Volgens de chinese conceptiekalender zou het bij mij deze keer een meisje zijn…ben heel benieuwd! Wat zegt 'ie bij jou?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook graag een meisje wilt krijgen hoor…Ik weet precies wat je bedoelt.
volgens de kalender ik een jongen, maar dan zou ik nu al een meisje moeten hebben :lol:
Ja ik ook hoor (al 2 zelfs!), maar vind het stiekum toch wel grappig om te kijken! :oops:
ik ook anders wist ik niet zo snel het antwoord he. Ach het smaakje is door onze mannen bepaald he. Hebben wij niks over te zeggen. We zien het wel over een maandje of 7,5
ik hoop het deze keer toch wat eerder te weten eigenlijk…
Ik zelf ook, maar de man wil het niet, dus ik moet nog ff zeuren denk ik hihi…
Hier maakt het Rene niks uit en ik wil het deze keer wel graag weten…denk ik…
Ik wil het wel graag weten, maar zou het dan wel geheim houden. Maar mijn man wil het dus niet weten. Ik ga nog wel eens ernstig met hem in gesprek tegen de tijd dat we een week of 18 zijn. Dan komen we bij de sceeningsecho’s in de buurt en dan hoop ik hem zover te krijgen hihi.
@Debke wrote:
En Jiska? Die hebben we ook alweer een tijdje niet meer gezien he?
:oops: laat ik dat nou net wel lezen :wink:
Zit al ruim 2 weken in 't huis van m'n ouders op de katjes te passen, met af en toe richting eigen huis als Deanne naar de psz/gym moet, dus druk druk druk. Minder tijd ook om achter de pc te zitten. En... ik was jullie even kwijt :oops: kreeg geen meldingen meer dat er nieuwe berichtjes waren geplaatst, maar duh :doh: da's ook niet zo raar als er een nieuw deel geopend is :lol: :lol: :lol:
Wil 't wel wat meer bij gaan houden hier hoor! Nog een (hele) ruime week en 't is weer testentijd hier, dus lekker spannend!
Och, en zag een heeeleboel zwangere dames voorbij komen :dance: :inlove: :thumbup: geweldig!!
en nee, ik ben helemaal niet jaloers hoor :liar: :liar: :liar: :wink:
Ook heel verdrietig nieuws van Flien :hug: sterkte meis :-*
Kom snel weer uitgebreider bijkletsen hier!
oh wat heb ik het makkelijk dan wij willen het allebei weten :lol:
hoi dames… tis een keertje niet zo druk hierzo
is Flien degene die normaal alles vol kletst ofzo ;)…
WWB… bel zelf even dat bedrijf waar je op sollicitatie bent geweest, daarmee laat je ook je wel willendheid zien…
Ik vind dat altijd een positief puntje als ik mensen op sollicitatie heb gehad. Hoop voor je dat het wat wordt :thumbup: :thumbdown:
ff ego… het is mijn NOD… maaar nog niets… zal het dan morgen komen… pffff morgen of overmorgen… maar eens een testje er tegenaan gooien…
Knuffel voor jullie allemaal…
IK had gebeld, maar ze was voor de rest van de middag uit huis. De receptioniste vertelde dat de andere sollicitanten ook gebeld hadden (dus we weten geen van 3en iets)
En over de drukte ik was iets te actief vandaag bij de mei-mama’s, en jullie zijn er een beetje over geschoten. sowwie
spannend die NOD… ga maar snel testen, want dit is spannend!
oh sorry daar had ik overheen gelezen dan … Maar wel plusje dat je gebeld hebt :)… vast
morgen nogmaals proberen… ik denk aan je
als er morgen nog niets is … ook geen buikpijn ofzo… dan ga ik testen…
Ow Heidy…spannend!!! Ben je al aan het testen???
Ik duim voor je hoor!
En ook ik heb gisteren nogal zitten kleppen bij de mei-mama’s. Vandaar dat ik hier ook niet zo actief ben geweest.
Ben buiten dat ook ver-schrik-ke-lijk moe…Ik weet dat het er allemaal bij hoort, maar leuk is anders.
Ja Jiska is er weer! Gezellig!
Je bent flink druk dus. Fijn toch, des te sneller gaan die stomme wachtweken! Ik hoop voor je dat het gewoon raak is nu. Ook voor jou wordt geduimd hoor!
ik heb de baan niet
he getver…kon er ook nog wel bij…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
De volgende fantastische baan wordt de jouwe meis!
Aaahw jammer wwb!
Volgende keer beter, eet nou maar ff lekker een stuk chocolade ofzo om je te troosten.
Hier ook werk spanning. Contract loopt 1 november af en ik neem aan dat ik dan volgende week wel wat hoor - maandje van te voren! Ga ervanuit dat t wel goed zit, maar je weet t nooit!!
spannend Heidy, heb je al getest?!
wwb–> wat ontzettend zonde zeg dat je de baan niet hebt gekregen. Hopelijk komt er snel een superbaan op je pad.
Debke–> kletskous in het meitopic, het is daar niet bij te houden haha. Vervelend die vermoeidheid neem je alleen foliumzuur of multivitamine?
christine --> Spannend kan je anders geen gesprek aanvragen over je contract?
Heidy–> Ga eens testen!!
Hier gaat alles super vanmiddag even zoonlief uitlaten in de kinderboerderij want er is storm op komst hij trekt zo de cd speler open etc normaal gedraagt hij zich maar het is nu mama uitdaagweek.
Ik ben al stuk opgeknapt morgen weer werken en vrijdag weer sporten. Vanmorgen was de mevrouw van moeders voor moeders hier en vanaf morgen mag ik tot 11-dec in een potje piesen haha.
Vrienden van ons krijgen hopelijk ISCI en ik vond het wel een mooie gedachte. Heb het haar gister verteld ze was heel blij maar je ziet gewoon dat het pijn doet.
Mijn bekken zeurt, heel stom kan toch nog lang niet? Vanaf vrijdag maar sporten en hopelijk trekt het met veel spieroefeningen weer weg. Wil voorlopig nog zoveel!
Meiden— > Flien haar vader is gisteravond iets voor elf heengegaan.