Augustus 2008 stoppers deel II

Ik ga ook gauw aan de slag hier, moet nog even wat was weg werken, en even een vegertje over de vloer halen, mathijsje nog wat fruitjes en drinken geven, voor dat die man hier op de stoep staat.

En deb weer samen zwanger zijn zou inderdaad erg leuk zijn.

:sick: :sick: :sick: beetje teveel pepernoten gegeten tijdens het puteren vrees ik… :roll:

Grrr grr, belt die man af omdat hij niet wist dat het het dorp was waar we wonen hij dacht ergens anders, nu komt hij morgen.

Zit ik net met mathijs fruit te eten wat echt helemaal niet wou we hadden kiwi, mathijs spuugde alles weer uit draaide zijn hoofd weg wat ik ook deed, snapte er niets van gister en eergister ging de kiwi ook goed, ok ik pakte een peer en die heeft hij heerlijk op zitten eten, lust mathijs zomaar ineens geen kiwi meer… :roll: :? nou ik fop hem morgen maar even door een kiwi door de peer heen te prakken eens zien of hij het dan wel weer lust.

En deb nu al weer pepernoten, ze zijn echt heerlijk dat geef ik toe maar er komt hier nog lang geen pepernoten in huis, pas als de sint in het land is kan het zijn dat ik een zakje haal, ja dat doe ik express anders eet ik me net zo misselijk aan die dingen als jij hebt gedaan en dat is nu juist niet de bedoeling… en zo lang ik er in de winkel maar niet naar kijk en gewoon voorbij loop lukt me dat aardig.

@Debke wrote:

Vertel Flien! Wat heb je allemaal gescoord?

Nou, de HEMA had net vracht binnengehad en mijn favoriete zaakje voor Leine ook... :oops:
3 rokjes
2 broekjes
5 maillots (Ik had nog helemaal geen maillots in 74 en heb in het verleden geleerd dat als je een maillot ziet je geelijk moet kopen!)
1 legging
3 shirtjes
1 vestje
1 rompertje

En NU heeft ze echt genoeg kleren en is het potje leeg... Moet alleen nog een paar rompertjes hebben, maar daarvoor gaan we gewoon naar de Wibra.

@Flieniemama wrote:

@Debke wrote:
Vertel Flien! Wat heb je allemaal gescoord?

Nou, de HEMA had net vracht binnengehad en mijn favoriete zaakje voor Leine ook... :oops:
3 rokjes
2 broekjes
5 maillots (Ik had nog helemaal geen maillots in 74 en heb in het verleden geleerd dat als je een maillot ziet je geelijk moet kopen!)
1 legging
3 shirtjes
1 vestje
1 rompertje

En NU heeft ze echt genoeg kleren en is het potje leeg... Moet alleen nog een paar rompertjes hebben, maar daarvoor gaan we gewoon naar de Wibra.

Aso :wink: haha wel leuk dat je zo goed geslaagd bent. Rompers van de wibra voldoen prima hoor! past flien nog maat 68?? Deze reus ging met ruim 6 maand naar 74 en snel daarna naar 80/86 pff reus. Nu shirts 92/98 en niks te lang alleen de breedte nog niet.

Ook nog kunnen slagen voor vriendlief?

debke--> foei al kan je alle misselijkheid nu toeschrijven aan je zwangerschap he :wink: net als eetbuien haha

wwb--> Gelukkig is morgen de week al doormidden en kunnen we vanaf vrijdag echt van jou als zwangere in ons topic genieten. (hoop ik zo)

Hier een heel ziek manneke 39,5 vanmorgen en zo duf als een konijn normaal zit hij nooit stil en nu kwam hij telkens bij mama liggen wel lekker maar wel erg zielig. Bij de dokter geweest en haar advies was cola haha inmiddels is de koorts iets gezakt tot 38,6 en heeft nick weer iets gegeten en niet gespuugd wel 5 dunnen poepluiers. Hopelijk zakt morgen de koorts verder anders moeten we donderdag terug voor antibiotica

groetjes

@nette wrote:

Zit ik net met mathijs fruit te eten wat echt helemaal niet wou we hadden kiwi, mathijs spuugde alles weer uit draaide zijn hoofd weg wat ik ook deed, snapte er niets van gister en eergister ging de kiwi ook goed, ok ik pakte een peer en die heeft hij heerlijk op zitten eten, lust mathijs zomaar ineens geen kiwi meer… :roll: :? nou ik fop hem morgen maar even door een kiwi door de peer heen te prakken eens zien of hij het dan wel weer lust.

de smaak van die kleintjes verschilt nu nog per minuut geloof ik :wink:

wat ze nu lusten lusten ze straks niet en wat ze nu niet lusten lusten ze straks wel :lol::lol:

dat is om het makkelijk te houden :wink:

@Debke wrote:

Heidy, jij hebt volgens mij wel een pittige baan he? Misschien heb je het al weleens verteld, maar dat ben ik dan vergeten :oops:, maar wat voor werk doe je eigenlijk?

Hoop voor je dat het er vandaag weer wat rustiger aan toe gaat op je werk! :-

Hoi hoi dames… lekkere kletstantes :wink:

Ik werk als warehouse / operations manager.

Dat betekend dat ik 15 man… met veel verschillende achtergronden en gevoelens aan het werk moet houden… hier is op dit moment onderling nog al wat gaande… ik probeer hier de mensen te laten concentreren op het werk en vooral niet op de andere… simpele verhaal van steek de hand eerst in eigen boezem voordat men naar een ander kijkt… maar het gaat er soms nogal heftig aan toe… heb het overigens volgens mij nog niet eerder verteld… staat alleen in mijn profiel… en denk dat ik dat eruit haal…

Flien…–> veel gescoord… maar ook nog een cadeautje voor je mannetje want volgens mij schreef je ergens dat hij VANDAAG jarig is… Gefeliciteerd overigens… :dance: ene… natuurlijk beterschap voor hem… zielug dat ie ziek is op zijn verjaardag :frowning:

missmarm --> beterschap voor je mannetje

heej Nette… klte dat ze afgebeld hebben, denken dat hun de enige zijn… dat je echt op hun zit te wachten… eigenlijk zou jij morgen hun af moeten bellen… lekker in hun sopje laten gaar koken… ik kan dat niet zo goed hebben hoor :wink: zit toch niet voor niets thuis op ‘hun’ te wachten (ookal is dat niet persee voor hun… :wink: )

Depke… overigens… niet meer zoveel pepernoten eten hoor :mrgreen:

Ik heb zojuist … want ben sinds deze maand op advies van een vriendin gaan temperaturen… http://www.fertilityfriend.com ingevuld… daar kom ik uit op het feit… dat ik net voor én net na de volgens hun officiele eisprong… heb geklust :wink: dat zou vast wel goed zijn… hihi …

Mits mijn lichaam er nog niet aan toe is… zoals jullie ook al schrijven… je lichaam weet het het best… wat goed is voor je en wat niet…

Vraag me wel af… hoe ik het met mijn baan ga combineren… werk soms wel 50uur in de week… :smiley: maaaaarjaaaa dat zien we wel :slight_smile:

owjaaa WELKOM voor HUPSAKEE

MisMarm, Leine draagt nu nog 68 (past nog prima), dus ik sla nu maat 74 in… Kan je nooit genoeg van hebben :wink: Ze groeit ook niet zo hard… 1 cm per 2 maanden is de score van de afgelopen tijd!

Flienemama–> Haha heerlijk een klein poppetje. Nick zit hier boven aan de lijnen allen qua lengte was in 3 maanden de afgelopen keer ruim 6 cm gegroeid en er is nu weer een groeispurt. Denk dat we inmiddels bijna op 90 cm zittn. Kleertjes kan je inderdaad nooit genoeg hebben en het is altijd leuk om te kopen. Zo kwijl ik bijna bij maatja 50/56.

Heidy–> ook een drukke baan dus. Tot 4 maand terug zat ik bij een consulting bureau in de it erg drukke baan veel prestige en heel het land door voor projecten. Na mijn bevalling werkte ik op papier 32 maar dit was vaak 40 uur in 4 dagen en soms in weekend nog wat. Langzaamaan vond mijn zoon zijn papa liever en toen wilde ik weg. Nu heb ik een baan dicht bij huis max 15 min fietsen bij een grote (zorg)verzekeraar. Zelfde werk, zelfs wa ik op termijn wilde gaan doen en hier is het ook druk maar veel makkelijker alles in overleg en gewoon 8 uur per dag.

Zo! Ben de misselijkheid van de pepernoten weer te boven hoor! Ik weet het nette, nu al pepernoten…maar da’s niet mijn schuld! Rene is echt verslaafd aan die dingen en die heeft ze dus meegenomen. Kijk…dat ik nu toevallig trek heb in alles wat slecht voor me is…daar kan ik ook al niks aan doen he…sterker nog…da’s ook Rene zijn schuld! :mrgreen:

Flientje heeft inderdaad lekker geshopt lees ik wel! Fijn toch? Ben je maar klaar (alhoewel je halverwege het seizoen vast nog wel iets kunt bedenken wat Leine nodig heeft toch?)

Heidy, jij hebt zeker de leiding over veel vrouwen? Ik heb zelf als commercieel/administratief/logistiek medewerkster gewerkt bij een productiebedrijf waar in de productie voornamelijk vrouwen werkte en daar was ook altijd wel wat van dat gekonkel aan de hand.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt over hoe je het straks met je werk moet gaan doen.

Ik heb tot 6 jaar geleden altijd fulltime gewerkt. Toen werd ik zwanger van Basten en ben ik 24 uur per week gaan werken. Op papier dan…want uiteindelijk maakte ik nog heel regelmatig meer uren en nam ik ook nog eens wat werk mee naar huis. Dat heb ik zo een jaartje of 5 volgehouden (met veel stress en irritatie en thuis was het ook niet altijd even gezellig). Toen werd ik zwanger van Finn en ging mijn baas op storing. Opeens was het toen niet meer mogelijk om mijn functie uit te voeren op parttime basis (heel veel gedoe geweest, zal ik je niet mee lastig vallen). Uiteindelijk is het tijdens mijn zwangerschapsverlof tot een dieptepunt gekomen en ben ik diezelfde dag nog mijn ontslagbrief af gaan geven. Tot op de dag van vandaag ben ik daar nog blij mee. Ik mis mijn werk wel af en toe, want het was een heerlijke functie, met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheden en contacten, maar als ik daar gewoon was blijven werken had ik er nu helemaal doorheen gezeten…

Hmm werk, ik wil weer werken. Heeel graag, maar dan 16 tot 20 uur. En dat schijnt voor een uitzendburo moeilijk te vinden te zijn. Balen hoor. Als ik 24 uur wil werken in Breda dan is het wel te vinden (maar dan ben ik ruim 2 uur reistijd per dag kwijt, dat breekt me op)

Afgelopen jaar heb ik ook 24 uur gewerkt, maar nu wil ik dat niet meer. 16 uur zou ik ideaal vinden, maar ik wil nog wel uitwijken naar 20 uur. Dat is echt me max.

Nog 50 uur voor de echo. Klinkt minder he als je in uren kan tellen.

Ik wil ook wel weer shoppen voor de kleine man (maar stiekem ook maatje 50/56 hihi) Baal dus enorm dat ik niet werk, want onze financiele reserves zijn gewoon op na een bruiloft en een verhuizing. Niet echt gek he. En dan zit ik ook al sinds juli (zomervakantie had ik voor gekozen hoor) thuis, dus dat is ook niet goed voor de bankrekening he.

Ik wil toch ook een klein baantje gaan zoeken hoor. 2 dagen per week, ook in het weekend een dagje eventueel. Gewoon om mijn eigen centjes te hebben. Ook zodat we nu een wat grotere buffer op kunnen bouwen, dat we ook daadwerkelijk de reis kunnen betalen als we plotseling naar Italie moeten.

Ik ben nu dus bezig wat sollicitaties de deur uit te doen. Ik wil niks ingewikkelds, want het moet makkelijk zijn naast mijn studie. Maar net die paar euro’s extra per maand zou wel heerlijk zijn!

Ik ben trouwens wel trots op mijzelf! Heb vandaag al de badkamer en wc schoongemaakt, de keuken gepoetst, Leine’s zeil (ligt onder de kkinderstoel) gepoetst en het huis gestofzuigd. Nu hoef ik niks meer te doen vandaag! Nouja, voor Leine zorgen dus… Ga straks even naar het CB om haar te laten meten en wegen! Ben erg benieuwd!

WOW, zie net aan mijn ticker dat de klusdagen er weer aan zitten te komen!

Ik ga zo eventjes terug lezen voor alle dames…

Hier nog steeds geen ongi… Ben vanmorgen naar de dokter geweest…

Ze was erg lief, traaanen meteen natuurlijk bij mij (Bas schrok ervan, hij moest deze keer wel mee want ik was beetje te laat uit bed om hem eerst weg te brengen. Arm ding :frowning: )

Maar goed, uitgelegd dat ik me dus heel erg zorgen maak, mijn oom en twee tantes hebben allemaal ICSI en IVF kindjes. Alleen mama niet… Ik weet natuurlijk wel dat ik me op de keper beschouwd heel erg aanstel want we hebben nog niet eens een kans gekregen om het samen te proberen. Ze snapte het wel heel goed hoor dat ik me zo zorgen maak… Gelukkig.

Anyhoo. Moet het gewoon afwachten en als na zes maanden het nog niet op de regel is of dat ik dan uberhaupt nog niet ongi ben mag ik terug komen en dan gaan we verder kijken… Ze zei ook: Meid, je bent 27, mocht er wat mis zijn dan heb je nog tijd zat en je hebt je Bas al dus we weten dat het in elk geval kan…

Naja dat is ook zo… :oops: Kan wel zijn dat ik over een uur ongi wordt ofzo omdat de spanning eruit is haha. Vriendje was ook erg lief gelukkig. Ga zo even terug lezen voor iedereen :slight_smile:

Hupsakee: Welkom :slight_smile: Succes en plezier. Zou wel gaaf zijn he als je ineens zomaar zwanger bent!

Flien: Wat heb je lekker gewinkeld meis! En dat je toch door wil gaan voor nog een kindje, ik snap het wel denk ik… Ik weet ook niet of ik me zou laten tegenhouden. Misschien juist niet… Succes in elk geval!

wwb: Wat een achtbaan he meis… MOEILIJK lijkt me… Zwanger-niet zwanger. Kan me indenken dat je helemaal niet durft te benoemen hoe het zit. Omdat je zo bang bent dat het toch nog misgaat enzo… We duimen allemaal in elk geval voor je. Vrijdag krijg je weer een echo begrijp ik? Spannend. Gaat je vriend weer mee?

Nette: Denk dat ze nu meer tijd hebben? Ze voelen het aan gewoon joh. Hopen dat er eentje tussenzit waar je wat aan hebt!

nee Christine, mijn man gaat niet mee, hij kan geen vrij blijven krijgen. Ze deden over vorige week al moeilijk.

Ik ga met mijn vriendin een dagje ziekenhuis doen. Om 11 uur heb ik een afspraak. Zij is ruim 37 weken zwanger nu, en heeft om 14 uur een afspraak.

Ze lopen altijd gigantisch uit, dus we gaan ff lunchen daar en dan naar haar afspraak.

Als ik bereik heb (want dat is lastig op het zh) zal ik Deb sms-en anders moeten jullie ook zo lang wachten he.

Nou wwb…zoek maar een plekje waar je bereik hebt dan hoor! Zo lang kunnen we echt niet wachten! :mrgreen:

Is je vriendin ook al weer 37 weken? Jeetje, wat gaat dat hard zeg…Wens haar maar succes met de laatste loodjes voor me!

Christine, voelt het goed dat je even van je af hebt kunnen kletsen tegen de huisarts?

Fijn hoor, dat ze zo’n begrip voor je op kon brengen. Hopelijk komt je ongi nu ook snel en kun je eindelijk “echt” aan de slag!

Hey allemaal,

Christine, fijn de je arts je zo begreep en dat het voor jou zo opgelucht heeft, hopelijk komt je ongi nu snel.

En WWB ik hoop zo voor je dat het goed gaat vandaag, en zo dra je kan wel even een berichtje doen he, gewoon even een plekje zoeken waar je wel bereik hebt hoor anders zitten we zo lang in spanning :wink:

Nou hier zijn we allemaal verkouden, allemaal een loopneus, allemaal last van onze keel, en ik heb lichtelijke hoofdpijn, niet leuk dus, ben dan ook niet naar zwemmen met mathijs, al vind ik het voor mathijs niet leuk dat we niet zijn gegaan, maar ik had er echt even geen zin in hoor, voel me niet helemaal super fit, en mijn ongi is ook best heftig, dus even een geen zwemmen, volgende week gaan we weer wel.

christine–> Fijn dat de huisarts zo begripvol was. Hopelijk mag je snel ongesteld worden en kunnen jullie er vol voor gaan.

wwb–> spannend vrijdag wel fijn dat je een vriendin mee hebt. Wat werk betreft zoeken ze bij jullie in de buurt niet parttime krachten bij een winkel oid? Weet natuurlijk niet wat je opleiding of ambitie is.

Debke–> Jij hebt altijd fulltime gewerkt met je oudste? knap hoor was het niet zwaar?

nette–> ook al een ziekenboeg? groot gelijk dat je niet gaat zwemmen vorige week waren nick en ik beiden verkouden dus niet gegaan naar babyzwemmen en vandaag natuurlijk weer niet. Helaas kan dat soms. Hoe is het verder thuis? Manlief al wat stappen ondernomen om verandering in de situatie te brengen?

Hier Nick lekker in bed gestopt zelf krijg ik kriebel en slijm in mn keel haha griep sla mij over!! :pray:

Hier ticker net bekeken vorige keer werd in na 27 dagen ongesteld en ticker op 28 laten staan ben benieuwd of vandaag de ongie komt. Spannend voel me niet anders en kans is ook niet groot maar toch hoop je een beetje.