Augustus 2008 stoppers deel III

Ja heb mijn avatar even weer up to date gemaakt, schattig he, en past ook veel beter bij deze tijd van het jaar. (uuhh ik heb hem up to date laten maken, zo handig ben ik niet, iemand van kok heeft me geholpen mijn avatar zo mooi te krijgen)

Ja we hebben het nog over zijn werk gehad, de bedoeling is nu, als zijn baas niet dwars doet, dusalles netjes op papier zet, dat hij maandag op zijn nieuwe werk voor 2 weken mag komen werken om toch iets van het belangrijke deel van zijn functie mee te krijgen, dus even afwachten wat zijn baas doet, werkt die niet mee, dan is het gewoon 1 december dat hij opstapt.

Oohh jee, nu al last van je bekken…dat is echt heel erg vervelend, ik hoop dat je toch een beetje tot rust kan komen nu nick slaapt, en dat de pijn in je bekken snel minder word.

En waar zijn de rest van de dames… gaat alles goed met jullie…

Ja hier!

Kom net weer binnen vallen. Moest met Basten naar zwemles en heb Finn in die tijd even naar mijn moeder gebracht en daarna weer opgehaald. Duurt altijd langer dan dat ik in gedachten had dan…

Vanavond ben ik lekker even een avondje weg. Ga naar een workshop taarten maken. Klinkt heel knullig, ik weet het, maar ben tegenwoordig helemaal fan van het maken van taarten die ik dan “versier” met marsepein enzo…Heb al een paar van dat soort taarten zelf gemaakt, maar ga vanavond dus leren hoe het “officieel” moet. De workshop wordt gegeven door de moeder van een klasgenootje van Basten, die attendeerde me erop laatst. Heb er eigenlijk wel zin in! En bijkomend voordeel: we hebben morgen wat lekkers te snoepen :drool:

Ben alleen nog een beetje inspiratieloos…Weet nog niet wat ik eens wil gaan maken vanavond…Misschien iets met een herfstthema of juist iets met Sinterklaas ofzo…Of toch iets heel anders! Ach, ik zie het wel!

Marinda, buikgriep? Getver…Hoop dat je snel weer een beetje beter bent hoor…Hier wordt je vast niet blij van.

Flien, ik ben benieuwd of je het vol gaat houden hoor…Niet testen tot het weekend…Hopelijk lukt het je een beetje om de komende dagen het hele zwangerschapsgebeuren wat op de achtergrond te zetten. Laat je lijf maar even lekker je lijf en focus je op andere dingen. Dan gaat de tijd sneller he…

Ik duim ondertussen gewoon de blaren op mijn vingers voor je hoor!

Ik ga eens kijken of ik nog wat taartinspiratie op kan doen!

Adios!

Deb, dat is helemaal niet knullig, dat is toch super de super de super leuk, een workshop taarten maken, ga je je creatie dan vanavond ook aan ons showen… ben benieuwd wat je gaat maken…

Nette, ik zal hem morgen showen hoor! Vanavond niet meer…ben pas tegen 23.00 uur weer thuis en dan wil ik denk ik wel mijn bedje in…

Oohh ok, veel plezier vanavond.

nette–> heb alleen pijn in mijn bekken als ik veel te weinig slaap heb gehad hopelijk is het na het griepje weer over hoor! Wat fijn dat je man nu wel echt doorheeft dat hij zowiezo daar weg moet en niet te veel met hun meegaat.

Debke–> Wat klinkt dat heerlijk!! Ben ook een enorme lekkerbek vind zelf taart, brood en koken heerlijk! Ben zelf dan nog veel erger ik vind breien en borduren heerlijk met mijn 24 jaar. Dit is wel een leuke site met veel lekkere recepten voor brood/ taart en eten. http://uitdekeukenvanarden.blogspot.com/ Veel plezier vanavond en ben erg benieuwd naar je resultaat.

Hier trekt de misselijkheid en de buikpijn wat weg. Hopelijk morgen weer fris en fruitig. Ben wel erg moe.

Oe…heb net al even op het linkje geklikt… :drool: :drool: :drool:

Ik ga hem even bij mijn favo’s zetten!

Meiden,

Ik ben echt intens verdrietig! Ik was net in Blijdorp en daar is mijn kinderwagen WEER stuk gegaan! dit is al de 5de klacht met deze wagen binnen een jaar!

Ik heb zojuist Bugaboo aan de lijn gehad en zij willen wederom er alles aan doen om de klacht op te lossen, maar ik geloof er eigenlijk niet meer in:-(

Dus geef ik Bugaboo nog een kans? of breng ik de wagen terug, eis ik mijn geld terug en koop ik een andere wagen?! Wat zouden jullie doen?!

Flien, wat is er stuk gegaan dan? (nu en andere keren)

Je zult voorheen niet voor niks voor een bugaboo gekozen hebben denk ik he…Misschien moet je gewoon een nieuwe bugaboo van ze eisen…Ze hebben nu wel vaak genoeg “hun best” gedaan om je problemen op te lossen. Misschien is jouw wagen wel zo’n gevalletje “miskleun van de fabriek”. Best kans dat als je een nieuwe krijgt, dat het hele gedoe voorbij is.

En als je ondertussen geen echte voorkeur meer voor bugaboo hebt, zou je inderdaad ook je volledige aankoopbedrag terug kunnen vragen en een andere uit gaan zoeken.

flien–> wat vervelend, dan zou ik inderdaad het bedrag terug willen en een andere uitkiezen of een hele nieuwe bugaboo. Sterk blijven wachten tot zaterdag met testen :mrgreen:

Pfff, heb je even? Dit is namelijk ook al het 4e onderstel wat ik gekregen heb.

Het eerste onderstel waren de wielen zo krom dat de rem niet pakte. Toen heb ik eerst nieuwe wielen gekregen, maar dat hielp niet. Toen bleek de as ook krom te zijn, dus een nieuw onderstel. Dat waren klacht 1 en 2.

Klacht 3; De rem deed het niet meer goed. De wagen reed gewoon door. Dus ik heb een nieuw onderstel gekregen.

Klacht 4; De knop waarmee ik de zitting kantel was lam, waardoor de zitting soms opeens doorschoot. Weer een nieuw onderstel.

Klacht 5; Nu dus, de klemmetjes waarmee ik de duwbeugel kan vertellen zijn lam. Mijn duwbeugel zit dus los. Oplossing zou zijn WEER een nieuw onderstel.

Maar goed, de mensen bij Bugaboo zijn uiterst vriendelijk, willen graag het probleem oplossen. Snap ik ook wel, hun reputatie staat op het spel. Maar ik weet niet of ik nog voldoende vertrouwen heb om het nog een keer te proberen. Voor een deel omdat ik nu nog binnen het jaar zit waarin ik de koop kan ontbinden en mijn geld terug kan eisen.

Maarja… Welke wagen dan?!

Nou…na zoveel nieuwe onderstellen zou ik toch voor een andere wagen gaan kiezen…En welke dan? Tsja, da’s een goeie!

Ik kan je in ieder geval vertellen dat ik hier een Quinny heb, die al sinds 2002 heel intensief gebruikt wordt. Dat ding krijg ik met geen 10 paarden stuk geloof ik (en geloof me…zou ik best weleens willen, want zou best een keer een andere willen :oops:).

Misschien is het wel zaak vast rekening te houden met het al dan niet kunnen bevestigen van een meerijdplankje/stoeltje en/of buggypod met het oog op de toekomst? Die dingen kunnen geloof ik niet aan iedere wagen even goed bevestigd worden.

Oohh die link :drool: :drool: ik vind dingen bakken/maken, ook altijd heel erg leuk maar ben zo klunsig, zo had ik dus een tijdje geleden een speculaas huisgehaalddie je zlef nog moest maken, ok ik samen met mathijs aan de gang was echt heel leuk,laat ik een deel vallen en het was stuk, dus konden we dat speculaashuis niet meer in elkaar zetten, en zo heb ik altijd wel van die klunsige dingen.

Flien, meid het zit je niet mee he,zo veel geduld als je probeerd op te bengen om te wachten met testen en die onzekeheid er nog eens bij, en dan ook nog je kinderwagen stuk, voor de zoveelste keer, ik zou een nieuwe willen en die zelfde die je nu hebt niet meer laten maken.

Volgens mij sla ik een beetje door meiden, ik ben zo bezig met een nieuw kamertje voor mathijs (is nog laaaaaaaaang niet zo ver duurt nog wel tot vogend jaar als hij 2 word ofzo), maar kom zo leuke dingen tegen, heb net op mp wat leuks gezien en die mensen een berichtje gestuurd, ja dit is echt zo leuk als ik wacht er mee is het niet meer te krijgen mischien mathijs krijgt een thema kamer zijn bedje hebben we ook al, oohh wat erg he :oops: :oops: maar vind het gewoon zo leuk, en voor je het weet…ja ik probeer gewoon wat smoesjes te vertellen hoor zodat ik een reden heb :mrgreen: :oops:

Vertel eens meer Nette! Ben benieuwd wat voor thema zijn kamertje gaat krijgen!

Enne…doorslaan kan niet geloof ik hoor, op dat vlak (en als dat wel kan, ben ik ook zo’n muts die vre-se-lijk doorslaat…).

Speculaashuisjes maken is een riskante onderneming inderdaad…Is nogal breekbaar. Heb je het al eens geprobeerd met ontbijtkoek of zelfgebakken kruidkoek? Dat breekt niet meteen in 1000 stukjes als het valt.

hmm Flien, wat een wagenellende.

Ik heb de mura4 gezien van maxi cosi. Ik heb er nog niet mee proef gereden, maar die staat ongeziens bij mij op 1 en bugaboo op 2. Maar als ik je verhaal lees, ga ik twijfelen.

De mura3 lijkt me niks (3 wieler) maar de mura4 ziet er geweldig en praktisch uit. Kan ook klein ingevouwen enzo.

Maar goed, ik heb ze beiden nog niet ‘gevoeld’.

Ik vermoed dat een nieuwe wagen geen oplossing zal zijn, omdat je al zovaak een nieuw onderstel hebt gehad. Dat is bij bugaboo praktisch een nieuwe wagen he.

Nette, super avantar! En de oplossing van je vriend (zijn werk) lijkt me een redelijke.

Deb, mag ik stiekem mee??

Lijkt me geweldig taarten maken. Ik hou ook wel van koken enzo, en taarten zijn jammie. Ik wil overigens met mijn zoon’s verjaardag ook een taart met marsepein maken. You inspire me!

Marinda, beterschap!

Hier moe van het werken, maar het is wel heel leuk! De sfeer is prima, dus dat komt wel goed!

Dadelijk weer naar de caesartherapie, dat breekt me wel op, maar vanaf volgende week is het nog maar 1 x per week. Ik dacht dat te beginnen voor de bekkenklachten zouden beginnen, maar ik maakte een afspraak voor een week later, en dus 4 dagen voor de eerste afspraak begonnen de klachten, en nu heb ik dus al weer een pijnlijke linker bil, en branderig staartbotje. Ik wist dat dit ging gebeuren hoor, maar ik baal er stevig van.

Morgenochtend krijg ik eerst een echo, en daarna moet ik meteen werken. De uitslag van de echo horen jullie dus pas in de middag.

Mathijsje krijgt een diego jungle kamer, met een jeepbed, oohh heb zo veel leuke ideeen he, er komt een camouflagenet tegen de ene muur met vandie mooie slingerapen er in en een vlinder, een diegoplaat/behang/schildering tegen de andere muur, en er komen natuurlijk allemaal dieren,en baby jaguar, en omdat het diego is kan je alle dieren doen, mathijs heeft ook al een diego naambord voor op de deur een een kikkerdeken, ook zou ik nog graag de olifantendeken willen en zo blad van de ikea, dan mischen nog een paar van die opruim netten in de vorm van dieren, oohh en ikheb een hele mooie poef gezien ook bij ikea en op mp heb ik net een hele mooie vogel lamp gezien ja echt heel erg mooi, voor op zijn kastje, zit alleen nog denken wat voor soort dekbedovertrek hij er bij krijgt…(gebruik ik zonder dekbed is de bedoeling) vind mathijsje nog te klein voor een dekbed ook al is hij straks 2

Tja, ik weet dus echt niet welke wagen ik dan zou willen… De optie, geld terug, goede buggy en het rest bedrag gebruiken voor een duo-wagen zou natuurlijk ook nog kunnen…

Quinny Buzz-4 vind ik ook leuk, evenals de Joolz… Maarja… Ik ben natuurlijk niet voor niets ooit voor de Bugaboo gekozen… Ik ben al fan sinds de classic. Mede door oppas gezinnen enzo…

Oohh ja dan ben ik nog op zoek naar een wekker in de vorm van een dier en mischien een radio in de vorm van een dier omdat mathijs zo veel van muziek houd, dus dan zijn de plannen en de dingen die ik in gedachten heb.

Deze plaat bedoel ik voor op de muur, en hier heeft mathijs ook een naambord al van precies de zelfde

WWB; Neem mijn verhaal niet mee in je keuze! Ik ben echt een uitzondering, ik ken niemand, die zoveel problemen heeft met de Bugaboo als ik. Ik heb gewoon echt pech! Ik moet ook zeggen dat de service Bugaboo uitstekend is!

Morgen ga ik wagens testen en dan maak ik een keuze! Wil ook met mijn moeder overleggen, die heeft de wagen immers betaald.