Augustus 2008 stoppers deel II

Nee klopt. Ik stond in de Efteling te schuilen voor de regen… 8) :lol: Vanmiddag zijn we naar de Efteling gegaan toen het even droog was (het grote voordeel van een abonnement), maar na 2 attracties sloeg de regen weer toe. We hebben nog een poging gedaan daar te schuilen tot het weer droog was, maar dat duurde en duurde maar. Uiteindelijk dus toch maar naar huis gegaan.

Onderweg nog even een bezoekje aan de McDonalds gebracht en verder eigenlijk geen fluit uitgevoerd vandaag.

Het weekend is hier echt een beetje de dagen dat het hele gezin er is en dan vind ik het niks om uuuuuren achter de pc te gaan zitten. Vandaar mijn afwezigheid hier.



Maar ik zal jullie even op de hoogte brengen van mijn wel/niet zwanger gevoel…Ik weet het niet…Gisteren bij het toiletbezoek nog wat bloedverlies maar sindsdien niks meer…Ik voel vanalles, maar ik heb het idee dat ik er vooral voor zorg dat ik dingen voel…Kortom, nog een paar daagjes geduld en dan gooi ik er een testje tegenaan. Ik heb er genoeg!



Oh, de reclame van Medium is weer voorbij! Ik ben er weer vandoor!



Tot morgen!



Kus Deb

Ow Deb wat spannend zeg… Hopelijk test je snel positief.



Flien (ookal ben ik te laat) nog een hele fijne vakantie toegewenst.



Heidy, tja soms ben ik er wel in het weekend, en soms niet. Het ligt aan hoe druk ik het heb, en of ik wat te kletsen heb (meestal zit daar niet zonder hoor)



Christine bij jouw is het ook spannend dus. Morgen weer testen?



Missmarm, leuke dagen heb je achter de rug hihi. Nu het gewone leven weer he. Balen is dat altijd he die eerste maandag na de vakantie.



Hier is het raar. Ik voel me zwanger, maar het boeren/misselijk zijn is weg. Mijn boobs zijn voller/groter en mijn lijf is aan het veranderen (zegt ook mijn man). Ik moet er sinds 2 dagen snachts uit om te plassen (kan ook toeval zijn maar goed).



Ik weet het ff niet meer, ik probeer me in te stellen op een mk, maar dat gaat niet als mijn lijf zo zwanger doet.



nog 2 dagen en dan heb ik duidelijkheid.

MIjn bloedsuikers zijn nog hoog, maar ietiepietsie lager dan de eerste dagen omdat ik nu enorm op mijn koolhydraten let. Balen hoor, dat ik nu heel de dag bezig ben met eten en prikken ( moet 2 uur na het eten prikken, en als ik dan tussendoor eet dan is die meting verloren, dus moet ik die 2 uur wachten. (gedoe dus)



Ik ben als afleiding maar weer met sierradenmaken bezig. Nu een hele eenvoudige kralenketting met veel heel veel kleine snoertjes.

Hey allemaal,



Deb spannend hoor, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat je positief test.



Flien, al ben je al weg maar toch fijne vakantie.



Christine, ook spannend voor jou dus, om alles zo bewust mee te maken, probeer je zelf niet gek te maken, want als er dan niets aan de hand is is de teleurstelling zo groot, maar voor jou draaien mijn duimpjes ook hoor.



WWB, wat een onzekeheid allemaal, ik hoop zo dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is echt niet leuk meer zo :hug: :hug:



Missmarm, dus jij hebt je wel vermaakt met het dorpsfeest, en bij de apenheul, en daarna nog heerlijk uit eten geweest, en dan nu weer terug bij het “gewone” leven ja dat is altijd even wennen he.



Heidy, het weekend is hier ook altijd voor mijn gezin, samen leuke dingen doen, vind het niet zo leuk om dan achter de computer te zitten.

Hai!



wwb, nog een paar daagjes geduld meis…dan eindelijk geen onzekerheid meer. Als je het goed vindt draai ik mijn duimpjes nog even voor je hoor!



Nette hoe is het met jou meis? Wat heb je gedaan dit weekend? Nog wat leuks? Hoe is het met de verbouwplannen ondertussen? En Mathijs? Alles goed met hem?



Missmarm, jij hebt het ook lekker druk gehad! Wel met leuke dingen, dat scheelt dan weer he!



Christine, bijzonder he, om zo bewust bezig te zijn met zwanger worden? Vind ik wel in ieder geval. Hoe lang is je laatste ongi nu geleden? Ben benieuwd wat jou test gaat zeggen morgen hoor! In principe is het wel een goed plan om, zolang je niet weet hoe je cyclus in elkaar zit, steeds op hetzelfde moment te gaan testen.



Ik vind het hier trouwens ook enorm spannend nu…

Lief meiden, zo een warm welkom!



Debke: Ik zou eigenlijk afgelopen 2 september ongesteld moeten worden. Gerekend met een pilcyclus. Maar nog steeds niks. Beetje zeurende buikpijn met vlagen… Ik ren dus steeds heen en weer naar de wc… Ik heb zoiets van: Ik test elke week, dan weet ik ook zeker of er niks aan de hand is. Om mijn lijf me niet psychisch voor de gek te laten houden… Leek me geen slecht plan!



Nette: Lief! Dank je wel. Ik doe inderdaad mijn best me niet te gek te maken, maar jeee wat is dat moeilijk!!! Je haalt je van alles in je kop! Grappig ergens wel hoe je met jezelf op de loop gaat!



wwb: Wat onwijs moeilijk lijkt me dat zeg :frowning: Wel goed dat je afleiding voor jezelf hebt gevonden, scheelt denk ik wel. Rijg je kralenkettingen? Leuk zeg, ik heb er het geduld niet voor maar ik vind het wel altijd heel mooi. Ik koop ze gewoon :oops:



Heidy: Ik KOK vaak onder werktijd eventjes haha… In t weekend erg druk. Zaterdag met vriendje en kindje naar Utrecht geweest, hij had nog nooit een Broodsjie Mario gegeten! En gisteren bij zijn ouders geweest. Kindje is bij papa (mis m!) Heb je alsnog wel een leuk weekend gehad? :wink:

Hoi meiden!



wwb–> wat spannend al die kwalen. Duim echt voor je.



christine–> Spannend hoor wanneer kan je echt testen?



Debke–> zonde zeg dat je dag efteling zo in het water valt. Hier wilden we naar de apenheul op zondag maar zijn niet gegaan door de regen. Hopelijk komend weekend beter weer en kunnen we wel gaan.



heidy–>in het weekend ben ik ook druk met gezin en kijk af en toe. Dit weekend niet te druk met dorpsfeest. Door de week kijk ik af en toe en post soms als ik even tijd heb tijdens mijn werk.



Druk weekend gehad maar wel erg leuk en gister uit eten geweest bij de thai en dat was echt heerlijk!!



Nog 10 dagen afwachten tot NOD, maar denk dat het niks is al had ik wel een pijnlijke onderbuik afgelopen zaterdag.

missmarm: Ik heb geen idee! Ik weet niet wat mijn cyclus is. Voel geen eisprong enzo. En na jaren pillen heb ik echt geen idee! Dus heb 2 september aangehouden. Dus al vet overtijd, maar zoek er niks achter (probeer ik)



Voordeel wel, sinds ik gestopt ben met de pil is de ‘drive’ echt véél meer dan toen ik nog wel aan de pil was :oops: herkenbaar? Ik maakte me al bijna zorgen dat ik nooit zwanger zou kunnen raken als ik geen zin had haha!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!











































IK BEN ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Angel wat geweldig!!! Gefeliciteerd meis! Ik zit hier gewoon met kippenvel nu…het is je zo gegund joh! Geniet geniet geniet en geniet nog wat meer!





Christine, wat die “drive” betreft…Heel herkenbaar! Voor mij is de pil wat dat betreft ook echt rampzalig! Ik ga dus ook echt nooit meer aan de pil. Als hier eenmaal een vierde (en laatste) is, mag vriendlief fijn voor de anticonceptie gaan zorgen. Hoe hij dat gaat doen mag hij zelf weten, maar ik ben er klaar mee in ieder geval.



Ik zou trouwens in jouw geval al lang een test gebruikt hebben hoor…Wat een geduld heb je! Ik ga keihard duimen voor je voor een posi-test morgen hoor!

Whaaaaaaaaa Wat gooeeehoeeed! gefeliciteeeeeeeeerd!!!

(Ik zie t streepje bijna niet op de foto, maar doetterniettoe! Als jij m ziet, TOP!!!)



Debke: Ik heb vorige week al getest… Die was negatief. Maar zolang er geen bloed is is er hoop :slight_smile: Toch? Dus ik mag nu elke week één keer testen!

ja ik krijg de foto niet duidelijker :frowning: heb wel 100 foto’s ervan genomen :lol: en dit is de duidelijkste :shifty:

Ik zie m wel hoor, keek nu wat beter!!!

Wat gaaaaaaahaaaf zeg!!! Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Angel–> Gefeliciteerd!!! Gaaf!!!



Hihi ik wil ook… Hihi werk vlakbij een prenatal en wil zo graag weer kleine kleertjes kopen hihi

Oohh, angel, oohh geweldig echt wat super de super de super leuk.



En deb, ja hier gaat het op zich wel, de kans dat ik deze ronde zwanger ben is erg klein, mijn vriend hangt tegen een overspannenheid aan, het gaat helemaal niet goed en vooral niet op zijn werk daar komt al die ellende ook van, vind het moeilijk om hier mee om te gaan hoor, en hij is en blijft een echte fries he, zo eigenwijs als ik weet niet hoe, er moet gewoon snel wat veranderen vooral qwa werk, er is mischien een kleine kans dat hij ergens anders kan komen werken hij moet dan nog wel solliciteren maar hij maakt zeker kans maar dan moet hij dat zelf wel willen en dat is het hem nu juist, hij durft zijn baan nu niet te verlaten omdat hij net van functie is veranderd, dus dat is even in het kort wat er hier zoal speelt, en tuurlijk baal ik hier echt van we wouden samen voor een 2de kindje gaan maar in deze situatie is dat moeilijk natuurlijk en ik ben er best wel een beetje :frowning: van, maar goed eerst maar eens zien of ik vriendlief weer wat op de rails krijg, ik hoop dat dat snel gaat lukken, en dat ik hem er van kan overtuigen om deze week een sollicitatie op de bus te doen, die vacature is bij een vriend van hem in het bedrijf het was eerst de functie van die vriend, en als hij deze week solliciteerd is hij voor de hele meut aan en zit hij op een voorsprong wat dat betreft, dus ik hoop dat ik hem zo ver krijg, dan kan hij weer tot rust komen, wat hij nu totaal niet kan.



En het weekend zijn we wezen shoppen, mijn vriend nog 2 nieuwe broeken gehaald, mathijs nog een hele mooie stoere broek er bij, en daarna naar schoonouders gegaan, ok daar gaat het beter, hopelijk hebben ze nu de boodschap eindelijk eens een keer begrepen, er was feest bij hun in het dorp en er kwam nog een optocht van versierde wagens langs was best leuk maar wel saai, er liep niet eens een drumband voorop :eh: ja dat vond ik gek, als er feest is in het dorp bij mijn moeder dan loopt het hele dorp uit en lopen er 1 of 2 drumbands mee echt feest dus, maar goed het was best leuk, maar anders dan ik ben gewend.



Zondag bij mijn moeder geweest, ook weer leuk en gezellig zoals altijd.



Ja en die verbouwplannen hebben we nog steeds hoor we kijken om ons heen voor nieuwe spulletjes voor straks de nieuwe kamers, alleen wat duurt het ongelofelijke lang voor dat we de eerste offerte binnen hebben zeg jeetje, we hebben 5 bedrijven benaderd daarvan heeft er maar tot nu toe 1 gereageerd die is inmiddels ook langs geweest, maar verder nog helemaal niets van gehoord, ik heb ondertussen al weer een ander bedrijf benaderd en die was met reageren erg vlot moet ik zeggen, ik denk dat die zoals ik het nu inschat deze week of volgende week nog wel langs komt, duurt dat altijd zo lang… of zijn wij zo ongeduldig…nou ja we zitten nu dus nog maar in de afwachtperiode, terwijl het van ons al lang begonnen mocht zijn, maar goed, we wachten nog wel even af, ja meer kan je niet doen he.



En mathijs, ja die gaat super goed, hij is echt geweldig, hij brabbelt alles bij elkaar, wil alleen nog maar lopen en niet meer getild worden, is met het eten heel erg ongeduldig en schreeuwt de hele tijd om de volgende hap wat papa en mama niet zo leuk vinden, (hoe krijgen we dat weer goed…) kan heel mooi en lief spelen met autotjes, blokjes en boekjes, is dol op muziek en swingt bij echt elk geluid wat voor hem muziek achtig klinkt, geniet volop van fietsen bij mama op de fiets of op zijn eigen fietsje, vind het zwemmen in groep 2 heel erg leuk en interesant ja allemaal nieuwe oefeningetjes he en mathijs heeft zelfs al met armpjes om gezwommem, hij is dol op de burton petten en krijgt deze dan ook vaak even op, en ook dol op de bellenblaas, ook heeft mathijs wel dreumes ondeugd hoor, kortom ons mathijsje geniet volop van zijn leventje heeft het erg naar zijn zin, en geniet van alles wat hij ziet en doet, en dat doen papa en mama ook :inlove:



Nou wel een heel verhaal geworden maar goed, soms lucht het ook gewoon even op om je verhaal kwijt te kunnen, en dat is voor mij best uniek hoor want ik ben een propper en geen uiter wat dat betreft, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat als ik het zo via de computer doe het me wel makkelijker af gaat, ok diepe zucht :frowning:

is met het eten heel erg ongeduldig en schreeuwt de hele tijd om de volgende hap wat papa en mama niet zo leuk vinden, (hoe krijgen we dat weer goed...)

Meid, ik zou BLIJ zijn als Bas zou schreeuwen om een volgende hap! Die wil helemaal niet eten.. Maar goed, echt netjes is het natuurlijk niet..

Misschien kan je zeggen dat hij het rustig moet doen anders geen hapje krijgt?

Succes met je vriend, moeilijk he om iemand zo te zien worstelen :hug:

Meiden…ik kon niet meer wachten…heb getest…















































ZWANGER!!!



Ik weet gewoon even niet wat ik met mezelf aan moet nu! Jeetje zeg…

Oohh deb geweldig wat super de super leuk, ben zo blij voor je nu.

:dance: :dance: Gefeliciteerd Debke :-*

Debke ook al!!! Whaaaa wat goed zeg!!!

Gefeliciteerd :clap: :clap: :dance: :dance:

We gaan goed hier volgens mij!







Ik ga zo vanuit t werk even langs de drogist en dan heb ik ook wellicht meer nieuws… (Al heb ik nu wel weer meer buikpijn… Maar die herken ik ook weer van B’s zwangerschap… grrr)



Maar nu met twee zwangeren op een dag…! Kannie wachten!

Debke–> wat gaaf!! Gefeliciteerd!! Vruchtbare maand geweest 2 zwangeren. :clap: