Augustus 2008 stoppers deel II

:hug:

maar ben jij dan nooit tussendoor getest op suiker?

ik ben geloof ik in de tijd dat Luna geboren is wel 10x getest erop :roll:

ik heb zelf nog getest (omdat ik insuline gebruikte had ik een eigen apparaat) net na de geboorte, en na een maand en na 3 maanden. Toen was het allemaal goed. Maar ja dat is 5 jaar geleden he.

wwb, even een knuffel voor jou. Ik kan er verder geen zinnig woord over zeggen namelijk. Weet werkelijk helemaal niks van diabetes.

Meiden, volgens mij zit ik tegen een wel hele korte cyclus aan te hikken deze keer. Gisteren en vandaag wat bruinverlies. Gisterenavond van die typerende ongi-hoofdpijn. Ben benieuwd waar dit heen gaat. Bij de vorige poging om zwanger te worden heb ik ook eens zo’n hele korte cyclus gehad. Afwachten dus…en daar ben ik zo goed in… :liar: :liar: :liar:

hmmm spannend Deb, balen als je ongi word.

Maar hoe bevalt je appeltje? Ik ben heel de dag al aan het formateren, installeren (2 x geformateerd omdat office moeilijk deed), een nieuwe router gekocht en aangsloten. Nu doet alles het wel weer gelukkig!

bevalt hartstikke goed dat fruitje van me! Moet alleen nog even wat dingetjes uitzoeken…zo mis ik bijvoorbeeld een delete-knop op mijn toetsenbord…en kan ik maar niet ontdekken hoe ik in word tekst vetgedrukt kan maken. Ook stukken tekst/foto’s selecteren en kopieren/plakken lukt niet. En End en Page down enzo… Misschien toch die handleiding eens lezen?

8) :lol:

ja appeltjes werken anders dan de concurrent.

(pssssst ff geheimpje, hier zit ik de pc te installeren, en mijn man staat achter de eetkamer te dweilen, wat een luxe he :inlove: :oops: )

Prettig zo’n man!

Die van mij zit nu in een of ander restaurant te “netwerken”. Heb net de boel hier opgeruimd nadat de kids in bed gestopt zijn. Nu ben ik de rest van de avond vrij. Wat zal ik eens gaan doen???

Mij gezelschap houden. Ik maak me gewoon echt zorgen om mijn gezondheid nu, en ik moet nog ff in onzekerheid zitten zo. Die miskraam of niet? zw.suiker of gewone suiker? Ik ben gewoon bang. Ik weet niet wat er komen gaat, en ik weet ook niet of ik dat allemaal wel wil. Angst angst angst dus.

Dan hou ik jou gezelschap (terwijl ik ondertussen wat muziekjes download).

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt meis, maar misschien moet je proberen het maar een beetje over je heen te laten komen…Dat klinkt natuurlijk lekker simpel zo en ik weet ook best wel dat dat niet zo makkelijk is, maar je kunt helemaal niks aan de situatie veranderen nu. Hoe graag je dat ook zou willen.

Probeer de komende dagen maar een beetje te genieten van al het goede wat je hebt nu. Mocht volgende week blijken dat daar nog iets moois bij komt is dat mooi meegenomen en als dat niet het geval is, tsja…dan heb je in ieder geval al het goede wat je nu hebt al in je zak.

Heb je nog wat gezelligs gepland voor het weekend?

@Debke wrote:

bevalt hartstikke goed dat fruitje van me! Moet alleen nog even wat dingetjes uitzoeken…zo mis ik bijvoorbeeld een delete-knop op mijn toetsenbord…en kan ik maar niet ontdekken hoe ik in word tekst vetgedrukt kan maken. Ook stukken tekst/foto’s selecteren en kopieren/plakken lukt niet. En End en Page down enzo… Misschien toch die handleiding eens lezen?

8) :lol:

Bij apple heb je links en rechts van je spatiebalk een apple/command toets.

Tekst vetdrukken: apple-toets/commandtoets + B

Tekst selecteren (hele tekst): apple-toets/commandtoets + A

Tekst kopieren: apple/command + C

Tekst plakken: apple/command + V

Heb ik je zo al een beetje geholpen?

Als je de “rechtermuisknop” wilt gebruiken op je touch pad druk je CTRL in terwijl je de muis inklikt. Of heb je een losse muis met 2 knoppen?

Uhm, als je over een week nog vragen hebt dan help ik je wel als ik terug ben uit Italie!

Flien! Je bent geweldig!!! Thanx!!!

Als we je niet meer zien hier…heeeeeeeeeeele fijne vakantie vast he! Lekker genieten!

Voor de rest…truste meiden! Ik ga langzaamaan mijn bedje opzoeken denk ik…

hier toch nog geen ongi…eigenlijk had ik die nu dan wel verwacht. Ook geen bruinverlies meer gehad sinds gisterenmiddag…

Ik kan bijna niet meer wachten tot over een weekje…ben er gewoon zenuwachtig van!

oeiiiiiii deb zou het een innesteling zijn??? Ow ik hoop het zo voor je! Spannendddddd

Hier ook nog geen ongi, maar goed… Kan net zo goed nog 2 weken duren!

Ik vertrek zo richting Utrecht… Ik ga eerst nog even bij vrienden langs voor ik doortrein naar Italie! Fijne week allemaal… (niet te veel kletsen :wink: ) En als ik terug kom wil ik MEER zwangere deernes zien.

WWB; Heel veel succes en sterkte bij de echo van de week! Ik denk aan je…

Misschien dat ik vanuit Italie nog even kom spieken tegen die tijd!

:-*

Flienie: fijne vakantie

Fijne vakantie Flien.

Hier ook nog niet ongesteld…! Ik voel ook nog niks geks…

Ik ga denk ik maar elke dinsdag testen vanaf nu. Geen idéé wanneer mijn eisprong is geweest…

Heb ook geen ervaring mee - Bas was een kadootje…

Ik voel van alles en toch weer niet. Al vanaf dat ik gestopt ben… Buikpijn en steekjes die ik herken van en de zwangerschap van B. en van ongi…

Pffff het is pas de eerste cyclus zonder pil en we hebben niet eens gericht seks en tóch maak ik mezelf al helemaal gek!

wwb en Angel: :hug:

bevalt hartstikke goed dat fruitje van me! Moet alleen nog even wat dingetjes uitzoeken...zo mis ik bijvoorbeeld een delete-knop op mijn toetsenbord...en kan ik maar niet ontdekken hoe ik in word tekst vetgedrukt kan maken. Ook stukken tekst/foto's selecteren en kopieren/plakken lukt niet. En End en Page down enzo... Misschien toch die handleiding eens lezen?

Ik denk dat ze daar geen knopjes voor hebben.. Bij Appel willen ze zo min mogelijk knoppies. Ik ben er weinig van fan :oops: Geekvriendje trouwens ook niet. Wij luvven alleen de iPod (wel jailbroken dan!)

Debke–> spannend!! hopelijk kan je komende week testen en staat daar iets heel moois op.

wwb–> :hug: Hopelijk wordt de komende week voor jou een goede week maar kan me al je angsten goed voorstellen hoor.

Flien–> Fijne vakantie!!! Hier denk ik geen positieve test als je terug komt hoor te weinig geklust. Heb je wel een test in je koffer zitten?

Christine–> haha spannend he om na een kadootje er echt voor te gaan he. Soms vind ik het nog best ëng" is het wel het goede moment etc Dus over 2 daagjes testen spannend!!

Hier even rust haha heb dorpsfeest gehad na een week vol overwerk en was helemaal gaar. Kans dat ik deze maand een positieve test in handen heb is wel heel erg klein zo.

Vandaag lekker als afsluiting van vriendlief zijn vakantie naar de apenheul en daarna Nick naar opa en oma en dan gaan wij uit eten lekker!! Tot morgen fijne zondag allemaal

Hoi allemaal…

valt wel op dat jullie in het weekend drukker zijn als door de week??

want de hele week wordt er honderd uit gekletst… als ik dan 's avonds een keer kijk… hele verhaal lijn kwijt…

als ik dan in het weekend (de hele dag achter de pc kan zitten) kijk…

dan wordt er weinig tot NIEts gekletst…

:frowning:

Maaruh… ik ben er nu wel… ga nog wel wat foto’s posten in het forum…

mijn hobby gister weer lekker uit gevoerd… (fotografie)

Tis volgens mij nu overal koopzondag… maar hier is het vies en nat… zoek het niet om nu naar Utrecht te gaan :wink:

Gister ook al geen boodschappen gehaald… dus weinig of niets te eten hier in huis… slecht he ?

Nou dames… die lekker druk zijn op zondag… veel plezier nog… en lees dan waarschijnlijk van de week 's avonds wel weer hele verhalen…

Dinsdag aanstaande is waarschijnlijk mijn ESD… :lol: :lol: Ei Sprong Dag…

dus we moeten maar eens aan de gang… ongi is eindelijk… weg… (bijna 8 dagen… :shock:

zooowww en ettelijke uren later… weer eens terug hier…

en nog steeds niets … :lol: :smiley: :mrgreen: :think: