Augustus 2008 stoppers (deel I)

mamasu–> Heftig al wat meer duidelijkheid over de oorzaak? Vandaag wel een goede dag gehad?

wwb–> haha ik heb een positieshirtje van de miss etam ook nog wel is aan hoor vaak hebben ze dezefde shirts voor beide collecties. Ook in kleinere maten zie je het verschil niet echt hoor. Fijn dat je kleine man weer thuiskomt heb je hem al flink geknuffeld?

Hier een heerlijke dag gehad het poetsen ging niet helemaal veel te warm ben met kleine vent lekker naar buitenzwembad gegaan en heerlijk gespeeld en gezwommen echt een waterrat met bandjes bleef hij drijven dat vond ie super kende hij niet. Normaal doen we alleen aan babyzwemmen en dan hoeft hij geen bandjes om. Beide flink verkleurd hij bruin ik rood hihi

Goeiemorgen,

Ja gisteren een betere dag gehad. Op zich wel lekker gewerkt en 's avonds na het eten lekker een stukje gaan wandelen. Daarna nog een lekkere ijs gaan eten bij de ijssalon! Hmmm heerlijk.

Vanavond staat er bij mijn ouders een bbq op het programma en dan weer lekker lang weekend :dance:

Nou en gisteren gehoord dat een vriendin van mij weer zwanger is!! Van nummer 3 Ze is uitgeteld in februari en dat is dan de 3e in 28 maanden. Phoe he ze doen het rapjes.

Hier zijn we aan het klussen. Ik ga er vanuit dat het wel een paar maanden duurt. De vorige keer raakte ik zwanger bij de 4e poging. Spannend allemaal. Ben wel benieuwd of er vanaf morgen meer dames bij gaan komen want ja het is dan augustus!!!

Iedereen een fijne dag vandaag!

Mammasu

3e in 28 maanden??? nog geen 2,5 jaar tussen de oudste en de jongste??

mamasu–>Lekker he een ijsje? Maandag werd er getrakteerd op magnums en later kwam Mark thuis met een ijsje. Gisteren geen ijsje gegeten alleen wat vlees van de BBQ gegeten en een bak sla haha heerlijk.

Ik hoop ook dat er meer mensen komen in het topic altijd leuk.

Zelf ben ik heel “bang” dat het gelijk raak zou kunnen zijn en dat ik met verlof moet als ik nog geen jaar in dienst ben heb wel een vast contract maar voel me dan zo schuldig al maken die 2 of 3 maand langer ook niet meer uit.

mammasu…heftig hoor! :hug: :hug: :hug: Sterkte! Hopelijk komt er snel duidelijkheid, want het lijkt me erg moeilijk om zoiets te verwerken zonder dat er een aanwijzbare reden voor het “waarom?” is…

En 3 kinderen in 28 maanden? Pfffff…ik moet er niet aan denken! Ik zit me nu af en toe al druk te maken over het niet al te grote leeftijdsverschil tussen mijn nu nog jongste en hopelijk straks nieuwe beeb…Tussen mijn andere kids zit namelijk best een behoorlijk leeftijdsverschil en ik heb dat altijd heel prettig gevonden. Maar omdat ik niet pas tegen mijn 35e voor het laatst moeder wil worden, hebben we nu dus besloten het leeftijdsverschil wat kleiner te houden.

Marinda, niet gaan lopen piekeren over je zwangerschapsverlof hoor! Werkgevers zijn er nooit heel blij mee inderdaad, maar ze kunnen het goed oplossen als ze even wat inzet tonen hoor. Ze hoeven voor jou verlof geen cent te betalen en het geld wat ze dan besparen kunnen ze natuurlijk gewoon investeren in het inhuren van een tijdelijke kracht die jouw werk van je overneemt. En daarbij…ze moeten gewoon niet zeuren! Mijn oude baas was ook zo’n brompot. Altijd maar klagen dat ik moeder was, want dat gaf soms zoveel gedoe (en geloof me, ik heb in 10 jaar tijd maar 2 keer een dag vrij genomen vanwege de kids…) en tegelijk van zijn eigen vrouw verwachten dat ze thuis bleef voor de kids, want dat hoort een moeder toch te doen? :hand: :roll:

Ik heb hem dus na de bevalling van mijn derde het grote plezier maar gedaan mijn ontslag in te dienen. Volgens een aantal oud-collega’s baalt hij daar nu nog steeds van, omdat hij nog niemand gevonden heeft die zijn zaakjes zo kon regelen als ik. En stiekum lach ik me daar een ongeluk om! (oh wat klink ik wraakzuchtig…sorry!)

Verder is het wel lekker rustig hier. Ik heb vandaag alweer gedaan wat ik moest doen van mezelf en kan dus de rest van de dag besteden aan waar ik zin in heb.

Een van die dingen is natuurlijk KoK-ken :mrgreen:

Kom straks nog wel even om het hoekje gluren hier!

Kus Deb

nou ik wil me hier toevoegen… heb wel een beetje apart geval …

9 mei had mijn laatste menstruatie moeten zijn , maar ik bleek zwanger dwars door de pil heen … op 3 juli de eerste echo gehad en we waren precies 8 weken zwanger met aktief hartje en beweging … op 24 juli weer een echo en we zouden toen 11 weken zwanger zijn , op de echo bleek iets anders het hartje was gestopt met kloppen op 9 weken en 1 dag op dat moment had ik het kindje dus al 2 weken dood in me . (missed abortion )

afgelopen maandag bij de gyn geweest en heb tabletten gekregen die ik in mijn vag moest stoppen om alles op gang te krijgen , dinsdagochtend om 5 uur is alles afgekomen , heb een mini bevalling gehad met echte weeen erbij !!! 8 uur lang vette naweeen gehad , maar goed nu wachten op mijn :evil: en dan …

STOPPEN WE OFFICIEEL MET DE PIL EN GAAN WE VOOR EEN 2E…

ik heet nathalie ( 22 ) heb al een zoon Dominique en hij is bijna 4 jaar ( 31 oktober 2004 ) ik woon 5 jaar samen met dezelfde papa als van dominique hij heet jeroen ( 33 ) , ik heb een huis vol met dieren waaronder vogelspinnen en ook nog “normale” beesten.

ooit gaan we nog trouwen maar dat is een 10 jaren plan :smiley:

Debke–> haha gnagna kan me je wraakgevoelens wel voorstellen haha. Gelukkig zijn ze hier supermakkelijk en is de sfeer goed maar toch voel ik me schuldig dat we er nu voor gaan terwijl ik pas zo kort in dienst ben. Al kan je natuurlijk wel verwachten dat iemand met een kindje van een jaar nog een kindjezou willen.

Lekker hoor een dagje voor jezelf! Ik moet helaas werken vandaag en vanavond al koffie bezoek gepland. Eens in het jaar hebben we meidenweekend dit moet nog even besproken worden. In oktober is het dit jaar. Misschien stom maar zit nu al van stel dat het dan al raak is wil ik dan wel karten?

Fijne dag!! Geniet ervan en kom strakjes nog maar ff terug heb ik wat extra’s te doen tijdens mn werk :dance:

Nathalie–> Welkom!! Wat vervelend zeg een mk hopelijk mag het snel raak zijn en goedgaan. Wat voor werk etc doe je?

hee Dominique, wat een heftig verhaal joh. Ik kan me voorstellen dat je met mixed feelings hier bent.

Je bent van harte welkom meid, en hopelijk raak je nu snel zwanger met een mooi eindresultaat!

Missmarm, gewoon kijken joh, misschien wil je het weekend wel, maar dat uurtje karten sla je dan misschien over en moedig je je vriendinnen aan (of je lacht om hun capriolen). Gewoon afwachten joh!

Hier gebeurt niet veel meer vandaag. Mijn man heeft vanavond de hardloopgroep te ‘drinken’ hier. Een keer per week is dat bij iemand anders.

Ik ga zo hapjes maken, maar verder doe ik niks vandaag.

ik werk niet , ik ben full time huismama , mijn werk zijn de dieren die ik thuis heb das al een dagtaak opzich , ik vang vaak verwaarloosde dieren op en dieren die niet meer welkom zijn bij hun eigen baasje , en ik zorg er weer voor dat ze bij een ander goed thuis komen , allemaal particulier .

en vinden ze geen goed huisje dan blijven ze bij mij tot ze dood gaan .

@nathaliehvdominique wrote:

ik werk niet , ik ben full time huismama , mijn werk zijn de dieren die ik thuis heb das al een dagtaak opzich , ik vang vaak verwaarloosde dieren op en dieren die niet meer welkom zijn bij hun eigen baasje , en ik zorg er weer voor dat ze bij een ander goed thuis komen , allemaal particulier .

en vinden ze geen goed huisje dan blijven ze bij mij tot ze dood gaan .

Wat verschrikkelijk goed zeg! Mooie dagtaak.

Heb je verder nog hobbies oid?

Zelf heb ik naast mijn werk, zorg voor vriend huis en kind nog diverse hobbies sporten, handwerk zoals borduren patchwork breien etc.

mijn hobby is mijn werk hahaha , ik ben echt totaal dieren freak , nee , naast het huishouden zorgen voor man kind en de beestjes , ben ik ook erg druk met contact tussen artiesten en organisaties , mijn vriend is artiest in de hardcore / terror scene en staat minimaal 2 x per maand op de buhne , ik maak foto’s van hem , ik ga lekker nuchter uit mijn dakkie als ik hem zo zie , en regel optredens voor hem …

… dit is op Masters Of Hardcore

nathalie–> grappig zeg. Is hij bekend in die scene? Heb “vroeger” ook wel eens op feestjes rondgelopen vandaar haha.

Pff wat is het warm begin nu te zweten op mn werkplek ik wil vrij zijn en in zonnetje liggen bakken.

zijn naam als artiest is MC metal D , hij zit hier nu al ruim 10 jaar in en is meestal samen met Drokz en Akira.

afgelopen weekend stond hij nog op het grootste hardcore festival van de wereld DOMINATOR in leidschendam…

Hi!

Gezellig dat je mee komt kletsen Nathalie! Al had het voor jou een stuk prettiger geweest als je ons links had kunnen laten liggen en je lekker bij de 9 maanden mama’s had kunnen gaan kletsen… :hug: :hug: :hug: voor jou!

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik je vriend niet ken? :mrgreen: Ben helemaal niet bekend in die scene…

Vind trouwens dat je geweldig “werk” doet! Petje af hoor!

Trouwen is hier overigens ook zo’n 10 jaren plan (als het er al ooit van gaat komen…). Vroeger was ik heel erg van het trouwen. Nu allang niet meer. Best leuk hoor, dat wel, maar voor mij heeft het persoonlijk geen toegevoegde waarde aan onze relatie. Samen voor een kind kiezen was wat ons betreft al een behoorlijk stevige verbintenis.

Verder ben ik lekker druk bezig geweest vandaag, ondanks de warmte (die ik overigens wel mee vind vallen, maar ik ben net terug uit het zonnige zuiden dus wellicht ben ik het wel gewoon gewend nog…)

Zitten jullie trouwens allemaal al braaf aan het foliumzuur? Ik heb van die prenatale vitamines in huis. Lekker makkelijk!

Nathalie–> wel is van gehoord maar nooit gezien zeg maar.

Debke–> Haha de hitte buiten is lekker alleen hier is het net een broeikas glazen gebouw… Geen zuchtje wind etc. Welke vitamines zou ik kunnen slikken de zwanger vitamines gravitamon oid? Slik momenteel niks. Nick was een kadootje zeg maar dus ben toen gaan slikken toen we het wisten. Hoever van tevoren moet je beginnen?

Nou…je moet niks, maar het wordt aangeraden om te beginnen met het nemen van foliumzuur zodra je stopt met anticonceptie.

Ik heb overigens Fem Natal van Davitamon. Maakt niet uit welke je neemt volgens mij. Alleen foliumzuur is ook prima, maar ik neem een multivitamine onder andere omdat daar ook extra ijzer in zit en ik tijdens mijn zwangerschappen altijd een redelijk laag ijzergehalte heb gehad. Een keer aan de staalpillen gemoeten en geloof me…als ik dat kan voorkomen, dan doe ik dat! :wink:

Hey allemaal,

Hier nog iemand die de pil heeft laten staan, en wij gaan voor een 2de kindje, mijn cyclus loopt goed gelukkig, en nu maar afwachten he, de eerste zwangerschap hebben we lang moeten wachten (dik 2 jaar) en we hopen dat het deze keer toch iets sneller raak mag zijn.

Mag ik ook met jullie mee kletsen…

Ja! Je bent er! Gezellig!

Meiden, Nette is voor mij een bekende, namelijk een van mijn mede april-07 mama’s.

Nette, ik hoop dat je geduld dit keer niet zo lang op de proef gesteld wordt… :-*

Nette welkom! Leuk zeg er komen steeds meer wannabeebjes bij.

Deb, ik ben al enkele maanden aan de puur mama. Een multivitamine voor zwangeren en a.s. zwangeren. Hier zit minder vit A in geloof ik, en meer foliumzuur. Beetje vergelijkbaar met Fem Natal. Ik heb een paar maanden onregelmatig genomen, maar sinds een paar weken eet ik elke dag een pil.

Ik heb vandaag allemaal hapjes gemaakt van bladerdeeg voor de visite van vanavond. Hopelijk valt het in de smaak.

Voor de nieuwe meiden, op de voorste pagina staat een lijstje van ons, en als je daarop wil staan dan moet je even een pb sturen met de gegevens die ik nodig heb.

Ik ga nu snel verder met huishoudelijke dingetjes,

doeiiiii fijne avond.

Hier is ronde 1 officieel gestart, Mark vond de condooms stom haha hij zegt we willen toch graag een 2e waarom nog een cyclus afwachten?

wwb–> Vielen je hapjes in de smaak?

Debke–> Straks maar is naar de etos die zit hier vlakbij. Ik wist wel zodra je zwanger was je foliumzuur moest nemen. De vorige keer met Nock heb ik gravitamon genomen.

Nette–> Welkom hier! Hopelijk mag je nu wel snel zwanger worden

Spannend Missmarm, de eerste ronde van start. Hier ook als de ongi voorbij is.

De hapjes waren erg in de smaak gevallen. Ik had alleen mega diarree (sorry onsmakelijk smorgens zo vroeg) daarna. Ik hoop dus maar dat ik het alleen had. Ik heb allemaal verse producten gebruikt en schoon gewerkt. Ik voel me wel schuldig.

Mijn man heeft niet alles op, (die is vega) en had nergens last van.