Augustus 2008 stoppers deel II

WOW IK STUITER HIER



Geweldig meiden. Oeiiiiiii



Angelique wat fijn, ik heb je al gefeliciteerd in de andere topic





en Deb, super meid… ow wat gaaf, en wat snel. Voor je nod al posi testen. Wat zei Rene, of heb je het nog niet verteld?



Wat een goede dag vandaag om te testen zeg… Jullie allebei een posi test!



ik ook, net niet met ochtendurine, ook heel dik posi. Het zegt nog niet veel maar is wel hoopvol he

Rene vindt het geweldig! Die ging meteen met zijn meetlint aan de slag om de slaapkamers op te meten…kijken wat het beste past straks. De gekkerd!



Ik ben zelf nog een beetje beduusd door dit nieuws moet ik zeggen. Had eigenlijk niet gerekend op een dikke positieve test zo ruim voor mijn NOD. Echt…er stond binnen de minuut “zwanger” in het schermpje…als het er maar geen 2 zijn…help…



Morgen of vanavond meer van mijn kant. Het lukt me nu niet om uitgebreider te reageren. Huis vol kids namelijk.



Dikke kus Deb

@wwb wrote:





ik ook, net niet met ochtendurine, ook heel dik posi. Het zegt nog niet veel maar is wel hoopvol he


Ik kan niet vinden waarom je bang bent voor een mk?

Hoop voor je dat t niet zal gebeuren! :pray:

Christine, ik heb vorige week donderdag een heftige bloeding gehad (1 x) met helder bloed en flinke stolsels. Vandaar dat ik niet weet of het goed zit. (maandag ervoor had ik ook al enkele druppels helder rood bloed verloren).

Bovendien ben ik er donderdag achter gekomen dat mijn bloedsuikers veel te hoog zijn voor in de zwangerschap. Ik heb dus of zwangerschapssuiker, of ik ben er nu achter gekomen dat ik gewone suiker heb. Dat weet ik dus niet.



Woensdag moet ik voor een echo en aansluitend naar de gyn.

Debbie, ik vind het geweldig! Ik zie ons al shoppen op babyspul hihi…

En 2, welnee jouw lijf weet gewoon wat zwanger zijn is, en handelt gelijk goed



Angelique, voor jou ben ik ook zo blij, want je was al zo lang bezig. Die clomid heeft geweldig werk geleverd he.



Bij mijn vriendin hebben ze vandaag geprobeerd de baby te draaien (stuiterkind). Dat is mislukt. Donderdag proberen ze het opnieuw. Hopelijk lukt het, want ik gun haar zo een gewone bevalling en kraamtijd (vorige keer waren er bij haar veel zorgen). Ik heb dus op haar kindje gepast vanmiddag.

Ik fietste met mijn zoon naast mij, en die dochter van vriendin achterop bij mij. Hmm dat was wel een droom die ik met 2 eigen kinderen uit zou willen zien komen. Wat zou dat rijkdom zijn zeg.

WWB: ik denk dat het bij jou wel goed zit nog hoor anders zou hij nu volgens mij niet positief meer uitslaan toch :think:



ja de clomid heeft echt super goed werk geleverd :dance:

1 oktober mag ik voor echo :dance:

Zo…hier is de rust weer teruggekeerd. Heb maar meteen een nieuw bannertje aangemaakt :inlove:

Ik kan het nog steeds niet geloven hoor. Vooral dat ik nu al positief getest heb…met een clearblue digitaal…En niet zomaar positief, nee, echt binnen de minuut vet positief…

Op de bijsluiter stond dat het 3 minuten duurt voordat je het testresultaat kunt aflezen en heel af en toe al binnen een minuut.

Dan zat ik ook nog eens 4 dagen voor mijn NOD. Heb ik niet getest met ochtendurine…sjonge…mijn lijf vindt zichzelf wel heel zwanger!



Over een paar weekjes ga ik de vk pas bellen hoor. Kan daar nu toch nog lang niet terecht, dus ik wacht nog wel even.



Volgens mij ben ik omstreeks 22 mei uitgerekend trouwens. Lekker net voor de zomer. Heeeeeerlijk!



wwb, ik hoop echt dat je dik positieve test van vandaag uitzicht geeft op een verder mooie zwangerschap…zou wel heel leuk zijn he…

Jammer dat de draaipoging bij je vriendin mislukt is. Hopelijk volgende keer meer succes. Ligt beebje dusdanig in een stuit dat ze het ook niet op de gewone manier kan proberen trouwens of durft ze dat niet aan?



Ik ga even verder mijn rondje doen hier hoor!

Morgen meer!

Oh en Nette…ik kom morgen even op je verhaal terug oke? Het is niet mijn bedoeling geweest er gewoon niet op te reageren hoor, maar mijn hoofd stuitert nu te veel…kan even de goede woorden niet vinden. Morgen vast wel weer!



Voor nu alvast een paar dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hee Deb, wat ik je vragen wil… al een tijdje maar ik vergeet het elke keer.

Je hebt in je shop allerlei leuke dingetjes te koop, maar wil je die wel weg doen met nog een mama-zeggertje op komst?

ja…eigenlijk wel geloof ik…behalve de wieg dan. Die hou ik nog maar even! Hoezo, had je ergens interesse in?

Ik ken mezelf…wil toch weer nieuwe kleertjes shoppen voor deze beeb… :oops:

nee ik had niet specifiek interesse hoor, maar vond het een beetje vreemd dat je een wieg ging verkopen en meteen ook ging zorgen voor wiegvulling hihi

ik heb ook niet met ochtend urine getest :smiley: en met matcare die zou pas na 3 minuten afleesbaar zijn maar hij kwam albijna gelijk die 2e streep :dance:





net mijn ouders verteld dat ik zwanger ben :mrgreen:

Ow Angelique, hoe vonden ze het? Wat een leuk shirt (moest je daar transfer papier voor hebben :lol: )



Ik ben zooo blij voor jou en Deb!

:lol: :lol: ja daar moest ik het idd voor hebben :lol: :lol:



ja ze zijn helemaal blij :inlove:

GAAAF

Gefeliciteerd angel, Debke…!!!

ene… Wwb ook hoor :wink: dat zit wel goed :slight_smile: volgens mij :slight_smile:







beetje Jaloers… :oops:

Waaaauuw wat geweldig.

Angel en Deb beiden van harte gefeliciteerd.

Hier een drukke dag gehad, dus ga nu slapie doen in mijn eentje want hubbie is niet thuis. Valt altijd tegen dat koude bed :?

Heidy… :hug: :hug: :hug: Joh, jij bent vast ook snel zwanger. Aan je banner te zien is er werk aan de winkel dus hup! Aan de slag! :mrgreen:

Hopelijk kunnen we dan over een paar weekjes heel hard voor jou juichen!





Hier nog steeds een beetje in shock. Aangezien mijn NOD ook eigenlijk nog moet komen, heb ik toch zoiets van “eerst maar eens zien of die ook daadwerkelijk uitblijft”. Kunnen jullie je daar iets bij voorstellen?

Heidy: :hug: jij zal ook vast snel aan de beurt zijn hoor









ik vind het ook nog steeds best vreemd :shifty: ik had mij al helemaal ingesteld eigenlijk dat het de bijwerkingen waren van de clomid :lol: :lol:

@HeidY wrote:

GAAAF

Gefeliciteerd angel, Debke…!!!

ene… Wwb ook hoor :wink: dat zit wel goed :slight_smile: volgens mij :slight_smile:







beetje Jaloers… :oops:




Haha heidy hier is jaloers niet echt het goede woord maar zou wel graag meedelen in het zwanger zijn. Gelukkig zijn er bij ons geen redenen waarom het niet zou lukken.



Zo zijn vrienden van ons in de mm molen en is het nog maar de vraag of ze ooit een kindje van hunzelf kunnen krijgen.

Goedemorgen…

Ik heb gisteravond getest maar weer negatief! Nu een week ‘overtijd’

Was toch wel beetje verdrietig gister :oops: In mijn familie (van beide kanten) zijn vruchtbaarheidsproblemen erg aan de hand. Mijn mama is van vier! de enige die gewone zwangerschappen heeft gehad… Naja dat slaat neeergens op en ik voel me zoo schuldig erover maar ik wil zo graag en ben dan zo bang… Stom!