Augustus 2008 stoppers (deel I)

Hey

WWB en deb veel plezier samen en ik hoop dat het erg gezellig is.

Missmarm, mathijs heeft ook duurdere schoenen hoor, ik vind dat die kliene voetjes dat wel nodig hebben goeie stevige schoenen, die sandaaltjes van mathijs zijn ecco’s en waren niet goedkoop ja zonde maar goed dat weet je van te voren he, ik zou niet weten welke maat ik nu moet hebben, weet je wat het is, ik vind het zo zonde om voor een paar weken nog nieuwe schoentjes te kopen, we proberen dat deze nog een paar weekjes mee kunnen, en dan koop ik liever een paar goeie schoenen voor de herfst/ winter, maar als het echt niet meer gaat dan koop ik wel een paar zeer goedkope sandaaltjes nog, of ik moet wat tegen komen binnenkort, en kleertjes die ga ik na de zomer uitzoeken en krijgt mathijs weer nieuwe er bij, ja voor je het weet heeft mathijs weer een kast vol kleding.

wwb en debke–> veel plezier samen!

Nette–> Je kan toch gewoon voor een meting even naar een goede schoenwinkel gaan of bij een goedkope winkel je kleine boef even op de schoentjes zetten? Al is het voor die laatste weekjes eigenlijk wel zonde. Gelukkig heeft Nick nog een paar mm speelruimte dus tegen de tijd dat we terugkomen krijgt hij nieuwe.

Qua kleding doen wij het ook zo idd alleen krijg ik ook regelmatig iets van familie of vrienden soms nieuw soms gebruikt maar gebruikte is ook niet erg aangezien mn ouders op een soort boerderij wonen en Nick daar vrolijk rondbanjert.

Ben begonnen met vitamines met o.a. foliumzuur wel spannend haha ik zou nu mn vruchtbare week ingaan volgens mij erg benieuwd of alles gelijk normaal is qua cyclus.

Haaaai!

wwb, het was weer gezellig meis! Bedankt voor de gastvrijheid. Overigens was de terugweg een stuk makkelijker dan de heenweg… :mrgreen:

Schoentjes he…Finn heeft nu sandaaltjes. En inderdaad…ook geen goedkope. Ik vind het ook hartstikke belangrijk voor de beginnende lopers dat er goed schoeisel aan de voeten zit.

Nette, ik zou het trouwens ook nog gewoon even aankijken hoor. Voor het zelfde geld is het volgende week “opeens” herfst. Wel lastig he, als ze zo tegen het eind van het seizoen uit hun schoenen dreigen te groeien.

Oh…en weten jullie wat ik gedaan heb? Ik heb gisteren alvast maar een paar zwangerschapstesten gekocht online…Die zijn inmiddels al bezorgd. Ik wou dat de komende weken eens gewoon voorbij zouden vliegen…

Nou, ik ga even verder rondneuzen hier!

Schoenen bij die kleintjes zijn inderdaad lastig. Mijn zoon heeft nu dichte en schandalen, maar ze stinken zo erg dat het niet mooi meer is. In de winter heeft hij ook 2 paar, want 1 paar kan niet lang genoeg luchten hihi.

Deb, foei, dat is wel heel optimistisch haha… pb me de link ff hihi.

Zoontje slaapt nog steeds, en voelt wel erg warm aan. Zou hij niet lekker zijn geweest en daarom niet hebben willen eten. Ach ik merk het wel als hij wakker word.

Missmarm, ik kreeg toen mijn zoontje klein was ook veel kleding, maar dat word hier langzaamaan minder. Ook niet erg hoor, want nu heeft hij meer ‘mijn smaak’ aan.

edit: op het moment dat ik op verzenden drukte, werd zoontje wakker, heel warm, en hangerig. Hij kroop zelfs op mijn schoot :o . Doet ie anders nooooooit hihi.

Ik denk niet dat hij helemaal lekker is, rode kleur, warm en hangerig, 1 + 1 = 3

He bah meis! Hopelijk knapt hij vlug weer op! Zeg maar tegen hem dat Basten het erg leuk vond en dat hij graag nog een keer wil spelen!

Ik ga je zo even het linkje pb’en trouwens!

wwb–>kleine man toch iets onder de leden?

Debke–> haha spannend he dat wachten grappig dat je alvast testen in huis hebt gehaalt. Ik heb zelf nog niks in huis gehaald pas als ik echt overtijd ben wil ik er 1 kopen hoop dat ik dat volhoud. Jij zit na de vruchtbare periode nu? Ik ga hem blijkbaar net in al heb ik licht last van iets raar bruinig bloedverlies ieniminie beetjes :shock: wat dat nu weer is

missmarm, ik weet het niet. Ik kan me ook zo indenken dat hij gewoon zo moe is dat hij daarom zo is. Maar goed, we komen er vanzelf achter he. Als hij vanavond koorts heeft, dan heeft hij iets onder de leden, en anders zal het wel vermoeidheid zijn.

En Deb, ik heb de link bekeken, en hou hem in mijn achterhoofd. Ik vind het wel veel geld voor die digi-testen. (dat is misschien een goedkoper adres hoor, maar gewoon veel geld, snappie).

Zoon heeft erover dat jullie ook een tendo DS hebben? Klopt dat hihi… En hij wil morgen al komen, want jullie hebben de tendowi hihi… Veel hebben hun van tendo he hahaha. Kan je zien wat een 5-jarige belangrijk vind. Erg hoor. Zal ook wel op het Y-chromosoom zitten, die voorliefde voor spelcomputers. Geef mij maar een lappie hihi.

Yep klopt…Aschwin heeft een DS.

Digitesten zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs, maar ik heb over Romed en andere “goedkope” testen niet veel goeds gehoord. Mensen die blij werden van een positieve test, terwijl dat achteraf gezien geheel onterecht was. In principe ben ik “fan” van Predictor. Als die aangeeft dat je zwanger bent, ben je het ook echt! Die test namelijk pas redelijk laat positief, dus pas als er echt al een behoorlijke hoeveelheid HCG meetbaar is. Maar…ik ben eigenlijk niet geduldig genoeg voor die testen. Heb dat met Finn toen gehad. Mijn gevoel zei echt dat ik zwanger was, maar de Predictor was nog in de ontkenningsfase. Toen voelde ik me echt even helemaal niet happy…Is zo tegenstrijdig dat je hoofd zegt “zwanger” en de test zegt wat anders. Daar heb ik nu dus geen zin in…maar ook geen zin in “vage” streepjes, dus vandaar die digitest. Test wel al redelijk vroeg positief, maar je hoeft niet dat ding tegen het licht te houden om dat vage lijntje te kunnen zien zeg maar.

Missmarm, ben je echt net gestopt met de pil of andere anticonceptie? Als dat zo ik, kan het zijn dat je ongi gewoon nu al komt. Ook kan het een soort van “opruiming” van je lijf zijn. Sommige mensen hebben ook weleens wat bloedverlies tijdens hun eisprong, dus volgens mij kan het in principe alle kanten op.

En ja…in principe zijn mijn vruchtbare dagen voorbij, maar ik weet niet of mijn eisprong ook netjes halverwege mijn cyclus komt. Ik merk daar ook nooit wat van, dus het is maar gokwerk. Ach, voor de zekerheid klussen we maar gewoon door! :mrgreen:

Ik ben ook fan van predictor hihi. Bij Rick was ik 4 weken en 3 dagen zwanger toen ik positief testte. Dat was op donderdag. Ik moet zeggen dat ik op de woensdag al wist dat ik zwanger was hoor. Ik lustte geen koffie meer (en dat voor een koffieleut als ik… hmm dat lijkt me wel minder van weer terug zwanger worden hoor. Dat ik geen koffie en vlees meer lust hihi)

Ik denk dat ik nog maar geen testen koop, want dan kan ik me beter beheersen hoop ik.

Ik heb mijn cyclus ook op 40 dagen gezet uit zelfbescherming. Ik heb ook cycli van 30 dagen, maar dus ook uitschieters naar 40 dagen. Ik weet dus echt niet welke kant het op gaat bij mij.

dat je de vorige keer geen koffie lustte zegt niks hoor! Ik heb alledrie de zwangerschappen hele andere tics gehad.

Bij Aschwin deed ik zowat een moord voor een grote beker cola met ijsklontjes bij de Mac.

Bij Basten was ik opeens dol op tomatensalade en bij Finn vrat ik gewoon alles wat los en vast zat…

Heb nooit echt ergens een afkeer van gehad (gelukkig), maar wat niet is, kan nog komen he!

laten we hopen dat ik dan ook tijdens de zwangerschap van een overheerlijke cappucino kan genieten haha

ik hoop het ook voor je…en anders…kom ik je er met liefde en plezier vanaf helpen hoor! Heb ze nu geproefd immers en ze smaken vooral naar MEER!

En nu ga ik echt die pc uitzetten! Finn gaat naar bed!

debke–> mijn mirena is 2 weken terug verwijders op vrijdag netjes echt een ongie gehad en nu ietsjes troep zeg maar dus ben benieuwd. Hier ook voor de zekenheid gewoon even doorklussen hoor haha veel te leuk. Nog grappiger dan normaal omdat mark de meest gekke opmerkingen heeft over het proberen zwanger te worden.

wwb–> grappig zeg je luste geen koffie meer? had je nog tics van dingen die je ineens wel luste? ik had ineens trek in unox rookworst terwijl ik dat normaal niet lust. en brood ineens lekker!

Ben erg benieuwd wanneer de eerste van ons positief mag testen.

Vanavond nog lekker gesport lekker gecombat kreeg compliment was zo lekker fanatiek. Hoop zo dat ik dat een flinke tijd nog vol zou kunnen houden. Doe namelijk bodypump en bodycombat van les mills programma is erg fanatiek.

missmarm,

ik had niet echt uitgesproken dingen die ik wel wilde. Meer vlagen. Ineens wilde ik appels, dan at ik er 4 per dag. Dan was die behoefte voldaan. Dan had ik weer behoefte aan vis, en als ik die behoefte voldeed was het weer over. Zo had ik iedere keer wat anders. Ik had echt het gevoel dat mijn lijf vroeg om de dingen die ik nodig had. Heel apart was dat. Dan weer brocoli, dan weer bepaald fruit etc.

Owja en ik hield ineens van mac donalds. Nooit hield ik ervan. Ik vond het niet lekker, maar in mijn zwangerschap wel (en ik had zw.suiker en moest voor de MD ineens 10 tot 15 EH meer insuline spuiten, erg he). En voor de mensen die bekend zijn in Hengelo: hazelnootijs van v/d poel :drool:

Maar niet zo als Debbie beschreef specifieke manie’s. En jij, had jij bij je 1ste manie’s?

Getver…dit wordt een baggerdag voor me meiden…

Vannacht al een halve nacht met Finn beneden gezeten. Draak had geen zin meer om te slapen :roll:

En vanochtend scheet hij zich helemaal onder…Natuurlijk net voordat we met Basten naar zwemles moesten. Stress alom dus.

Nu ben ik vooral erg moe :zzz: :zzz: :zzz: maar ik moet eigenlijk keiveel doen vandaag…

Ik kruip maar weer onder mijn steen dus.

:hug: Deb, heeft hij de spokerij van mijn apie overgenomen? Die deed ook zo raar gisteren. Arme mama! Gelukkig is het mooi weer. Hopelijk krijg je een beetje rust vandaag!!

Hier een heel opstandig en brutaal apie, maar wel heel vindingrijk. Ik moet zo naar de stad (erg he :liar: )om mijn schoenen op te halen.

Nou…wat een lange dag zo! Heb nog heel weinig gedaan. Heb echt nergens zin in…

Finn is gelukkig gewoon zijn gezellige zelf. Nu ligt hij te pitten (ja hij wel!) en zit ik weer eens achter de pc. Ligt nog een waslijst andere dingen te wachten, maar die wacht maar hoor. Straks alleen nog even de stofzuiger door het huis halen en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.

Ik vind die wachtdagen trouwens echt niet leuk heb ik ontdekt. Duurt veel te lang. Zit mezelf gewoon hartstikke gek te maken hoor…Krijg je he, met zo’n eerste serieuze ronde.

Deb doe lekker rustig aan, pak je rust, en je huishouden wacht wel hoor, je kan immers niet achter liggen, je pakt het op waar je bent gebleven immers.

En het is altijd spannend hoor ik heb het ook, ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor dat gevoel van… daarom is dit topicje ook zo mooi daar begrijpt iedereen wat je bedoelt, en we kunnen lekker ons verhaal kwijt.

hoi meiden,

wat een hitte vandaag weer zeg. Kleine man kletst nog in bed maar gaat hopelijk snel slapen. Vanmorgen werden we na half negen wakker gebeld. Lekker lang uitgeslapen dus. Morgen en vrijdag nog werken en daarna vakantie!!!

Wat nemen jullie allemaal mee? voor kleine kids, naast ors en de standaard dingen als prikweg en zetpillen paracetamol.

He he daar zijn we weer.

Mijn zwangerschapstest bij Ries was een ramp. Ik geloof dat ik er 3 gedaan heb. Was bijna niets op te zien. Toen moest ik naar de ha om een plasje in te leveren. Het was toen 30-12 dat betekende dat ik ook nog de feestdagen ertussen had plus een weekend. Kreeg ik pas enkele dagen later de uitslag. Ik ga nu pas testen als ik echt ook een paar dagen overtijd ben.

Een eetverslaving had ik wel tijdens de zwangerschap. Ik liet me dan ook echt gaan (+25kg) :oops: :oops: in het begin kon ik geen koffie meer drinken, daar leef ik normaal op. Ik kreeg een echte druiventik kon goed een hele kilo ineens naar binnen werken. Altijd koekje bij de koffie en de ettelijke zakken chips per week. Heb me toch voorgenomen dat mocht er een 2e komen ik dit niet meer ga doen.

Wij krijgen pas over 4 weken vakantie. We gaan lekker naar kreta. Voor Ries sjouw ik niet zoveel mee. heb een klamboe gekocht neem iets van eten mee (we komen op zondag aan) de rest haal ik daar wel. En ik zorg dat ik zetpilletjes en ors meeheb. Goede zonnebrand, paar luiertjes. Ik heb er zo zin in. Vorig jaar zijn we niet geweest omdat ik begin sept. uitgerekend was. We zijn in het voorjaar toen wel nog in Parijs geweest. Maar het vooruitzicht zon zee en rust is zo heerlijk :dance: :dance:

Hier gaat het z’n gangetje. Ries heeft gisteren 2 spuitjes gehad. Heeft hij gelukkig weinig last van gehad. Ik heb zelf alleen ontzettende buikpijn en pijn in de rug. Heb vanalles geprobeerd maar kan nog steeds niet naar het toilet. Ga vrijdag maar even langs ha om wat te halen.

fijne avond nog!!