Nette, heel leuk en super gaaf thema!
Flien, ik las hier op KoK ook al tussen de regels door een verhaal.
Bij aangeboden staat ergens (ik denk ondertussen op pagina 2 of 3) een vrouwtje die haar bugaboo te koop aanbied. Ze heeft hem in 2006 gekocht, en vorig jaar een nieuw onderstel gekregen.
Dat is niet voor niks he.
Dat de service goed is, dat mag ook wel, want je betaalt echt de hoofdprijs, dan vind ik die service niet meer dan normaal. Maar goed ik hoor meer klachten over blokkerende wieltjes, weigerende remmen etc. Maar goed, bugaboo is natuurlijk wel een merk waarbij die klachten blijven hangen bij mij. Ik ben namelijk ook al heel lang ‘verliefd’ op dat merk.
Al vind ik dus die mura4 ook geweldig. Vooral dat soort stuurtje ipv een uitvalbeugel vind ik leuk, en anders.
De joolz vind ik iets minder, en de quiny is leuk, maar daar mis ik de boodschappenruimte.
Ja ik ben ook erg met kinderwagens bezig hihi…
nette–> wat klinkt en lijkt me dat gaaf!!! een diego kamer Nick is er ook helemaal gek op net als Dora hij krijgt vanaf januari ergens een nieuwe kamer weten alleen nog niet wat voor bed. Mark zag een gave raceauto ik een boathouse en een meegroeibed. Maar even goed kijken en nadenken. Wat leuk he die kleine mannen van ons om daat iets voor te maken.
wwb–> Spannend morgen met de echo kan je deb niet even smsen ben wel erg benieuwd of alles goed is met je echo. Spannend hoor weer werken morgen.
Deze zieke dame heeft ook een ziek kind die spuugde al paar keer en nu weer 3e dag op rij en meneer geeft ook superdunne luiers net water. Hopelijk knappen we snel weer op. Morgen toch werken moet komen voor afronding van project zodra ik klaar ben ga ik naar huis!
Ik weet niet of ik kan sms-en in het ziekenhuis, want ik heb er vaak heel slecht bereik. Dat is best lastig. En ik moet echt meteen gaan werken. Ik doe mijn best maar ik beloof niks, oke?
Beterschap voor jullie!
Tja, dat heb ik dus ook een beetje… De rest is het allemaal net niet voor mij… Daarom ook de bugaboo, maar nu spontaan even afgekickt! Dat ding ging ook zomaar opeens kapot. Heeft nooit moeilijk gedaan en opeens was het stuk!
Morgen ga ik met een vriendin naar babypark en dan gaan we, zeer kritisch, wagens testen. Kijken wat daar uitkomt. Morgenmiddag wil ik een keuze gemaakt hebben…
Zou het heel raar zijn als ik Bugaboo de klacht nog één keer op laat lossen, met als voorwaarde dat als het dan weer fout gaat ik alsnog mijn geld terug krijg?
nee is zeker niet stom. Leg ze uit dat het al ht zoveelste onderstel is, en dat dit echt de laatste kans is
wwb–> succes zometeen! Ben erg benieuwd. Voor vanmiddag werkse.
flien–> niet gek hoor nog 1 maal nieuw onderstel met de garantie tot volledig bedrag terug vind ik netjes.
Hier gaat het langzaam beter heb nog mega koppijn en snel misselijk maar verder lijkt het erop dat het beter gaat. Het is wel erg besmettelijk mijn zusje en mams zijn vandaag aan de beurt. :oops:
Hey allemaal,
WWB, heel veel succes met je echo,best spannend he.
Flien, ieder zijn eigen keus natuurlijk, maar na 5 keer stuk hadden ze van mij geen kans meer gekregen, het gaat toch steeds weer stuk, ik had mijn geld terug gewild, succes met testen en je keus maken.
Deb hoe was gister je taart… uuhh hoe heet het ook al weer… nou ja noem het maar even taartmakerij dan… ben benieuwd wat je gemaakt hebt… was het leuk… vast wel he, en nu lekker smullen van je taart zeker… en hoe gaat het verder met je…
Nou hier eigenlijk alles goed, mathijs is zo wijs he dat we regematig zo moeten lachen om hem, zo klein nog en dan al zo wijs… oohh en mathijs kan ook zo boos worden he, en dan moet ik lachen, ja dat is niet goed maar dat koppie dan echt zo schattig boos kijkt hij dan, maar mathijs gaat ook slaan als hij boos is niet perse op papa of mama hoor, ook wel op zijn speelgoed of tegen de muur of wat er op dat moment maar voor hem ligt/ is en als hij niet meer boos is gaat hij dat wat hij geslagen heeft weer aaien en dan zegt mathijs heel lief aa aa aa er bij wat dus aai betekend, mathijs is gewoon een super schatje en als je dat tegen hem zegt krijg je een enorme knuffel, ook zo lief he, eerst de ene kant en dan de andere kant, schattig he…
Eigenlijk heb ik verder weinig nieuwtjes.
nette–> volgens mij is dat de leeftijd Nick gooit ook met speelgoed als hij boos wordt. dan pakken we alles af wat hij weggooit en daarna krijgen wij en alle spullen inderdaad allemaal een knuffel.
debke–> Hoe was je taart workshop?
Ik heb net manager en teamleider verteld erg leuke reacties zijn erg blij voor me en gewoon weer verder tot de orde van de dag.
Voel me alleen draaierig door gister en door de spanning haha.
Nu alleen nog projectleider en de collega’s
Ik zat maandag tv te kijken… Nou, ik begon net CSI Miami te huilen toen Alexx voor het laatst er was. En eerder die dag zat ik te huilen bij het nieuwe nummer van Marco Borsato…
Plus dat mijn totaal niet knuffelige kat niet bij me weg te sláán is en zowat onder mijn trui kroop eerder deze week
En ik was met Rem aan t stoeien en leunde op zijn rug en mijn borsten deden echt héél erg zeer!!! Plus dat mijn tepels beginnen te verkleuren!
Ik begin nu langzaam gek te worden…
Christine, allemaal tekens, maar ook onzekerheid he, wel, niet, probeer je zelf niet gek te maken hoe moeilijk het ook is… :hug: :hug:
Mischien morgen vroeg toch weer een testje proberen… een digitale van clearblue…of zie je dat echt niet zitten…en wil je nog wachten…
Hee Meiden
Echo was goed. Ik blijf op dezelfde termijn zitten.
De holte gevuld met vocht zat er nog. Er zit verder niks in ofzo. Ze maken zich er geen zorgen om. Kindje bewoog actief en dat was allemaal prima.
Christine, wat en onzekerheid zeg.
Gooi er maar eens een test tegenaan dit weekend.
Nette, geen wonder dat jij er nog 1 wil :inlove:
Missmarm, dat is stap 1 he, nu de rest nog inlichten.
Draaierig, kan ook met lage bloeddruk te maken hebben he. Je bent best ziek geweest he. Cup a soupje of bouillionnetje wil wel eens helpen.
Werken gaat me goed af, en word steeds leuker. Ik ben wel heel moe, en mijn man vroeg me of ik het zw.zijn wel leuk vond. Ik straalde niet. Ik zei dat ik het einddoel geweldig vind, maar het medische aan mijn zwangerschap maakt dat ik niet kan genieten. Hopelijk komt dat als ik de 20 weken voorbij ben (en dus een echo heb gehad om afwijkingen uit te sluiten, en dan hoop ik ook het geslacht te weten)
WWB, gelukkig dat je echo goed was, en je ukkie zo actief aan het bewegen was, kan je dat zelf ook soms lichtelijk al voelen…
ja Nette, soms denk ik dat ook inderdaad, maar ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen.
Placenta ligt wel achter, dus het kan makkelijk heel vroeg te voelen zijn.
Ik weet niet, ik denk dat ik zo verdrietig word van een negatieve test…
Ik weet ook niet precies wanneer NOD is maar ik gok op ergens begin volgende week. Ik heb nog een matcare test, die zijn ook wel vroeg positief eventueel?
Zo! Ik loop hier weer ontzettend achter de feiten aan merk ik wel…
Nette, wat een geweldig idee, zo’n Diego kamer. Mooie plaat ook! Als het eindresultaat er straks is, wel even wat foto’s showen he!
Marinda, over een paar dagen voel je je vast weer kiplekker! Dat ziek zijn heeft altijd zo’n vervelende nasleep he…Komt goed hoor! Nog even volhouden!
wwb, fijn dat je echo goed was, al had ik eerlijk gezegd niks anders verwacht hoor!
Flien, heb je nog wagens getest vandaag? Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen eerlijk gezegd…
Christine, het klinkt in mijn oren allemaal wel heel erg veelbelovend hoor! Maar wel lastig dat je niet precies weet wanneer je NOD zou moeten zijn. Hoe onregelmatig is je cyclus de afgelopen maanden geweest? En als het inderdaad ergens begin volgende week zou moeten zijn, heb je wel kans dat je nu al positief kan testen. Of dat slim is? Geen idee! Maar wel berespannend in ieder geval!
Wijsheid is natuurlijk om geduld te hebben en echt pas maandag of dinsdag te gaan testen, maar ik weet hoe moeilijk dat is. Je zou met jezelf kunnen afspreken dat je (als je het echt niet meer uithoudt) die ene test die je nog hebt morgen gaat gebruiken en dan vervolgens pas begin volgende week pas een nieuwe koopt als dat nog nodig is, zodat je op die manier jezelf verplicht wat geduld te hebben.
Ondertussen duim ik me gewoon het lep voor je!
De taartworkshop gisteren was echt superleuk! Heb een wintertaartje gemaakt met sneeuwballen een sneeuwpop en een slee. Heb wel al een foto gemaakt, maar heb hem nog niet op de pc gezet (puuuuuure luiigheid…). Heb er even geen zin in…Komt morgen dus wel! Ik kan jullie in ieder geval al wel vertellen, dat hij lekker smaakt! :mrgreen:
Verder weinig nieuws hier. Ga er maar weer eens vandoor, want Basten heeft 2 vriendjes te spelen en het is een behoorlijke heksenketel hier…Langzamerhand maar eens wat aan het avondeten gaan voorbereiden. Ik denk dat het lekker simpel spaghetti wordt!
Tot morgen! :-*
meiden deze bikkel was aan het werk tot 16:00 toen begon ik te zweten en durfde zelfs geen water meer te drinken. Moest naar huis van collega’s eenmaal na het douchen en iets vruchtensap drinken gaat het iets beter. Duik maar weer het bed in lekker vroeg. Morgen weer werken.
wwb–> fijn dat de echo goed was. Mooi dat je werk ook zo goed bevalt. Kan me voorstellen dat je nog niet straalt hoor! Hopelijk over een week of 7 de mooiste gezonde beeb ooit op een echo.
debke–> klinkt heerlijk normaal zou ik zeggen mag ik ook een stukje maar helaas gaat m dat niet worden. Ben erg benieuwd naar de foto. Oveleef het inderdaad wel alleen slechte timing met een deadline normaal was ik 3 dagen thuis gebleven tot het weekend.
Flien–> hoe was je dag?
Fijne avond!
christine–> ik zou ook op mn nod pas testen hoor. ik had met kruidvat 2 dagen erna een mooi licht rose streepje.
Korte en snelle uitslag, straks langer terug…
Bugaboo gaat weg en we gaan voor de Maxi-cosi Mura… Ben helemaal :inlove:
hij is gaaf he!!!
wij krijgen zo visite, dus ik kan pas morgen de echo showen
heej meiden… ben ik weer even…
benieuwd naar de foto van debke en die echo van wwb… lekker dat ie goed is hoor!
christine… spannnnnend!!!
flien… die wagen vind ik ook zooo gaaf (y)
missmarm… lekker vroeg onder de wol meid, en petje af dat je bent weze werken…
nette… vind het een super idee voor de kamer
hier gaat alles goed, ik heb al mijn collegaas… middels een mailtje naar all en de echo foto op de hooge gebracht… allemaal leuke ook een paar flauwe reacties… achja
best wel last van een groeiende buik op dit moment… tot eergister zeg maar leek er weinig tot niets te zien… maar … lijkt nu wel… alsof ik op ontploffen sta (gevoelsmatig)
nou tot snel weer :-*