Augustus 2008 stoppers deel II

hihihi, dan moet ik maar ff de staatsloterij winnen of een baan waar ik €50 per uur verdien ofzo vinden haha…

ik denk niet dat ik dure merk-positiekleding ga kopen hoor, ik vind de outlet goed genoeg denk ik. het is maar voor 1 seizoen eigenlijk he. En ik heb dan liever 4 setjes dan 3 (hebbert ben ik he haha)

Is je visite er nog niet?

hier mijn echofoto:

Coole foto wwb! Ben benieuwd naar die van volgende week!

De merken die ik noemde zijn niet wanstaltig duur hoor! Shirts neem ik daar ook niet van overigens. Wel broeken en ik wil eigenlijk ook een mooie rok.

Ik hoef niet veel setjes. Ik ben tevreden met weinig. Uit ervaring weet ik dat ik gewoon niet veel nodig heb. Als ik maar een paar setjes heb, die ik ook nog onderling kan combineren is het prima.

Visite is ondertussen weer weg (was echt beregezellig! vind het frapant dat je na 15 jaar, met zulke verschillende levens toch nog zo verschrikkelijk veel met elkaar te bespreken hebt en vooral nog steeds zo met elkaar op 1 lijn zit). Aschwin was ook netjes op tijd terug van zijn avondje “stappen”.

Het wordt nu voor mij dus tijd om mijn bed in te kruipen!

Tot morgen!

Kus Deb

mogguh! :zzz: :zzz: :zzz:

Hmm een rok lijkt me ook leuk, maar dan wel een met een legging eronder. (ik heb benen die je moet laten zien, anders lijk ik een propje)

Leuk dat je visite zo geslaagd was. Kan je er weer lekker tegen he, als je zo’n gezellige avond hebt gehad he.

Ik heb wat meer vertrouwen in de zw. Gisteravond met man erover gepraat, en dat was heel fijn.

Nu was hij heel blij en vol vertrouwen, en ik was gereserveerder. Hij was super lief, en we hebben allerlei plannen gemaakt. Heel leuk.

mogguh Deb haha… Ik zit fris en fruitig met mijn nieuwe pjama op de bank hihi… (nu kan ik de pjama’s lekker zonder ziekenhuis aan hihi)

Ik zit ook in mijn pyama op de bank, maar dat fris en fruitig kun je hier gerust achterwege laten! :wink:

Ik wil ook een rok met een legging eronder trouwens.

Fijn trouwens dat het vertrouwen in je zs een beetje begint te komen!

@wwb wrote:

ja internet is een goed medium om mensen te leren kennen. Maar er kunnen ook rottige dingen gebeuren. Ik heb een mega rotervaring op een ander forum, waardoor ik nu anoniem wil blijven. Ik vertel veel, maar niet mijn naam, die van mijn naaste etc, puur omdat ik niet meer zo gekwetst wil worden als toen.

Klinkt herkenbaar :slight_smile: Ik maak me alleen nog wel gewoon bekend… Hardleers :wink:

Ik lees nu pas van je echo gisteren! Meis wat onwijs supervetvetvet dat het toch goed zit!!! Ben echt BLIJ voor je!!! Hopelijk snel kloppend hartje!!

Hier nog steeds geen bloed, wel ook met ochtendurine getest en die was ook negatief. Begin het nu een beetje zat te worden… Na het weekend al twee weken ‘overtijd’ Ga de dokter maar bellen dan. Vorige keer dat ik gestopt was met de pil had ik ook twee cyclussen in een half jaar. Alleen wilde ze toen niks doen omdat ik niet zwanger wilde raken… Nu alleen wel. Ben benieuwd wat ze zal zeggen…

Leuk Deb dat je visite gezellig was. Super zeg dat je oudste al gaat ‘stappen’ en je dan nog een babietje erbij mag krijgen! Hoe denk je dat de anderen het gaan vinden? Bas begon van de week ineens over ‘de baby die straks uit jouw buik gaat komen’ terwijl ik het niet over zwangerschap heb waar hij bij is!

Vanavond avondje stappen. Rustig aan, je weet maar nooit! :slight_smile:

Christine ik heb serieus geen idee wat de rest van de kids ervan gaan zeggen. Ze gaan het vast hartstikke leuk vinden, tot het moment dat we zeggen dat er dus ook (weer) met slaapkamers gegoocheld moet worden.

Overigens is mijn oudste wel gewend aan jongere brusjes hoor! En laten we wel wezen, eigenlijk is hij een beetje de “vreemde eend in de bijt”. Hij diende zich aan op een moment waar je normaal niet voor zou kiezen (ik was pas 16). Hij heeft hier al 2 keer een broertje erbij gekregen ondertussen en bij zijn vader heeft hij een jonger zusje van nu bijna 2. Tot nu toe vind hij het allemaal geweldig. Ik ga er dus maar gewoon vanuit dat dat deze keer ook weer het geval zal zijn!

Enne…kleine potjes hebben grote oren he! Je zult niet geloven wat die kids allemaal opvangen en begrijpen hoor. En joh, zo te lezen vindt hij het vooruitzicht van een brusje ook wel prima!

Ik zou trouwens in jouw geval ook ff contact met de huisarts opnemen. Die kan vast wel iets voor je betekenen. Al was het maar ter geruststelling.

Mijn zoon had hier een dilemma vanmorgen:

mama wij wonen hier met z’n 3en he.

Ja jongen dat is zo

Dan is dit een driehuis

Ow is dat zo?

Ja, maar als jij nog een baby krijgt, wie moet er dan weg?

Nou ik heb hem maar ff heel snel uit zijn bolletje gehaald dat er iemand weg moet. Gelukkig snapte hij het, en hij begon al wilde plannen te maken over flesjes geven, leren voetballen enzo.

En dat alles zonder dat we het direcht tegen hem verteld hebben. Hij weet alleen dat mama ‘buikpijn’ heeft. En dat moesten we wel vertellen omdat we hem lichtelijk voor wilde bereiden op een ziekenhuisopname (anders zou het wel een mega shock zijn)

Ik denk dus dat ons apie meer in de gaten heeft dan wij willen…

En Deb, Ikea, mag ik me ?? pleaaasseee hihi…

Ik ben de badkamer aan het poetsen, maar moest ff stoppen. Werd kotsmisselijk van de lucht van witte reus badkamer.

Hopelijk hangt die nevel dadelijk niet meer zo in de lucht (heb de meganishce afzuiging heel hoog gezet ff)

Christine, mijn zoon praat ook al jaren zo hoor (misschien meer wens dan wetenschap hoor hihi)

Oooow die zoon van jou! :inlove: Wat een droppie is het toch ook he…Wie moet er dan weg? Kun je je toch niet voorstellen he, dat dat soort dingen in die koppies om gaan?

Enne…wil je nou alweer naar de IKEA? Je bent pas geweest! :mrgreen:

Nou meiden, ik ben weer terug in Nederland. Ik kon helaas niet langer blijven. Vooral vanwege de studie. Ik ben vanochtend thuis gekomen. Ik hoop dat jullie me vergeven dat ik nog niet bij gelezen heb… Alleen even snel naar WWB gespeurd, maar het klinkt toch wel behoorlijk positief zeg! Spannend!

Hier dus nogsteeds ongi, ik ga uit van een cyclus van 27 dagen (net als nu), WWB, ik zal mijn nieuwe NOD van de week aan je door smsen!

Ik ben toch zo verdrietig om mijn paps. Uit nader onderzoekt blijkt dat het niet alleen in de lever zit, maar ook tussen de ruggenwervels en in veel gewrichten zitten ook cellen. Zijn longen zijn verre van schoon. Alleen de tumor in zijn hersennen houdt zich “koest”.

Hij krijgt nu morfine, want van de pijn kon hij niet eten. Hij was zwaar ondervoed hierdoor. Nu is het belangrijkste aansterken en de pijn onder controle houden. Eventuele therapieen zouden puur zijn om het leven dragelijk te maken met weinig pijn. Volgens de oncoloog is het eerder kwestie van weken dan van maanden. Als mijn paps een jaar zou halen, dan zou dat heel bijzonder zijn.

Ik voel me zo verscheurd. Wij zijn hier bezig voor een nieuw leventje en er staat gewoon een leven te verdwijnen aan de andere kant van mij. Ik had nog zoveel willen bereiken terwijl mijn vader er nog is. Dingen willen doen, noem maar op. En nu kan dat allemaal niet meer. Tenzij hij zelf voor een wonder zorgt. Dat hoop ik dus echt!

Voor de nieuwe zwangeren onder ons; Super!!! Echt heel erg leuk voor jullie hoor… :dance: Hopelijk volg ik snel!

Flien, toen ik zwanger was van mijn zoon, was mijn vader terminaal. Hij is overleden toen mijn zoontje enkele maanden oud was. Het was vreselijk emo, en zwaar. Ik kan me je verdriet dus goed voorstellen. En dan is die afstand vreselijk!

Praat maar van je af als je er behoefte aan hebt. En ik denk aan je, :hug:

Ik kwam even snel lezen, heb nu geen tijd voor een uitgebreide reactie. Maar Flien…ik wilde je toch even een knuffel geven! Bij deze: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

was je geslaagd bij IKEA Deb?

flien,ik hoop dat medicatie aanslaat en je vader van de pijjn verlost.

Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen.Wat je allemaal verteld is vreselijk en hoop dat jullie hem nog zo lang als mogelijk is bij jullie hebben. :hug: :hug: :hug:

leven en dood ligt veeeel te dicht bij elkaar…

Toen jaimy geboren is werd mijn schoonvader geopereerd aan longkanker. Hoe dubbel is het leven…

wwb–> :lol: hoop echt zo dat je van de week fantastisch nieuws krijgt met een kloopend hartje. Wat betreft kleding ik heb ook liever meer kleding hoor. Al ontzeg ik me geen zwarte broek van noppies, die zijn zo fijn ik heb er 7 maand in rondgelopen tot hij compleet door was en voor de laatste 3 weken een van de prenatal kocht van 20 euro en dat was een k-ding. Als jullie gaan shoppen mag ik dan mee zwanger of niet? Zou dat erg leuk vinden haha.

Debke–> Gaaf dat je zo jong zon keus maakt. petje af. Spannend dat er nu weer eentje komt.

Flienmama–> Ook al op andere forum een berichtje getikt. Vooral erg veel sterkte en een dikke knuffel. Mocht je er een keer behoefte aan hebben, aangezien we elkaar al een keer gezien hebben mocht je daar behoefte aan hebben kunnen we altijd een keer afspreken he. Cross zo het land door :hug:

Meiden even een vraagje Nick is hangerig en had vanmorgen 38,8 en nu na een zetpil net iets onder de 38. Nu slaapt hij en daarna wil ik weer tempen.

We zouden nu naar de apenheul gaan omdat het vorige week niet kon ivm regen. Nu twijfelen we heel erg, wij denken eigenlijk meer van we gaan niet maar het kan nog maar 2 weken en het is zulk mooi weer. Zouden jullie wel of niet gaan?

groetjes missmarm

Van mij mag je mee hoor.

en de koorts. Zolang kinders niet ziek zijn van koorts (spugen, slaperig etc) kan je ze gewoon mee naar buiten nemen.

De frisse lucht kan zelfs heel erg goed doen.

Maar het moet voor jullie ook goed voelen. Mijn zoon viel altijd ineens in slaap met koorts (en het was op die leeftijd bij hem meestal orenkoorts) dus dan ging ik liever niet weg, maar was het tandenkoorts dan deed ik dat weer wel.

Kijk dus wat goed voelt, maar medisch is er geen bezwaar om er op uit te gaan!