WWB: spannend hoor hoopdat je een nog mooiere echo hebt dan vorige keer
en klinkt idd minder in uren :lol:
Marinda, ja ik heb al die tijd fulltime gewerkt met mijn oudste (nou ja, vanaf dat ik klaar was met school dan). Ben op mijn 18e gaan werken in ieder geval. En of dat zwaar was? Ja weet je, daar heb ik nooit zo bij stil gestaan. Het was gewoon bittere noodzaak. Ik moest immers wel voor mezelf en mijn kind zorgen. Maar ik geloof niet dat ik het toen ooit als echt zwaar ervaren heb. Nu zou ik het absoluut niet meer doen, maar nu weet ik dan ook hoe het ook anders kan he!
Overigens had ik wel mijn ouders als vaste oppas voor de oudste en dat scheelt ook hoor…
Missmarm, op het moment gaat het erg goed moet ik zeggen, mijn vriend moet inderdaad heel erg wennen aan zijn functie nu, maar hij zit ook in een sollicitatie procedure van een ander bedrijf dus even afwachten, maar als dat praten heeft ook geholpen moet ik zeggen hoor, we gaan er weer met volle moed tegen aan, komt helemaal goed met ons.
WOW, ik ga NOOIT meer roepen dat Leine een langzame groeier is! Ik ben net even naar het inloop spreekuur op het CB geweest… Is ze in een maand gewoon 4 cm gegroeid! Ze is nu 70 cm en weegt een mooie 8035 gram!
:lol: Voor je het weet moet je weer gaan shoppen joh! 8) :mrgreen: :lol:
debke–> wel knap hoor al had je natuurlijk weinig keus inderdaad. Werk je nu nog of ben je thuisblijfmoeder?
nette–>fijn toch vaak met wat goede gesprekken en iemand met zijn neus op de feiten drukken kom je al een heel eind. Hopelijk word je man aangenomen bij die sollicitatie.
Hier een kind dat niet wil slapen haha moe maar kan niet slapen door de koorts
Ik ben nu thuisblijfmoeder. En als het even kan blijft dat nog even zo (of ik moet tegen iets aanlopen wat ik erg graag wil doen!).
Vooralsnog bevalt het me prima in ieder geval. Vooral in combi met de baan van Rene moet ik zeggen (lees: weinig thuis, altijd druk).
@Debke wrote:
:lol: Voor je het weet moet je weer gaan shoppen joh! 8):mrgreen: :lol:
Nou, dat vind ik anders wel heel erg vervelend hoor :liar:
Dat dacht ik al Flien! :mrgreen: Ik vind het ook altijd verschrikkelijk hoor…om weer de stad in te moeten… :liar: :liar: :liar:
Dan kunnen we elkaar de hand schudden…
Pfff, ik ben bezig met een brief aan de examencommissie omdat ik een herziening van een beoordeling wil. Maar wat is dat lastig zeg… Moeilijk om niet te ver uit te wijden en toch genoeg informatie te geven dat ze het gaan doen :?
mijn hobby is het ook niet hoor hihi… Al dat gezoek tussen die stapels en rekken kleren. En dan vind je zoveel dingen dat je niet kan kiezen. Straf is het :liar: :lol:
Meiden, ik ben zoooo moe vanmiddag. Mijn mannetje is vrij en speelt buiten, ik kan dus ook niet slapen nu. Baal als een stekker, maar goed. Als papa dadelijk thuis komt kan hij de boel overnemen, en ga ik ff een uurtje me mandje in. Ik zou bijna zeggen dat ik zwanger was zo moe ben ik :oops: :lol: :?
WWB: JE BENT OOK GEWOON ZWANGER!!! :-* :lol:
:lol: :lol: :lol: Het wordt toch tijd dat het vrijdag is nu hoor wwb…dan kun je eindelijk gaan genieten! Zelfs van het moe zijn!
klopt meiden. Jullie hebben ook gelijk. Verstandelijk weet ik het wel. Mijn gevoel gaat gewoon niet mee. Alsof er een diepe ravijn zit tussen gevoel en verstand… niet te overbruggen zonder echo
begrijp het wel hoor WWB ach word gewoon tijd dat je de echo heb gehad
de woensdag is weer bijna voorbij meis! Dan morgen nog door en dan is het al weer vrijdag!
Wij gaan zo lekker naar de film. Aschwin past op. Heeeeeerlijk!
Tot morgen dus!
ja klopt. En morgen gaat hopelijk ook wel snel.
Veel plezier Debbie
Fijn zo’n oudere zoon die ook oppast!
WWB; Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om te genieten en te beseffen dat je echt zwanger bent. Hopelijk gaat morgen snel voorbij en krijg je vrijdag echt goed nieuws!
Hier ook een beetje goed nieuws uit Italie. De artsen zijn erg tevreden over het aansterken van mijn vader. Morgen geven ze een hele lichte chemo kuur om te kijken hoe hij daarop reageert. Als hijd aar goed op reageert gaan ze de kuur eens per 3 weken herhalen in de hoop dat ze de lever dan klein kunnen houden. Zolang de lever klein blijft zal hij namelijk goed kunnen eten en dat is wel heel belangrijk!
Als het allemaal goed gaat mag hij begin volgende week naar huis en komt er 1 keer per dag iemand thuis langs om de morfine toe te dienen. Toch een beetje positief dus!
Ik zit even in dubio… Het is echt beter om maar om de dag te klussen he?! Nu met alle verdrietigheid heb ik veel behoefte aan intimiteit en zou ik zo dagelijks kunnen klussen :oops:
Morgen ga ik de laatste nieuwe kleertjes van Leine wassen en gaat ze officieel over op maatje 74 Ik vind het leuk, weer allemaal nieuwe kleertjes!
Hallo dames,
weer even een teken van leven hier.
Bij ons staat het klussen voor een brusje even op een laag pitje.
Ik moet zeggen dat ik ook de zenuwen begin te krijgen. Wat als het weer zo’n heftige zwangerschap wordt en niet goed afloopt.
Heb een gesprek gevraagd op het ziekenhuis om mijn dossier en naonderzoek nog eens uitgebreid te bespreken. Misschien dat we dan wel voor de volle procent durven gaan.
flien–> Wat een fijn nieuws. Al blijft het natuurlijk moeilijk maar wel fijn als je vader naar huis mag/kan en redelijk aansterkt. Mijlpaal dus maatje 74 leuk toch, flinke groeispurt gehad dus. Als ze zo doorgroeit mag je al snel naar maat 80, altijd vervelend werk shoppen voor de kleine :liar:
Isja–>hele brutale vraag en misschien al een keer beantwoord maar dat heb ik dan gemist. Wat is er tijdens je zwnagerschap allemaal gebeurt?
Hier nog geen ongie maar ook geen klachten dat ik het zou worden. Spannend zou het dan toch kunnen? Vorige periode was het 1 dag te vroeg. :think: Test halen is vandaag geen optie haha collega’s kunnen me zien.