Even snel, Oohh WWB :hug: :hug: :hug: ik hoop zo voor je dat het niets te betekenen heeft, gewoon nog een keer bellen hoor, ga maar langs, want dit is eng, mischien kan ze je gerust stellen, je blijft je toch zorgen maken wat ik heel erg goed begrijp.
WWB; Ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten… Hoe gaat het nu met je?!
ik heb net liggen slapen even (ik had vannacht zo wakker gelegen), en net leek het minder (bijna weg). Ik ga zo weer wat doen hier in huis. Eens kijken wat het dan doet.
wwb wat spannend! Het is vast niets toch? Heb je geen seks gehad afgelopen week, kan het nog zijn dat er een adertje geknapt is toen ofzo…?
Begrijp dat je kindje jarig is vandaag? Gefeliciteerd dan hoor!
christine, ik heb volgens mij vorig weekend sex gehad, maar niet recent. En toen heb ik geen bloed verlies gehad.
Mijn man is jarig vandaag. Niet mijn kleine man hihi
WWB: hoe is het nu??? Zat vanochtend, toen ik het voor 't eerst las, nog te denken: zou het niet kunnen komen van dat vage vlekje op je echo? En ‘ze’ dachten in eerste instantie toch ook dat je zwanger van een tweeling was geweest? Dat nu dat vruchtje ‘afgestoten’ (rotwoord) wordt?
Hoe dan ook; hoop dat 't snel over is
Hier minder dagje… spuug al een poosje gemiddeld 2x per dag, en sinds gister hou ik echt helemaal niets meer binnen. Uiteindelijk de HAP gebeld, werd later door een huisarts teruggebeld en moest vanmiddag langskomen met wat urine. Mocht ik uitgedroogd zijn, zou ik direct opgenomen worden. Dus ik met rugzak met pyjama naar ziekenhuis.
Zal nu even quoten wat ik al bij de juni-mama’s geschreven heb:
En we zijn weer thuis...
Urine was goed, op een bloedspoortje na ( :oops: ondanks dat arts gezegd heeft dat het ws gewoon met de innesteling te maken heeft, zit ik me toch vaag zorgen te maken)
Hoefde dus niet te blijven, maar ik MOET blijven drinken. Steeds een theelepeltje vocht, en dan na 3min. pas weer 1. Eten mag gewoon, als ik er zin in heb (en ik heb zoooo'n honger... heb ook trek in van alles en nog wat, heel vreemd)
Enige waar nu echt op gelet moet worden is dus dat ik niet uitdroog.
Heb een receptje meegekregen voor zetpillen tegen de misselijkheid, maar die hadden ze niet bij de apotheek, schijnen speciaal gemaakt te moeten worden. Dus nu t/m het weekend Emesafene mee, en dan maandag hier in 't dorp die andere laten maken.
Tja en verder... rust rust rust. Geen telefoon, geen televisie, hooguit een boekje en op de bank blijven zitten... zal me zoveel mogelijk aan dat advies proberen te houden, maar ja: ik heb nu eigenlijk 2 kindjes met wie ik rekening moet houden. Prioriteiten stellen dus...
Duik nu de bank weer op, en zo nog maar wat proberen te eten (geroosterd broodje met suiker blijft al netjes anderhalf uur zitten waar ie hoort :wink: )
Afwachten dus maar...
tjee Jiska, dat is heftig meid. Hopelijk ben je er over een paar weken helemaal vanaf.
Hier is het over. Je kan wel eens gelijk hebben Jiska, dat het die holte is. Maar een vruchtje zat er toen met die echo al niet meer, dus het kan alleen bloed zijn.
Donderdag heb ik een echo dus dan zien we in ieder geval of die holte kleiner is geworden.
Beterschap meid!!! Hopelijk helpen de adviezen je goed!
heej dames, even een korte reactie…
sterkte wwb, ben benieuwd naar je echo donderdag! Leuke verjaardag gehad? :hug:
en Jiska… ook sterkte meid… :hug:
Christine… lekker dan he… weer thuis … maar las op je site even dat je wel een gezellige samen vakantie hebt gehad… en je quotum ouders ook weer hebt gehaald
flien… heb jij vrijdag een leuke avond gehad met je vriendin samen?
wwb–> hoe is het nu? spannend hoor hopelijk is het zo donderdag.
jiska–> heftig veel sterkte.
heidy–>hoe is het met jou?
flien–> leuke avond gehad met je vriendin? Hoe staat het met je lichaam? nog voorgevoel?
debke–> Hoe is het?
Hier is alles goed straks wandelen met zwager en schoonzus ken haar al 17 jaar en gister is redelijk onverwacht haar opa overleden. FF lekker eruit dus.
groetjes missmarm
Hoi Meiden,
de bloeding is gelukkig weggebleven.
Verder reageer ik ff niet. Vannacht was het heel laat geworden (erg gezellig), vandaag door de stad gebanjerd want de grote man moest schoenen en de kleine man had geld wat op moest :lol: .
Ik ben nu doodop.
Morgen begin ik met mijn nieuwe baan.
tot snel!!
Ik kom alleen maar even hoi zeggen…ben niet zo in de stemming vandaag vrees ik…Maybe later!
Dikke kus Deb
Gelukkig maar WWB, we gaan er vanuit dat het helemaal goed is dan!
Debke, knuffel meis! :hug:
Hier een druk weekend gehad… Niet altijd even gezellig maar goed…
Leine begint EIN-DE-LIJK tandjes te krijgen. Het duurt even, maar dan heb je ook wat!
Verder hebben we besloten dat we 1 dag KDV op gaan zeggen. Dan gaat ze alleen op de dinsdag als ik stage loop.
Ondertussen vanochtend ook stiekem al getest en ik had maar 1 streepje. Matthijs is nogsteeds hardstikke overtuigd dat ik wel zwanger ben, maar ik steeds minder…
flien–> spannende week dus voor jullie. Hoop echt dat vriendlief gelijk krijgt. Krijgt leine nu boven of onder tandjes? Hoe vaak ging ze nu naar het kdv? Komend jaar wordt het stukken duurder toch?
debke–> Dikke knuffel! :hug: Hopelijk heb je morgen oid weer zin om te reageren vind dat altijd erg gezellig.
wwb–> fijn dat je geen bloeding meer hebt gehad. Hopelijk is het snel donderdag.
Hier lekker rustig weekend gehad gister even lekker gewandeld en verder helemaal niks.
Heel gek Nick eet momenteel slecht warm en gister kwam 1,5 uur na het eten zo ineens alles er in golven uit. Hopelijk wordt hij niet ziek.
Hey maar Flien, je zit nog zes dagen voor je NOD joh! Kan nog van alles gebeuren!
Ik doe mee met de spanning hoor… Ik moet nog een weekje ongeveer wachten tot ik mag testen voor t echie!
Deb meis, sterkte!
WWB, hoe voel jij je nu?
En Missmarm? Bas had van t weekend ook ineens overgegeven snachts. Heel gek, verder hoest hij alleen. Nick nog beetje bijgetrokken?
Leine gaat nu de dinsdag en de vrijdag. Het idee was dat ik dan een dagje kon werken, maar na 3 maanden ben ik nogsteeds nergens aangenomen. Dus, Leine komt lekker thuis! 1 dag per week gaat ze wel, voor het sociale en zodat ik mijn stage kan doen…
Ze krijgt nu haar eerste tandjes, onder dus… Daar is ze wat laat mee… Maarja, zowel Matthijs en ik waren pas een jaar toen we onze eerste tandjes kregen… Eigenlijk is ze dus nog vroege…
Meiden, ik ben terug.
Ik ben doodop maar het was wel leuk. Heeeeel veel info gehad, dus het duizelt me een beetje. Ik ga ff slapen voor ik de kleine man van school moet halen.
Vanavond ben ik er weer, want vanmiddag heb ik waarschijnlijk geen tijd
wwb–> wat leuk! Logisch toch dat je moe bent vaak krijg je zo megaveel info. Gelukkig kan je nu nog even slapen.
Hey allemaal,
WWB, gelukkig dat je bloeding gestopt is, en gelukkig dat het vanmorgen zo leuk was, nu al die info nog verwerken in je koppie he, dat valt soms niet mee ik hp dat je nu even kan rusten.
Deb, hoe is het met jou meid, helemaal niet erg dat je niet n de stemming bent, kom lekker tot rust, en kom maar weer kletsen als je er zin in hebt ok.
Missmarm, gister nog lekker gewandelt… wat een rot nieuwtje zeg.
Jiska, :hug: :hug: hoe gaat het nu…
Hier alles goed, we hebben een leuk weekend gehad, en vanmiddag gaan we naar de kapper, mathijs zijn haartjes groeien toch zo snel, dus dat is wel weer nodig.
@missmarm wrote:
heidy–>hoe is het met jou?
met mij.. jah wel goed.. onzettend veel buikpijn.. groei pijn.. denk ik..! (hoop ik)
heej wwb.. lekker dat je eerste dag leuk was, logisch dat je moe bent natuurlijk .. meerdere redenen.. ;)
@flien.. lekker hoor je kleine meid vaker bij je
@christine.. leuke site heb je hoor .. bas nog aan het hoesten?
heej.. debke meid.. hoe is het nu? :hug: