets fout zit en ik heb zoiets van ik ga gewoon vrolijk door als er iets mis is kijk is dan wel met Mark hoe we het gaan doen al zou dat een enorme discussie zijn.
Hoi lieverds,
Ik kom jullie voor nu alleen maar even snel een update geven.
Gisterenavond nog wat bloedverlies met wat krampjes erbij. Uiteindelijk toch in slaap gesukkeld. Krampjes zijn nu weg (af en toe nog een verdwaald exemplaar), maar wel weer bloedverlies.
Ik denk dat mijn lijf nu toch echt aan het werk geslagen is. Ik wacht dus verder af, maar als jullie eventjes niks van me horen, dan weten jullie dat ik met andere dingen bezig ben…Al kan dat natuurlijk ook nog best een paar dagen op zich laten wachten. We zien wel! Ben in ieder geval “blij” dat het erop lijkt dat mijn lijf het toch zelf op gaat lossen.
Tot later!
:-* :-* :-*
Ow Deb, ik hoop het voor je. Dat die gevreesde curretage maar niet nodig hoeft te zijn! Ik ga kei hard voor je duimen!!!
:-* :-* :-*
Ik ga ook keihard duimen Deb!!! Het zou toch wel fijn zijn als je lijf het zelf oplost!
Hier een beetje een rare dag (en er gaan er vast nog veel meer komen)… Ben jarig vandaag en dan is mijn vader er niet om het met me te vieren… Echt heel maf eigenlijk!
Hey allemaal,
Flien, gefeliciteerd met je verjaardag.
En deb, ik hoop voor je dat lijf nu bezig gaat om het zelf op te lossen, en dat je die curretage niet nodig hebt, heel veel sterkte en ik denk aan je.
Missmarm dank je wel, en wat fijn dat je echo goed was en je een hartje hebt gehoord altijd een lekker en leuk gevoel he, en hier zitten we wel op 1 lijn, ik vind datnamelijk wel belangrijk, maar stel dat we bv in zo’n situatie zitten dat word er echt wel heel erg veel gepraat, even een vraagje,heb je een verhoogd risico dan dat het mischien niet goed is… omdat je er zo over begint…
Maar het is toch wel belangrijk hoor, dat je met zijn 2en op 1 lijn zit, een kindje met een handicap is zwaar hoor, daar moet je met zijn 2en vol voor gaan, zo’n kindje heeft enorm veel zorg nodig en aandacht, en het is erg belangrijk dat je elkaar daar mee helpt en steunt.
van harte gefeliciteerd flien, ik kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is allemaal, maar probeer je maar lekker te laten verwennen!
Deb–> Neem alle tijd die je nodig hebt. Duim nog steeds dat je voor maandag zover bent dat een curretage niet nodig blijkt. :hug:
Flien–> gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat het een heel rare dag is zo. Al heb je natuurlijk wel een extra bijzonder bijna verjaardagskadootje gekregen met je zwangerschap.
Nou…en toen was er weer niks meer aan de hand. Ach, ik wacht gewoon af. Ik ben er nu wel van overtuigd dat mijn lijf in ieder geval druk doende is. Lang zal het vast niet meer duren.
Als dit trouwens zo nog een paar dagen aanhoudt, kan de vk wat mij betreft maandag hoog en laag springen, maar dan wacht ik echt nog een paar dagen af hoor. Mijn lijf is duidelijk bezig en dan krijgt het van mij de kans dat ook te doen.
Flientje…gefeli met je verjaardag meis…Voelt vast heel raar…Sterkte :-* :-* :-*
Meiden, ik moet weg. Basten naar zwemles, boodschappen doen, druk druk druk…
Probeer later nog wel even terug te komen, maar neem het me niet kwalijk als het pas maandag weer wordt.
Dikke kus Deb
ach nee Deb, dit is wel een erg heen en weergeslinger zeg! Ik hoop toch echt dat dit het begin was, en dat het snel echt doorzet!!
wwb, ik ben er ondertussen wel van overtuigd dat dit het begin is hoor! Ik weet alleen ook, dat het nog wel een paar dagen aan kan lopen voordat er echt wat aan de hand is. Ik heb geduld…
Heel de dag eigenlijk bijna nergens last van gehad trouwens. Nu, sinds een uurtje ofzo, is er weer wat bloedverlies en zijn er weer krampjes (sommige best venijnig trouwens!).
Ik denk dat het al met al nog wel over het weekend heen getild gaat worden.
Geeft niet, dit is goed uit te houden en het idee dat mijn lijf het toch zelf gaat doen brengt op zich al een stuk rust.
No worries dus!
Overigens lig ik nu lekker in mijn warme bedje met mijn laptop op schoot en alles bij de hand wat ik maar nodig zou kunnen hebben (ja, behalve vriendlief, die is de deur uit, maar met de telefoon bijna met superglue aan zijn oor gelijmd, dus die is binnen het half uur thuis als ik hem nodig heb). Ik vind het wel prima zo. Ik vermaak me best en het is prima uit te houden zo.
Zometeen ga ik me eens storten op de sint-lijstjes. Als ik dan even niet in staat ben zelf de spullen te kopen, kan ik in ieder geval Rene er met een gerust hart op uit sturen 8)
Nette meis…nog even voor jou…Ondanks alles hier, denk ik toch aan je hoor…heel veel sterkte met je oom…Wat ontzettend rot dat het nu juist met de man die je zo na staat zo slecht moet gaan…Heel veel sterkte… :hug: :hug: :hug:
Meiden, ik maak nog even mijn forum-rondje af!
Fijn weekend allemaal!
Dikke kus Deb
En deb? Hoe gaat het nu met je?!
Moet heel de tijd aan je denken :oops:
hmm Deb, je hebt het je lekker makkelijk gemaakt dus gisteravond. Heerlijk he, zo je lappie op je bed. Ik deed dat ook wel eens als ik zo’n rugpijn had (met de verhuizing enzo)
En hoe is het vannacht gegaan, omdat de krampjes gisteren soms venijnig waren? Ik denk veel aan je.
Wij gaan vandaag naar de grote prenatal in Breda en naar Ikea,… Babyspul orienteren.
Zoontje kijkt bij s.moeder naar de intocht van de sint, en daar heeft hij heel veel zin in, en is ook erg vervelend van de zenuwen.
Goeiemorgen meiden.
Hier “goed” nieuws…De m.a. heeft doorgezet vannacht. Als je het hele verhaal wilt weten, zie spoiler…
Zo tegen een uurtje of 10/11 gisterenavond werden de venijnige krampjes ronduit echte en hele pittige weeen. Had met Rene afgesproken dat hij om 1 uur thuis zou zijn, dus heb hem toen nog maar niet gebeld. Wel heb ik mezelf getrakteerd op een paar paracetamollen (die ik overigens net zo goed achterwege had kunnen laten :roll: ). Finn was ook niet lekker, dus die lag al bij mij in bed. Gelukkig heeft die niet veel van de hele situatie meegemaakt. Af en toe kroop hij even lekker tegen me aan.
Om half 1 werd het toch wel echt heel erg zwaar en heb ik Rene gebeld. Dat hij vaart moest maken…Zo gezegd, zo gedaan. Hij was er binnen no-time.
Zo rond twee uur zat ik midden in een heel pijnlijke wee en toen voelde ik iets knappen van binnen. De wee was meteen weg. Een paar seconden later ging de kraan beneden open…Veel bloed…
Toen ben ik meteen naar de badkamer gegaan (had niet zo’n trek in een smerig bed). Daar heb ik een uur ofzo doorgebracht. Op de wc…Het was net alsof er echt een sluis open stond…Zoveel bloed…Ook veel weefsel trouwens. Je kunt je echt niet voorstellen dat er zoveel “zooi” in je lijf zit…De pijn was toen wel zo goed als weg trouwens. Rene heeft heel lief een dekbed om me heen geslagen om me een beetje warm te houden tussendoor. Om een uur of 3 ben ik beebje verloren. Niet dat beeb als zodanig herkenbaar is geweest, maar het was een veel massiever “stolsel” dan de rest, dus ik ben er eigenlijk wel zeker van dat dat beebje was. We hebben zoveel mogelijk opgevangen trouwens en Rene heeft het vanochtend al begraven in de voortuin, onder de hortensia. Maar ik dwaal af…Na nog een flinke guts bloedverlies begon ik toch wel sterretjes te zien en wilde ik heel graag gaan liggen, maar was niet in staat mezelf naar boven te sjouwen. Rene heeft toen gewoon het dekbed en mijn kussen op de badkamervloer gelegd en mij erbij! Dat was heerlijk! Echt…hebben we gewoon nog om gelachen…Nooit zo blij geweest op mijn eigen badkamervloer te liggen.
Na een minuut of 5 voelde ik me weer goed genoeg, dus ben ik naar boven gegaan. Na nog een paar nachtelijke uitstapjes naar de wc met flink wat bloed en weefsel gaat het nu eigenlijk goed. Het bloedverlies is weer normaal te noemen. Ben alleen een beetje “wankel” nu en heb me dan ook voorgenomen vandaag gewoon in mijn bed door te brengen.
Ik geloof in ieder geval dat we het ergste nu wel gehad hebben…
Hier laat ik het even bij voor nu, want ik ga proberen een beetje te tukken. Is er vannacht niet echt van gekomen…
Tot snel!
Dikke kus Deb
Oohh deb, heel erg veel sterkte, en "gelukkig " je lijf heeft het zelf gedaan,weet verder niet zo goed wat ik hier op moet zeggen dus :hug: :hug: :hug: voor jou en rene, en beebje ligt nu mooi in de tuin, goed dat rene dat al gedaan heeft.
Knap dat je het gelijk hier komt vertellen! Fijn dat alles toch uit zichzelf gekomen is en jullie toch het beebje op hebben kunnen vangen en een plekje hebben kunnen geven. Heel veel sterkte! Denk aan jullie :hug: