Augustus 2008 stoppers deel II

Vroeg :wink:

Testen meid!!! Hahahaha, ik ben zo zenuwachtig voor je…

Hoe het hier gaat?! Onduidelijk. De Chemo heeft niet zo uitgepakt als ze gehoopt hadden. Vader is zelfs even in coma geweest. Mijn moeder belde vanmiddag dat we stand-by moeten staan om snel naar Italie te vertrekken. Als ik plotseling verdwijn weten jullie dus genoeg…

MissMarm, zou jij eventueel mij jou mobiele nummer kunnen sturen via PM zodat ik jou kan smsen als zoiets gebeurd?! Of één van de anderen natuurlijk…

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA WWB!!! Wat goeeeehoeeeed!!!

GEFELICITEERD meis!! Genieten nu!!!

missmarm: spannend! Morgenvroeg testen??

Hier nog altijd niks… Geen bloed en geen posi test :frowning:

ONGELOFELIJK~!! Wat mij overkomt…

Ik breng Bas bij Armanda (mijn beste vriendinnetje) eerder vanavond. Hij zou daar logeren en ik zou gaan naar het voetballen en daarna zuup’n met de jongens. Onwijs op verheugd en door wat misverstanden met Silvan (Bas’vader) viel het al bijna in het water. Last minute Armanda geregeld, prima

Ben ik in t stadion, wedstrijd tien minuten aan de gang: Belt Armanda van een 030 nummer (ze woont in Maarssen, das geen 030) dus ik vond t al gek. Ik verstond haar niet goed, dus loop naar binnen en bel terug.

Blijkt: Ze heeft ruzie gekregen met Danny (haar vriend) en die flipte zo hard dat ze besloot om Bas op te pakken en te vluchten!!! MET MIJN ZOON! Ik dacht dat ik gék werd! Gelukkig nog maar één drankje gehad dus in taxi gesprongen richting Rem’s (mijn vriendje) huis waar mijn auto stond en naar Zeist gevlogen. Daar was ze met een collega. Ben volledig uit mijn pan gegaan… Vorige keer was ze alleen maar nu was mijn zoon erbij. Dat DOE je toch niet? Ze heeft wel goeie beslissing genomen om weg te gaan, en het is ook zijn schuld. Maar het is toch van de zotte… Zonder alle spullen gewoon weggegaan. Dus nu weer thuis… Veiligheid van kindje staat voorop maar ik vind dit belachelijk werkelijk…

Ik geef mijn kind in vol vertrouwen aan haar en hij doet zoiets… :frowning: Verdrietig

Missmarm, heb je getest??

Christine, wat een verhaal zeg, dat je uit je plaat ging snap ik helemaal. ZTjee zeg!

Wij hebben het gisteravond tijdens het eten tegen de kleine man verteld. Het smoeltje was goud waard. Echt hij gloeide gewoon. En na een stilte vroeg hij: Echt? heb je echt een baby in je buik? Is het echt waar papa? toen zei hij dat hij graag een broertje wilde, en ik heb maar meteen gezegd dat we geen keus hebben, dat we het niet weten en het een verrassing is.

Toen wilde hij mijn buik voelen, en van alles weten, over hoe groot de baby nu was enzo.

We waren frietjes aan het eten, en ik mocht dat niet meer van hem. Ik moest nu alleen maar gezonde dingen eten voor de baby. Ik herkende hem niet terug zo schattig.

Na het eten naar mijn schoonmoeder gegaan, en daar heeft de grote broer in wording verteld dat ik zwanger was. Ook schoonmoeders was heel blij. Ze vond het echt leuk.

Dadelijk gaan we naar mijn moeder, alleen daar zie ik beren op de weg. Die zal wel weer onverwacht raar reageren. Mijn moeder doet namelijk altijd een beetje :think: :? :shock:

Dus tot vanmiddag!

Meiden ik word gek!! Hihi Mark sprong bovenop me is heel blij ik ook maar ben ook bang lukt het wel met mark en mij hoe zal schoonmoeders reageren en hoe zal mijn werk reageren en hoe gaat het financieel straks??

Al zal alles op zn pootjes terecht komen :D

Nu heb ik een kartafspraak in oktober hoe afzeggen zijn nog maar met zn 4en :doh:

wwb–> wat gaaf dat je kleine man zo blij was. Succes bij je moeder.

Flien --> je hebt PB :hug:

Wowwwwww Missmarm, proficiat!!!

Weer een meimama erbij :dance: :dance:

Flien, wat afgrijselijk zeg. Meid wat leef jij nu in angst! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik leef ontzettend met je mee, en wens je heel heel heel veel sterkte en kracht toe.

meiden waar staan de zwangerschapstickers?? Hihi sta nog steeds overtijd

2 tickerlinks is te veel he

wwb–> haha 4 keer de link alvast voor mijn dementie :wink: . Dat is toch om de uitgerekende datum te berekenen? Dat zou 28-05 zijn. Nick is van 10 mei en ik ben 1 juni jarig druk maandje :think: Wel grappig juist nu we niks eraan gedaan hebben is het zover.

deze dan :lol: Ik ben niet van het padje hoor :liar:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm

@wwb wrote:

deze dan :lol: Ik ben niet van het padje hoor :liar:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm

bedankt! Het is nu gelukt denk ik…

wwb–> voel jij je al zwanger? ik nog niet ben mega verkouden en voel me moe maar denk ik door de griep.

De vrouw van de kruidvat zal straks wel vragen en mag je de hoestdrank? ik had hoestdrank en een test gekocht dacht dat hij toch negatief zou zijn. Nu ma ik alleen de hoestdrank niet…

Missmarm: gefeliciteerd :dance:

Hey allemaal,

Flien, oohh wat vreselijk, en wat is het dan erg dat je zo ver weg woont he en niet in de buurt, kan je er niet voor een paar weekjes naar toe… ik wil je graag heel veel sterkte toe wensen want dit is zo moeilijke tijd waar je nu in zit :hug: :hug: :hug:

WWB, en hoe is het met jou… en je gevoel… ben je al je onzekerheid nu kwijt en ben je al aan het genieten, en aan het dromen over je baby, wat voor lieve leuke schattige spulletjes je gaat kopen, oohh echt ben zo blij voor je.

Missmarm, wow gefeliciteerd, geweldig, gaat goed hier met het zwanger worden he, oohh ik wil ook zo graag nu, zie allemaal van die mooie zwanger banners die wil ook zo graag, werk aan de winkel dus voor ons, Nou mijn ongi zit er gelukkig weer bijna op, en de klus dagen komen er weer aan :inlove: :inlove: en nu maar hopen want als ik het aan jullie zo allemaal zie is het toch wel een vruchtbare maand

Ik heb helemaal geen weekend gevoel nu ik had er niet meer zo aan gedacht maar mijn vriend is zijn broer en vrouw aan helpen met verhuizen vandaag, ik en mathijs zijn gewoon thuis omdat het toch niet handig is met mathijs er bij en ze vonden het ook niet erg, maar ja die verhuizen ook ik weet niet hoe vaak, dus eigenlijk ben ik het wel een beetje zat hoor en niet alleen ik maar iedereen, en het verhuizen zelf gaat ook altijd heel vreemd, niets is ingepakt en zelfs de wamachine en vaatwasser zitten nog vol :eh: ja als je toch gaat verhuizen dan zorg je toch dat je je spullen hebt ingepakt, en niet alles nog zo hebt staan als altijd, maar goed die schoonfamilie van mij zijn echte vreemde types hoor, alleen mijn vriend niet die is echt de vreemde in zijn familie :inlove:

Heb gister mijn vriend die pyamapakjes laten zien en hij was meteen enthousiast, mocht er wel 2 bestellen nou dat heb ik dus net maar even gedaan, cars is inderdaad super leuk, mathijs is gek van auto’s dus ik druk hem gewoon de cars kant op :mrgreen: :inlove: mischien als er een broertje of zusje bij komt hij mischien wel een cars kamer krijgt, maar mathijs vind inderdaad diego ook heel erg leuk en inderdaad ook wonderteam, en de beghardigans of hoe schrijf je dat…

Nou verder volgens mij niet echt nieuwtjes meer.

We vertrekken vanmiddag naar Italie. Broertje wordt nu opgehaald uit Middelburg en dan pakken we weer de trein. De enige vraag is nog of Leine wel of niet mee gaat.

Hele goeie keus flien, heel veel sterkte in italie, ja en of leine mee gaat ligt er denk ik aan hoe lang jullie gaan, maar is het niet leuk voor je ouders om leine ook te zien, voor je vader is het mischien ook wel leuk om haar weer te zien, als dat mogelijk is natuurlijk.