Die is inderdaad wel heel standaard Flien…Zal Friesland foods wel een bevoorradingsprobleem hebben gehad ofzo…
Heb je ondertussen al wat?
wwb, ik vind dat je wel weer belabberd behandeld bent daar door die ziekenhuismutsen (excusez le mot!).
Goed dat je je eigen idee erover hebt gevolgd. Knap hoor, dat je je daar in zo’n korte poos stiekum toch al sterk genoeg voor voelt!
Ik hoop voor je dat je suikers in ieder geval snel weer naar de voor jou bekende waardes gaan of anders dat ze zo blijven, zodat je je daar aan aan kan passen. Dat geschommel is niet bepaald handig en vooral niet fijn lijkt me!
Wat het gedoe tussen Rene en mij betreft…Laten we zeggen dat we dingen naar elkaars hoofd gesmeten hebben deze keer zonder vooraf na te denken over de gevoelens van een ander. Dat lucht toch wel op. Het is dan echt weer even duidelijk he…wat we van elkaar verwachten of zouden willen.
Die duidelijkheid is er dus nu, maar ik kan heel hard mijn best gaan doen…op dit moment kan ik gewoon niet aan Rene zijn verwachtingen voldoen en dat heb ik hem ook gezegd. Heb hem gevraagd even wat geduld op te brengen. Over een paar weken is alles weer anders. Dan ben ik weer een beetje de oude Deb (en eerlijk gezegd, kijk ik daar ook best wel weer naar uit).
Hij heeft gezegd zijn best te doen al het geduld wat hij heeft in te zetten en dat zal ik van hem moeten aannemen.
Weet je, we zijn gewoon twee heel verschillende mensen, die toevallig heel veel van elkaar houden maar eigenlijk voor geen meter bij elkaar passen. Dat weten we en daar kunnen we redelijk mee omgaan, maar soms zijn de emmertjes even overvol. Helaas komt dat moment nu wel op een heel verkeerd tijdstip.
Ik vind mezelf achteraf gezien ook wel onredelijk geweest hoor. Hij verdient net zo goed als ik de tijd en ruimte om een en ander te verwerken. Hij doet dat op een compleet andere manier dan ik, maar ik moet accepteren dat dat voor hem de manier is die werkt. Daar heeft hij recht op.
Maar goed, genoeg hierover!
Nette, vertel! Is vandaag niet je NOD??? Ik ben niet nieuwsgierig ofzo… :liar: :liar: :liar:
Overigens heb ik de stickers nog niet naar je toegestuurd omdat ik ze nog steeds krijg hier bij de Supercoop. Dat duurt nog een week of twee wist de kassiere me daarstraks te vertellen, dus met een beetje geluk heb ik ze zo goed als allemaal bij elkaar voor je (mis nu alleen nog nr. 41,48,51, 80, 81, 94, 125, 127, 137, 156, 166, 167, 170)
Meiden, Finn ligt te pitten dus ik ga nog even snel de zolder dweilen en een was opvouwen!
Tot straks ofzo!
Zoooo en toen was ik opeens weg! Leine werd even strontvervelend en daar heb ik een fles ingestopt en naar bed gedaan. Heeft ze in de minuut die ik nodig had om haar fles te maken even mijn laptop gesloopt! De G-toets mist nu van mijn toetsenbord. Typt erg fijn :?
Maar goed, even terugkomen op de kern…
WWB: Wat een hufterige behandeling zeg. Daar kan ik dus echt niet over uit! Ze zijn er toch om je te helpen of niet soms?!
Deb; Klinkt me heel bekend in de oren. Matthijs en ik passen ook voor geen meter bij elkaar, maar houden zielsveel van elkaar. Zolang het goed gaat, gaat het goed. Maar als het mis is, is het ook flink mis!!!
Pfff, ik weet niet wat het is! Maar ik heb echt een pokkedag! Alles gaat fout, alles valt uit mijn handen en bovenal niks gaat zoals ik wil. Net als feel-good oppepper een flinke mok warme chocomel met veel, heel veel slagroom op en ik voel me nog geen haar beter!
Ik voel me ook gewoon shit door de kapotte laptop. Vrijdag krijg ik van Matthijs dan wel een nieuwe, deze heb ik wel van mijn papa gehad!
Nou, ik ga nog een poging doen om mijn toetsenbord te repareren!
heb ik ook wel eens van die dagen flien… lijkt wel of niets dan heel wil blijven… en van die ergenis… gaat er ook wel eens wat kapot
debke… denk aan je hoor… vind dat wwb het goed uitgelegd heeft… wat betreft mannen… van mars en zo…
oke dan even over mijzelf… met mij gaat het redelijk, hoewel ik deze week reeds ziek thuis ben, begon met buikpijn zondag op maandag, mijn mannetje had er ook last van, dus zal wel door het eten komen ofzo… dit werdt een ongelovelijke pijn aan mijn rug nek schouders en hoofd op de maandag, deze is nog niet weg. Ik moet van de dokter (telefonisch consult) meer drinken (hoofdpijn) en naar de fysio, rug nek schouder en hoofdpijn… Gelukkig heb ik morgen een afspraak gekregen bij de fysio.
ik hoop daarna mijn gezellige (not) job weer op te kunnen pakken.
Met de kleine gaat het volgens mij wel goed… ik krijg al een buikje… kleding past al niet meer enzo… ik ga binnenkort ff op marktplaats kijken voor kleding denk ik… (broeken met name) helaas heb ik pas 3 december (met precies 14weken) weer een afspraak bij de vk… dan hoor ik als het goed is het hartje…
nou voor iedereen een knuffel en :-*
tot snel weer…
Hey allemaal,
Nou gister naar het ziekenhuis geweest met mathijs en de dokters waren tevreden, mathijs liet de dokters heel goed zien wat hij kan, echt zo super, we hoeven nu niet meer terug te komen en de fisio is ook niet meer nodig :dance: :dance: we hebben het dus goed gedaan :thumbup: nu wou ik dus de fisio een kaartje sturen om te bedanken voor alles wat ze voor ons heeft gedaan, zonder haar hadden wij het ook niet gered, dat is wel een leuk idee toch…
Ja en gisteravond kwam het helaas los de :evil: :twisted: zjn er hoor, ja daar baal ik wel erg van, weer niet… nou ja nu nemen we alle hoop maar weer mee naar de volgende ronde,het is niet anders helaas.
Vanmiddag ben ik nog even snel met mathijs het centrum in geweest want ik wou kijken voor een leuk pietentruitje die hadden ze vorig jaar bij zeeman, maar nu hadden ze helemaal niet van die leuke truitjes, alleen maar pietenpakjes, nou die wil ik niet, nou ja jammer, dan maar een gewoon truitje aan, het is niet anders.
Vanmiddag heb ik ook nog de peuterspeelzaal gebeld,voor mij wel een grote stap hoor,dan word mijn kleine lieve mathijsje ineens zo groot, je moet je kindje opgeven als hij anderhalf is, nou ja dat is mathijs al gweest he, de vrouw van de peuterspeelzaal zei dat ik maar even langs moest komen om wat info en de inschrijfformulieren op te komen halen, ok zei ik dan kom ik het van de week wel even halen, nou ja kan ik meteen zien hoe het er uit ziet toch… mathijs mag heen als hij 2 (en half) is, maar onze keus is als hij 3 is een jaartje mee op de peuterspeelzaal en daarna naar de kleuterschool.
Verder even weinig te melden.
Bummer! Balen Nette… Jammer, jammer, jammer!!!
flien–> is je baaldag dat alles misgaat al weer een beetje ten goede gekeerd?
wwb–> Fijn dat het iets beter gaat wel een stomme opmerkingen van die erts assistent hoor! Hopelijk begint het eten zometeen te werken en worden je suikers weer stabieler.
debke–> Hier nog 2 totaal verschillende personen hoor houden wel veel van elkaar maar zijn zulke heethoofden en hebben altijd verschillende meningen. Gelukkig zijn jullie er samen uitgekomen en ik hoop echt voor je dat alles straks weer top loopt als jullie over een paar weken het grotendeels kunnen afsluiten.
Heidy–> Buikfoto!!! Beterschap hopelijk knap je snel op!
Hier de taxateur gehad klonk positief dus ben erg benieuwd. Verder heeft grote man goed geholpen in huis. Kleine man was erg lief en zit nu heerlijk met papa te lezen en te spelen beneden.
Morgen werken dan om 16:15 naar cb en uur later bij verlos het hartje luisteren wel spannend hoor!
even een vervolg, aangezien er een hoop belangstellenden zijn…
Ja, de tumor zit er nog, het is namelijk een te groot risico (doodbloeden) om hem weg te halen, hij zit immers op de lever… En heb destijds de maagband ook niet gekregen omdat hij anders tegen de tumor aan zou kunnen schuren met alle risico’s van dien (bloedingen etc.) dus geen maagband, wel een tumor geen goeie ruil hoor, het is idd een hele heftige tijd geweest maar het gaat nu goed met me hoor!! heb mezelf geaccepteerd zoals ik en zit lekker in mijn velletje… en sta positief in het leven, het had erger kunnen zijn toch?! Ik zal idd als het zover is bij de gyno. onder controle komen te staan. Maar laat het eerst maar zover komen denk ik dan.
Flien: tja de voorgevoelens, ik ben niet misselijk maar heb nog steeds pijnlijke borsten weet het ook niet hoor! we zien het eind volgende week wel… Trouwens je zei slecht slapen komt dat door je zwangerschap?? nou ik zal echt moeten wennen mocht het zover zijn ik heb eigenlijk mijn 8 uurtjes wel nodig…haha en ik zag je verhaal…hopelijk heb je morgen een betere dag??
mari–>heftig zeg! Hopelijk mag je snel naar de gyn, want dat betekent dat je een wondertje verwacht.
nette–>sorry net helemaal jou vergeten. Wat fijn van matthijsje knappe vent die kleintjes kunnen echt bijzonder zijn. Zo hadden ze bij Nick schade verwacht door zuurstofgebrek niks nada is zelfs erg vlot. Nu helemaal van ziekenhuis af dus? Wat k.u.t zeg dat je ongesteld bent geworden!
:dance: lief klein minimensje gezien vanmiddag. Lag heel enthousiast met armpjes en beentjes te schoppen :inlove:
Ga nu spelletje spelen (Rummicub :dance: ), morgen meer!
balen nette… maar fijn nieuws voor je kleine mannetje…
mari… wat een verhaal zeg… maar beter dat je nu gewoon veilig aan de gang mag… hopen dat ie raak is
jiska… cool :inlove:
missmarm… je mag lekker morgen het hartje luisteren… ben benieuwd… :thumbup: :thumbdown:
heb hier ff een depri dagje… door de hoofdpijn (nu al 3e hele dag
)
ik ben trouwens een weblog aan het bij houden… wie van jullie wil… mag hem wel lezen… stuur maar even een pb… dan stuur ik wel de link…
:-*
tot snel…
heidy–> beterschap hopelijk is je hoofdpijn snel weg. Je hebt een pb!
Hier druk dagje eerst cb met Nick daarna om 17:15 verlos hoop zo dat we een mooi hartje horen kloppen.
Even snel…Jiska, wat heerlijk! Hopelijk gaan die vervelende kwalen nu ook snel wat verminderen zodat je nog wat meer kan gaan genieten dan je vast en zeker al doet!
Meiden, ik kom straks nog even terug om uitgebreider te kleppen, maar ga eerst doen wat er op mijn to-do-lijstje staat…
Oh en Heidy, je hebt pb!
Mocht er iemand interesse hebben in het linkje van mijn weblog, dan geef maar een gil (al is mijn weblog momenteel niet zo gezellig vrees ik…).
Tot straks!!!
Kus Deb
Debke–> natuurlijk willen we die ook lezen! :lol:
Net de VK gebeld en ik heb pas op 8 december een afspraak! Dan ben ik ruim 8 weken!!! Ik vind dat dus echt laat!
Straks meer, eerst Leine op bed leggen!
Link naar mijn weblog in spoiler…Alleen voor degenen die wel tegen wat depressief geleuter kunnen hoor!
http://debathome.web-log.nl/mijn_weblog/
Flien…dat lijkt heel laat, maar is het niet hoor! Het is zelfs al vroeger dan ze een paar jaar geleden nog deden. Dat doen ze nu eerder, omdat ze verplicht zijn je wat prenatale screening aan te bieden en ze in principe te laat zijn met eventuele aanvragen daarvoor als je later dan die 8 weken komt.
Je zult waarschijnlijk voor je eerste afspraak bloed moeten laten prikken en ik denk dat je bij je eerste afspraak of meteen een echo krijgt (als je vk dat zelf doet) of dat je een afspraak voor een echo mag maken bij een echobureau.
Echt meis, het lijkt allemaal nog heel lang wachten, maar het heeft geen zin om eerder te gaan.
Kom maar gewoon lekker al je vragen, onzekerheden en verhalen hier neertikken. Wij gaan je gewoon door die weken heen slepen! Beloofd!
flien hier doen ze ook het eerste gesprek met 7/8 weken ik kon pas met 8 weken daarvoor had ik geen tijd :oops: Toen kreeg ik brief mee voor bloedprikken en werd de aanvraag voor de echo verstuurd.
Ik kreeg uitendelijk met bijna 10 weken een echo en heb nu met 12 weken de eerste echte afspraak bij de verlos namelijk hartje luisteren etc.
Gewoon lekker al je angsten en twijfels hier spuien en het komt vast goed!
Tja, ach… Bij Leine hoefde ik ook pas met 8 weken te komen hoor… Maar het duurt gewoon zolang en ik heb echt geen geduld! Ik zou ook heel graag voor kerst een echo willen… Dan kan ik mijn moeder een kleinkind “cadeau doen” voor kerst… En mijn schoonouders ook…
Ik ben echt in een vreetbui, toch wel enigszins een teken van zwanger he?! Trouwens, nog helemaal niks van MvM gehoord! Terwijl ik me maandagochtend al aangemeld had…
flien–> volgens mij is je vreetbui gewoon frustratie haha hier geen eetbuien of hele gekke trek behalve mc donalds lekker vinden en rookworst. Als je het overlegt met verloskundige kan je misschien wel vrij snel na de eerste afspraak een echo krijgen dat was bij mij wel het geval.
Ja, dat zou ook nog kunnen… Weet je?! Ik zou gewoon willen dat ik meer voelde… Dan was ik niet zo bang dat ik me vergis of dat het mis is… Één brok onzekerheid dus en ik zou niet weten waarom…
Lieve Flien, welkom in het land der zwangere. Ik denk dat we allemaal onzeker waren in het begin. Je ziet nog niks, en je voelt nog niks. Dan ben je nog eens gezegdend met weinig kwaaltjes. Ja meid, dan is het niet gek dat je twijfelt. Maar toch denk ik dat het niet nodig is hoor. Die eerste controle bij 8 weken is normaal, maar het duurt nog zo lang. je moet nog een weekje of 4 wachten. Zeker juffertjes ongeduld hebben het daar erg moeilijk mee. Ik snap je helemaal hoor, maar je moet er echt doorheen. :-*
Deb, ik heb je weblog gelezen, ik wist niet dat je er 1 bij hield.
Ik doe een poging om een babydagboek bij te houden (link via pb als iemand wil) maar daar staat nog niet zo veel spectaculairs in, en alles wat er staat, staat ook hier eigenlijk.
Heidy, ik stuur je een pb, ben heel nieuwsgierig hihi…
Jiska, wat geweldig! Ik ben blij voor je. Nu nog te hopen dat je klachten snel afnemen, dan kan je wat meer genieten!
Mari, wat een heftig verhaal zeg. Wel balen dat die maagband niet doorging, en inderdaad een slechte deal.
Missmarm, jij ook hartje luisteren vandaag! Ik ook, met mijn zoon, hij heeft er heel veel zin in.
Nette wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden zeg. Dat is een domper. Hopelijk is de komende ronde raak! Ik duim voor je! Pb je me ff je nieuwe nod?
Ik ben zoooo moe. Vandaag hoefde ik niet te werken. Foutje van de IT, waardoor ik niet voldoende bevoegdheden op de pc had. Ik kon daardoor mijn werk niet doen, en afgelopen week heb ik de auto-opmaak in word al aangepast, protocollen gelezen en kasten besnuffeld. Op een gegeven moment houd het op he. Nu was er niks meer voor me te doen, zonder die bevoegdheden.
Ze zeiden dat ze het vandaag in orde zouden maken, en dan kan ik dus maandag wel mijn werk doen.
Verder had ik een klacht ingediend over kroepoek. We hadden 2 zakken. 1 was heerlijk en 1 was taai. zo vies dat we die weggegooid hadden. Ik kreeg vandaag een mail dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan in het productieproces, en dat ik behalve welgemeende excuses ook een pakket van ze kon verwachten eerdaags. Ben dus heel benieuwd naar wat daar in zit.
Ik vond de klachtafhandeling erg netjes gedaan!
Ik ga me nu onder de douche slepen (heb net tot 12.30 geslapen en daaarna gelambamd op de bank)