Augustus 2008 stoppers deel II


:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben Debbie, 31 jaar. Ik woon samen met René en we hebben 3 kids, alledrie jongens. Dat zijn Aschwin (bijna 15), Basten (bijna 6) en Finn (1). Ik ben na de geboorte van Finn niet meer gaan werken en ben nu dus fulltime thuis voor de boys. Omdat de kriebels hier toch nog niet voorbij zijn, hebben we besloten te proberen nog een vierde kindje te maken :inlove: .

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben wwb, 33 jaar. Ik ben voorjaar 2008 getrouwd en we hebben een zoon van 5,5 jaar. Ik ben toen mijn zoon 4 was, gaan werken.

In de zomer van dit jaar zijn we verhuist, en hebben we een leeg slaapkamertje, wat wij graag gevuld zien :inlove:

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Angel & Luna: Ik ben Angelique 27 jaar uit Rotterdam, getrouwd met Darius (28 jaar), mama van Luna (27-11-2005).

Ik ben thuisblijfmoeder. Mijn hobby’s: m’n dochter m’n 3 katten en 2 aquariums en verder ben ik redelijk internet verslaafd

Wij proberen sinds januari 2007 zwanger te worden

Ik kom dan ook officieel bij de 1e kwartaal 2007 stoppers vandaan (daar ben ik als enige niet zwanger overgebleven)

maar omdat we sinds deze maand (augustus) met clomid (hormonen zodat ik hopelijk een eisprong krijg) zijn begonnen voelt dat voor mij als een nieuw begin vandaar dat ik hier meeklets.

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Heej!

Ik ben Flieniemama. Noem mij maar Flien, makkelijker, korter en leuker. Maar goed die naam werd dus niet gepakt bij het aanmelden en doen we het zo!

Ik ben 24 en mama van Leine (op het moment van schrijven 7,5 maanden) een schat van een dochtertje. Liever bestaan ze niet, maar goed dat zegt iedereen van zijn/haar eigen kind!

Ik woon samen met mijn vriend, Matthijs (31), in Rotterdam. Nu sinds een klein jaartje. Leine was ongepland, maar kwam als een heel mooi geschenk!

We willen nu heel graag voor een tweede, maar het vraagt nogal wat handigheid en planning. Ik studeer namelijk nog en het afgelopen jaar heb ik al aardig wat gemist (meer gemist dan wel gedaan) door de zwangerschap. We willen dit zo veel mogelijk voorkomen bij de volgende. Maarja, ik hoeverre valt dit te plannen he…

Owja, verder misschien handig om te weten dat ik soms een beetje hard uit de hoek kan komen, maar ik het echt niet zo bedoel! Ik ben gewoon niet altijd even handig met woorden!

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben Jiska, 29, en getrouwd met Tani. Op 5 mei 2006 is onze dochter Deanne geboren. We zouden het erg leuk vinden als zij over niet al te lange tijd er een broertje of zusje bij krijgt.

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Tantje Isja, 34 jaar, mama van een bijna 2,5 jarige kleine man. Na 9 jaar te hebben samengewoond sinds vorig jaar gelukkig getrouwd met mijn hubbie. 4 dagen werkzaam in de IT. En nu na een tijdje dubben, klaar voor een brusje.

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben nette 31 jaar en woon samen met mijn vriend in friesland, samen hebben we 1 zoontje mathijs die op 15-04-2007 geboren is, ik ben fulltime thuisblijfmama en dat bevalt me heel erg goed, en samen zouden we nu graag weer voor een 2de kindje gaan.

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Hoi Ik ben dus Heidy, 22 augustus 30 geworden.

2 jaar geleden getrouwd met mijn man.

Ook 2 jaar geleden in ons huisje komen wonen. (nieuwbouw, Vleuten (utrecht))

Ik heb altijd kinder wens gehad, maar wilde dit wel goed plannen, vaste baan goed inkomen etc.

al jaren last van endometriose, waar reeds 2 kijkoperaties voor gehad, vorige maand was de laatste, waarna we de vraag kregen of dat we kinderen wilde. Omdat we dit willen, gaf de gynacoloog géén hormoon preparaat, maar het advies om zsm zwanger te worden.

Het schijnt dat je hierbij zoveel hormonen aanmaakt dat je daarna de endometriose kwijt (kunt) zijn.

En aangezien ik sinds begin Augustus heb gehoord dat ik een vast contract krijg…

Ja… zijn we er maar voor gegaan… nu nog raak schieten he :wink:

Ik houd jullie alhier op de hoogte, gezellig met mede stoppers… :wink:

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben Yvonne, 32 jaar 3 jaar geleden getrouwd en moeder van dochter Jaimy van 2jaar 4 mnd. We hebben een hondje Sam.

Als alles goed gaat krijgen we er in Mei 2009 een kindje bij!!

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Ik ben Christine, 27 jaar oud en mama van Bas (3,5). Ik heb een relatie met Remco (31). Nog niet zó lang maar we kennen elkaar al een hele tijd door en door. Hij was eerst mijn beste vriendje :inlove: (nog steeds trouwens!) Ik werk als Sales Assistant 4 dagen. Remco doet iets hips in de IT. Dit is ons eerste kindje samen, de papa van Bas en ik zijn toen hij net één was uit elkaar gegaan. Remco heeft nog geen kinderen.

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

missmarm–> Ik ben Marinda een mama van 24 en ben geregisteerd partners met Mark en hebben een zoon Nick van 16 maand. Graag zouden we nog zon boef erbij willen heb eind juli het spiraal laten verwijderen en gaan vanaf augustus voor een kindje. Verder werk is 32 uur bij een grote (zorg)verzekeringsmaatschappij

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

ik ben groenelimo, 26 jaar en ga voor ons 1e kindje

:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:

Christine welkom. Als je me ff je gegevens pbt dan verwerk ik ze in de post.

WWB: ja ik heb het echt helemaal gehad met dat ziekenhuis :oops: vandaag had ik 2 afspraken en alle 2 liepen gewoon een half uur uit :shock:



:hug: fijn he hormonen :hug:

Heb ik gedaan :slight_smile:

Hoi allemaal en welkom Christine…



heb gister geen kans gehad na het werk (overwerk) nog even te kijken… dan is er wel zo ongelovelijk veel vol gekletst…



Wwb… denk wel aan je hoor… ben benieuwd… :think:



dan zag ik ook dat jullie het over huizen enzo hebben gehad… wij wonen in een nieuwbouw huis, aanstaande November 2 jaar geleden opgeleverd.

toch zijn wij nog steeds met kleine dingetjes bezig… maar ik denk dat je met een eigenhuis nooit klaar bent… ook wij willen eigenlijk op onze grote zolder meerdere kamers, zodat daar b.v. ook een kinderkamer kan zijn…



Bij mij blijven de :evil: :evil: deze maand wel erg lang … maar dat zal wel zo lijken… ik wil gewoon weer lekker aan het klussen :wink: dat zeg ik… Gamma :slight_smile: :smiley:

wwb–> Je bent mij vergeten :cry:



Zou je mijn nod kunnen wijzigen naar 18-09?



groetjes missmarm

Mijn NOD was trouwens 2 september gezien vanuit een 28 dagen pil-cyclus. Ik heb al een test gedaan maar negatief…

Ben dus benieuwd wanneer ik ongesteld word… Nou ja, zolang er geen bloed is, is er nog hoop zullen we maar zeggen :pray:

:shock: Kletsen we soms te veel?! Dat we nu al een nieuw deel nodig hebben :roll: :lol:



Ik heb vanavond weer mijn eerste colleges gehad. Kom ik thuis, zit de kleine meid op de bank. Is ze verkouden… Neus dicht, niet slapen… Dat wordt wat vannacht :silenced:



Ik had vandaag een shirtje voor Leine gekocht, wil ik het passen, trek ik zo de drukknoop eruit! Dus morgen maar even ruilen. Ik hoop alleen dat ze dezelfde kleur nog hebben! De andere kleuren waren niet zo. Anders breng ik hem wel even bij de naaister om er opnieuw een drukknoopje op te laten zetten. Kan ze gelijk ook een knoop aan een jas terugzetten…

Euh ja, ik kan het ook zelf! Maar ik ben te lui en druk morgen :wink: En de jas moet mee naar Italie!

Gisteren ook maar weer wat ingeslagen voor de winter voor mijn kleine man. Maar wat is het passen tegenwoordig een drama zeg. Als hij nee zegt (nee F. niet passen, niet leuk, niet mooi, past niet mama), dan is het ook nee, al zeg ik nog 10 keer ja. En die juffrouw in de winkel maar zeggen, dat doen ze allemaal jajaja :oops:

Blijft wonderlijk dat ze nu al echt een eigen smaak hebben.

Voor mezelf ben ik nog niet echt aan de koop geslagen, ja stel nu dat ik zwanger wordt, dan zit ik er mee. Alleen een gebreid jurkje gescoord --> kan uitzetten :slight_smile:



Even kijken wanneer mijn nod is, geloof 27 september. wwb zet deze maar in het lijstje.



En wat betreft die huizen, wij wonen al 10 jaar in het onze (vierdehands huis) en zijn eigenlijk ook al zo lang aan het verbouwen. Bijna klaar, alleen de keuken en de tuin moeten nog en dan is het helemaal zoals we willen.



Angel, nou dan hoop ik voor je dat je na het eten van die andijvie pijn hebt, want dan wordt je tenminste voorgoed verlost van je galblaas. Jeetje dat klinkt raar, maar zo bedoel ik het niet :wink:



Flien, maar weer aan de studie, petje af hoor, een kleine meid en dan iedere dag achter de boeken.



Heidy, bij mij waren ze snel weg deze keer, sneller dan normaal. Eens kijken of hubbie interesse heeft als opwarmertje voor volgende week :lol:



tot morgen…

Ik koop ook even niks voor mezelf nu! Ik heb nog genoeg wat goed, degelijk en leuk is… En als ik zwanger raak heb ik toch echt andere kleertjes nodig (al liggen)…



Ik heb al een paar dagen last van nachtelijke vreetbuien… Heel irritant!

Zo…Flien, dat is je mooi niet gelukt! Ik heb nog steeds meer berichtjes :mrgreen:

Dat was afwezigheid van korte duur he? Heb gisterenavond nog een nieuw apparaat gekocht. Dit keer een laptop. Van apple ook nog. En…ik ben er nu al fan van! Wat een heerlijk ding! Het is allemaal nog een beetje wennen, maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden!



Christine, welkom meis! Spannend weer he? Ik hoop voor je dat je niet te lang in spanning hoeft te blijven zitten.



Ik heb verder weinig te melden. Wilde alleen maar even doorgeven dat ik er weer ben, dus dat heb ik bij deze gedaan!



En dan ga ik nu weer even verder mijn laptoppie verkennen!



Tot straks!



Kus Deb

Hey een nieuw deeltje leuk hoor.



Christine, welkom, had ik nog niet gedaan, gezellig dat je mee komt kletsen.



Heidy, vervelend he die :evil: :twisted: ik hoop dat je er snel van af bent voor een hele lange tijd :wink:



Flien, en hoe is het vanacht gegaan met je kleine meid, hopelijk toch lekker geslapen.



Deb, je bent er nu alweer dat is erg snel maar wel gezellig weer, en nu dus met een laptop, mooi dat je nieuwe laptop bevalt.



angel, :hug:



WWB, :hug:



Kleding voor de winter heb ik al voor mathijs, zelfs al een winterjas, maar goed die kwam ik tegen vond hem erg mooi en super stoer dus dacht die is van mij, verder heeft mijn moeder nog wat truitjes voor mathijs gekocht alleen een beetje grote maat, 104/110, uuhh ja dat past natuurlijk nog niet, ze had ook pyamatjes mee genomen ook in die zelfde maat, maar toen ik die uit gewassen had waren ze wel iets gekrompen, dus mischien past het nu wel, het zijn namelijk hele mooie stoere truitjes, ja mathijs heeft nu echt wel genoeg kleertjes hoor, en als ik nog eens wat tegen kom wat ik echt super mooi vind kan het zijn dat ik dat ook nog wel voor hem mee neem :oops: :oops: het enige wat ik nog voor mathijs moet hebben is een sjaal en handschoentjes want die van vorig jaar passen niet meer, en ook nog een mutsje, die past nog wel maar past niet mooi bij de jas dus even een bijpassende halen :oops: het liefst een mooi setje van mutsje sjaaltje en handschoentjes zo dat alles bij elkaar past.



Voor me zelf heb ik ook al genoeg nieuwe kleding, alleen vriendlief moet nog een paar nieuwe dingen hebben.

Debke; Wijze vrouw! Ik werk al jaren met Apple, nog nooit een windhoos computer gehad… Ik heb ook nog problemen gehad, oa doordat bijna alle virussen alleen voor windhoos gemaakt wordt…

Overigens, ik heb ook niet echt een serieuze poging gedaan :wink:



Vannacht echt een dramatische nacht gehad! Uiteindelijk heeft de kleine bij ons in bed gelegen (voor het eerst sinds geboren is) en daar heeft ze mij flink wakker gehouden. Om half 5 wilde ze echt niet meer, dus ben ik naar beneden gegaan. Tot ze om 6 uur bij mij op schoot in slaap viel. Dus terug naar bed met die handel… Toen kon ik eindelijk ook gaan slapen!

hoi hoi



heb weinig te melden heb even een dipje ben de hoop een beetje verloren :?

ik weet dat ik misschien te vroeg getest kan hebben maar toch…

Flien :hug:

Angel :hug:

He bah Angel :hug:



Trouwens… Nog iemand tips voor sslofjes/schoentjes voor de kleine voetjes?! Ik ben helemaal :inlove: op baby-Uggs… Maar ik vind ze veeeeeel te duur!

@Flieniemama wrote:

He bah Angel :hug:



Trouwens… Nog iemand tips voor sslofjes/schoentjes voor de kleine voetjes?! Ik ben helemaal :inlove: op baby-Uggs… Maar ik vind ze veeeeeel te duur!




shoesme schoenen/slofjes voor kindjes (babyproof) die nog niet lopen errug fijn. Nick had maat 19 toen en deze waren 39,- maar bleven perfect.

hier problemen met mijn router. Ik ben dus ff aan het stoeien



Ik zit nu in de hal, aan een snoertje (heb ff geen lager snoertje bij de hand)



Ander probleempje. Mijn bloedsuiker is te hoog. Heel dag al rond de 10 (en je moet onder de 8 blijven geloof ik in de zwangerschap)



Dinsdag heb ik een afspraak bij de vk (moet ik alleen heen, want niemand die ik er bij wil hebben kan)



Woensdag dus die echo en daarna nu nog een afspraak bij de gyn, want die bloedsuikers zijn gewoon niet goed.





Bah ik weet al wat ze gaan zeggen hoor, je moet afvallen. Je bent veel te dik en dat heeft invloed op je suiker.

Ik kan echt niet nog een jaar wachten op een kleintje hoor, dan flip ik.

:think: ja kan toch gewoon een speciaal dieet volgen voor je suiker?

waarom speciaal wachten?



Ik heb bij Luna ook zwangerschapssuiker gehad en dat ging prima als ik mij maar aan dat dieet hield

hmm omdat ik bij mijn zoon ook zw.suiker had, en insuline heb moeten spuiten. Mijn lijf reageerde niet meer op mijn eigen insuline



Nu is het de vraag of ik al suiker had voor de zwangerschap (omdat het zelden voorkomt zo vroeg in de zwangerschap, meestal begint het pas rond de 20 weken)



Een dieet is niet haalbaar als ik nuchter al boven de 10 zit. Tenminste dat werd mij 5 jaar geleden verteld. Misschien zijn de visies nu wel bijgesteld.

Ik heb gelukkig bij de internisten gewerkt, en ik ken ze nu een beetje. Ik ga na dat bezoek aan de gyn maar eens met een van hen rond de tafel.



Ik ben inderdaad vroeg gaan testen om nog iets met een dieet te kunnen, maar dan zou het nu nog goed moeten zijn, en dan langzaam hoger moeten worden, gedurende de zwangerschap.

Nu is het al hoog bij 5 tot 6 weken. Volgens de vk is dat onwaarschijnlijk zw.suiker en eerder gewone diabetes.



We zullen zien. Ik maak me wel druk hierom, want dat houd nogal wat in.