Augustus 2008 stoppers deel II

Hey allemaal,

Oohh ben zo blij voor de zwangeren, echt super hoor, en deb tuurlijk snap ik je wel hoor, je hebt net een positieve test gehad, dan zit je niet te wachten op zo’n verhaal van mij, ik zou zeggen geniet er van dit is echt super de super leuk toch, aan de ene kant kan ik me je onzekerheid wel voorstellen, maar aan de andere kant denk ik die test die je deed stond binnen no time zwanger op toch…

En angel, wat een mooi t-shirtje is dat geworden zeg, zoiets wou ik ook gaan doen voor mathijs mocht ik zwanger raken.

Oohh telefoon sorry

Christine, ik kan me je verdriet goed voorstellen! Ff 1 ding, waarom test je niet met ochtendurine? Het is namelijk zo dat je snachts meer HCG aanmaakt, dus in de ochtend een duidelijkere test zou moeten hebben. Pas als je iets verder bent dan is het overdags ook duidelijk (behalve bij die mega hcg-producenten als Deb en Angelique hihi)

Ik had de eerste week dat ik testte echt alleen smorgens met ochtendurine positieve testen.

Angelique, ik had dat ook hoor dat ik het niet kon geloven. Het is nog vrij abstract he. Maar meid je krijgt nog een kindje!

Deb, heel normaal hoor dat je pas blij kan zijn als je de NOD voorbij bent, maar ook jij krijgt weer een kindje.

Als mijn echo morgen goed is, gaan we een afspraak maken om te shoppen he hihi…

Nette, 2 jaar geleden zat mijn man ook ontevreden met een bult stress van zijn werk. Het kwam niet ten goede van de sfeer in huis. Dus dat kan ik me helemaal voorstellen. Die spanningen zijn gewoon klote. Mijn man heeft toen redelijk snel ander werk gevonden, en nu heeft hij iets wat hij echt leuk vind, en wat meer bij hem pas. Ook heeft hij ideale werktijden voor ons gezin. Kortom dat is allemaal ten goede veranderd.

Ik kan je niet zo goed van advies zijn (mijn hoofd zit te vol), maar wil je wel even laten weten dat ik herken hoe je moet voelen. Dat een 2de kindje even op wacht gezet is, snap ik ook, maar ik hoop voor je dat dat wachten maar van hele korte duur is.

Succes, en spui maar lekker als je wil en het je oplucht!

:hug:

Zwangere meiden super!! Als er geshopt gaat worden wil ik ook mee hoor haha. Zal Mark eens zeggen dat hij beter zn best moet doen :dance: haha. Al hoop ik toch stiekem een beetje dat de 18e toch gen menstruatie komt.

wwb–> hoe laat heb je morgen echo?

Missmarm ik moet om 9.15 voor de echo en dan om 10.20 bij de gyn. Ik zal dus pas in de middag iets kunnen laten horen vrees ik.

@wwb wrote:

Christine, ik kan me je verdriet goed voorstellen! Ff 1 ding, waarom test je niet met ochtendurine? Het is namelijk zo dat je snachts meer HCG aanmaakt, dus in de ochtend een duidelijkere test zou moeten hebben. Pas als je iets verder bent dan is het overdags ook duidelijk (behalve bij die mega hcg-producenten als Deb en Angelique hihi)

Ik had de eerste week dat ik testte echt alleen smorgens met ochtendurine positieve testen.

.

Ja dat is ook nog een optie. Jammer dat die krengen zoveel geld kosten! Maar goed, niks aan te doen.

Wat lief trouwens dat je met je eigen zorgen nog zo met anderen meeleeft, super!

Ik duim voor je echo morgen! Hopelijk heb je snel goed nieuws!!!

Kan je niet iemand SMS-en :angel:

Volgens de test van vandaag ben ik nog steeds hartstikke zwanger… 8) 8) 8) Ja, heb er net gewoon nog eentje gedaan. Om mezelf weer te laten “landen” zeg maar. Ik begin nu toch langzaamaan te geloven dat het echt waar is hoor!

wwb, zeker te weten dat wij een shoptrippie gaan plannen als jouw echo morgen goed is!

Nette, eventjes voor jou…Het is niet niks he…Wat vervelend voor je vriend dat het hem even niet zo lekker gaat. Ik hoop dat je hem kunt overtuigen dat het voor JULLIE (ja, in hoofdletters) het beste is als hij zijn eigenwijze friese karakter even aan de kant schuift en luistert naar zijn lieve nuchtere drentse vriendinnetje…

Maarre…hebben jullie nou de pogingen voor een tweede ukkie gestaakt? Nee toch zeker?

Je weet het he…als je even van je af wilt gillen, ben ik bereikbaar!

Oh! Nog wat…ik heb al best wat stickers voor je verzameld. Pakje of 10 ondertussen geloof ik. Ik spaar nog even door hoor!

Christine…een cyclus na het stoppen met de pil kan “raar” uitpakken, hoe vervelend ook. Soms duurt het lang en soms kort, maar uiteindelijk gaat je lijf naar behoren functioneren hoor! Wat je zou kunnen overwegen is te gaan temperaturen. Kijken of je daar wat wijzer van wordt.

En in de tussentijd gewoon wekelijks blijven testen. Je weet maar nooit he, voor hetzelfde geld komt je lijf nu pas weer op gang en moet je ei nog komen!

Ik begrijp je gevoel trouwens best hoor…Het is gewoon niet leuk zo. Je wordt er zo verdomde onzeker van he… :hug: :hug: :hug: Kom hier maar lekker van je afklagen hoor, als je daar behoefte aan hebt!

Isja, heb jij nog een beetje geslapen in je “koude bed”? Ik mag vannacht in zo’n koud bed slapen…altijd weer vervelend. Gelukkig is het deze keer maar 1 nachtje.

Missmarm, zeg Mark inderdaad maar dat hij aan het werk moet! Kun je ook mee gaan shoppen straks! :mrgreen:

wwb, laat je straks nog even weten hoe het vandaag bij de vk geweest is? Hoop dat je even lekker je verhaal kunt doen en ze je vooral even een hart onder de riem steekt.

Ik duim nog steeds heel hard!

omdat jullie visjes net zo leuk vinden als mij :angel: :wink: :stuck_out_tongue: :lol:

m’n platy is vandaag bevallen :dance: :dance: heb 8 jonkies over (is niet veel ze gooien er rond de 20-30 maarja die stomme beesten eten dus de jongen gelijk op als ze de kans krijgen :doh: vorige keer had ik maar 1 jonkie over… :roll: )

:think: WWB moet morgen toch naar vk?

Christine: hoezo testen duur? matcare is heel goedkoop en kruidvat heeft ook testen van 2 voor 5 euro ofzo

ik heb alleen gisteren getest :shifty:

Deb, dank je wel :-* nee we hebben de poging voor een 2de niet gestaakt hoor, maar in deze periode gewoon niet veel geklust zeg maar, alleen maar veel gepraat, ja en daar word je niet zwanger van he, dus ik weet bijna wel zeker dat ik deze periode de rode duivels op visite krijg, maar daarna gaan we ons best zeker weer doen hoor, het komt ook wel goed hoor, en als dan strakt blijkt dat ik zwanger ben nou dan zijn we natuurlijk weer helemaal happy he, en mag ik dan ook mee babyshoppen… :wink: wow en al zoveel stickers voor mathijsje zijn boek geweldig dank je wel hoor, daar ben ik al heel blij mee.

Voor de rest draaien mijn duimpjes voor iedereen.

nee angel…wwb moet vanmiddag naar de vk en morgen voor een echo en naar de gyn. Ik weet eigenlijk ook niet of ze dat hier heeft gepost, maar ik wist het, vandaar mijn opmerking.

Nieuwe visjes? :mrgreen: Wat een monsters zeg, dat ze hun eigen jong opvreten…Goed dat je er een paar hebt “gered” dan!

oh :lol: ik dacht morgen echo en vk :doh:

ja echt stomme beesten :smiley: ik had haar dit keer gelukkig in een drijfbakje gedaan en toen ik een aantal jongen zag gauw overgegooid naar een ander bakje :lol: nu heb ik in het ene bakje 6 jongen en in de andere 2 :lol:

nu m’n zwaarddrager vrouw nog… dit zit ook aleen week apart…

Het is wel babyboom bij jullie thuis! :mrgreen:

:lol: :lol: ja erg he

weet je wat het is met die beesten :silenced:

ik heb net het platy vrouwtje weer vrij gelaten dus over een maand mag ze weer in een bakje zitten zo erg zijn die vissen :shifty:

Vissen…net konijnen! :roll: :mrgreen:

Zijn ze bij de Kruidvat goedkoper ja? Ik heb die van de Etos eigen merk van 7,50 gehaald.

Waar kan ik matcare krijgen dan?

Debke: Ja weet ik dat het kan schommelen na de pil. Ben al eerder van de pil geweest toen ik alleen was na de vader van Bas. Ruim een jaar zonder de pil en ben maar 2 of 3 keer ongesteld geweest…! Echt oooonwijs lange cyclussen, icm met de familie historie maken je zo verdomde onzeker.

Maar ik voel me dan schuldig als ik me zorgen ga maken tegenover meiden die al zolang proberen en nog heel geen kindjes hebben (in mijn internetvriendinnetjes-kring zijn dat er heel wat helaas :frowning: ) en dan denk ik: Joh je hebt al Bas wat zeur je nou. Maar ik wil al zooo graag en zoo lang (Toen B’s papa en ik nog samen waren zelfs) voor mijn gevoel. Naja en nu mag het en dan wil ik ook NUNUNU… hehe…

Angel: Mijn papa had altijd visjes, die zat ook erbovenop als er jonkies waren. Ik wil eigenlijk ook wel weer eens visjes! Gefeliciteerd met je nieuwe kroost :slight_smile: Kan je alvast oefenen :wink:

nette: hehe nee van praten wordt je niet zwanger nee! Dat zou wat zijn haha :wink: Of soms ook wel errug makkelijk :stuck_out_tongue:

nogmaals Debke en Angel van HARTE met jullie zwangerschap!!!Kan me goed voorstellen dat je voor je nod nog onzeker ben maar een test liegt niet!

nette hopelijk klussen jullie volgende maand meer dan kletsen… :lol: :slight_smile:

Christine je hebt pb :wink:

Debke: makkelijker dan konijnen :wink: visjes kan je een week alleen laten haha

Jaimy:ik vind het gewoon “eng” omdat ik het zo vroeg weet :shifty:

bij Luna wist ik het met 8 1/2 week ik had op donderdag getest en op maandag kreeg ik een echo

en nu moet ik helemaal wachten tot 1 oktober :shifty: :lol: