Oh en ja…mei 2009…dat klinkt nog zo enorm ver weg…voelt wel een beetje raar inderdaad.
Geen idee… Ze zou het nu ongeveer al moeten weten… Hoe t is…
Men, ik hoop echt dat ze een beebje heeft gezien!!!
Ik als geek heb heel veel internet vriendschappen…
En toen ik op mijn 22e zwanger raakte van B had ik helemaal niemand hier in mijn omgeving… Dus via internet gaan zoeken en een boatload aan vriendinnen gevonden… Waarvan sommige echte vriendinnen zijn geworden voor de rest van mijn leven. Je maakt ook van alles mee met elkaar… zwangerschappen, miskramen, we zijn zelfs babies verloren. Relaties die uitgaan, trouwerijen… Alles… ‘Het is maar internet’ gaat bij mij niet op…
Da’s nou precies wat ik bedoel Christine! Hier ook geen “het is maar internet” instelling. Ik hecht waarde aan vriendschappen ook die via het internet.
Ik heb nog niks van wwb gehoord. Eigenlijk verwacht ik dat ook niet. Die gaat straks vast zelf wel posten. Ik hoop wel dat ze nu al duidelijkheid heeft…voor hetzelfde geld zit ze nu nog te wachten omdat het zo enorm uit loopt. En dat lijkt me verschrikkelijk…
Chris! :shock:
Spanneeeeeeeeend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
hihi…Christine is gespot! :lol:
Meiden, het is niet goed.
Er was niks te vinden in mijn baarmoeder. Het slijm was wel wat verdikt, maar geen vruchtje, ring of vruchtzak. de gyn heeft een boel bloed laten prikken of het buiten baarmoederlijk is. Dat hoor ik vanmiddag.
Ik ben ff op, kom later terug.
wwb… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ik weet even echt niet wat ik moet zeggen…
@Jasmijntje wrote:
Chris! :shock:
Spanneeeeeeeeend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Oeps… Gespot inderdaad

Het is geen geheim hoor… Maar ik had er gewoon nog geen nieuws van gemaakt :oops:
Aaaw wwb…

een bmz… Das ook heftig zeg… Sterkte… Dikke knuf! Verder weet ik ook niks zinnigs te zeggen

WWB: :hug: jammer meid had op ander nieuws gehoopt van jou :hug: :hug:
ik hou mijn mondje nog wel even dicht hoor :silenced:
wwb :hug: :hug:
ik had ook gehoopt dat je ander nieuws zou krijgen.
De dokter heeft gebeld, en die vond mijn HCG hoog (1491). Vrijdag moet ik terug komen. Dan prikken ze opnieuw HCG en krijg ik een nieuwe echo.
Ook kreeg ik instructies dat ik bij buikpijn en/of bloedverlies altijd de verloskamers moest bellen. Dat vond ik een beetje eng klinken.
Ik ben nu echt uitgeput en ‘op’. Ik had het zo anders gehoopt. En nu zie ik allerlei angstige dingen op de weg. Dokter zei namelijk ook dat als het hcg niet gezakt was, ik een laproscopie zou krijgen. Bah ook dat nog!
Ok, wat een rollercoaster wwb!
Je hebt nu dus alsnog helemaal geen duidelijkheid neem ik aan?
Want gezien je hoge HCG en de tijd tussen de bloeding en nu zou je toch denken dat…??
Wat slopend zal het voor je zijn… Sterkte meid!
Christine, ik denk ook dat het niet goed is, want als het met die bloeding eraf gekomen was, dan was mijn HCG echt wel lager. Dat is namelijk 6 dagen geleden. en de hoogte van het hormoon komt overeen met de zwangerschapsduur he.
Ik weet nu niet meer wat ik moet voelen enzo. Ik voel allemaal kleine scheutjes links in mijn buik en rug. Het doet niet echt pijn maar eerder kleine gemene scheutjes. Ik weet niet of ik het me indenk of dat het daadwerkelijk zo is. Ik wacht het nog wel even af, en anders bel ik wel.
Ow wat ben ik teleurgesteld in mijn eigen lijf zeg.
Kan me goed indenken meis…
Je voelt je beetje verraden denk ik dan… Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Hoe dan ook - als je wéét wat er aan de hand is kán je er ook wat mee!
wwb, goed dat ze het zo in de gaten houden. Heeft je gyn ook pijn in de schouders genoemd? Dat is ook een teken van een bbz namelijk…
Wat je hcg betreft…tsja, hcg kan, ook na een miskraam, nog een hele tijd in je lijf aanwezig blijven. Wekenlang zelfs.
Goed dat je onder controle blijft. Let goed op de symptomen, want als het een bbz is, kun je er maar het beste zo snel mogelijk bij zijn.
Bij twijfel gewoon bellen dus!
Heel veel sterkte!
jeetje wwb, weet ook even niets zinnigs te zeggen. in iedere geval een dikke knuffel :hug: :hug: .
Wwb :hug:
jeetje ben benieuwd hoor…
Goed dat je onder controle blijft…
heb 6 weken geleden ook een laproscopie gehad, ivm endometriose…
valt allemaal wel mee, ik hoop toch voor je dat je snel meer weet…
is het ‘gewoon’ een miskraam… of … buiten de baarmoeder… of misschien nog niet goed genesteld en of zichtbaar…??
Vrijdag herkansing dus… en dan ook de uitslagen van de bloedtesten? of was dat de hcg hoogte? dus dokter heeft gebeld met uitslag?
suc6 in ieder geval!!
kan me zo goed voorstellen dat je je door je lichaam in de steek gelaten voelt…
Ik weet niet wat een laproscopie is… sorry
als je inderdaad twijfelt meteen de telefoon pakken en niet afwachten
Heel veel succes meis
het is een soort kijkoperatie (waarbij ze 3 kleine gaatjes maken in je buik) en dan zullen ze het vruchtje weghalen.