Nette–> dat niet eten komt inderdaad van het warme weer. Morgen weer minder warm en nieuwe ronde nieuwe kansen. Helaas zijn we alle 3 heethoofdjes en dat botst soms.
Hier ligt een kleine man heerlijk te slapen even drama met de fles (fles weggelegd)maar eigenlijk wilde hij hem toch wel haha daarna ging hij lief moe maar voldaan slapen hopelijk nog een uurtje of 9 nu.
Fijn weekend!
Hey,
Voor alle niewelinen WELKOM!!!
Nou heel wat leeswerk gehad hier! Ik kom net terug van een gezellig avondje Nederweert Live! Dat is een gratis festival met leuke bands. Vanavond speelde Leaf en Voicst en morgen komt Alain Clark. Is eigenlijk bij mij in de achtertuin maar het is toch leuker als je het podium kunt zien.
Hulde aan de opa’s en oma’s die willen oppasseen! Was heel gezellig. Hubbie was werken dus moeders ging weer eens alleen op stap. Denk dat ik morgen de oudjes maar weer een charter zodat ik weer kan gaan.
Kindjes en eten het is wat! Ik heb met Ries tot 5 1/2 maand alleen maar liggen te klooien. Bleek dat hij een koemelk intollerantie had. Sinds ik andere melk ging gebruiken is het een heel andere knul geworden.
Nu zit ik met het probleem dat hij eten als het wat grover is gewoon niet wil doorslikken. Hij verzamelt het in zijn mond en dan spuugt hij het later weer uit. Een boterham tussen de middag doe ik gemiddeld drie kwartier over :evil: :evil: Als jullie tips hebben nou ze zijn welkom
Verder een rustige dag gehad. Ik heb vandaag gehoord dat mijn oud-colleaga/huisgenoot is gestorven aan een hersenbloeding. 27 jaar! Dat gebeurd normaal toch alleen bij oude mensen
Sinds we de beslissing hebben genomen om voor de 2e te gaan ben ik gestopt met roken! Kan al meer dan 'n week niet meer naar het toilet. Heb daar wel zo last van, maar vanaf vandaag heb ik het gevoel dat ik ongi-pijnen heb. Straks ook bruine afscheiding gehad. Wat zou dit nu weer zijn. Ik weet wel dat ik er alles voor over heb om eens ouderwets te poepen :oops: :oops: Ja sorry moet gewoon effe!! Hebben jullie soms wat tips voor mij
Ga nu lekker slapen!
Groet Mammasu
Mammasu, Ries heeft waarschijnlijk nog last van de wurgreflex (google er maar eens over).
Het gaat echt vanzelf over. Laat het maar even zitten. Bied hem broodkosten aan om mee te ‘spelen’, en de rest komt vanzelf goed.
Mijn zoontje had het ook nog rond de 10 maanden, en rond het jaar was het helemaal over.
En je andere probleem zijn diverse tips die je kan proberen:
- 2 kiwi’s op nuchtere maag met een glas lauw water erachteraan
- koffie op nuchtere maag
- lauw water voor het ontbijt en veel water drinken tussendoor
Verder weet ik het niet.
Hier ruik ik de broodjes al, dus ik moet snel zijn anders eten de jongens ze allemaal op,
fijne dag!
mamasu–> roosvicee laxo?? Verder verzameld nick ook eten in zn mond ook last van dat hij ineens spuugt dan wil hij ook dagen slechter eten. Dinsdag ging het super tot hij zich verzlikte en hoppa alles eruit en wilde niet meer. Dus vanaf hier ook geen tips Nick wil wel fijner eten opeten bijv potjes voor 8 maand
goeiemorgen allemaal,
Nou heb een heftige nacht achter de rug.
Ries ging gisteravond om 9 uur slapen. Dat ging prima tot 11 uur. Hij werd wakker en ging te keer niet meer normaal. We kregen hem niet rustig. Ik ben normaal niet iemand die hem snel uit bed neemt maar nu ging het niet anders.
Half 12 weer terug in bed tot hald 1 begon het weer overnieuw. Ik had hem daarna pas weer rond 2 uur in bed. Kon ik eindelijk zelf gaan slapen wordt meneer om 5 uur weer schreeuwend wakker. Helemaal over de rooie. Wat er aan de hand was heb echt geen flauw idee. Nu is hij de vrolijkheid zelf weer!!
Ga vandaag helemaal niets doen. Mijn man moet vanmiddag gaan werken en ik heb een rustig avondje (afhankelijk van Ries) op de bank gepland met een goeie film!
Fijne zondag allemaal
Is Ries verkouden geweest? Rood oor?
Begint het krijsen als hij ligt?
Dan moet je zijn oortjes in de gaten houden.
Rick was een orenkind, dus vandaar dat ik daar zo aan denk. Als je het vermoed, dan heb ik nog wel wat tips hoor.
Overdag kunnen ze dan gewoon hun vrolijke zelf zijn, maar als ze liggen beginnen ze te huilen…
Kan natuurlijk ook makkelijk iets anders zijn hoor.
Hopelijk was het een eenmalige actie van hem
Hier ben ik weduwe vandaag. Mijn man is met een vriend weg geweest gisteren en is daar blijven slapen. Ik verwacht hem pas tegen 2 uur terug ofzo.
Ik heb nog van alles te doen in huis maar zit een beetje te pielen aan de pc. Heerlijk zo’n rustige zondag.
Zoontje is met buurjongetje aan het spelen. De ene minuut heb ik dus 3 jongens over de vloer die heerlijk met de auto’s spelen, en de andere minuut is het oorlog of spelen ze buiten. Samenspelen is moeilijk voor een 5jagige he. Ze willen wel het speelgoed van de ander verkennen, maar als iemand aan hun speelgoed zit dan is het toch wel moeilijk.
Kom nu alleen even “hoi” zeggen hoor meiden! Heb geen tijd voor een uitgebreide babbel nu, dat moet wachten tot vanmiddag ofzo.
Ga zo met Basten naar zijn zwemles en daarna MOET ik wat in mijn huishouden gaan doen. Is een beetje een zootje hier…
Tot straks dus!
:-* Deb
Hoi meiden,
Hier een lekker weekend gehad leuke dingen gedaan en kleine man is weer zichzelf eet goed slaapt goed heerlijk. Ook stukker leuker voor hem zelf.
Hebben jullie ook een leuk weekend gehad?
Nog even een vraag we hebben eens per jaar een meidenweekend. Nu is het zo dat we snachts bij een vriendin zoudn blijven slapen met zn allen alleen nu willen ze in hotel gaan. Wat betekend dat ik a zon 60 euro meer kwijt ben b nick en mark een weekend lang bijna niet zie omdat je toch langer uitslaapt en terug moet reizen overdag. Nu heb ik aangegeven dat ik dat niet doe vinden jullie dat raar?
groetjes marinda
tot later deb, hihi
Missmarm, ik snap je helemaal. Ik zou denk ik ook niet zomaar ja gezegd hebben. Het is veel geld (hopelijk ben je zwanger tegen die tijd hihi)
Mijn man gaat om die reden ook niet mee naar trainingsweekend (lees zuipweekend) van zijn hardloopvereniging. Geld en tijd weg bij zijn gezin)
Ik post dit even, en dan wil daarna mijn zoon een verhaaltje maken :inlove:
jdfrthyujk,mkjjmnjkukkkiyt7yugio5uy7ytytytgtrrtrickuhy gftdffft9,hhygvfrter12wsdfddfddere11 wwwww24r4t4ty6juyjyý’t’t
t’t’5t
r
r
r
r
r’rrffrrr
Prachtverhaal! :inlove:
Missmarm, ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk, maar als het te veel gaat kosten voor je budget zou ik ook zeker nee zeggen.
Ik persoonlijk zou het (in mijn geval dan he) wel gedaan hebben, maar da’s puur omdat ik het op dat moment wel kan (en wil natuurlijk) betalen. En omdat ik een keer per jaar een meidenweekend wel te overzien vind. Twee dagen op jaarbasis zonder mijn vriend en de kids overleef ik wel.
Maar nogmaals, als jij het niet wilt, dan moet je het zeker niet doen! Dat kan een ander raar vinden zoveel als hij/zij wil, maar da’s jouw keus en die heeft iedereen gewoon te respecteren. Ze komen er wel overheen hoor!
Ik heb eerst maar even een bakkie koffie voor mezelf gezet. Basten zit op te warmen op de bank. Ga nog even snel een rondje KOK doen!
Mammasu, Gelukkig dat alles nu weer goed is.
Heel leuk verhaaltje van je zoontje hoor :thumbup:
Missmarm, Je moet doen wat jij wilt, wat je gevoel zegt, en niets is raar hoor, als jij het te veel geld vind, en niet zonder je man en kindje kan dan moet je het niet doen, ik weet natuurlijk niet wat hoe goed je band is tussen je jou en je vriendinnen, en hoe graag jij daar wel of niet naar toe wilt gaan, en waar je het liefste bent… het is maar 1 keer in het jaar…
Hier hebben we een goed en leuk weekend gehad hoor, en ook gezellig.
Mathijs heeft een groeispurt gemaakt want zijn sandaaltjes zijn te klein, zijn rompertjes worden ineens zo krapjes en strak, maar ja nu heeft hij geen zomer schoentjes meer en om nu nog nieuwe sandaaltjes te kopen is ook een beetje vreemd de zomer duurt niet zo lang meer, wij hadden bedacht dat mathijs nog wel zijn sandaaltjes aan kan, tot de zomer voorbij is, een klein beetje overhangende teentjes is niet een probleem toch… mathijs heeft wel nog andere schoenen maat 20 maar ja dat zijn weer van die dikke schoenen die kan hij nu ook niet aan, en als het tijd is voor die schoenen ben ik bang dat die ook te klein zijn, want hij past ze nu…
Het is wat het Nette, die kleintjes en groeispurtjes. Klauwen vol geld kosten ze hihi.
Mijn apie is vandaag lief, maar met een heel heel kort lontje.
Hij trekt echt zijn eigen plan, en als je er wat van zegt krijg je een grote mond. Maar als hij terechtgewezen en afgekoeld is, dan is hij weer erg lief.
Ik ben druk bezig met poetsen en wassen want ik heb het weekend weinig gedaan.
Tot later dus.
Niet te hard poetsen he wwb!
Hier ook aan de poets trouwens. Moet eigenlijk nog dweilen, maar momenteel lopen hier 5 kids binnen, dus dat schiet ff niet op nu. Dan straks maar.
Verder ben ik niet al te veel aan het doen vandaag. Heb er gewoon geen zin in!
hmm Deb, ik krijg morgen een bepaalde vliegende dame op visite, dus ik moet wel :lol:
meiden–> ik werk 4 dagen per week nu hoef ik het niet te laten om het geld maar ga liever voor 130 euro in 24 uur bij meidenweekend een weekend met vriendlief en zoonlief op pad. Daarbij komt dat het oorspronkelijke plan al was goedgekeurd door iedereen en er nu de zoveelste aanpssing naar bovenkomt.
Mijn vriendinnen heel erg gezellig en een dag weg prima maar dat hotel vind ik niks. Slaap ik liever met zn allen bij iemand zodat ik smorgens bijtijds naar mn gezin kan en van de 35 euro die ik uitspaar lekker een dagje uit plan.
Nette–> Hier ook iemand die overal uit groeit Nick zit qua kleding in maat 86/92 vooral shirts 92 en ondergoed maat 98. Zonde van de sandalen Nick heeft maat 21 nu en dat past nog net tot na de vakantie daarna gelijk opmeten en maat 22 schoenen kopen voor de herfst. Is het geen idee om bij schoenenreus oid sandalen te kopen in de opruiming? rond de 10/15 euro een paar. Nick draagt normaal schoenen van duurdere schoenenwinkel waar ze voeten ook opmeten en dergelijke maar voor een paar weken zou ik het zo oplossen.
wwb: Ja doei! Echt niet! Zolang ik ergens een plekje heb om te zitten enzo is het allang best! Heb net even de route uitgestippeld trouwens. Zou toch moeten lukken, is niet heel ingewikkeld. Ik neem in ieder geval mijn telefoon mee, kan ik bellen als ik toch hopeloos mocht verdwalen…
haha, nee hoor, ik plag je maar. Tot morgen. Mijn apie is al nieuwsgierig naar je jongens!
hihi…Basten zit me ook uit te horen over jouw ventje! Ben benieuwd…
Tot over een paar uurtjes!
tot straks