Feestje en hapjes geslaagd en hier nog geen :twisted: :twisted: Broekloer me helemaal suf! Maar ook helemaal geen krampen meer enzo…
Bas, beterschap manneke, en Christine, sterkte. Zieke kids zijn vermoeiend (vooral de zorgen maken vermoeiend he).
Ventolin kan ook tijdelijk hoor. Als hij dan de verkoudheid door is, kan hij er ook heel goed vanaf komen he.
Flien, ik duim me suf voor je. Wanneer ga je testen? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ooh Flien jij maakt t ook spannend meis!! Wanneer ga je testen??
(Ga morgen de rest lezen, val om! Oh, morgenavond dan. We gaan naar K3 als Bas de nacht beetje goed doorkomt!)
Hoe was de test?! Tja… Hoe zal ik het brengen… Ik denk maar zo:
:dance:
:inlove: :inlove: :inlove: FLIEN!!!
Ow wat súper!!! Als dat geen duidelijke plus is…
Gefeliciteerd meis :-*
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Na alle ellende… Ben toch zo blij! Zit al een half uur te huilen :oops:
@Flieniemama wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Na alle ellende… Ben toch zo blij! Zit al een half uur te huilen :oops:
:hug: maar dit zijn andere tranen dan die van de afgelopen weken toch? Ben nu alleen maar blij voor je dat je zit te huilen :inlove:
Wat zei Matthijs??
HOehoeoeooeoeoe, wat goed, super zeg. Deze kleine krijgt een prachtige beschermengel!!!
Wat fijn. Gefeliciteerd!!!
Ik zit hier te stuiteren op de bank!
Huilen van vreugde, maar ook huilen van verdriet dat mijn vader deze Gup nooit zal zien…
Matthijs vindt het helemaal leuk! Loopt al de ochtend te roepen:“Je bent zwanger!!!”
ja meid het zal een zwangerschap worden met een scherp randje, maar bekijk het anders. Wie weet heeft je vader wel een aandeel gehad in het geheel.
Mijn vriendin deed er bij de 1ste 1,5 jaar over om zwanger te raken.
Bij de 2de waren ze bezig en toen overleed haar opa. die kende haar wens. De cyclus na het overlijden was het raak.
Ik geloof wel dat daar boven meegeholpen kan worden. Anderen denken dat het toeval is, maar ik geloof dus niet in toeval.
Mijn vader is overleden toen mijn manneke enkele weken oud was, en ik had ook verdriet bij alle eerstte dingen (tandje, stapje, woordje etc), maar ik ben er van overtuigd dat hij van boven alles mee krijgt, en dat hij zorgt voor zijn kleinzoon!
Lieverd, het is je zo gegund, na al dat verdriet krijg je nu iets moois! Dat verdriet zal door je zwangerschap heen lopen, maar dat zou ook zo zijn als je over een jaar pas zwanger zou raken.
:hug:
oh Flien :shock: :mrgreen: :mrgreen:
SUPER!! gefeliciteerd!!
ene… christine… beterschap voor je mannetje… en hopen op een goede nachtrust binnenkort zonder hoesten… :-*
OOOH FLien meisje!!! GEFELICITEEERD!!! echt wat waanzinnig goed!
Dikke kus!
VAN HARTE GEFELICITEERD FLIEN!!
Flien, jaaaaaaaaaaaa, geweldig meid.
Je lijf gaf toch de goeie signalen als ik zo lees.
Ik kom toch af en toe spieken hoor, moet toch een beetje op hoogte blijven hoe het ieder vergaat. (en of er al beebs zijn gemaakt) :mrgreen:
Hier gaat verder alles zijn gangetje.
We zitten zo’n beetje tussen wel klussen en niet klussen voor een beeb in. Ik zeg maar zo: het zou zo maar eens raak kunnen zijn. Moet er maar niet teveel op hopen, dan kan het ook niet tegenvallen. Maar als er echt iets groeit, dan zijn jullie natuurlijk de eerste die het horen. :lol:
Ow Flien!!! Gefeliciteerd meis!!! Wat heerlijk! Ik hoop dat je er enorm van gaat genieten en en en…ach, ik weet even niet hoe ik het moet zeggen…Ben gewoon enorm blij voor je! Echt…dit is je zo gegund!
Meiden, ik kom straks even kletsen hoor, moet zo eerst Basten naar school gaan werken enzo…
Kus Deb
Flien----> GEFELICITEERD Marinda doet een rondedansje Het is je zo gegund na alle ellende. Hoe voel je je nu?
Debke–> Hoe is het?
Christine–> Nick heeft vorig jaar ook 1 maand ventolin gehad toen hij weer normaal adem kon halen en niet meer ziek was mochten we afbouwen en stoppen hoor. Nog naar K3 geweest?
Hier alles goed, alleen grote man nu buikgriep. Ikzelf ben beter alleen af en toe maagpijn.
Buikkie begint flink te groeien. Al zitten broeken losser na de buikgriep was 87 kg nu net 84.
Gisteren met de ouders van Mark gewandeld, Nick had zo’n schik heeft wel een km zelf gelopen. Daarna heeft nick lekker geslapen en toen hij wakker werd bij schoonouders het aan overgrootopa en oma verteld dat ze een 2e achterkleinkind krijgen. Erg blij vonden het erg leuk. Daarna chinees gegeten met schoonouders en is Nick daar blijven slapen was rustiger hij sliep vanmorgen om 8 uur nog haha.
Meiden bedankt voor alle felicitaties!
WWB; Ik geloof ook in dat dingen met een reden gebeuren. Mijn vader wilde niets liever dan opa worden. Nu hij overleden is begrijp ik waarom ik zwanger ben geraakt door de pil heen. Hij heeft daardoor nog opa kunnen zijn en kunnen genieten.
Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 4w3d zwanger en dus uitgerekend op 17 juli. Maarja, uiteindelijk weten we pas na de echo echt hoelang en wanneer…
Ik ga me vandaag ook opgeven voor Moeders voor Moeders… Doen jullie daar aan mee?! Zit me wel af te vragen wanneer ik de VK ga bellen…
Het voelt trouwens wel nog onwerkelijk! Geloof het nog niet helemaal… De neiging om nog een test te doen was heel groot. Vanochtend dan ook een prdictor gedaan. Daar zag ik ook een heeeeeel licht streepje, maar het afleesscherm was ook helemaal bekrast… Kon het dus niet zo goed zien!
Misschien toch nog even een CB halen :oops:
Ik ben echt erg, met Leine heb ik 4 keer getest :oops: :oops: :oops: Ook toen was er ongeloof!
Pffff, ik moet echt aan de slag… Vorige week heb ik het zo druk gehad dat alle strijk er nog ligt en de strijk van deze week er nog bij is gekomen slik
flien–> je bent gewoon hartstikke zwanger gewoon mvm bellen! dan krijg je snel nog een test bij mij was dat na 2 dagen al. Ik heb de verlos met 6 weken gebeld en met 8 weken kon ik terecht. Echo met bijna 10 weken. Spannend!!! Gaan we wel keer babyshoppen samen he??
Denk ook dat dit een klein teken van boven is. Wel een heel mooie teken.
@missmarm wrote:
flien–> je bent gewoon hartstikke zwanger gewoon mvm bellen! dan krijg je snel nog een test bij mij was dat na 2 dagen al. Ik heb de verlos met 6 weken gebeld en met 8 weken kon ik terecht. Echo met bijna 10 weken. Spannend!!! Gaan we wel keer babyshoppen samen he??
Jazeker! Babyshoppen is leuk… Hihi, maar eerst de 12 weken door…
@Flieniemama wrote:
@missmarm wrote:flien–> je bent gewoon hartstikke zwanger gewoon mvm bellen! dan krijg je snel nog een test bij mij was dat na 2 dagen al. Ik heb de verlos met 6 weken gebeld en met 8 weken kon ik terecht. Echo met bijna 10 weken. Spannend!!! Gaan we wel keer babyshoppen samen he??
Jazeker! Babyshoppen is leuk… Hihi, maar eerst de 12 weken door…
Flien–> dat is een deal dan heb ik de 20 weken echo gehad en durf ik ook te shoppen en kan ik gelijk in kleur shoppen haha. Heb namelijk nog niks gekocht wil eerst donderdag het hartje horen en het liefst met de 20 weken echo gezien hebben dat alles goed zit.