Augustus 2008 stoppers (deel I)

@wwb wrote:

je nod mama van Jaimy hihi, en op welke naam wil je op het lijstje, op die van je dochter (omdat het ook je nick is)?

Btw Welkom hoor hihi. Ik heb nu photoshop nog open staan dus roep maar ff

Mijn NOD is 22 augustus, maar ben daar helemaal niet helemaal zeker van

Zet maar op Jaimy d’r naam ,wel ff zo makkelijk!!!

Hmm Angelique, hopelijk helpt het je heel snel, want je moet al lang wachten op je wens.

(maar mij verontrust je verhaal een beetje, ik heb ook erg onregelmatige cycli, tussen de 30 en 64 dagen na het stoppen met hormonale anticonceptie, maar het lijkt nu wat meer naar de 30-35 te gaan)

Deb, over je andere vraag stuur ik wel ff pb (en kan Aschwin hier ook niet ff komen oppassen af en toe haha)

@Jaimy wrote:

Mijn NOD is 25 juli, en ga uit van 26 dagen… Niet helemaal zeker helaas

NOD = Niet Ongesteld Dag, ofwel de dag dat als je niet zwanger bent, wel ongi hoort te worden. Je noemt een dag in het verleden, dus dat is dan niet goed.

Wanneer verwacht je dat je weer ongi word?

Ja hoor! Kan die best! :mrgreen: Doet hij bij vriendjes van Basten ook weleens!

Ik wacht op je pb!

@wwb wrote:

@Jaimy wrote:

Mijn NOD is 25 juli, en ga uit van 26 dagen… Niet helemaal zeker helaas

NOD = Niet Ongesteld Dag, ofwel de dag dat als je niet zwanger bent, wel ongi hoort te worden. Je noemt een dag in het verleden, dus dat is dan niet goed.

Wanneer verwacht je dat je weer ongi word?

zat hem net te veranderen omdat ik zag dat ik het verkeerd had gedaan :oops:

hahaha, zo zie je maar weer, betrapt door een verveelde huisvrouw zonder kind, die niks anders te doen heeft dan te KoKken haha…

En het lijstje is aangepast dames

wwb: mijn cyclus was 41/34/33/32/45/63/50/49 2007 39/31/44/29/49/? 2008

en mijn gyn vertelde dat de cyclus eigenlijk niet langer mag duren dan 35 dagen omdat je boven de 35 dagen weinig kans heb dat je een eisprong hebt gehad

ik kon er ook voor kiezen om gewoon zo door te gaan zonder clomid maar ik wil een kortere cyclus wat hopelijk gaat lukken met de clomid

ik zou als ik jou was gewoon je cyclus in de gaten blijven houden en als het zo onregelmatig blijft toch aan de bel trekken maar het kan natuurlijk ook aan het stoppen met de pil? kunnen liggen dat het even duurt voor je cyclus weer “normaal” is

ik zal ons even verder voorstellen :smiley: (heb net even terug zitten lezen ben nog maar op de helft hoor :mrgreen: )

ik ben getrouwd met Darius hij is 28 jaar wij zijn getrouwd toen ik 32 weken zwanger was van Luna :smiley:

we zijn al bijna 9 jaar bij elkaar

ik ben thuisblijfmoeder en Darius is php-programmeur hij werkt op dit moment nog in Leiden maar komt vanaf 1 september weer gezellig in Rotterdam werken :dance:

Luna gaat naar de peuterspeelzaal (nouja op dit moment hebben we natuurlijk gezellig saampjes vakantie) ze gaat 4 dag delen en het is nu dus best weer wennen voor ons zoveel met elkaar opgescheept te zitten :shifty:

ik heb 2 katten en 1 poes :smiley: 2 aquariums 1 van 1.60x70x70 :inlove: en een normaal bakje van 60x40x40 :wink:

wij zijn ook al “druk” bezig het huis te veranderen (wonen hier nu 2 jaar) Luna krijgt een andere kamer (onze kamer) en een speelkamer en wij gaan op zolder slapen :dance:

en dan krijgt de hopelijk toekomstige baby(s) (met clomid heb je grotere kans op meerling :pray: :pray: ) Luna haar kamer

dus dat word ook nog druk werken (hopelijk binnenkort met nog iets meer druk erop :D) we willen het zowieso voor Luna haar verjaardag af hebben (27 november) aangezien wij haar dan dus een speelkamer kado geven voor haar verjaardag ipv nog meer speelgoed wat ze al heeeeeeeel veel (beter gezegt teveel :wink:) heeft

Angelique, wij zijn in mei vorig jaar gestopt met hormonale anticonceptie, en sindsdien is mijn cyclus:

44 35 50 34 26 35 62 35 38 32 33

Het lijkt dus wel wat te stabilieseren nu Maargoed, het zijn wel lange cycli, en ook een lange ongi van tussen de 7 en 10 dagen. Met de hormonen was dat toch wel wat makkelijker. Toen kon ik echt tot op het uur voorspellen wanneer ik ongi werd.

NU is dat dus afwachten. Maar goed, ik ga er vooralsnog vanuit dat er ‘niks’ aan de hand is met mij. Dat mijn cyclus in de frutsel was door de spanningen en stress (gaan werken, bruiloft en verhuizing).

We zien wel, anders ga ik over een jaar wel naar de gyn.

Die verhuis, klus en sjouwperiode die jullie nu ingaan, hebben wij dus net gehad. Zelfs het a.s. babykamertje is al met liefde en gemengde gevoelens geschilderd.

wwb: ik denk niet dat ze daar echt iets aan zullen doen bij jou (weet het niet zeker natuurlijk)

over de 15 maanden heb jij 11 cyclussen gehad waarvan 4 “zonder” ei en de rest met

ik heb over 19 maanden 13 cyclussen gehad waarvan 5 met eisprong en dus 8 zonder

mijn gyn gaf ons nu verplichte klus dagen (misschien ook iets voor jullie :wink:) dag 12-14 en 16 zelf plak ik daar dag 18 en 20 aan vast aangezien ik van de langste cyclus uitga (ik moet nu maximaal een cyclus van 35 dagen krijgen) 35-14=21 zou dan een eisprong moeten zijn dus als we dan dag 20 nog hebben geklust komt dat goed (hoop ik haha :wink:)

word hier dus straks 5 dagen verplicht aan de bak hahahahahaha (hopen maar dat het niet te warm is/word)

en stress kan idd veel doen ja :frowning:

ons huis is een 10-jaren plan (als we zo lang hier blijven wonen dan :oops: :shifty: )

wij hebben 2 jaar geleden gewoon de ruimtes waarin we leven gewoon leefbaar gemaakt (wij hadden toen 2 huizen dus konden niet zo heel veel :?) en nu gaan we het langzaam aan helemaal af maken :smiley:

Angelique ik maak me ook niet echt zorgen hoor, behalve dat ik in een jaar minder kansen heb dan iemand die een cyclus heeft van 28 dagen. Ik schrok alleen ff van je reden voor clomid, snappie? Maar ik ga niet meer zitten stressen nu hoor. We laten het op het beloop.

En het verplicht klussen, ik geloof dat mijn man dan tegen het plafond zit als ik dat zeg. Daar zal hij niet aan mee willen werken. Hij vind wel dat hij te weinig mag haha, maar dat verplichtte is niet zijn ding geloof ik. Ik ga hem in de vruchtbare tijden gewoon extra verleiden haha…

We zien wel, als het over een tijdje niet wil lukken kunnen we altijd nog gaan klussen om de dag, temperaturen en ovulatietesten etc. Nu wil ik nog ff leuk proberen. Snap je?

En je huis, dan heb je wel iedere keer weer reden om blij te zijn met je huis toch? Iedere keer weer een stuk waar je trots op bent.

gelijk heb je hoor zo hebben wij het ook de hele tijd gedaan maar je krijgt maar voor 6x clomid dus nu moeten we ons best gaan doen :wink::lol:

mijn man vind dat verplichte gedoe ook niks maarja we “moeten” nu wel :smiley:

en idd vind het erg leuk al dat klussen en dan weer leuk de stukjes die afzijn :thumbup:

nieuwelingen welkom!

Angel en Luna–> hopelijk mag de clomid jullie veel goeds brengen.

wwb–> Mijn partner zag kansen iedere 2 dagen klussen is toch het beste :dance:

de rest ben ik helaas kwijt sorry!

Nou ik kan iets minder surfen op het werk, men vroeg of ik me soms verveelde dat ik zo regelmatig een schermpje open had staan :oops: :wall: stom natuurlijk van mezelf bel ook erg veel ineens hier en blijkbaar leek het alsof ik mezelf verveelde en het niet naar mijn zin had. Terwijl ik dat juist wel heb moet alleen wennen aan het stapje langzamer waardoor ik soms teveel tijd heb om op forums te koekeloeren.

Verder gaat alles top nog 1 dagje werken en dan is het vakantie!!! :clap:

mismarm: lekker ga je ook nog op vakantie?

en idd iets minder internetten dan op het werk :lol:

@Angel & Luna wrote:

mismarm: lekker ga je ook nog op vakantie?

en idd iets minder internetten dan op het werk :lol:

ja vertrekken volgende week vrijdag richting zuid frankrijk

zo lekker daar zal het wel een stuk beter weer zijn dan hier :wink: :mrgreen:

Whahaha, nou mijn goede voornemen is ook echt weer om zeep geholpen! Ik wilde gister echt bij gaan lezen, maar toen belde een vriendinnetje of ik zin had om langs te komen. Toen ben ik maar gegaan. Hebben onze kids even lekker kunnen spelen!

Vandaag heb ik een drukke dag. Vanavond vertrekken we voor een ruime week naar mijn schoonouders. Ik heb over anderhalve week namelijk alweer tentamens en dan kunnen zij oppassen op de kleine. Dit betekend wel dat ik vandaag het huis schoon moet maken, de cavia’s een schone kooi moet geven en moet pakken. Daarnaast hebben we vandaag het intake gesprek op het KDV waar Leine vanaf 1 september heen gaat. En daar zie ik zo vreselijk tegenop!

Maar goed, ik ben gister ook even naar de HA gegaan en hij zegt ook dat ik maar uit moet gaan van een lange klusperiode de eerste keer… Dus beginnen bij de start van 28 dagen en eindigen bij het einde van 35 dagen… Hoop dat we het volhouden :wink:

Ik maar eens even aan de slag, want ik ben mijn tijd een beetje aan het verdoen. Althans, ik moet wel aan de slag, anders red ik het niet!

hmmm ik zit ergens mee meiden.

wij hebben woensdag geklust. Donderdag dacht ik de eisprong te voelen, en had ik ook ‘vruchtbaar slijm’. Maar donderdagavond/nacht kreeg ik bijna 40 koorts. Overdag vreesde ik zelfs voor een nierbekkenontsteking, maar dat was het niet (ff bij HA geweest).

Vandaag voel ik me ietsjes beter, maar ik vrees dat mijn eerdere blijschap dat we op tijd geklust hadden, nu voor niets is, of niet?

sorry voor mijn ego brichtje maar ik voel me nog niet toppie, en ga weer snel stoppen.

Oohh wwb :hug: :hug: :hug: helaas kan je hier geen raad over geven omdat ik het niet weet, maar kan me wel voorstellen hoe je je voelt, ik hoop zo dat je je snel weer beter voelt, doe lekker rustig aan en knap snel weer op :hug: :hug: :hug:

Wwb: :hug: hoop dat je je gauw beter voelt

hoop dat je gewoon op tijd hebt geklust enzo hoor :hug:

wwb–> Duim heel had dat je toch op tijd met resultaat hebt geklust. Al weer een beetje opgeknapt?

De rest–> Waar zijn jullie en alles goed?

Hier gaat alles zn gangetje als het goed is op dit moment de vruchtbare dagen ben erg benieuwd. Vanmorgen lekker met ons drieen wezen zwemmen.

Fijne zondag allemaal