Augustus 2008 stoppers (deel I)

meiden ik ben het kwijt hoor. Zoveel gekletst dat er is.

Flien veel plezier in blijdorp

Angelique jij ook veel plezier vandaag

Nette ik ga pas zaterdag naar de kapper dus dan laat ik het erna wel weten.

Jiska ik heb het veranderd. Je weet de spanning wel leuk op te bouwen hihi

Ik heb dus hetzelfde als jij. Ik zou raar staan te kijken als de test niet posi is, maar goed.

Deb, ik wil wel langskomen, maar met openbaar vervoer is het een halve wereldreis, die ik wil ondernemen als ik een dag vrij heb hihi. En niet als ik zo maar een paar uurtjes heb. In de herfstvakantie ofzo.

En die pokemontaart, ik zeg niks tegen mijn zoon want die ziet groen als hij dat hoort.

Verder weet ik het dus ff niet meer.

Mijn zoon is heel erg op ze mama vandaag. Hij komt heel de tijd mama mama mama. Ik word er niet zo vrolijk van.

In de herfstvakantie staat hoor wwb!

Jiska…wat een spanning!

Meiden, ik hou geen nagels over zo hoor! :mrgreen:

Heb net wat pokémonplaatjes geprint. Morgen eens een begin maken met mijn puzzelplaatje…Ben heel benieuwd.

Oh en Flien, Basten zwemt ook “gewoon”, maar heeft wat meer aansporing nodig om van de kant te komen dan de rest van het cluppie. Aangezien ze dat bij het diplomazwemmen niet doen en hij dus met een beetje pech gewoon aan de kant blijft plakken, durfden ze het eigenlijk in eerste instantie niet aan. Maar hij heeft goed zijn best gedaan gisteren dus nu mag hij toch!

Meiden, ik ga langzamerhand eens aan mijn nasi beginnen!

Zo, ben terug en moe! We hebben het gelukkig wel drooggehouden gelukkig, maar mijn benen doen echt pijn nu!

Vanavond kom ik terug en anders morgen wel weer!

zooooow ik ben moe :zzz: :zzz:

Luna hebben we gelijk in bed kunnen leggen die was in de tram in slaap gevallen :inlove:

we hebben het best naar ons zin gehad alleen plaswijck was heel weinig aan dan ga ik liever naar ballorig bijvoorbeeld is nog goedkoper ook :silenced:

euromast doen we nog een keer over met mooi weer en duiken dan daarna de pannenkoekenboot in :lol: :lol:

heb een beetje vluchtig terug gelezen :oops: :oops:

Isja: spannend hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Debke: fijn dat Basten mag afzwemmen

Jiska: ook spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Flienie: leuk dierentuin zal niet zo druk zijn geweest met dit weer of wel??

oh en vanmorgen begon goed trouwens :wall: :wall: :wall:

was eerst bloed gaan prikken in het ziekenhuis

komt er na 1 buisje bloed geen bloed meer uit m’n ader :shock: :lol: :lol:

ik zo ja dan moeten jullie het met 1 buisje doen 8) :lol: :lol:

maar helaas werd ik nog een keer in m’n andere arm geprikt :twisted: :twisted:

en ik ben al zo dol op naalden :liar: :liar:

Nou, het was dus hardstikke druk in Blijdorp, allemaal schoolreisjes, uitstapjes van kinderdagverblijven en giga veel gezinnen… Ik dacht dat de scholen al begonnen waren! Ben wel blij met mijn abbonement, want ik kon zo doorlopen!

nee de scholen beginnen maandag weer :dance: :dance: :dance:

dan gaat Luna ook weer 4 dagdelen naar de psz :dance: :dance: :dance: :silenced: :oops:

zulk lekker weer was het in Rotterdam :shifty: :lol: :lol:

Gewoon grijs inderdaad :wink:

Ach, het bleef in elk geval droog…

ja idd het is droog gebleven alhoewel toen wij in de tram naar huis zaten was er wel een drupje gevallen geloof ik

net door de babyfoon

mama Luna is wakker :inlove:

Oeoeoeoe, wat lief :inlove:

Trouwens wel knullig ook met dat bloedprikken! Was je zo koud ofzo> Dat je bloed snel stolde?!

ik heb geen id volgens mij was de naald gewoon verschoven ofzo (ik voelde hem bewegen en dacht eigenlijk dat hij al klaar was :? en toen moest hij dus nog een buisje :wall: :wall: )

Pfff, in het SFG zijn ze ook al zo kneuzig in het bloedprikken. Echt serieus… Soms :roll:

:lol: :lol: ik denk dat ik een leerling had getroffen ik loop in erasmus mc :wink:

vind niet erg als ze moeten leren hoor maar niet met naalden in mijn lichaam :lol::lol: :oops:

Precies de reden dat ik het Erasmus MC zoveel mogelijk wil vermijden! Al die lui in opleiding…

Voor de bevalling kon ik ook kiezen tussen het Erasmus MC en het SFG… Aan mijn bed geen polonaise, dus dan maar naar het SFG… Heerlijk rustig, maar 3 mensen aan mijn bed gehad!

ik ben van Luna in zuider bevallen en echt nooit weer nu wil ik in erasmus bevallen

maakt mij niet uit hoeveel er om m’n bed staan toen met Luna stonden er 4 van het ziekenhuis Darius en m’n moeder bij m’n bed lekker druk dus :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: ik ben gemeen :angel: Luna komt op mij afgerent mama horloge aan

dus ik proberen dat horloge om te doen en vraag haar hoelaat het is

zij kijken ik zo is bedtijd he :lol: :lol: rent ze hard weg is niet bedtijd en wil gelijk het horloge niet meer om :lol: :lol: :lol:

en ik ben zooooooo moe :zzz: :zzz:

Ik vond het SFG echt geweldig! Volgende keer weer, al is er in het SFG 1 gyn die ik gelijk weer weg mep! Pluspunt van het SFG is dat ze alleen maar vrouwelijke gyn’s hebben. Alleen het opperhoofd is een man en als het echt fout zit, dan kom je pas bij hem…

Het Erasmus trekt me nogsteeds niet, tenzij ze van te voren al weten dat ik in het Sophia moet zijn voor de kleine…

Ik heb overigens ook best goede verhalen over het Zuider gehoord! En in het IJsselland schijnen ze ook kraamsuites te hebben. Die is het SFG ook aan het bouwen, maarja… Die zijn pas in 2011 af geloof ik… Das een beetje laat :wink:

Heb er toch maar een testje tegenaan gegooid, maar helaas negatief. De duveltjes zijn er echter nog niet.

Isja: :hug:

Flienie: ik vond het zuider echt helemaal niks misschien omdat het zo druk was maar ze waren er echt niet vriendelijk :hand: