hier nogmaals wat een super nieuws.
Op naar de echo van volgende week.
kan me inderdaad goed voorstellen dat die echo nog spannender wordt
wwb…Ik heb gewoon midden in de Aldi al naar je staan sms’en meis…Ben superblij voor je…Kom net terug van boodschappen doen en de kapper en kwam meteen even hier spieken.
Mij rest nog maar 1 ding…en dat is jou vragen…wanneer we gaan shoppen! :mrgreen:
Hele dikke kus Deb
als ik een kloppend hartje heb gezien, maken we een date oke deb?
Nu durf ik gewoon niet op de feiten vooruit te lopen.
ga het nu toch eens vragen , waar kennen jullie elkaar van?? gewoon nieuwschierig :oops:
jaimy, bedoel je deb en ik? Wij kennen elkaar van een ander forum waar we al jaren schrijven.
Ik wist niet van haar dat ze hier schreef toen ik me inschreef, en zij dus niet van mij. Tot het een keer ter sprake kwam, toen heb ik me maar bekend gemaakt aan haar hihi…
haha das gaaf!!!
Leuk he dat internet!!
hebben jullie elkaar ook als eens ontmoet??
Had van een eerder trouwforum ook een vriendinnetje overgehouden.
Helas is dat door rare omstandigheden van haar kant door mij gestopt.
Maartoch het blijft leuk een forum
ja hoor we hebben elkaar een paar keer gezien nu, en ze is zelfs op mijn vrijgezellenfeest geweest hihi.
Internetvriendschappen zijn voor mij heel waardevol hoor (ik ken mijn man zelfs van internet). Maar ik vind het wel heel leuk om er ook een gezicht bij te kennen.
je mannetje!! dat is het helemaal gaaf!!!
Ben ook altijd erg benieuwd naar wie er nou achter een naam en verhaal hoort!!!
ja internet is een goed medium om mensen te leren kennen. Maar er kunnen ook rottige dingen gebeuren. Ik heb een mega rotervaring op een ander forum, waardoor ik nu anoniem wil blijven. Ik vertel veel, maar niet mijn naam, die van mijn naaste etc, puur omdat ik niet meer zo gekwetst wil worden als toen.
o jakkie… das inderdaad ok weer het nadeel van internet.
hopelijk blijft het bij dat ene voorval. kan me wel voorstellen dat je daardoor veel voorzichtiger wordt dan voorheen
@wwb wrote:
ja internet is een goed medium om mensen te leren kennen. Maar er kunnen ook rottige dingen gebeuren. Ik heb een mega rotervaring op een ander forum, waardoor ik nu anoniem wil blijven. Ik vertel veel, maar niet mijn naam, die van mijn naaste etc, puur omdat ik niet meer zo gekwetst wil worden als toen.
vandaar dat mooie egale huidje :lol: (maar je hebt gelijk hoor als je eenmaal iets rots hebt meegemaakt zou ik ook veel voorzichtiger worden)
inderdaad vandaar geen namen en dat egale huidje
helemaal gelijk hoor wwb!!! als je je daar lekkerder bij voelt!
wwb heeft in het echt ook best een egaal huidje hoor kan ik jullie vertellen!
Nee, inderdaad…wij kennen elkaar al een tijdje. En we hebben het altijd erg gezellig!
maar wwb, zodra dat hartje van jouw spruit klopt gaan wij shoppen hoor! Al was het maar gewoon om lekker rond te neuzen naar alles wat we nog graag zouden willen hebben straks!
Ik vind het nog steeds een bijzonder verhaal hoor…maar ik ben heel blij dat het uiteindelijk toch zo goed uit blijkt te pakken voor jullie!
Nou…ik ga er vandoor voor vandaag. Ik krijg zo een oud klasgenoot op bezoek (van de HAVO nog). We hebben elkaar via hyves weer terug gevonden. Hij was altijd mijn allerbeste vriend op de HAVO, maar uiteindelijk zijn we elkaar toch uit het oog verloren. Ondertussen hebben we alweer meer dan een jaar veelvuldig contact via de mail, maar hebben we elkaar nog maar 1 keer weer gezien. Dat werd dus weer tijd.
En Rene heeft ook wat gezelligs te doen vanavond (die is naar een housewarmingsparty van een oud collega), dus ik heb mezelf ook maar een gezellig avondje gegund!
Misschien kom ik straks nog even neuzen, gezien ik toch op moet blijven tot Aschwin weer thuis is (die is “uit” vanavond, naar een openlucht optreden van verschillende artiesten).
Kus Deb
Oei Deb, wat klinkt dat groot, ‘uit’. Pfff je bent gewoon een mama van een stapper hihi…
en veel plezier vanavond!
Ik mag pas gaan shoppen van manlief als ik een baan heb hihi… Maar positiekleding zal ik ook nodig hebben :lol:
Da’s leuk voor je hubbie, maar dan ga je maar met mij mee om je verlanglijstje voor het kraambezoek vast op te stellen! En inderdaad…je zult echt niet zonder positiekleding kunnen. Ofwel, ik kom je gewoon ophalen of je dat nu wilt of niet :mrgreen:
En ja…mama van een “stapper”…onvoorstelbaar hoe hard dat gaat he…Hij wordt volgende maand gewoon alweer 15…
als ik een kloppend hartje zie, dan maken we een date!
deal!
Ik heb nu al zin om te gaan rondneuzen…o.a. voor positiekleding inderdaad. Ik weet al een leuk adresje daarvoor…
ook grote maten? Ik had de outlet van miss etam in gedachte haha… maar sta uiteraard open voor suggesties. En ik wil perse naar een winkel in den bosch (maar als jij in breda wil ga ik wel met iemand anders naar den bosch haha) waar ze spullen hebben van lief hihi…
Hier vlakbij zit ook een winkeltje waar ze lief spulletjes hebben (en ook imps en elfs enzo). Kan ik je ook wel mee naartoe nemen…
Ik wil zelf voor positiekleding naar de Kids Factory. Daar hebben ze mamalicious en noppies. Weet eigenlijk niet of ze dat ook in grote maten hebben. Zal eens googlen.
Miss Etam wil ik ook nog heen, want daar hebben ze vaak leuke combi shirtjes enzo.
Eigenlijk wil ik vooral heel veel… :oops: :oops: :oops: