Augustus 2008 stoppers (deel I)

Heej meiden,

Ik ben hier via Missmarm gekomen en wil me ook graag aansluiten. Disndag aanstaande slik ik mijn laatste pil.

We hebben hier al een dochtertje van bijna 7 maanden (dinsdag as). Ik 24 jaar, woon samen met mijn vriend (bijna 31) en studeer nog.

Hopelijk kan ik hier lekker kwebbelen over de aanloop naar zwanger worden. Ik vind het toch zo spannend, vorige keer was ongepland door de pil heen en nu voelt het zo anders, omdat het zo gepland is!

Mag ik hier mee kletsen?

missmarm wat op vakantie mee te nemen. Volgens mij is het wel zo’n beetje benoemd. Favo knuffel en speelgoedje misschien nog.

Mammasu, lastig zeg dat je nog steeds niet kan. De huisarts kan inderdaad nog advies zijn dan.

Flieniemama, leuk dat je ook komt kletsen. Als je op pagina 1 kijkt, en ff die gegevens naar mij pbt dan kom je ook op het lijstje (nette ook, als je wil, mammasu staat er al op, alleen nog niet online)

Jij de vorige keer ook door de pil heen. Hier ook. Ik vind het ook zo anders voelen nu. Als we ‘lief’ zijn voor elkaar voelt het toch anders he. Ook lijkt het of ik meer met ‘signalen’ van mijn lijf bezig ben.

Als ik een korte cyclus heb, dan zit ik nu zo’n beetje met de eisprong. Dat maakt het gevoelsmatig anders he.

Nu zit ik zo van: zou 't??

Heel spannend hoor.

Deb ik kan me je gevoel van ‘wachten is niet leuk’ heel goed voorstellen.

Hier gaat het apie weer logeren. Nu bij een andere oma. Dat is wel handig want we geven morgen een bbq (ja lekkere weersvoorspellingen hebben we :wall: ) En dan kan ik het een en ander voorbereiden.

Goedemorgen,

Even voor het gemak… Had ik misschien in mijn vorige post al moeten/kunnen doen. Noem mij maar gewoon Flien, is makkelijker. Echter met aanmelden lukte het niet met Flien…

Hoe berekenen de pilstoppers eigenlijk hun eerste cyclus? Zonder pil had ik altijd een cyclus van tussen de 31 en 35 dagen, maar wie weet is het nu opeens 28 dagen… Wat kan ik de komende ronde nou het beste aanhouden? Gewoon een extra lange klusperiode :wink:

Verder ga ik vandaag eens even netjes alle voorgaande posts bijlezen. Met dit weer ga ik toch niks anders doen…

Ohja, hoe kan ik zo’n cyclus banner krijgen?! Ik kan me namelijk ook echt niet meer herinneren hoe ik die andere teller erop heb gekregen :oops:

ja Flien, je weet het gewoon niet he. Deze maand gewoon een hele lange vruchtbare periode aanhouden

Een banner: http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm

En ik heb je pb gehad, dus je gegevens worden erin verwerkt.

Morning!

Flien welkom! Gezellig dat je mee komt kleppen!

Als ik jou was, zou ik deze maand ook gewoon een lange cyclus aanhouden en dan (voor het geval dat natuurlijk) de klusperiode extra lang maken :mrgreen: Als dat niet helpt, is het in ieder geval leuk geweest moet je maar denken! 8)

Missmarm…wat je vakantie-inpakgedoe betreft…Ik weet niet wat je gaat doen? Gaan jullie in een hotel of op een camping?

Volgens mij zijn alle echt belangrijke dingen wel genoemd trouwens. Denk aan een favoriet speelgoedje zou ik zeggen.

Hier voor vandaag niet veel op de planning. Het is ook geen weer om iets te ondernemen hoor…getverdemme. Heb hier al de hele tijd met het licht aan gezeten. Nu net weer uit gedaan, want de onweer en bliksem zijn weer vertrokken, maar het regent nog steeds…

Aankomend weekend lekker een weekendje weg met vriendlief. Heb er echt enorm veel zin in!

Hey allemaal,

Flien welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.

Verder heb ik eigenlijk weinig nieuwtjes… :shifty:

Ook al aan het aftellen Nette? We gaan redelijk gelijk op he!

l

Volgens mij is het het gelukt met de banner!!! Ben nu nog even van 28 uitgegaan… Ga volgende ronde denk ik maar uit van 32 dagen…

Ja deb we gaan inderdaad gelijk op he, en weet je wat nu zo raar is (maak je jezelf helemaal gek mee) voel soms “vreemde dingen” in mijn buik, zal wel gewoon mijn darmen zijn maar toch,je weet maar nooit denk je dan, ach en volgens mij voel je helemaal niet nu al iets als het wel zo zou zijn, dus wat ik al zei je zelf helemaal gek maken, had trouwens niet verwacht dat ik zo zou denken, nou ja we zien het wel.

ik moet tot maandag wachten om te horen of we groen licht krijgen om te klussen , had afgelopen maandag controle echo om te kijken of alles afgekomen was maar heb dus nog hier en daar een beetje stolsels en weefsel zitten , mocht het er a.s. maandag niet uit zijn dan gaan we voor een curretage…

voor de rest van de dames keep on working !!! hoop dat jullie snel een paar positieve testjes gaan krijgen !!!

mag ik hier ook meekletsen?

ik ben officieel een januari 2007 stopper eigenlijk :shifty:

maar nu ik met clomid ga beginnen voelt het eigenlijk meer als “overnieuw” beginnen

en bij de 1e kwartaal 2007 stoppers ben ik als enige niet zwangere overgebleven dus lijkt mij wel leuk aan te sluiten bij een nieuw groepje nu wij weer wat meer kans hebben :wink:

Ik ben Angelique 27 jaar, heb al een dochtertje Luna die wij na 3 jaar oefenen op de natuurlijke manier hebben mogen krijgen (kwamen toen al wel in aanmerking voor icsi en ivf maar waren daar geestelijk niet aan toe)

nu vandaag menstruatie gekregen en ik ga een cyclus van 35 dagen aanhouden dus 11 september is mijn nod

Natuurlijk mag je meeschrijven. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Je hebt al een heel traject achter de rug zeg, als je nu met clomid gaat beginnen.

Had je bij je dochter ook clomid gebruikt, of is dit voor het eerst?

Spannend hoor.

Ik ga je gegevens ook bij het lijstje zetten.

hebben jullie nog een plaatsje vrij???

wij zijn deze maand ook voor het echie begonnen.

Ik heb in juni mijn spiraaltje laten verwijderen en eind juli voor het eerst ongi geworden.

Ik ben 32 en mama van dochter. Wij willen heel graag een 2e kindje.

Bij Jaimy was ik in de eerste maand al zwanger. Spannende tijd dus weer!!!

Wie meer wil weten, roep maar

je nod mama van Jaimy hihi, en op welke naam wil je op het lijstje, op die van je dochter (omdat het ook je nick is)?

Btw Welkom hoor hihi. Ik heb nu photoshop nog open staan dus roep maar ff

@nette wrote:

Ja deb we gaan inderdaad gelijk op he, en weet je wat nu zo raar is (maak je jezelf helemaal gek mee) voel soms “vreemde dingen” in mijn buik, zal wel gewoon mijn darmen zijn maar toch,je weet maar nooit denk je dan, ach en volgens mij voel je helemaal niet nu al iets als het wel zo zou zijn, dus wat ik al zei je zelf helemaal gek maken, had trouwens niet verwacht dat ik zo zou denken, nou ja we zien het wel.

Ja precies! Da’s exact wat ik bedoel! Hier ook van die vage dingen hoor…Steekjes, krampjes, vlagen van misselijk zijn. Volgens mij is het ook nog behoorlijk aan de vroege kant om dergelijke dingen te voelen, maar je houdt jezelf er in ieder geval lekker mee bezig he :?

Nathalie, ze zeggen wel dat je na een curretage extra vruchtbaar bent…vanwege de “grote opruiming” he…Al hoop ik voor je dat het gewoon niet meer nodig blijkt te curreteren.

Angelique, gezellig! Ik hoop voor jullie dat de Clomid snel het gewenste effect geeft!

En Jaimy, ja tuurlijk hebben we nog plek!

Hopelijk hoef je deze keer ook niet lang te wachten!

Verder…wat een baggerweer…Er komt werkelijk geen bal uit mijn handen vandaag. Dit nodigt niet echt uit om wat gezelligs te gaan doen. Kids worden er ook niet vrolijker van…

Ja Deb, hier ook zo. Ik heb wel wat spul gemaakt voor de bbq morgen maar moet de troep nog opruimen. Puteren is leuker he. Zoon is bij oma aan het logeren. Hij krijgt straks een grote koffer met magnetix verklapte oma. Hij is dus weer mega verpest als hij terug komt he. Zomaar van die dure cadeautjes.

Ik heb net het uitzendburo gebeld dat ik weer beschikbaar ben (voor ze iets gevonden hebben en de papieren rond zijn, zijn we toch weer een week ofzo verder)

puteren is inderdaad veeeeeeeeeel leuker.

Weer aan de slag dus straks? Wordt dat vanaf je nieuwe stekkie nou lastiger dan voorheen trouwens?

Je ventje wordt inderdaad stevig verwend dan. Tsja…daar is het oma voor he. Hier werkt dat ook zo vrees ik.

tja wat is lastiger he. Eerst moest ik 15 min lopen voor ik bij een klein station was. Nu moet ik 15 min in de bus voor ik bij centraal station ben. Het is om het even denk ik. Bovendien ben ik nu breder inzetbaar in randsteden (breda, eindhoven, den bosch). Tilburg is afhankelijk van waar het is, of het lastig of handig is. Maar dat was voor de verhuizing al zo.

We zien wel wat er op me pad komt. Ik wil wel weer gaan werken (wil ook ff WWB-tijd, en centjes verdienen. Alleen met man’s salaris krijgen we uiteindelijk toch wel een tekort vrees ik)

wwb: ik gebruik nu voor het eerst clomid omdat mijn cyclus heel onregelmatig is :? bij m’n dochter had ik een regelmatige cyclus van 37 dagen

nu heb ik weer een cyclus gehad van 49 dagen :roll:

dus op hoop van zegen dat de clomid zijn werk gaat doen :pray:

@ wwb: Dan maakt het weinig uit inderdaad!

Enne…hoe zit het eigenlijk met dat waar je nick eigenlijk voor staat? Doe je daar nog wat mee?

Kan me wel voorstellen dat je weer wat wwb-tijd wilt trouwens. Ik wil ook weleens deb-tijd. Vaak regel ik dan even dat Aschwin oppast ofzo. Dat kan hier he, best handig af en toe!

@ Angel: Da’s een fikse cyclus…Hopelijk verbetert dat!