@mammasu wrote:
Yeah,
Het is gelukt, de 2e ticker staat er!!
Haha leuk. Zelf wilde ik er niet teveel mee bezig zijn maar zo’n ticker is wel leuk haha…
Dus hierbij ook die van mij.
@mammasu wrote:
Yeah,
Het is gelukt, de 2e ticker staat er!!
Hoi augustusstoppers, ik wil jullie heel veel succes wensen. Ik was vorig jaar een augustusstopper ( we waren in mei zelfs al aan het kletsen in het topic , kon toen niet wachten tot het augustus was). Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Dank je Vlinder,
Debke, word jij ook een ‘nieuwe’ aug stopper of ben je stiekum al begonnen?
MissMarm, mijn man vond het een hele leuke verrassing, en we genieten echt van ons huis. Zeker nu de gordijnen hangen enzo, dat maakt het meer thuis he.
Mamasu, welkom, wat goed dat je al die kg’s er al weer af hebt.
Ik was bij mijn eerste zwangerschap maar 5 kg aangekomen. Woog na de bevalling dus minder dan ervoor, maar ik heb dan ook een mega overgewicht.
Ik heb nu een bmi van meer dan 35.
Toen woog ik 6 kg minder geloof ik.
Wat is het warm he. Ik geloof dat ik het niet leuk meer vind zo. Het legt je helemaal lam he. Zeker met zo’n heftige onweer van vannacht erbij. Ik ben angstig voor onweer, dus heb de halve nacht wakker gelegen.
Mijn zoontje is logeren bij zijn oma, dus die is een halve week weg. Ik mis hem wel, maar als ik heel eerlijk ben, dan geniet ik ook wel van mijn vrijheid nu.
Gisteren waren we tapas gaan eten, en toen begon ik over een kindje: het is wel heftig waar we aan beginnen he. Nu is onze zoon steeds zelfstandiger aan het worden, en krijgen we het steeds gemakkelijker, en dan beginnen we weer aan zo’n hulpeloos wezentje.
Mijn man trok helemaal wit weg. Hij zei; wat wil je nou zeggen, want ik vind dit niet leuk klinken. Ik wil nu veel te graag om het af te blazen hoor.
Scheetje heb ik he :inlove:
Zo ik ga ff weer de huisvrouw uithangen, en een wasje over de lijn gooien,
@wwb wrote:
Debke, word jij ook een ‘nieuwe’ aug stopper of ben je stiekum al begonnen?
Gisteren waren we tapas gaan eten, en toen begon ik over een kindje: het is wel heftig waar we aan beginnen he. Nu is onze zoon steeds zelfstandiger aan het worden, en krijgen we het steeds gemakkelijker, en dan beginnen we weer aan zo’n hulpeloos wezentje.
Debke–> Gezellig hierbij komen kletsen! spannend na 2 goede cyclussen ervoor gaan
wwb–> Super dat je man er zo op reageerde het is ook super zo’n klein hummeltje. Wat betreft je gewicht zolang het voor jullie geen probleem is maakt het toch niet uit? Hier een bmi van 31, hoop voor het raak is eigenlijk een kilo of 5 lichter te zijn zodat mijn bmi weer onder de 30 is en uiteindelijk als we eventueel een 2e hebben weer richting mijn gewicht van 5 jaar terug te gaan namelijk rond de 70 dan ben ik helemaal blij.
Hier vind vriendlief het ook spannend en leuk verheugd zich er echt al op. Denk dat hij deze cyclus al voor het echie wil gaan. Ikzelf kijk er ook wel naar uit vooral dagje shoppen in den bosch voor positiekleding en babykleertjes haha
kom er gezellig bij Deb, hoemeer dames hoe meer gezelligheid, toch?
En wat je gequote hebt. Dat voel ik wel zo hoor, maar de wens is zo veel dieper en sterker om zo’n lief en hulpeloos wezentje weer groot te brengen. Het was meer om mijn man te peilen hihi.
hmm shoppen in Den Bosch, kunnen we misschien wel tripple daten hihi. Deb en ik komen ook uit brabant.
ik heb ff lopen prutsen. Als jullie het niet leuk vinden, dan moet je het eerlijk zeggen hoor.
Ik heb het plaatje voor het gemak ook al op de 1ste pagina gezet, maar goed dat kan ik dus zo weghalen.
Ook als je nog aanvullingen hebt, dan hoor ik het graag.
wwb–> ik kom niet uit brabant maar heb tijden in den bosch op project gezeten en vind het daar erg leuk shoppen vooral h&m en het prenatal warenhuis zijn favoriet haha. Dus ter zijner tijd erg gezellig samen shoppen!
Super gedaan dat schema. Erg gek alleen om mezelf er in te zien staan hihi
Nou…ik sta al op het lijstje zie ik, dus nu kan ik niet meer terug! :mrgreen:
Even voor de volledigheid van het lijstje, ik ben 31. En als ik hier dan toch kom kletsen is het misschien wel leuk dat ik wat over mezelf vertel…
Ik ben dus Deb (Debbie voluit), woon samen met René en ik heb 3 zoons (een van 14, een van 5 en eentje van 1). Na lang wikken en wegen hebben we toch besloten voor nog een vierde kindje te gaan. Wij voelen ons gezin nu nog niet als “compleet” op de een of andere manier en dus doen we nog een poging tot uitbreiding. En nou zou ik liegen als ik zou zeggen dat ik niet graag nog een dochter zou krijgen, maar het zou net zo’n leugen zijn als ik zou zeggen dat ik met nog een zoon niet ook dolgelukkig zou zijn.
Maar goed, ondanks het feit dat het nog een beetje “raar” voelt om toch die knoop weer doorgehakt te hebben gaan we er weer voor! Tot nu toe heb ik nooit lang hoeven wachten op een zwangerschap, maar je weet wat ze zeggen…Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Oh en shoppen…count me in! I love shoppen! 8)
Phoe he!
Heb je even niet meer op het forum gekeken moet je toch weer een partij bijlezen zeg!!
wwb: Super dat overzicht wat je gemaakt hebt! Ik ben zelf een superleek wat computers betreft. Mij was dit nooit gelukt! Is wel raar ja om je zelf daar zo tussen te zien staan.
debke: welkom! Ja is toch weer spannend als je de knoop hebt doorgehakt om voor een kindje te gaan. Bij ons was dit ook het geval. Ruben (mijn hubbie) maakte het niets uit maar ik wou perse voor mijn 36e bevallen zijn! Of het lukt??? Tja we moeten maar flink aan het klussen slaan :oops: :oops:
missmarm: het is wat de strijd tegen de kilo’s. Ik ben altijd vrij slank geweest maat 34-36 en na de zwangerschap maat 40-42 Ik was echt doodongelukkig. Het afvallen ging vrij makkelijk tot de laatste 6 kilo’s.
Ik ben toen een cursus gaan volgen voor een ander voedingspatroon. En toen ging het heel makkelijk. Iedere dag 3 boterhammen, 3x fruit, 3x yoghurt en 's avonds normaal eten. Na 8 uur niets meer!
Groetjes
Debke–> ik ben Marinda woon samen met Mark en onze zoon Nick is 14 maanden.
Mamasu–> bij mij ligt het niet aan de hoeveelheden maar ben een lekkerbek dus af en toe een ijsje etc Nu is er de kinderwens en zou ik nog net da beetje marge willen hebben.
He mismarm,
Voordat ik Ries kreeg had ik een eche chips verslaving. Ik kon goed 4 zakken chips per week naar binnen werken. Mijn hubbie werkt onregelmatig dus als ik 's avonds alleen zat dan begon ik te schransen. Tijdens de zwangerschap had ik echte snoepzin. Moest altijd koekje bij de koffie en zo!
Sinds Ries er is heb ik totaal geen zin meer om te snoepen, koekje bij de koffie maar heel zelden. Chips misschien soms in het weekend een klein kommetje. Ik probeer door de week gezond te eten maar in het weekend mag ik mezelf verwennen :dance:
Och als je je maar goed voelt, dat is het belangrijkste!!
mammasu–> Dat probeer ik ook door de week alleen mijn mannetje kwam thuis met ijsjes en dan kan ik niet meer weigeren haha. Vanavond lekker uur sporten.
Mogguh meiden!
Nog leuke dingen op de planning vandaag? Hier niet echt…Heb al gedaan wat moest gebeuren, dus ik heb de rest van de dag voor mezelf (nou ja…Finn niet meegerekend dan). Basten is nog bij zijn oma en komt vanavond pas thuis. Aschwin is een week bij zijn vader en René is aan het werk. Rustig hier dus. Even wennen weer hoor…Zorgt er meteen voor dat ik nu al enorm kan gaan uitkijken naar een nieuw beebje in huis…heerlijk die voorpret!
Maar vertel eens…wat doen jullie zoal? Aan het werk? Als we dan toch met elkaar opgescheept zitten hier is het misschien wel leuk als we elkaar een beetje leren kennen toch?
goeiemorgen,
hier nog kindloos, en ik loop nog in mijn pjama. Mijn zoon is nog logeren bij oma, en komt pas morgen terug.
Ik heb wat hoofdpijn, dus ik denk dat ik dadelijk maar eens een paracetamol ga zoeken.
Verder heb ik eigenlijk niet zo veel plannen, een beetje hangen en een beetje rommelen in huis denk ik.
En ik werk normaal als uitzendkracht (administratief medewerker in de zorg), maar heb even een paar weken rust genomen om huis, mezelf en kind weer in goede banen te leiden. We hebben nogal heftige tijden gehad, en dat merkten we aan de kleine man.
Hier wat meer over mijzelf ik werk bij een grote (zorg)verzekeraar in de business intelligence hoek. Ik zorg (beheer/bouw)momenteel voor de rapportages.
Ik werk 32 uur best pittig maar wel erg leuk. Onze zoon heet Nick en gaat 2 dagen naar mijn moeder 1 dag naar mn schoonmoeder en vanaf september 1 dag naar het KDV.
Hier is de ongie bijna over gelukkig mijn mannetje belde straks hij wilde gelijk voor kindje gaan deze cyclus :dance: erg lief.
Was tussen de middag even in de stad voor kleding en zat gelijk te kijken wat ik aankon met een eventueel buikje hihi
He dames,
Heb een heftige dag gehad. Ik heb vandaag te horen gekregen dat een oud collega tevens huisgenoot gisteren dood gevonden is. Hij was pas 27 jaar. Nu is de technische recherche bezig geweest met onderzoek (hier kwam niets uit) maar dat betekend dat hij niet zomaar aan een natuurlijke dood is gestorven. Phoe zoiets zet je wel weer meteen met beide benen op de grond.
Maar nu even over mijzelf. Ik werk 24 uur bij een grote telecomaanbieder op de administratie. Doe dit 3 dgn p/w en bevalt me prima. Ries gaat dan naar mijn moeder. Mijn man werkt bij de NS. Hij werkt onregelmatig dus zit ik 's avonds en in het weekend vaak alleen. Ben het gewend en gelukkig heb ik de kleine man om mij gezelschap te houden.
Groetjes mammasu
tjee mammasu, dat zijn heftige berichten zeg! Sterkte!
Missmarm, ik heb vorige week ook tuniekjes gekocht die ook nog met een beginnend buikje kunnen hihi. Ik heb zelfs een positietuniekje gekocht. Maar ik moet er eerlijk bij vertellen dat ik een grote maat heb, en je er niks positie aan ziet hoor. Het is gewoon een leuk vrolijk shirtje.
Poe wat is het toch weer warm he. Mijn zoontje komt vandaag terug van logeren, en ik heb hem vreselijk gemist. Ik ben dan ook weer blij als hij weer onder moeders vleugels terug is.
Net boodschappen gedaan (zijn lievelingseten gekocht hihi) en zijn kamertje schoongemaakt. Zo wil ik nog ff de benedenverdieping dweilen (kam maar weer gebeurd zijn) al is het pokkeweer daarvoor hihi.
En als ik klaar ben, dan heb ik het verdient om met de pootjes omhoog in het zonnetje te gaan zitten he.