Augustus 2008 stoppers deel II

M’n vader is waarschijnlijk al in coma als we er aankomen… Hij is nu al weg aan het zakken. Het zou echt puur voor mezelf zijn, omdat ik niet weet hoelang ik weg zal blijven en ik Leine niet 3 weken kan missen.

Flien je moet qua Leine doen wat goed voelt voor jou.

Ik weet dat ik mijn zoon ‘uitbesteed’ had met het overlijden, maar direct erna had ik hem heel erg ‘nodig’. Dus toen had ik veel troost aan hem.

Kids kosten zorg, en ik weet niet of je die kan geven als je in zo’n verdrietige situatie zit.

Aan de andere kant geven kinderen ook vaak verlichting en afleiding door hun aanwezigheid. En dat kan als heel prettig ervaren worden.

Doe wat goed voelt voor jezelf en voor je meisje. Want zij moet jouw eventueel ook missen anders he.

Flien–> sms me je nummer maar even door kunnen we toch contact houden. Hele dikke knuffel en veel sterkte en kracht toegewenst de komende periode

Flien is inmiddels samen met Leine richting Italië. Via via is mij gevraagd hier dit berichtje te posten zodat jullie er ook vanaf weten :wink:

Dank je voor je berichtje Miranda. Ik hoop voor Flien dat ze nog ‘contact’ krijgt met haar vader, en dat het afscheid vredig is.

ik heb ook via sms contact met flien. Zullen we een gezamelijk berichtje formuleren?

Flienie: ik lees het nu pas sterkte komende tijd :hug:

Christine: :shock: jeetje :hug:

en hopelijk heb je te vroeg getest

@missmarm wrote:

ik heb ook via sms contact met flien. Zullen we een gezamelijk berichtje formuleren?

Ik heb geen sms contact, dus dan kun jij de rest hier op de hoogte blijven houden (ik zei al: via via, diegene heeft dus wel sms contact :wink: )

breekt weer uit

Missmarm, ik denk dat je zoiezo kan sms-en dat we allemaal meeleven. Wat kan je meer zeggen in zo’n situatie, het is zo moeilijk voor haar.

zeker weten moeilijk… voor Flien… ben eigenlijk wel nieuwschierig of ze leinie nu mee heeft genomen of niet?

Sterkte wensen van ons allemaal is het meeste wat ze nodig heeft denk ik :hug: :-*

missmarm!!! gefeliciteerd voor jou meis! :dance: :dance:

Ik wil ook zo graaaag… zou wel eens raak kunnen zijn deze keer… maar heb nog meer dan een week te wachten… voordat ik kan testen… …

heidy:

@miranda79 wrote:

Flien is inmiddels samen met Leine richting Italië. Via via is mij gevraagd hier dit berichtje te posten zodat jullie er ook vanaf weten :wink:

oh… :wall: … goed zo… sorry niet gezien …

Thanks

Men, moeilijk voor Flien :frowning:

Sterkte ook vanaf hier.

Ben alweer redelijk gekalmeerd. Heb net Bas zijn spulletjes afgeleverd gekregen door vriendinnetje… Ze had weer een enorm verhaal over waarom hij zo doet enzo… Beaten wife-syndrome lijkt t wel… Nou ja, gelukkig is er met Bas erbij niks gebeurd maar hij gaat daar nooit meer heen dus…

Ben bekaf verder, burendag gehad hier dus heel de dag in touw. Kindje ook doodmoe na die gekke nacht ook… Dus later ff meer reacties!

Oooh missmarm… Ik dacht dat ik je al gefeliciteerd had!!!

Dan alsnog, JEEEEEEEEEEEEEJ GEFELICITEERD!!!

Ik heb veel gemist geloof ik…

Flien… :hug: :hug: :hug: Ik weet niet wat ik meer kan zeggen…Heel veel sterkte!

Missmarm, WOW!!! Gefeli meis!

Meiden, ik heb geen tijd nu…Ben druk met andere dingen. Morgen een dagje dierentuin dus dan ook afwezig hier. Maandag kom ik uitgebreid bijlezen en kleppen hoor!

Tot dan!

Dikke kus Deb

ik heb mijn echofoto bij de meimoeders in het showforum gezet:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3010280#3010280

‘oppasvriendinnetje’ was gisteravond langsgekomen. Om Bas zijn spullen te brengen… Gelukkig die kerel van der niet meegenomen. Dat wilde hij wel maar ik zit er niet op te wachten.

Ze had een heel verhaal over zijn verleden, heel heftig en heel zielig natuurlijk maar nu is dus duidelijk dat hij al die tijd nog meer verhalen tegen me heeft opgehangen. Alle excuses voor zijn excessieve gedrag is dus gewoon gelogen. Ik weet niet wat ik dan erger vind. Maar voel me in elk geval flink bedonderd. Ze had weer allemaal excuses voor me blabla. Heb voor alsnog niks van m gehoord…

Ze zei ook dat hij nog helemaal niet boos was geworden toen ze de benen nam… :s Nou toen werd ik helemaal pissig want je gaat wel met mijn kind aan de haal… Doe dat dan niet…

Naja goed, ik laat haar in elk geval nooit meer oppassen. Als haar vriendje niet uit zijn dak gaat reageert zij blijkbaar nog veels te paniekerig. Dat vind ik ook een veels te groot risico. Weet ook niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet…

Vandaag zou Bas met zijn vader naar Oudorp gaan maar hij belde dattie ziek was. We zijn dus gewoon thuis. Bas teleurgesteld, kinderboerderij gegaan die dicht was, ook weer teleurstelling. Nu zit hij filmpje te kijken… Kijk wel hoe we de dag doorkomen.

Ik ben iig ff helemaal klaar ermee. Morgen gaat Silvan verhuizen, van Zeist naar Haarlem, dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Mijn emmertje is even vol… Ook nog niet ongi en ook niet zwanger…

Hoi meiden,

Hopelijk is Flien nog op tijd om afscheid te nemen, vind het wel heel erg sneu voor haar. Gelukkig hebben ze Leine wel bij zich.

debke–> Veel plezier in de dierentuin. Morgen wel komen kletsen he :wink:

wwb–> hoe ging het gister bij je moeder met vertellen?

heidy–> Spannend nog een weekje tot testen hier ging de laatste week best snel al had ik niet hierop durven hopen in de vruchtbare periode was ik moe door dorpsfeest hihi.

christine–> fijn dat kleine man veilig is nu en inderdaad niet meer bij haar laten.

Hier is Nick weer redelijk opgeknapt is alleen vooral tegenn mij erg driftig als hij iets niet mag. Vast snel weer over na een paar normale weken.

Ik ben nog steeds mega verkouden en heb dikke keel maar mag pompjes voor astma niet meer nu en hoestdrank ook niet dus morgen even dagje ziekmelden en ff bij huisarts langs.

Verder gaat ie super lekker huisje gekeken gister is helaas nu niet voor ons weggelegd, gaan dan naar tophypotheek en er zit nog geen garage bij. Nu blijven we hier voorlopig zeker 5 jaar ofzo minimaal gaan dus in voorjaar dakkapel erop laten zetten en kunstof kozijnen.

groetjes missmarm

Wat zijn jullie stil!!

@missmarm wrote:

Wat zijn jullie stil!!

Ik was bij vriendjelief gisteravond… :slight_smile:

Nu weer hard aan t werk… Op de maandagochtend… Meeeeh heb niet zo’n zin vandaag… Had t hele weekend rustig aan gedaan, vroeg gaan slapen en vannacht was het bal. Kon niet slapen, liggen lezen, draaien en woelen. Kachel vriendje lag lekker te slapen en ik heb het half vier zien worden! Pff…