Augustus 2008 stoppers (deel I)

Missmarm, ik ben op een of andere manier ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Of dit nu de wens is die me gek maakt, of echt intuitie die me het influisterd weet ik niet, maar ik voel het zo.

Ook had ik vanochtend een beetje viezige onderbroek (innestelingsbloeding??) terwijl ik gisteravond gedoucht had voor ik naar bed ging. Sorry, klinkt erg ranzig bedenk ik me nu.

Hmm we zien het wel over een week of 2 he. Al vrees ik dat ik stiekum wel eerder zal willen testen hihi…

hoi hoi

ik ben druk bezig met klussen 8) :lol: :lol:

ik ben op zolder een kast aan het maken dus een hoop boren en zagen

en heb manlief de deur uitgeschopt met de kleine dus heerlijk het rijk voor mezelf 8)

nu ff pauze en straks ga ik even kijken of ik nog verder kan of dat ik echt tot morgen moet gaan wachten :frowning: omdat ik hout moet gaan kopen :think:

hallo meiden,

Nou het was me mijn weekendje wel weer! Heb alles bijgelezen maar van een paar dagen geleden is niet veel blijven hangen. Wel lees ik dat iedereen flink “an die arbeit ist” :lol: :lol: :lol:

Hier zijn we uitgeklust. Mijn hubbie heeft 7 nachtdiensten. Baal hiervan. Ries heeft ook net dit weekend uitgezocht om een kiesje te krijgen, ik heb vrijdagnacht de hele nacht met hem rondgedragen ging pas om half 6 slapen en om 8 uur was meneer weer wakker :evil:

Wwb ik ken het gevoel van “ik ben zwanger” Heb dit ook wel een beetje.

Ben vorige week ineens wat bloed verloren. Heb een raar gevoel in mijn buik en ik denk dat ik al beter ruik. Ook heb ik alweer jeuk op mijn rug. Was mijn eerste zwangerschapsverschijnsel bij Ries! Ik kan het me ook verbeelden natuurlijk maar ja je hoopt het zo he :pray: :pray:

Allemaal nog een fijn weekend en ik probeer toch om wat vaker op het forum te komen.

wwb–> ik hoop het echt voor je dat het gelijk zo mag wezen. Wat kunnen 2 weken dan lang duren he?

Mamasu–> Ook al vermoedens spannend wanneer zou je NOD zijn? Vervelend dat Ries zon last heeft van een kies Nick ook al slecht eten en slapen pff. Al hebben we nooit een hele nacht gezeten hooguit 2 keer per nacht eruit :oops: is voor ons al heel bijzonder… Leuk dat je vaker probeert te komen is wel erg rustig hier de laatste dagen.

Hier heerlijk gezwommen en vanmiddag bij schoonouders nog wat laatste dingen over de vakantie besproken erg leuk en veel zin in. Schoonpapa vind dat we elkaar vrij moeten laten en dat wij bepalen hoe we met Nick omgaan :clap: .

Hier ook al de hoop dat het gelijk raak is vorige week ook ineens iets bloedverlies bruinig. Zouden jullie een test meenemen op vakantie? Ik twijfel heel erg ik zou niet komende maar die vrijdag erop ongie moeten worden, maar stel dat ik niks meeneem moet ik nog 10 dagen wachten voordat ik kan testen.

spannend hoor al die vermoedens hoop dat ze uitkomen :pray:

wwb ik hoop dat je je weer wat beter voelt… 2 weken lijken soms wel een paar maanden… bah

masumu

spannend dat je weer hetzelfde voelt als bij je eerste zwangerschap. Duim voor je mee!!!

Missmarm Ik zou de test gewoon meenemen op vakantie!!!

zoveel plek neemt hij niet in, toch???

Hier is het wachten ook in vole gang. Omdat ik niet goed weethoelang mijn cyclus is weet ik niet precies of we goed geklust hebben. We willen de eerste ronde ook niet te veel druk erop zetten en omdat ik (weer) last heb van buikpijn zijn we ff gestopt. hoop dat we vruchtbare dagen benut hebben…

Iedereen een gezellig weekend gehad???

Wij lekker thuis en wat problemen met auto. Halve dag daarmee bezig geweest, jammer

Hi meiden! Ik meld me ook weer even…wij zijn dit weekend lekker saampjes gaan relaxen in Antwerpen. Heerlijk hoor! Hebben overnacht in een superdeluxe hotel met alles erop en eraan. 's Ochtends een champagneontbijt op de kamer gehad. Mij hoor je niet klagen dus!

Even teruglezend…

wwb, ik hoop voor je mee natuurlijk! Het zou fijn zijn als het stukje “intuitie” dit keer ook gelijk heeft. Wat je koorts en dergelijke betreft, zou ik me geen zorgen maken voor een eventuele zwangerschap hoor! Het betekent in ieder geval niet dat je dan voor niks geklust hebt. Koorts kan vele oorzaken hebben en zorgt er niet voor dat een hele prille zwangerschap wordt afgebroken.

Een innestelingsbloeding zo kort na je klusperiode is alleen volgens mij niet mogelijk. Heel technisch verhaal, maar volgens mij kan dat pas ongeveer een week na het klussen voorkomen.

Hoe dan ook, ik duim me suf voor je!

Wel grappig trouwens dat jullie jezelf ook zo lekker gek kunnen maken met al die kwaaltjes en tekenen van een eventuele zwangerschap. Ik voel mezelf meteen een stuk normaler nu! Ben in ieder geval niet de enige die dat doet!

Hier overigens geen kwaaltjes of tekenen te bekennen…tenminste, dat geloof ik niet. Ook geen “overtuigd” gevoel van zwangerschap, maar nog wel enorm veel hoop! Ik ben gewoon zo benieuwd!

Overigens kijk ik er deze keer wel een beetje anders tegenaan dan voorheen. Ik weet namelijk nu heel zeker, dat dit echt de allerlaatste keer gaat zijn voor mij. En tuurlijk wil ik graag snel zwanger zijn, maar van de andere kant wil ik dat deze periode ook lekker lang duurt…Eigenlijk zou ik nu dus best de draagtijd van een olifant willen hebben 8) :lol: …puur om deze periode van mijn leven niet te snel af te hoeven sluiten…Klinkt dat nog enigszins logisch?

Ik ga er weer vandoor nu. Moet er eentje naar zwemles gaan brengen!

Kus Deb

vanmiddag op 10 over half 2 terug naar het ziekenhuis voor controle of alles eruit is nu … ik denk en hoop het van wel !! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimen draaien !!!

Hey allemaal,

Deb leuk dat je een geweldig weekend hebt gehad :thumbup:

Ja, ik voel me al een paar dagen gewoon niet echt super fit, heb hoofdpijn, voel van alles in mijn buik (mischien mijn darmen wel) ik weet het niet, eerst dacht ik oohh mischien moet ik wel ongesteld worden maar dat duurt nog 5 dagen, en toch doet me dit wel denken aan de zwangerschap van mathijs daar voelde ik mij ook zo… maar om nu al te denken dat ik zwanger ben is mischien ook wel weer een beetje snelle gedachten… moet me zelf natuurlijk niert helemaal gek maken he, mischien heb ik wel gewoon een klein griepje.

Nathalie, ik duim! Succes en hopelijk krijg je straks weer groen licht!

Nette…ik voel met je mee…Nog 5 daagjes geduld meis!

Ohh wat spannend toch allemaal!!

Iedereen voelt wel wat geloof ik! Hier nog steeds zo’n raar gevoel in mijn buik beetje een ongi-gevoel maarja d-day is pas volgende maandag. Is nog een beetje vroeg he.

Ben aan het werk is erg druk vandaag. Maar woensdag heb ik lang weekend tot volgende week dinsdag :stuck_out_tongue:

fijne dag allemaal

hoehoeeeeeeeeeeee we hebben groen licht !!! nog ff wachten tot ik helemaal klaar ben en dan een maandje rustig aan klussen en na de eerstvolgende menstruatie mogen we weer !!! :dance: :dance:

Mammasu, geniet van je lekkere lange weekend, heerlijk.

Nathalie, geweldig dat jullie groen licht hebben, wat zullen jullie blij zijn.

Verder weinig te melden.

Geweldig Nathalie!

Ik had net even een dipmomentje…Wil zo graag weten of het deze ronde gelukt is of niet…Nog 6 hele dagen geduld…zucht…

Ben dus maar even gaan dweilen met de radio keihard aan. Eigenlijk zijn die 6 dagen zo voorbij natuurlijk, maar toch he…

Deb, wat je zegt 6 dagen zijn zo voorbij, voor mij 5 dan, maar weet je wat het is wachten duurt gewoon zo lang, ik moet nog 5 daagjes gedult hebben en jij 6 kom op he we komen de dagen wel door.

:? ik moet nog 31 dagen geduld hebben :?

:hug: :hug: :hug: Die helpen we je wel door hoor Angel!

Ik begin langzamerhand een heel klein ietsiepietsie beetje hoop te krijgen voor deze ronde…Ben met vlagen een beetje misselijk en ik ben supermoe…van de andere kant, doken er een paar pukkels op en die krijg ik altijd net voordat ik ongi moet worden.

Kortom, ik durf niet zo goed te hopen om teleurstelling te voorkomen.

Nog maar 5 daagjes…

Ow Meiden, wat word het spannend.

Ik heb besloten dat ik me alles indenk hihi.

We zijn gisteren naar de Efteling geweest. Het was geweldig leuk. Ik heb de helft van de dag aan de kant gezeten :think: Zoon en man gingen in de piranha, pegasus, bobslee en ik durf daar dus niet in he.

Bovendien ben ik bang dat ik met mijn bekkenklachten ook niet slim doe aan zulke acties. Maar gezellig is anders hoor, als je bij sommige atracties een half uur moet wachten en apie wil er 2 x in…

Maar goed de jongens hebben genoten, en dan doet mama het ook he.

Vandaag dus weer een rustige thuisdag (ik mag dadelijk een stapel administratie doen die boven het scherm van mijn lappie uitkomt), om mijn bekken weer rust te geven, en bovendien is het ook geen weer. Het giet er hier uit.

Meiden op de zenuwbankjes, ik duim voor jullie mee! Ik vind het retespannend!

Angel, we helpen je de tijd wel door komt helemaal goed, en je moet maar zo denken deze tijd kan je gebruiken voor klustijd toch…ook heel leuk toch…

Deb, klinkt best positief toch… en inderdaad pukkels ik heb ze ook al weer bij mij gezien ook altijd tegen de ongi dagen aan, maar het kan ook als je zwanger bent hoor, hormonen he… deb ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je ok.

WWB, gezellig de efteling, en je hebt dus alles vanaf de kant bekeken ja mischien wel een beetje jammer, maar je hebt wel aan je zelf gedacht ivm je bekken, zodat je er geen of minder last van hebt nu.

Ja de spanning stijgt hier ook hoor, ik voel me al een paar dagen niet super fit, heb vooral hoofdpijn, het gevoel doet me wel wat denken aan toen ik zwanger was van mathijs alleen nog niet zo erg als toen maar in de lichte vorm maar durf niets te hopen, ik denk dat ik toch niet zwanger ben, ik ga me zelf niet blij maken, ik denk dat ik gewoon me niet zo super fit voel, mischien wel omdat de nod dag er aan zit te komen, alhoewel ik daar nooit zo last van heb, nou ja af wachten maar.

Ik weet het Nette…bij de zwangerschap van Basten stond ik hartstikke vol met pukkels :sick: Ach, ik zal gewoon geduld moeten hebben vrees ik…Enne, thanx voor de duimpjes! Hier draaien ze ook voor jou hoor! :-

wwb…naar de Efteling geweest? Had dat even gezegd meis…had ik je 50% van de entreeprijs kunnen besparen…

Enne…durf jij daar allemaal niet in??? Watje! :mrgreen: :lol: 8) Het kan mij niet eng genoeg zijn hoor!

Nou, onze lunch zit weer achter de kiezen (Finn en ik hadden trek). Ik ga eens een rondje stofzuigen op de bovenverdieping!

:-
:-* :-*