Augustus 2008 stoppers deel II

@wwb wrote:

Van mij mag je mee hoor.

en de koorts. Zolang kinders niet ziek zijn van koorts (spugen, slaperig etc) kan je ze gewoon mee naar buiten nemen.

De frisse lucht kan zelfs heel erg goed doen.

Maar het moet voor jullie ook goed voelen. Mijn zoon viel altijd ineens in slaap met koorts (en het was op die leeftijd bij hem meestal orenkoorts) dus dan ging ik liever niet weg, maar was het tandenkoorts dan deed ik dat weer wel.

Kijk dus wat goed voelt, maar medisch is er geen bezwaar om er op uit te gaan!

Bedankt voor het snelle antwoord. Nick slaapt nu en als hij straks wakker is en de koorts is onder de 38 dan gaan we mannetje wil ook dan wel. Lekker warm aankleden en aapjes kijken.

Gelukkig eet en drinkt meneer nog wel goed is wel verkouden al een weekje en vaak diarree maar of dat komt door griep of door (2)doorkomende kiezen weet is dus niet.

groetjes missmarm

Was het leuk missmarm? Hoop t!

Hier druk weekend gehad, vanaf gistermiddag tot vanmorgen vroeg op pad geweest. Eerst feestje van collega en daarna wezen stappen. Kindje was toch al uit logeren dus maar meteen even ervan genomen! Super maar ben wel kapot nu. En alle buurkinderen hier aan t spelen… pfff ff doorbijten…

Flien, heb aan je gedacht wel hoor!

Mijn exschoonmoeder heeft kanker, net klaar met de chemo. Vanmiddag heftig gesprekje gehad over een reis die ze wil maken omdat ze bang is dat het terug komt. Ze is nog altijd een tweede moeder voor me, dus ik weet een heel klein beetje wat je nu doormaakt. Onwijs moeilijk… Heel veel sterkte, zeker zo ver weg!!

Debke: Zullen ze dat vervelend vinden dan ja? Met een vierde spruit erbij zal er wel wat gepuzzeld moeten worden denk ik ja. Ik heb hier nog een kamer extra maar Bas zal wel moeten verhuizen naar de andere kant zodat de baby bij ons zal komen te liggen.

Nog altijd geen bloed trouwens, dinsdagmorgen nog één keer testen en dan ga ik de dokter bellen… Pfff…

christine het was errug leuk, Nick vond het erg gaaf ging vooral bij kleine aapjes staan wiebelen en apengeluiden maken zo leuk. Plaats van de week wel foto’s in showtopic.

Druk weekend gehad dus kruip je toch lekker vroeg je bed in?

missmarm, diarree kan heel goed door kiezen komen hoor. Mijn kleine had van die zure bijtende tandenluiers, heel zijn billen gingen ervan stuk. Zooo zielig.

Maar hoe is het nu met hem? was hij koortsvrij toen hij wakker werd?

Christine, pff dat doe ik je niet meer na hoor, zo’n druk weekend.

Wij zijn vanmiddag ff naar het safaripark geweest, en ik heb net al liggen slapen op de bank.

Pff ik heb echt last van mijn blaas nu ik zwanger ben. Ik kan echt geen uur lopen zonder toilet in de buurt. Dat is lastig zeg. Ik heb normaal een hele sterke blaas, en kan heel de dag ophouden als het moet. Maar nu, het was zelfs zo erg, dat ik na de terugtocht ( 5 km op de fiets) mijn onderkantje niet meer voelde, van de volle blaas. Het zijn ook geen druppeltjes elke keer, maar flinke hoeveelheden.

Nu ik dit tik, heb ik zelf al wel een verklaring voor die hoeveelheden. Ik drink waarschijnlijk meer nu ik niet meer mag snoepen.

Nou ik ga mijn man buitenschoppen. Hij moet ff gaan hardlopen (hij is chagerijnig hihi en komt dan weer gezellig terug als hij zijn hoofd leeg gelopen heeft)

Fijne avond, tot morgen.

Owja, ik ga morgen de lijst bijwerken. Willen de zwangeren de (voorlopige) uitgerekende data doorgeven, de anderen de nieuwe NOD’s etc. GRAAG VIA PB, want anders zie ik door de bomen het bos niet meer.

Van Flien heb ik hem al

Ik doe t nog best regelmatig hoor, lekker stappen. Housen met mijn vriendje en vriendjes/vriendinnetjes. Das t ‘voordeel’ van uit elkaar zijn, heb regelmatig een weekendje vrij… Zeker nu Bas zijn vader naar Haarlem gaat verhuizen en hem straks ivm school alleen in t weekend kan…

Nou ja, nu kan het nog, straks een tijd niet meer hopelijk (Wat prima! is overigens haha!)

Ik weet geen NOD logischerwijs… :frowning:

Flien: :hug: hoop dat de medicatie gauw aanslaat bij je vader hoor :hug:

verder heb ik weinig te melden ben heel veel moe aan de ene kant zwaar irritant en aan de andere kant ben ik er wel blij mee geeft tenminste een beetje zekerheid zullen we maar zeggen :wink:

Angelique, lastig he, maar het is voor zo’n goed doel hihi.

WWB: het is dat het voor het goede doel is idd want anders :lol: :lol: :lol:

wat dat betreft hebben die mannen het makkelijker he. Ze doen een kunstje (wat geen offer is haha), en dan mogen wij de rest doen hihi.

Mar goed dat het ook heel bijzonder is om mee te maken, en ik zou niet willen ruilen hoor (met mijn man). Maar die kwaaltjes zijn niet altijd tof.

oh maar ik maak het mijn man nu niet makkelijk hoor :oops: :oops:

ik heb af en toe ook al die zwangerschap chagrijn momentjes :lol:

en iklaat hem mijn drinken halen hahahahahahaha :oops:

werken zal die meer dan die paar minuten :silenced: :lol: :lol:

ow dan ben ik niet erg dan. Als ik vind dat hij savonds thee mag zetten.

Hij zit op de bank, en zegt moe te zijn van zijn werk. Dan word ik boos, moe moe, je moet eens zwanger zijn man, dan mag je moe zijn :oops: :lol: :wink:

:lol: :lol: :lol: :thumbup: goedzo :lol: gewoon aan het werk zetten hahahahahahahahaha

Hoe staan jullie er eigenlijk tegenover dat ik gewoon door wil zetten met zwanger raken, terwijl mijn vader niet lang meer zal leven?

Mijn vriend vindt het dus ongepast. Hij zou het ongepast vinden als wij nu gaan knutselen en een kindje zouden verwachten terwijl mijn vader op sterven ligt. Hij vindt het ongepast tegenover mijn vader, moeder en broertje. Met andere woorden, hij wil nu stoppen met knutselen en wachten tot mijn vader weg is gegaan.

Is dat dan mijn laatste droom, mijn laatste hou vast die kapot gaat? Er blijft zo echt niks meer over voor mij om van te dromen. Geen wens die over blijft, geen gevoel wat gerespecteerd wordt. Alles gaat kapot. Moet dan echt alles kapot?

Flien, je kan het ook anders bekijken. Je kan bij een zwangerschap nog tegen je vader vertellen dat je mooie wens in vervulling is gegaan.

Ongepast vind ik het niet, maar het is wel loodzwaar. Jouw zwangerschap zal zo loodrecht tegenover je verdriet staan. Onderschat dat niet. Ik heb het meegemaakt bij mij zoon (mijn vader heeft dan wel de eerste weken van mijn zoon meegemaakt, maar de angst dat hij zou gaan, en iedere achteruitgang waren heftiger dan anders)

Je kan het op verschillende manieren bekijken, maar wat je ook kiest, het word een keus met een bijsmaak.

Ik persoonlijk weet niet wat ik zou kiezen, maar dat komt meer omdat ik deze keer hoe dan ook wil kunnen genieten van de zw. En door mijn vader (en allerlei andere heftige omstandigheden in de zw.) kon ik dat de vorige keer dus niet.

Ik wens je heel heel veel kracht en wijsheid toe. En praat vooral van je af meid!

Flienie: :hug: ik heb geen id wat je zou moeten doen iig veel sterkte :hug:

Goeiemorgen meiden! Ik leef ook nog…Gisteren een lekker druk dagje gehad (heerlijk rondgestruind in de Loonse en Drunense duinen en 's avonds mijn schoonmoeder opgehaald die terugkwam van haar vakantie).

Flien…ik vind het absoluut niet ongepast als je door zou gaan met proberen zwanger te worden nu. Ik zie er zelfs wel iets moois in…Leven en dood ligt vaak erg dicht bij elkaar en wellicht kan het je zelfs nog een beetje steun geven in de moeilijkste tijden. Ik zeg niet dat het niet zwaar zal zijn, om zwanger te zijn terwijl je vader gaat sterven…dat gevoel heeft wwb denk ik heel mooi verwoord al…maar ik geloof niet dat het mij tegen zou houden…

Maar het is heel belangrijk dat jullie er samen achter staan. Zeker in dit geval denk ik. Praat veel met je vriend. Maak hem duidelijk hoe jouw gevoelens in elkaar steken…

Missmarm, wat mij betreft ben je ook van harte welkom hoor, als er geshopt gaat worden!

Rene is hier trouwens extreem attent voor me tegenwoordig…Ben ik niet van hem gewend :wink: Hij neemt uit zichzelf toch een aantal dingen van me over als hij ziet dat ik er even doorheen zit. Ben blij met mijn ventje!

Overigens hier nog steeds redelijk moe, maar niet zo dat ik me er niet tegen kan verzetten als ik dat zou willen. En af en toe een beetje misselijk, maar that’s it.

Verder helemaal nergens last van!

Ik heb een druk dagje voor de boeg vandaag, dus ik ga snel weer verder nu. Tot straks ofzo!

Flien–> Het is zeker niet ongepast, alleen kan het wel moeilijk zijn/ worden. Op het andere forum was de moeder van een zwangere heel erg ziek en is enkele dagen na de geboorte van haar kindje overleden. Dat heeft erg veel impact gehad. Samen er veel over praten en samen de keus maken. Al kan het misschien wel weer de impuls zijn voor je vader om dat nieuwe leventje te willen ontmoeten. Sterkte!

wwb–>Nick had vanmorgen weer 38,0 en is nog steeds jengelig en heeft erg dunne luiers. Maar bikkel heeft wel hele nacht doorgeslapen.

Debke–> Lief mannetje heb je. Fijn dat je nog niet erg veel klachten hebt. Tot strakkies!

Zeg Nette…hoe is het met jou? Ik spotte net ergens een berichtje van je en je banner staat op 1 dag overtijd…Dusse…meldplicht! :mrgreen:

Ja hier ben ik hoor :mrgreen:

Inderdaad 1 dag over tijd klopt helemaal, maar eigenlijk verwacht ik dat de rode duivels wel op bezoek komen hoor, alleen vandaag voel ik niets, geen vreemd ongi gevoel of zo… nou ja zal mischien morgen wel los barsten denk ik, al hoop ik natuurlijk wat anders he maar wat ik al eerder schreef de kans is wel erg klein hoor.

We hebben een paar “veemde” dagen gehad vanaf donderdag avond tot zaterdagochtend, en nu galmt het nog wat na zeg maar, daar om heen hebben we wel een leuk weekend gehad hoor.

En daardoor had ik eigenlijk weinig puf om wat te schrijven snap je, maar nu ik al die zwanger bannertjes zo zie, oohh dan wil ik ook zo graag.

Oohh maar zag wel een heel mooi echo’tje voorbij komen WWB :thumbup:

Sorry dat ik niet heb gereageerd op de rest, maar er waren behoorlijk veel pagina’s bij gekomen, al heb ik wel gelezen hoor.

Nou Nette…ben benieuwd hoor! Ik hoop voor je dat de duivels toch lekker wegblijven!

“Vreemde” dagen gehad? Hopelijk geen vervelende dingen…

Ik heb even pauze nu. Zometeen nog even dweilen.

Ga nog even verder neuzen op kok hoor!