Ik ben moe maar voldaan! Thanx for asking!
Heb mezelf uit de naad gewerkt vandaag hier in huis. Was heeeeeel hard nodig! Nu in ieder geval de hele benedenverdieping weer spic en span en de bergen wasgoed opgevouwen en opgeruimd.
Morgen weer verder, maar ben nu hartstikke moe.
Morgen kom ik even verder vertellen hoor, nu wordt het tijd om de pc uit te gaan zetten en mezelf een pot thee te zetten. Zometeen komt Grey’s Anatomy he!
In ieder geval is mijn dipje van eerder weer weg. Heb vanmiddag nog een goed gesprek met mijn vk gehad en dat was ff fijn…
Tot morgen lieverds!
Oh en Heidy…maak je geen zorgen om je buikpijn he! Het zal naar alle waarschijnlijkheid de “fijne” bandenpijn zijn…Bij mij zit dat meestal aan de zijkanten.
En Jiska, hoe is het met jou?
Ik ben de helft van jullie natuurlijk vergeten nu, maar dat maak ik morgen goed hoor!
Kus Deb
Ben zo verdrietig vandaag… Gedeeltelijk door die negatieve test, maar ook door foto die een collega van mijn vader stuurde,
Ben toen maar gaan shoppen en nu voel ik me nog kutter, omdat ik eigenlijk teveel uit heb gegeven… Ga het morgen dus maar terugbrengen :oops:
Deb, je klinkt in ieder geval een stuk ‘beter’! Fijn dat je een goed gesprek met de vk hebt gehad. Lekker dat zij je ook kennen he.
Flien, ik kan zo weinig voor je doen, en ik herken je gevoel zo goed. Ik wou dat ik je kon helpen. Meid ik denk aan je, en stuur je een stevige digitale :hug:
Deb, wat lees ik nu, wat ontzettend chips allemaal. Je houdt je heel kranig hoor meid, een dikke knuffel van mijn kant.
hoi meiden,
sjongejonge ik verwaarloos jullie echt… maar er is zoveel gebeurd ook… daardoor heel weinig tijd…
oma van mn man is niet echt goed, stopt de hele tijd met ademen… t is nu wachten tot ze opgeeft…
gister hoorde dat mn eigen oma ook nog in t ziekenhuis ligt met verwaarloosde longontsteking, ontsteking in dr knie en kortademigheid…
en zondag ook nog ongesteld geworden, terwijl we zo ons best hadden gedaan… nou ja nieuwe ronde, nieuwe kansen…
zal weer ff bijlezen morgen…
:-*
Ik volg mijn eigen lijf niet meer! Gister had ik zo’n rugpijn dat ik zeker wist dat ik vanochtend ongesteld zou worden en nu ben ik weer zo misselijk! Ik ben mezelf langzaam gek aan het maken… Zit nu ook te twijfelen… Gister geroepen dat ik vrijdag pas weer wilde gaan testen, maar nu wil ik misschien stiekem toch ook wel morgen alweer testen… I don’t know…
Hey allemaal,
Oohh flien, ja ik weet het eigenlijk ook niet, dit maakt je wel heel erg onzeker zo :hug: :hug: :hug:
Deb, fjn dat je je weer wat beter voelt, ik moet steeds aan je denken.
Heidy, zal vast groeipijn zijn, ik weet nog dat ik het met de zwangerschap van mathijs ook had.
Groenelimo, ja… :hug: :hug:
Wou ik bijna ook nog komen zeuren over van alles, maar ik lees dat jullie zelf allemaal druk genoeg zijn met jullie eigen dingen, dus laat ik dat maar even achter wege, ik hoop dat het gewoon goed komt, verer weinig nieuwtjes te melden dan.
Nette; Tuurlijk mag je komen zeuren… Het leidt juist een beetje af voor mij!
Heej nette jij mag ook gewoon zeuren over van alles hoor!
Flien wat spannend! Ik kan mezelf nu nog wel inhouden moet ik zeggen!
Hee Nette, gewoon zeuren, en van je aftikken als je er behoefte aan hebt!!
Groenelimo, vreselijk van die oma’s zeg. Beterschap!
Flien, meid al die emoties kunnen je ook later ongi laten worden he. Je hebt zo’n zware tijd achter de rug (en nog)
Deb hoe is het vandaag?
Ik heb weer gewerkt. Ik zou eigenlijk heel de dag werken, maar om een IT-probleem was dat niet zo handig. Ik ga nu ipv vanmiddag op donderdagochtend na mijn echo meteen ff een uurtje of 4 weken.
Hopelijk is dan het IT-probleem op gelost (ging over inlogcodes enzo)
Ik ga nu ff mijn manneke vermaken. Hij is zo zielig, die grote kleine man haha… Hij zit nu te zuchten dat hij denkt morgen nog niet te kunnen werken.
Hey allemaal,
Ok dan, weet zeker dat het mischien wel wat oplucht, want zit er steeds over te denken:
Mijn vriend heeft een nieuwe baan, nou heel leuk toch en echt veel beter voor hem, dus heeft hij een ontslagbrief geschreven, dat hij het bedrijf gaat verlaten omdat hij wat anders heeft gevonden, ook had hij er in gezet dat hij 2 weken eerder weg wou, zijn opzeg termijn is 1 maand, die gaat 1 november in en eindigt dus 1 december, maar nu komt het, het bedrijf reageert niet op zijn ontslagbrief en op zijn verzoek van 2 weken eerder weg te mogen, zijn nieuwe baas wil hem in november graag hebben, omdat dan een heel belangrijk deel van het werk wat hij straks gaat doen plaats vind, maar zijn baas nu laat niets horen, komt alleen maar met voorstellen, en willen hem langer houden dan 1 december omdat er dan een enorm groot project aan zit te komen die is uitgesteld om bepaalde redenen (ziekte van andere collega’'s) mijn vriend heeft dus verschijnende keren de FNV gebelt om advies, elke keer kreeg hij iets anders te horen en gister is hij er naar toe geweest, dat leek toen redelijk goed, tot dat vanmorgen mijn vriend nog 1 keer de FNV wilde bellen voor zekerheid, en ja hoor die kwam weer met een ander verhaal, en adviseerde niet te doen wat die man gister wel adviseerde, dus nu komt mischien zijn nieuwe baan in gevaar omdat mijn vriend naar die van vanmorgen luisterd en dus wel tot 1 december op zijn werk blijft, zijn baas nu doet er echt alles aan om hem te houden en om het nieuwe bedrijf tot last te zijn om mijn vriend te krijgen, zoals het nu gaat gaat hetecht helemaal verkeerd, mijn vriend moetecht zo snel mogelijk daar weg, maar hij is zo koppig en kruipt nog voor zijn baas, hj is zo bang dat er conflicten komen, die zijn er ook al geweest, maar hij brengt zijn nieuwe baan in gevaar op deze manier, ik weet ook niet wat ik moet doen hoor, mijn vriend wil het netjes en goed afhandelen, maar dat lukt niet bij dit bedrijf waar hij nu werkt, daar liegen en bedriegen ze en doen ze valse beloftes, ik heb zoiets van man kies voor je nieuwe baan en doe niet zo moeilijk, maar ja hij is een fries en echt behoorlijk koppig en ook erg onzeker in het nemen van dit soort beslissingen zo komt het nietgoed met het besluit wat hij nu neemt.
En dan nog eens er boven op dat vanmorgen mijn moeder belde, dat mijn oom gisteravond een maagbloeding heeft gehad en 3 liter bloed in zijn maag had, op het nippertje hebben ze hem kunnen redden met een operatie, ze houden hem nu in slaap en hij ligt op de intensive care, de situatie is kritiek, mijn oom was gezond maar voelde zich gister gewoon even niet zo lekker, en dan heb je ineens dit… mijn oom is een broer van mijn :: vader :: waar we echt heel erg goed contact mee hebben.
Ok ik heb het allemaal wat verkort verteld hoor, maar er is nog zoveel meer voorgevallen op zijn werk.
Nou dit is dus wat mij al een paar dagen bezig houd, en nu de situatie van mijn oom er ook nog eens bij, dus ik vind alles op het moment gewoon zwaar k.u.t (sorry voor dat woord)
Bonjour mesdames!
Je suis ici! (zo…dat was weer internationaal genoeg voor vandaag :mrgreen:)
Hier alles oke hoor! Beetje druk bezig geweest weer vandaag. Wel iets minder fysiek dan gisteren, want heb gewoon spierpijn overgehouden van al dat gepoets van gisteren (ben je dan een watje of niet? :oops: ).
Vandaag de administratie weer eens rechtgetrokken en mijn recepten weer eens bijgewerkt. Altijd leuk vind ik.
Ook de mount everest aan strijkgoed weggewerkt, dus daar ben ik ook weer eventjes vanaf gelukkig.
Flien, jouw lijf steekt behoorlijk de draak met je he…Weet je, het klinkt misschien heel cru, maar ik zou in ieder geval de eerste dagen niet gaan testen. Daar wordt je alleen maar onzekerder van (als de test negatief is) en daar zit je volgens mij ook niet op te wachten.
Als ik het goed heb, zou je NOD ergens tussen vandaag en zaterdag moeten liggen he? Dan zou ik wachten met testen. In ieder geval tot zaterdagochtend. Dat klinkt nu heel simpel en ik weet dat het dat niet is, maar als ik in jouw schoenen zou staan nu, zou ik dat toch proberen.
Nette, zeg doe jij eens gewoon lekker komen zeuren hier! Daar heb jij net zoveel recht op als ieder ander. Dus vooruit met de geit, wat is er loos meis? Op voorhand in ieder geval een dikke :hug:
Isja… :-* Bedankt meis…Lief van je. Maarre…als je dan toch je gezicht hier weer eens laat zien…Vertel eens hoe het met je is!
wwb, grote vent ziek? Oh wat zielig…(vindt hij waarschijnlijk vooral… 8) )
En fijn dat je baan je so far zo goed bevalt. Heb je nog een beetje geslapen vannacht of spookte alle werkinfo steeds maar door je hoofd? Joh, je bent er vast binnen de kortste keren helemaal ingeburgerd!
Jiska, kom eens vertellen hoe het met je gaat meis…
Groenelimo, heftig allemaal zeg…Veel sterkte hoor! Enne…jammer van je ongi. De volgende ronde brengt vast meer geluk!
Argh…ik vergeet weer de helft…maar kan niet verder teruglezen zo…
Even speuren…
Oh Nette…lees net je post…
Als eerste, je oom…meis toch :hug: :hug: :hug: :hug: Hopelijk gaat alles weer op zijn pootjes terecht komen zeg…Sterkte hoor…
En dan de baan van je vriend.
Naar mijn idee is het redelijk simpel. Je vriend heeft een maand opzegtermijn zeg je. Hij heeft 1 november opgezegd. Dat betekent dus, dat hij per 1 december vrij is om te gaan.
Hij heeft zijn nieuwe baas al toegezegd te gaan beginnen neem ik aan, alleen nog niet per wanneer dat zal zijn.
Zijn nieuwe baas wil hem waarschijnlijk liever nog vandaag dan morgen daar hebben, maar ik kan me voorstellen dat je vriend zijn “oude” baas ook niet zomaar in de kou wil laten staan.
Je vriend heeft zijn “oude” baas netjes gevraagd of hij in plaats van per 1 december al half november weg mocht. Het klinkt heel hard, maar ik kan me wel voorstellen dat zijn “oude” baas het daar niet mee eens is.
Zijn nieuwe baas zal moeten begrijpen dat het zo’n beetje onmogelijk is van een nieuwe werknemer te verwachten dat hij binnen 2 weken kan beginnen. Ik weet eigenlijk ook wel zeker dat hij dat begrijpt hoor. Het zal ook echt geen reden zijn om te zeggen dat je vriend (als hij pas in december kan beginnen) die baan dan niet krijgt.
Wat je vriend nog zou kunnen doen, is proberen bij zijn “oude” baas nog een paar vrije dagen op te nemen de komende maand en die dan eventueel gebruiken om een soort van stage te lopen bij zijn nieuwe baas, zodat hij toch al een beetje meekrijgt van alles wat daar nu speelt en hij dus makkelijker in kan stromen in december.
Ja, verstandige woorden hier!
Ik ga pas testen als mijn banner hier op 0 staat! Zo en als ik daarvoor test, mogen jullie me slaan!
Ik heb de kleren teruggebracht! Daarna nog even de H&M ingedoken (heb toch echt truien nodig) en uiteindelijk 3 hele leuke truien gevonden! En eigenlijk zag ik nog een paar leuke dingen, maar het budget was even op!
Verder is mijn buik zo vreselijk opgezet dat ik mijn eigen broeken niet eens meer aan kan! Ik krijg ze gewoon niet echt dik, sterker nog ik mis gewoon 10 cm ruimte! 2 weken geleden was dat niet zo… Heb nu dus maar even een positiebroek uit de kast getrokken. Ik was vergeten hoe lekker dat zat :oops:
Maar goed… Zaterdag of zondag pas testen!
Flien… jeetje wat spannend!!! Ga (weer ) voor je duimen hoor! En ben heeeeel benieuwd of je 't tot zaterdag vol weet te houden
:roll: hier gaat 't redelijk. Pillen helpen overdag wel, hou veel binnen gelukkig. 's Ochtends is het nog steeds drama, maar ach: hoort er ook wel een beetje bij.
Kan me niet zo goed aan m’n opgelegde rust houden, maar zit toch wel veel met boek op bank :thumbup:
flien–> fijn dat je toch wat leuke truien hebt gevonden. Wat gek van je buik. Duim heel hard dat je zaterdag positief mag testen. Zou wel wachten om teleurstelling te voorkomen.
debke–> Spierpijn heb ik ook wel eens na huishouden hoor :mrgreen: ben ook een watje haha
Jiska–> fijn dat het iets beter gaat, inderdaad ff lekker op de bank is toch ook rust?
wwb–> fijn dat het zo goed bevalt op je werk. Werk je tijdens schooltijden?
nette–> ff een dikke :hug: logisch toch dat je ff wil klagen het is ook niet niks. Hopelijk mag je oom flink opknappen nog. Wat betreft je man gewoon aangeven wanneer de brief verzonden is en 1 december aanhouden sterk wezen je staat in je recht en eerlijk wezen tegen de nieuwe dat je het netjes af wil ronden. Helaas heb ik ook iets dergelijks gehad daar werden mijn vakantiedagen ingetrokken ivm problemen op dat project. Gelukkig is dat na die tijd beloond met een etentje.
Pff meiden ik ben zo druk op mn werk erg leuk maar nu is het soms te. Vlgende week gaat cursus even niet door moet werken. Helaas komt er z van vertellen ook niks wil toch donderdag even babbelen met teamleider en manager wil eerlijk zijn.
Joehoe meiden waar zijn jullie??
Hier een beroerde missmarm was gisteravond zo misselijk heb daarna de hele nacht een goede relatie gehad met de wc en vanmorgen de rest uitgespuugd :wall:
Denk dat die buikgriep mij gevonden heeft :doh:
Ja hier ben ik :mrgreen:
Oohh missmarm, een vreselijke nacht dus, ik hoop zo dat je je snel weer goed voelt, eigenlijk heb ik maar weig te melden, alleen dat ik me vandaag al weer qwa gevoel beter voel dan gister.
nette --> wat een schattige foto van matthijsje in je avator. Fijn dat je je weer beter voelt. Nog met manlief eruit gekomen hoe hij het gaat aanpakken?
Mijn bekken doen zeer. Door slaapgebrek nu slaap in mn been en bekken. Nick slaapt maar mama kan niet slapen grrr.