Augustus 2008 stoppers deel II

Dank je wel Angelique!

Oohh net ook weer wat gehad hoor, ik ging met mathijsje naar het park we hadden brood mee voor de geitjes en de eendjes, sta ik daar mathijsje nog op de fiets in zijn stoeltje, samen brood te gooien naar de beestjes, komt er een kleuter aan :x :x en trapt tegen mijn fiets dus ik zeg dat hij dat niet mag doen en moet ophouden, op dat moment geeft hij weer een enorme trap tegen mijn fiets waardoor ik mijn fiets niet meer hou en valt met mathijsje er nog op, ik was helemaal geschrokken en mathijsje huilde, er kwam een oudere man aan rennen en die hielp mij mijn fiets weer op te pakken, mathijsje had gelukkig helemaal niets alleen flink geschrokken, ik heb hem helemaal plat geknuffeld natuurlijk, maar ik kon die kleuter wel wat aan doen, jeetje wat een stom brutaal kind zeg, die oudere man was voor dat ik hem kon bedanken al weer weg, maar kwam hem later iets verder in het park weer tegen en heb hem daar als nog bedankt voor zijn hulp, weer een eindje verder op kwam ik die kleuter weer tegen en heb hem toch wel erg duidelijk gemaakt dat ik het absoluut niet leuk vond wat hij met mijn fiets had gedaan, en dat daarom mijn fiets viel en dus ook mathijsje, op mijn vraag van waarom hij het had gedaan zei hij omdat ik jullie stom vind nou ja zeg die brutale kleuter zag ons voor het eerst, ik zei tegen die kleuter wat jij net hebt gedaan vind ik ook niet leuk moet ik jou nu ook omver duwen dan, toen zei hij nee, dus ik waarom doe je het dan wel bij mij, weet ik niet zei hij, toen vroeg hij aan me of ik naar de politie zou gaan (het politiebureau zit aan de rand van het park) ik zei tegen hem nee dat doe ik niet maar dan moet jij beloven dat je dit nooit weer zal doen want dat is echt niet leuk hoor, ok zei hij ik doe het niet weer, het rare van alles was dat ik ook helemaal geen ouders of opa en oma heb gezien bij dat kind, nou ja weer een hele belevenis meegemaakt vanmiddag denk je even leuk naar het park te gaan diertjes voeren krijg je dit, maar goed alles liep gelukkig goed af.

Nette: :shock: zo wat een brutaaltje zeg :naughty:

gelukkig had Mathijs niks :hug:

Hoi Meiden,

ff snel wat het duizelt me allemaal. Ik ben naar de VK geweest vandaag (inderdaad Deb). Deze gaf mij een heel verhaal en intake alsof het gewoon goed is met de zwangerschap. Uitleg over BV, bevallen onder gyn-begeleiding en VK-begeleiding thuis. Ik kreeg echt een waterval aan info over me heen. Uitgebreide intake over mij mijn man en zoon, over de zwangerschap, thuissituatie etc.

Daarna met schoonmoeder naar huis (die had me er heen gebracht) en thuis gekookt enzo.

Net op school van zoon rondleiding gehad door de kleine man zelf.

nu ben ik doodop.

Morgen had ik eigenlijk om 9.15 een afspraak voor echo en daarna om 10.30 een afspraak bij de gyn.

Nu doet de gyn ook een echo dus hoeft de echo van 9.15 niet. Heel raar.

Als ik thuis ben dan stuur ik snel een berichtje, en als dat niet kan (omdat ik kind op moet halen ofzo) dan stuur ik Deb een sms (oke Deb?).

Ik ga zo slapen want ik ben moe, ontzettend emo en heel heel heel zenuwachtig. Ik krijg een vaginale echo, en dat heb ik nog nooit gehad. Beetje eng is dat wel.

sorry dat ik ff niet op jullie reageer. Ik heb een halfbakken poging gedaan om te lezen maar het komt niet binnne.

ik las iets over jongetende vissen, brrrr en een brutaal kind. je zal het maar meemaken, tjee zeg

tot morgen

Oohh WWB ik wil je heel veel sterkte en veel succes wensen voor morgen, ik hoop voor je dat je alle info op een rijtje krijgt en dat je vanacht goed kan slapen,het is ook best spannend allemaal, maar ik hoop zo dat alles goed is, ik duim voor je ok :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nou…ergens moet dat toch wel hoopvol geweest zijn meis! En ja, natuurlijk mag je me sms’en! Dat hoef je toch niet te vragen! Ik zal straks mijn telefoon nog even in de oplader gooien, zodat hij er zeker klaar voor is!

Ga lekker slapen meis…des te eerder is het morgen! Enne…maak je geen zorgen om die echo he…ik hoop dat je er morgen stuiterend weer vandaan komt!

Welterusten wwb!

WWB: spannend en die echo stelt niet zoveel voor hoor (heb het vaker gehad) dus niet te druk maken :hug:

Spannend wwb. had je wel vertelt over die bloeding? Kan me indenken dat het heel raar moet zijn om dan toch de hele riedel te krijgen…

Wat onwijs spannend morgen… Ga echt héél hard voor je duimen hoor!!!

Kwam even spieken naar nieuws over wwb. Die echo heb ik ook gehad, is niet zo erg als het klinkt. Als je zo vroeg bent in de zwangerschap is dat de enige manier om iets te zien op de echo. Succes morgen meid, ik duim.

En hoe voelen de andere zwangeren onder ons zich?

Al een beetje aan het idee gewend?

Lijkt me toch weer erg vreemd om een klein popje in je buik te hebben.

Hier is mijn hubbie lekker weer thuis. Dus mijn bedje is weer gevuld vannacht :stuck_out_tongue:

Morgen mijn mamadag en zoals het uitziet wordt het lekker weer, dus dat wordt lekker in de zandbak zitten :lol: .

Mogguh :wink:

Isja: ja het id is al een beetje gewend gelukkig

fijn dat je man weer thuis is

Tsja isja…gewend is een groot woord. Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk moet ik zeggen.

Komt denk ik omdat mijn lijf geen enkele aanwijzing voor een zwangerschap geeft. Helemaal niks wat ook maar een klein beetje op een kwaaltje lijkt, behalve dan heel af en toe een vlaagje van misselijkheid.

wwb, ik kwam jou natuurlijk even heeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes wensen voor straks. Ik duim als een gek hoor!

Kus Deb

WWB: succes straks

Debke: oh ja dan lijkt het mij ook moeilijk idd ik loop nu al een week met allerlei kwaaltjes dus dan is het denk ik ook makkelijker te bevatten

Ha Angel, bij jou zijn het er gewoon 2 joh! :mrgreen:

Ik denk dat het bij mij ook gewoon nog te vroeg is om last te hebben van kwaaltjes hoor. Heb bij mijn vorige zwangerschappen ook niet al te veel last van kwaaltjes gehad, dus misschien dat dat nu niet anders is. Ach, we zullen wel zien. Zwanger ben ik, dat is zeker!

:lol: :lol: ja bij Luna had ik ook paslater kwaaltjes toen kwam ik er ook pas met 8 1/2 week achter :D:D

en idd zwanger zijn we :dance: :thumbup:

het is half elf…wwb… :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

wwb ik denk aan je hoor!!!

Nu ben je als t goed is bij de gyn…

Ik heb de matcare testen besteld… Dus die komen zo met de postbode als het goed is. Vannacht onwijs slecht geslapen! Dus vanmorgen wéér dreigende migraine… Dus werk nu thuis, Bas is wel op het kdv. Morgen moet ik op kantoor zijn ivm de receptioniste die er niet is… Dus vandaag even rustig aan!

Debke en Angel hoe werkt dat eigenlijk? Gaan jullie nou ‘weg’ naar een maand-mama topic of doe je dat erbij?

(ik heb nog nooit bij een clubje gehoord :oops: niemand weet t ook bijna dat ik gestopt ben, dit is niet besloten he? Naja, jammer dan! )

Christine, ik heb me ondertussen ook aangemeld bij de meimama’s 2009, maar dat betekent wat mij betreft niet dat ik hier niet blijf kletsen hoor!

Ik klets ook nog steeds met de juni 06 stoppers (vorige keer dat ik met de pil gestopt ben) al is dat ondertussen op een besloten forum omdat we dan toch wat vrijer zijn de persoonlijke dingen met elkaar te delen. Ja, dat krijg je he, als je elkaar al zo lang kent.

Ook schrijf ik nog steeds bij de april 07 mama’s. En nog wel een paar topics waar ik actief ben. Eigenlijk ligt het gewoon aan jezelf dus. Voel je vooral nergens toe verplicht! Klets waar je wilt kletsen.

Ooow ok :slight_smile:

Nee ik voel me niet verplicht hoor…

k heb t geprobeerd met de wintermama’s van rond Bas zijn verjaardag, maar die waren al zoolang bij elkaar dat voelde niet zo… Nu ben ik veel actiever hier :slight_smile:

Ik was gewoon benieuwd…! Mei 2009, klinkt zo onwerkelijk vind je niet? :o

Ik heb met mijn internet vriendinnetjes ook een besloten forum. Afsplitsing van een jonge moeders forum (rond de 25 allemaal) toen we een clash hadden gehad… Heel besloten en voor je erbij ‘mag’ moet je echt voorgesteld worden… Iemand had toen een wachtwoord en inlognaam bekend gemaakt. Heel drama gehad, was echt heel naar. Maar we zijn heel hecht…!

Kan heel vervelend gaan dan he…op dat http://www…Heb al vaker dergelijke verhalen gehoord. Gelukkig nog nooit zelf meegemaakt.

Ik vind het toch altijd wel heel bijzonder hoe je een band op kunt bouwen met mensen via het internet. Zomaar…zonder elkaar zelfs maar eens in het echt te hebben gezien.

Ik kan me wel voorstellen dat je het lastig vind om op een later moment een groepje in te rollen. Dan blijf je je denk ik toch lang het buitenbeentje voelen.

Hoe zou het met wwb zijn??? Zit hier echt zenuwachtig te wezen…