zo voor een aantal word het al lekker spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
morgen mag ik mijn laatste clomid pilletje slikken voor deze maand en dan vanaf volgende week verplicht om de dag klussen :mrgreen:
ik zit nu al te twijfelen of ik helemaal ga wachten tot dag 35 met testen of gewoon al eerder ga testen :think: (ik weet ook totaal niet of en wanneer ik een eisprong heb/krijg enzo :?) en pas op dag 35 :twisted: krijg ik de uitslag van de gyn of ik een eisprong heb gehad dus dat schiet ook niet op :shifty:
scheelt wel dat ik nog een heleboel matcare testen in huis heb liggen :shifty: :mrgreen:
ach nog 30 dagen om te verzinnen wanneer ik zal gaan testen :mrgreen:
hey valt me trouwens wel op dat we nog helemaal niemand hier hebben die voor een 1e gaat :think:
maarja de maand is nog niet voorbij dus wie weet :mrgreen:
spannend!!! Succes met beslissen waneer je gaat testen!!! inderdaad heb je nog ff om erover na te denken…
Wij hebben volgende week vrijdag een bruiloft van vrienden. Als ik daadwerkelijk een cyclus heb van 26 dgn kan ik deze dag ook testen…
Zal ik voor we smorgens weggaan nog eentestje doen of nog een paar dagen afwachten voor als mijn cyclus toch langer duurd… weet het nog niet…
en inderdaad weining mama’s voor een eerste kindje!
Hi…
Angel, ga je ovulatietesten gebruiken? Misschien is dat wat? Of anders “gewoon” vanaf dag 28 iedere 2/3 dagen testen?
Inderdaad nog helemaal niemand die voor een eerste gaat. Ook bijzonder…
Ben benieuwd of er nog veel aanmeldingen gaan komen trouwens.
Hier vandaag redelijk overtuigd dat het deze ronde niet gelukt is. Vraag me niet waarom, da’s gewoon een gevoel. Als ik mezelf een beetje ken, kan dat morgen ook weer anders zijn, dus het komt er op neer dat ik gewoon geduldig moet afwachten…
Baggernacht achter de rug trouwens, dus ben een beetje “duf” vandaag. Finn vond het vannacht gezellig om te gaan spelen. Slapen was kennelijk niet nodig…Daar dacht ik anders over maar daar had Finn maling aan. Heb nu dus een beetje een dipdagje. Vanavond lekker vroeg mijn bedje in!
Jaimy: moeilijk als je gaat testen en hij is negatief heb je dalijk een beetje een baaldag
maar aan de andere kant is die positief heb je een dubbel feestje :dance:
Debke: nee ik ga geen ovulatietesten gebruiken anders moet ik die ook weer gaan bestellen (heb er geloof ik nog wel 1 of 2 liggen maarja daar hebben we natuurlijk ok niet veel aan)
ik zou idd de 28-30-32-34e kunnen gaan testen :lol: :lol:
jammer dat je er vandaag van overtuigd ben dat het niet gelukt is (misschien wel een goed teken dat je denkt dat het niet gelukt is misschien is het dan juist wel gelukt :eh: :think: )
ik heb mijn cyclus banner verkort (ivm de groene dagen ) m’n nod staat nu op 6 september
hmm meiden,
ik ben er ook niet meer van overtuigd dat het raak is deze ronde. Niet erg hoor, maar wel jammer.
Gek lijf heb ik dan toch wel, wat het dan van het weekend is geweest weet ik niet. Het was iets onbekends voor mij in ieder geval.
He wat is iedereen ineens toch weer van gedachten veranderd. Jammer zou toch wel sjiek zijn om meteen de eerste ronde weer raak geschoten te hebben (de mannen dan he)
Ik heb nog steeds wat last van een soort ongi pijn. Verlies ook wat bruinachtig slijm. Maar ja dat wil niets zeggen. Ik kan ook niet wachten tot het maandag is. Wel heb ik zoiets dat als de ongi wegblijft ik nog niet meteen ga testen. Vorige keer heb ik er ook 3 moeten doen.
Nog een paar daagjes en ik weet weer wat meer. En als het niet zo is nou dan komt er toch weer een leuke klusperiode aan :lol: :lol:
Nou dames laten we duimen en
Ja erg he…dat we zo massaal weer van gedachten veranderen! Is denk ik toch een soort van “zelfbescherming” ofzo…Het niet teleurgesteld willen worden.
Nou zal ik best teleurgesteld zijn als het deze ronde niet gelukt is hoor, maar er is natuurlijk absoluut geen man over boord dan. Op naar de volgende ronde dan en vooral genieten van wat ik al heb.
Verder is het hier een beetje prut ben ik bang. Finn heeft volgens mij last van een kies die door wil komen maar nog niet komt…Laten we zeggen, dat hij daar vooral 's nachts erg veel last van heeft. Slapen is een woord waar ik nu alleen maar van kan dromen dus. Echt gezellig ben ik daardoor niet nu…
Hmm mammasu, zelfbescherming denk ik inderdaad, maar ook reeel zijn denk ik.
Deb, ik heb het met je te doen, kiezen zijn vervelend, en je kan er zo weinig aan doen. Sterkte meid, en ik hoop dat je ventje vannacht zijn mooie blauwe kijkers een uurtje of 12 zal dichthouden!
Succes met vandaag dan, want een dag kan zo lang duren als je slaap te kort komt.
Ik ga dadelijk het geboortekaartje maken voor een vriendin. Ze komt zometeen en dan moet ik eerst buikefoto’s maken en die in een kaartje verwerken. Ben benieuwd hoe dat zal worden.
Hey allemaal,
Wat lees ik nu allemaal onzeker over of het wel of niet gelukt is, nou ja ok dat ben ik zelf ook, mischien hoort het er wel gewoon bij.
En deb, finn zo last van kiezen, dat hij er niet van kan slapen dat is erg vervelend, mathijs krijgt ook kiezen maar die slaapt er prima om, die heeft alleen enorme stinkende overstromende pampertjes :sick: maar is verder super vrolijk, dus mathijs gaat nu erg vaak in badje, ik zou niet weten hoe ik het met pamperdoekjes moet gaan doen, er is geen beginnen aan, ach en in badje vind mathijs erg leuk en het is voor mama super handig sproeier er op washandje er bij langs en het is weer schoon :thumbup: en niks geen gesmeer met die veel te kleine pamperdoekjes in die enorme stinkende chaos.
Ik moet zeggen dat ik nog helemaal niets voel in mijn lijf, of dat nu goed is of niet geen idee, ik heb nog 1 testje die is nog van toen ik zwanger was van mathijs, er zaten 2 in het doosje, ja 1 gebruikt en nu nog 1 over, maar ik durf nooit zo goed te testen ik denk altijd nog van mischien komt mijn ongi vandaag nog wel, met mathijs was ik 11 dagen overtijd toen ik pas teste :doh: dat gaat nu niet weer gebeuren hoor, hoe heb ik dat toen vol gehouden zeg :eh:
WWB succes met het maken van het geboortekaartje, wat leuk ook dat je dat mag doen :thumbup:
Spannend he Nette!
Enne…wwb heeft ook het geboortekaartje voor Finn ontworpen, dus ik kan uit eigen ervaring zeggen, dat het nu ook vast een succes gaat worden!
Finn heeft overigens al een berg kiezen, waar hij geen last van heeft gehad. Ook 3 van de 4 hoektanden zijn er al. Nu komt dus de volgende rij kiezen alweer opzetten…Ook hij heeft van die walgelijke poepluiers :sick: :sick: :sick: en zit regelmatig onder de douche (er is echt geen beginnen aan met die doekjes inderdaad! Zeker nu hij liever niet wil blijven liggen)
Ik ben heel benieuwd naar wat deze maand jou gaat brengen Nette! Enne…kijk even naar de houdbaarheidsdatum van je test…Hij zou zo maar eens over de datum kunnen zijn!
Overigens ga ik gewoon op mijn NOD testen (als het dan nog nodig is dan). Ik ga echt niet langer zitten wachten. Heb ik het geduld niet voor. :oops:
Wow wat kon jij dat lang volhouden zeg met Mathijs, Nette. Ik kan dat niet hoor, ik zal me moeten bedwingen om niet voor de NOD al stiekem te testen.
Geboortekaartje is heel gaaf geworden, al zeg ik het zelf. Het is nog in concept, maar dat mag de pret niet drukken. (deb, ik heb toestemming om het concept naar je te mailen als je nieuwsgierig bent, dus ik hoor wel of je wil hihi)
hoi hoi
jammer dat een aantal weer zoiets hebben dat het toch niet raak is ik hoop dat jullie er naast zitten (en het dus gewoon wel raak is :thumbup: )
ik heb vandaag garnalen gehaald voor m’n aquarium… alleen nu lees ik overal dat ik heel fijn het soort heb dat moeilijk te kweken is :wall: :wall:
wou dat we al wat verder in de maand zaten :roll: wachten duurt lang… :oops:
Angelique, hoe symbolisch kan je iets kopen: moeilijk te kweken garnalen.
Ik heb een gek ding. Ik heb vandaag precies een week na het geklus van vorige week waarbij ik dacht mijn eisprong te voelen een bloedingkje.
Dus of ik word ongi en het verloopt allemaal heeel heel anders dan het afgelopen jaar, of dit is een echte innestelingsbloeding, of het is een soort van afstoting, of maar dat lijkt me raar het is bloed van het vrijen van gisteren, maar dan zou het niet helder meer moeten zijn, en dat was het echt.
Ik word gek, pffff
:lol: :lol: :lol:
ja uh… :oops: :mrgreen: :mrgreen:
geen verstand van bloedingkjes
(al had ik dat bij Luna ook maar heb daar toen niet op gelet omdat ik juist zat te wachten om ongesteld te worden :wall: :wall:
lang verhaal kort ik zou toen geen eisprong hebben gehad dus klopte dat ik niet ongesteld werd uiteindelijk had ik lichte bloedinkjes dus dacht ik eindelijk ongesteld te worden maar brak steeds niet door :think:
toen na enkele dagen/weken moest ik zomaar overgeven en bleek ik dus al 8 1/2 week zwanger te zijn :lol: :lol: :lol: )
ik vind het nu nog spannender worden. Ik ga elke 30 min broekloeren, vreselijk hihi. Man is net weg, en die weet van niks (is sporten). Ik dacht als die hypogonder van mij het weet word hij gek.
Dus nu ga ik jullie maar gek maken met mijn gehyper haha.
En Angelique, misschien moet jij bewijzen dat jij die garnalen wel groot krijgt (dat het deze keer vruchtbare bodem is bij je, met al die clomid moet het lukken he hihi)
:lol: :lol: :lol:
sja… ik weet het niet hoor ik krijg nog niet eens water kreeftjes gekweekt (levend voer ) en dat schijnt toch makkelijk te zijn :oops:
maar muggenlarven lukt me wel om die te kweken :lol: :shifty:
ik ga straks maar eens met manlief overleggen wat we nu gaan doen met die garnalen
overgooien naar de grote bak of in de kleine houden en een poging wagen tot kweken :think:
vuurgarnalen zijn veel makkelijker te kweken dat zijn net konijnen maar zijn ook een stuk kleiner dan deze garnalen :?
ik snap het niet erg je banner staat net in je groene dagen en jij kijkt of je ongesteld word?? klopt je banner niet ofzo?
sorry meiden dat ik jullie lastig val, maar ik MOET het kwijt. Het bloedinkje is gestopt. Een klein uurtje helder rode bloeddraadjes door slijm, en nu is het weg. Ik weet het, ik maak me gek, en zeker met dat babygeteut vandaag met me vriendin. Zou ik me lichaam zo in de war maken?
Ik weet het niet hoor, durf niet te hopen
Nee Angelique, hele vreemde cycli heb ik.
Ik heb mijn banner staan op de meest lange cycli die ik heb. Dan valt het altijd mee als ik eerder ongi word.
Maar vorige week heb ik dus ( op dag 14 ) gedacht dat ik de eisprong voelde, en die avond ervoor hadden we geklust.
Vandaag heb ik een bloedinkje, wat nu dus al weer over is, dus op dag 21 heb ik als ik geluk heb een innestelingsbloeding, of er is iets anders vreemds aan de hand.
Ik word gek! Maar nog zeker een week wachten voor ik zekerheid heb
En van garnalen heb ik geen verstand. Lijkt me wel leuk om zoiets te kweken enzo. Alleen houden goudvissen en guppen het hier al niet uit, laat staan zulks spul