Weet je wat ik ook gaaf vind op zijn tijd. Pink Floyd. Hmmmm
Ik word net toch overvallen door slaap. Niet zo zeer moe, maar vooral slaap. Bah. Ik heb net de beneden gestofzuigd, en de bank een kwartslag gedraaid (hele klus, want het is een hoekbank).
MOrgen feestje, en dan kunnen er meer mensen binnen morgen.
Ik ga kijken of ik ff mag slapen van de kleine man. Al is het maar een half uurtje ofzo.
Truste!
Enne…niet zo gaan lopen sjouwen met die bank joh! Zet je ventje toch lekker even aan de Playstation, dan is hij vast wel een half uurtje rustig :mrgreen:
Feestje? Oh ja! Je hub is jarig geloof ik he? Alvast gefeli meis! Feliciteer hem ook maar van mij!
Alvast gefeliciteerd met je Hubbie WWB…
Weet je wat ik zo heerlijk vind aan de The Doors? Dan zet je Riders on a storm veel en veel en veel te hard aan en dan dondert het zo mooi door de woonkamer :oops:
Tja, hier in de buurt (lees binnen kwartier fietsen) hebben we 4 AH’s, een Aldi, een Plus (dat is pas een k*twinkel, duur en slecht!) en een Bas van der Heijden (HEEL SLECHT!)… Ik wil een Jumbo!!!
Jumbo zit hier ook op redelijke afstand (wel auto voor nodig), maar omdat ze daar hetzelfde huismerk hebben als hier bij de Supercoop kom ik er eigenlijk nooit meer…Vond het wel altijd een fijne winkel trouwens!
Achja, I’ll get used to it! Ik ben gewend maximaal 70 euro per week uit te geven aan boodschappen… Als dat 80 of 90 wordt is het nog geen ramp, hou ik alleen wat minder over aan het einde van de maand voor mijn spaarpot…
Nou, dat zou toch niet leuk zijn he…Hier hebben we de kosten sinds ik gestopt ben met werken weer eens goed onder de loep genomen en nu zitten we weer op een “normaal” bedrag per week vind ik. Wij hebben voorheen tijden gehad dat we wel het dubbele per week uitgaven (en dan vervolgens de helft aan het eind van de week weer moesten wegsmijten…).
Ook de investering die we gedaan hebben in een extra (hele grote) vriezer komt goed van pas bij aanbiedingen enzo.
Het enige waar ik nog eens aan zou moeten werken is gebruik maken van de weekmarkt hier…Maar dat vind ik nog zo’n gedoe…Vooral om mezelf met kinderwagen en al door die mensenmassa te wurmen…Daar heb ik zo het geduld niet voor :oops:
Ik heb ook het geduld niet hoor, voor de markt! Ik word er claustrofobisch van! En ik ben toch nooit helemaal enthousiast over de kwaliteit van Groenten en Fruit…
Hoe bevalt je Appeltje eigenlijk (Mooie link met fruit he )
Ik vind hem heeeeeerlijk! Heb best even moeten wennen aan de “andere maniertjes”, maar nu ben ik helemaal blij!
Was laatst even wat op Rene zijn laptop aan het doen voor hem en moest alweer enorm wennen aan dat ding…
Moet me nog wel in veel dingen eigenlijk eens verdiepen, maar kom er gewoon steeds niet aan toe (en als ik er wel tijd voor heb, heb ik er geen zin in…). Maar goed, alles op zijn tijd. Het ding doet wat ik wil en nog snel ook (en vooral zonder “complicaties”) dus voorlopig vind ik het wel prima!
Trouwens, ik vind claustrofobisch helemaal het goede woord voor jezelf door de mensenmassa van de markt heenwurmen! Da’s precies wat ik bedoel!
hi hi…Finn komt mij een speculaasje voeren…Wat is het toch een droppie! :inlove:
Ow meiden, ik vind het wel gezellig om naar de markt te gaan. En hier is wel heel goed fruit en groenten te halen.
Bedankt voor de felicitaties.
GEslapen heb ik 15 min, dus nu nog duffer. Manlief belde me wakker. En nu mag ik van de kleine man niet meer slapen.
laat hem ff hierheen komen Deb, ik lust ook wel speculaas :inlove:
Dan is hij nooit op tijd voor het eten weer terug meis! :lol:
Overigens vond hij na twee happen dat ik wel weer genoeg op had hoor! De rest verdween gewoon in zijn eigen giechel!
En als hij dan toch nog onderweg is…
Ja, Apple is fijn he… Ik heb mijn laptopje nu ruim 4 jaar en nog nooit een probleem mee gehad… Behalve toen ik een keer zelf mijn documentenmap in de prullenbak gooide en die leegde… Ik was er niet helemaal bij :oops: Maar goed, zelfs toen kon alles teruggehaald worden!
Oeoe, ik ga even iemand van het station halen! Gezellig vriendinnetje wat komt eten!
Nou ben weer thuis… Even bijlezen
(sorry voor spuit 11, jullie hebben tien pagina’s gekletst!)
Debke: Meis wat verdrietig Heel veel sterkte…! Je houdt je kranig hoor!!
Ik wist trouwens niet dat je niet moet curreteren… Dat lijkt me veel prettiger om het je eigen lijf te laten deon. En prachtig zeg die echo’s! Heel mooi om te hebben lijkt me! Waarom koop je niet een grote pot met een plant of boompje voor jullie kindje?
Flien ik zit je te lezen met je ziekigheid… Wat erg op straat overgeven! Ben benieuwd wat verder gaat gebeuren in het topic hehehe! Of was je gewoon ziek? Hopelijk weet je straks meer!
Heidy, gefeliciteerd met je goeie echo!!
wwb: 12 weken, jeeej! Ben je al lekker aan t shoppen geweest?
missmarm ook een goede echo, gefeliciteerd!!!
Hier leuke vakantie gehad. Personastaafje is sinds vandaag niet meer positief dus als het goed is heb ik afgelopen week ergens mijn eisprong gehad. Spannend zeg!!! Ik wacht dus nog anderhalf a twee weken en dan zal ik weer eens testen, of ik word ongi natuurlijk… We gaan t zien! Ik heb op mijn weblog verhaaltje en foto’s gezet! Ben nu even lekker alleen thuis, heerlijk bijkomen van vijf dagen hutjemutje in een zeecontainer haha!
Meiden, ik ben heel bang. ik verlies sinds vannacht heel weinig maar wel continu oud bloed. Het is echt weinig, maar goed ik ben er wel bang om.
Als mijn zoon dadelijk met manlief naar de zwemles is, bel ik naar de verloskamers. Ik wil niet dat de kleine aap er iets van meekrijgt zolang het niet nodig is.
bah leuk begin van zijn verjaardag.
Ik heb gebeld, en ze zei dat het vaker voorkomt rond de 12 weken. Zeker als het oud en weinig is maken zij zich geen zorgen.
Ik mag als ik me echt heel erge zorgen blijf maken vanmiddag bellen om langs te komen. Maar ze dacht dat het niet nodig was. En als het wel fout was kon ze spijtig genoeg niks doen (dat weet ik wel, maar als het fout is wil ik het weten en niet nog tot donderdag, de echo, wachten)
Oooooh, WWB… Nee toch, dit gaat toch niet gebeuren! Hoe is je gevoel nu?! Ik zou anders gewoon de verloskamers bellen hoor… Een keertje kijken kan echt geen kwaad, toch?
Pffff, heavy hoor…
ik weet het niet flien. Het is heel weinig. maar het houd niet op.
Ik ga straks wel bellen als het niet stopt.
wwb–> gefeliciteerd met je HB. Wat eng zeg wat bloedverlies, ik zou denk ik ook puur voor de geruststelling en omdat je husband jarig is toch die geruststelling willen hebben dat alles goed is.
Zodat je vanavond wel van de visite kan genieten.