Sorry! Meld! :mrgreen:
Ben ik weer hoor! Beetje een druk weekend achter de rug…
Zaterdag zijn we naar de bruiloft van mijn ex (vader van Aschwin) geweest. Gisteren heerlijk de hele dag in de dierentuin doorgebracht. Het was geweldig! Finn vond het allemaal even fantastisch, het was heerlijk weer, Basten heeft zich ook geweldig vermaakt. Wat wil een mens nog meer he…
Maar goed, we waren pas om half 8 thuis gisterenavond, dus ik was compleet gaar.
Christine, ik heb je verhaal even gelezen…Jeetje joh…volgens mij heeft je vriendin hulp nodig…maar ik geloof niet dat ze dat zelf al beseft he?
Ik zou in jouw geval Bas daar ook vandaan houden voorlopig. Wel heftig hoor…
wwb, het grote nieuws is dus bekend bij de familie? Heeft je mams nog een beetje normaal gereageerd?
Wat is je zoon toch ook een droppie he…
Flien…ik heb nog steeds geen woorden meis…wat een zware periode heb je nu…Heel veel sterkte nogmaals.
Missmarm, voel je je al zwanger?
Nette, ben je het weekend nog een beetje doorgekomen? Beetje rare manier van verhuizen hoor…Maar goed, ieder zijn ding he! Gelukkig heb jij het enige normale exemplaar van je schoonfamilie aan de haak geslagen! :lol:
Meiden, ik ga er weer vandoor. Moet nog veel doen vandaag eigenlijk…
Kus Deb
effe feliciteren, missmarm van harte met je zwangerschap.
Zo daar ben ik dan, zaterdag middag kwam vriendlief pas laat thuis, maar heb me wel vermaakt hoor, ben lekker met mathijs het centrum in geweest, was heerlijk weer, zondag zijn we bij mijn moeder geweest zo als altijd weer super gezellig.
Vanmorgen was een beetje rare ochtend, we waren laat omdat mijn vriend op sollicitatie moest (jaja heb hem toch zo ver gekregen om een brief te schrijven) om 10.00 moest hij er zijn, dus ik was met alles ook erg laat, iets over elf uur kwam mijn vriend weer thuis, hij was erg positief over het gesprek, maar goed moest wel nog naar zijn werk natuurlijk he, en dan vanavond naar de kapper met zijn allen, ik en mathijs hoeven eigenlijk niet maar mijn vriend wel, en heel mischien mathijs maar denk het niet.
Verder weinig te melden.
wat een rust hier vandaag zeg! Stilte voor de storm? :lol:
Ja dat dacht ok ook al deb, iedereen zeker erg druk he :lol:
ik ben een beetje zenuwachtig. Ik heb vanmorgen gesolliciteerd, en hoor in de loop van de middag of het wat word ja of nee. Heel spannend dus.
Moeten jullie ook zo aan Flien denken? Ik wel. Flien als je dit leest, ik brand een digitaal kaarsje voor je! :kaars:
Oohh WWB dat is inderdaad spannend zeg :thumbup: :thumbdown: mijn vriend heeft vandaag het zelfde ik ben zo beneiuwd want hij is al gebeld alleen weet ik nog de uitslag niet.
En inderdaad zat ook vanmiddag even aan flien te denken, hoe het nu zou gaan daar, echt een vreselijke tijd moet ze door maken.
ik heb nog niks gehoord. Zou eigenlijk vandaag wat horen. Dus dat zal wel morgen zijn.
Moet morgenochtend naar de dietiste voor de suikers, dus dan hoop ik daarna wat te horen.
En hoe was het bij jouw vriend afgelopen? Spannend hoor. Zal wel rust in de tent geven als hij ander werk vind.
Oh wat spannend wwb. Heb je vertelt dat je zwanger bent of niet?
Hier ook beetje druk. Vooral in mijn hoofd. Broer van vriendje gaat trouwen vrijdag en er is nog een hoop geregel met opvang en weetikwat allemaal… Plus dat gedoe met vriendinnetje… Maar goed, vanzelf gaat het over
Nee Christine, dat heb ik niet, maar als ik aangenomen ben, dan wacht ik daar niet heel lang mee hoor.
Nog niks gehoord dus wwb? Dan vandaag maar! Succes bij de dietiste straks!
Ben ook wel benieuwd hoe de sollicitatie van jouw vriend uit gaat pakken Nette!
En Flien…ja, ze schiet ook regelmatig door mijn hoofd…Flien, hier wordt dus echt wel aan je gedacht. Heel veel sterkte meis!
Christine, loopt je hoofd een beetje over? Heb ik ook weleens last van. Je hebt gelijk hoor, het gaat weer over en het komt echt allemaal wel in orde, maar tot het zover is, zit je er wel mooi mee! :hug:
Missmarm, hoe is het meis? Ben je al een beetje aan het idee gewend?
En Jaimy? Hoe is het met Jaimy nu?
En Jiska? Die hebben we ook alweer een tijdje niet meer gezien he?
Isja, hoe is het bij jullie nu? Alweer een beetje “rust” in de tent? De gedachten een beetje geordend?
Angel, alles oke bij jou? Hoe is het met je bekken?
Uhm…argh! Ik weet het niet meer… :oops: :oops: :oops:
Overigens zijn ondertussen de kids hier op de hoogte. Ook mijn ouders weten het en mijn zusje. Vanavond gaan we het de andere helft van de familie vertellen. Hebben we dat maar weer gehad he!
Kom straks nog wel even terug!
:oops: :oops: ik kijk hier veelste weinig
ik loop ook zoveel topics af :shifty:
WWB: ik hoop dat je vandaag iets hoor van de sollicitatie (en ik zou even wachten met vertellen tot na de proeftijd bijvoorbeeld )
Christine: voor ik weer te lang hier niet kijk alvast heel veel plezier vrijdag
Debke: ja het gaat redelijk goed met m’n bekken
als ik veel trap loop voel ik het wel maarja… soms moet je met zo’n ondernemende peuter :roll:
Oohh WWB spannend hoor dat afwachten he, wij zitten ook nog af te wachten, woensdag gaat hij horen of hij naar de 2de ronde gesprekken mag, en succes bij de dietiste.
Deb en hoe reageerde je kids, en je familie… leuk he zo nieuwtje brengen.
Angel rustig aan en ik hoop dat je niet te veel last krijgt van je bekken.
Uuhh, ja, volgens mij heb ik niet echt iets te vertellen.
Hai hai,
ben bij de dietiste geweest. Raar was het. Ze luisterde niet echt naar mij. Zei niet veel over mijn eetpatroon op dit moment, en heeft kleine dingen aangepast.
Een van de dingen was ik het niet zo mee eens.
Ik moet namelijk 150 gr rijst of pasta bij de warme maaltijd gaan eten (ik eet 250 gr groente en vlees, lust geen aardappelen). Ik vond dat veel en denk het niet op te kunnen. Nou dat moest ik dan toch maar doen voor mijn kindje :shock:
We proberen het wel, en anders eet ik wel wat minder.
Verder moest ik wat meer melkproducten eten (is lastig als lactose laxerend werkt), maar dan in de vorm van kaas en optimel (dat gaat nog het beste)
Heel raar om kalorieen en vetten los te laten en alleen nog op koolhydraten te letten.
En deb, nee ik heb nog niks gehoord van de baan. Weet dus ook niet wat ik daar van moet denken.
Leuk dat het bij jou ook wereldkundig gemaakt word nu. Hoe reageerde de kids? Ben heel benieuwd.
Angelique, ik voelde me al verwaarloosd door je hihi… Nee hoor meid, ik vind het ook druk!
En dan die vermoeidheid erbij, blggg Soms is het gewoon allemaal te veel he.
Hoi meiden,
Hier is alles goed, begin op te knappen en hoop donderdag weer te werken. Hoest wel veel vooral snachts.
Heb gister de verloskundige gebeld en heb 15 oktober een afspraak. Belde vooral over de vraag van de sauna dat word echt afgeraden tot 15 weken. Nu 2 sportvriendinnen inlichten 1 weet het al maar de ander heeft zelf moeite met haar mannetje met kindjes krijgen dus wel moeilijk.
angel–> fijn dat je bekken redelijk gaat. Kan je er geen oefeningen oid voor doen?
Debke–> leuk he iedereen inlichten. Allemaal leuke reacties?
wwb–> hier nog iemand die aardappelen niet zo vind en de rijst en pasta alleen niet teveel. Gewoon doorzetten het is wel belangrijk, tijdens onze vakantie at ik regelmatig en in normale hoeveelheden ook savonds en ik viel af! Nu eet ik smorgens wat yoghurt met meusli en tussen de middag 2 boterhammen of lux belegd broodje en savonds 1 normaal bord veel groente en 100 gram vlees met dan 1 schep rijst, bami of pasta en een bakje optimel toe en dat gaat prima geen snaaihonger en ik val af :mrgreen: (heb ook genoeg reserves hoor haha). Spannend van je sollicitatie hopelijk hebben al die duimen geholpen.
nette–> Fijn dat alles de goede kant op gaat en hopelijk krijgt je man die andere baan
missmarm, ik snap wel dat de snaaibehoefte daardoor minder word, alleen ik denk dat ik eht gewoon niet op kan. Het is in mijn ogen zoveel: 200 gr groente, 150 gr pasta/rijst, 100 gr vlees, 200 ml yoghurt
Gewoon meer dan een halve kg voor 1 maaltijd, pffff
wwb, het is ook niet weinig, maar dat heb je toch wel echt nodig hoor! Overigens zou je kunnen besluiten de 200 ml yoghurt op een ander moment op de dag te eten (bijvoorbeeld als “avondsnack” of als tussendoortje 's middags).
Nette, morgen dus een spannende dag voor jou en je vriend? De duimen draaien hoor!
En ja, tot nu toe alleen maar hele leuke reacties gehad op ons grote nieuws gelukkig! Basten wil alleen het liefst een zusje…want die had hij nog niet…
Heb hem verteld dat we wat dat betreft helaas niet te kiezen hebben en dat we dat maar moeten afwachten.
@Debke wrote:
wwb, het is ook niet weinig, maar dat heb je toch wel echt nodig hoor! Overigens zou je kunnen besluiten de 200 ml yoghurt op een ander moment op de dag te eten (bijvoorbeeld als “avondsnack” of als tussendoortje 's middags).
Dat kan dus niet. Ik heb al een snackmoment in de ochtend (stuk fruit) en in de middag (boterham, eierkoek of fruit).
En in de avond mag ik ff nog niks, omdat mijn nuchtere bloedsuiker nog te hoog is. Die moet eerst naar beneden voor ik in de avond mag snacken. Vandaar dat het zo veel is in mijn ogen.
Maar goed ik probeer het wel, en dan zien we wel waar het schip strand. Hoe ver ik kom enzo.
En van Basten :inlove: Mijn apie wil het liefst een broertje, want meisjes zijn niet zo leuk hihi Ook hier maar gezegd dat daar geen keus in is.
Dan zou ik in jouw geval de yoghurt lekker achterwege laten en in de loop van de dag gewoon regelmatig een beker optimel nemen!
Heb je toch je melkproduct binnen (neem aan dat het daarom gaat namelijk) en dat zou (voor mij in ieder geval) weleens makkelijker kunnen gaan dan tegen heug en meug die 200 ml yoghurt naar binnen te duwen…
Ben benieuwd of wij straks aan de wensen van onze kids kunnen voldoen trouwens!
Tja het zijn veel dingen die samen hangen he. Het gaat om de hoeveelheid koolhydraten per eetmoment (Dus daarom kan ik niet zomaar iets op een ander moment eten), en om de melkprodukten (ivm calciumopname)
Nou ik hoop als we het over wensen hebben, dat we allebei een klein dametje krijgen hoor :oops: Al zou ik niet minder blij zijn met een ventje. Allebei de smaakjes lijkt me gewoon leuk.