hee meiden,
ik heb een soort schuine bob, maar een soort slag van mezelf. Hierdoor valt de bob nooit zoals ik wil. Ik ben het ‘lange’ haar ook zat, en heb zitten googlen.
Ik zit te twijfelen tussen:
lekker makkelijk:
lekker wild en stoer:
Bij het bovenstaande kapsel kom ik iets nekhaar te kort, dus het zal van achteren iets korter vallen denk ik (ik heb zo’n opgeknipte kippekont, die behoorlijk aan een snoeibeurt toe is)
Wat vinden julllie?
Joehoe?! Waar zit iedereen?!
heej WWB… ik vind de bovenste het leukst maaar is natuurlijk aan jezelf
Nouja, ga ik Joehoe-en is er opeens iemand
WWB, ik vind die bovenste het leukste. Die tweede is een hoop meer werk! Been there, done that…
Ja ik weet dat de onderste meer werk is. Maar nu moet ik elke morgen mijn haar föhnen, en dan nog zit het na een uur niet meer. Dat onderste kapsel is voor mij echt makkelijker dan nu. Kwak styling erin en hulsakee…
Ik heb namelijk wel makkelijk haar voor coupe troep hihi. Heb namelijk al vaak chaos haar gehad hihi…
en wij waren er gelijkertijd hoor. Ik was aan het foto’s plaatsen toen jij joehoe-de hihi
Ja, ik zag het!
Ik heb heel lang kort haar gehad (was handig met sporten) maar ik ben ook zoooooo blij dat het nu weer lang is! En langs is ook echt lang hier… Tot halverwege de rug. Kom ik laatst bij de kapper, zegt ie:“Zal ik het kort knippen?” :wall:
Maar goed, dat onderste is ook wel heel gaaf idd en als je haar dat aan kan (en niet als mijn haar te lang en zwaar is) dan zou ik daar voor gaan. Ik kijk op één of andere wijze altijd ook naar het praktische…
jeetje wat kletsen jullie veel
Whahaha, ik denk dat je dat krijgt als je meerdere kletstantes in 1 topic hebt en nou doe ik nog eens extra mijn best omdat ik geen zin in de studie heb…
wwb, als ik me er ook even tegenaan mag bemoeien…Als ik jou was zou ik voor het tweede kapsel gaan. Dat is (volgens mij althans) veel meer zoals jij bent!
Flien ik heb even op Leine’s site gesnuffeld natuurlijk (zo nieuwsgierig ben ik wel!) en wat een moppie is het zeg!
Angel, fiets ze nog! Da’s in ieder geval veeeeeel minder vervelend dan dat ding in je strot!
Ow…ik heb geen tijd voor meer reactie nu. Moet eerst Basten naar school gaan brengen nu.
Kom straks weer terug!
Kus Deb
ff grappig verhaaltje:
ik zei vanmorgen tegen mijn man: als je s avonds tv kijkt moet je die bas niet zo gebruiken.
Zegt zoontje: welke bas. Die bas van Dellie. Ik huh wat bedoel je: Die Basten die ook een WII heeft. Wanneer gaan we er naartoe.
Ofwel zoon wil naar Debbie hihi…
En over het kapsel, ik neig ook meer naar het onderste. Maar moet ff met de kapster overleggen of het past bij mijn soort haar he
mogguh
zo gisteren druk geweest met m’n nieuwe aquarium 8)
en vandaag gaan we lekker naar de euromast en plaswijckpark :dance: had alleen verwacht dat het wat mooier weer zou zijn vandaag
oh en natuurlijk even gezellig met z’n allen langs het ziekenhuis want ik moet ook nog bloedprikken :roll:
wwb: :lol: kinderlogica he
ja wwb…wanneer komen jullie? :mrgreen: Geef je ventje maar een knuffel van me!
Gisteren heeft Basten hier eindelijk gehoord dat hij zaterdag mag afzwemmen voor zijn A diploma. Het werd weleens tijd hoor! Hij kan zwemmen als de beste (en dat zeg ik in dit geval niet omdat ik zijn moeder ben, maar omdat dat ook echt zo is…), maar omdat hij het steeds berekoud heeft in het buitenbad waar hij lest, en daardoor weleens een traantje vloeit en hij ook weleens gewoon weigert nog verder te zwemmen, durfden ze het eigenlijk niet aan om het te laten afzwemmen. Gelukkig hebben ze hem gisteren toch door laten gaan. Nu moet hij zaterdagochtend om negen uur al afzwemmen. Leuke bijkomstigheid? Er mag iemand met hem meezwemmen! Het is hier zo geregeld, dat papa of mama of opa of oma (net wie zin heeft) mee mag afzwemmen. Die moet dan hetzelfde doen als het kind en krijgt dan na afloop ook een certificaat. René gaat dus zaterdag lekker meezwemmen. Kan hij Basten ook mooi even oppeppen als dat nodig mocht zijn.
Zijn B-diploma gaan we toch maar in een binnenzwembad doen…Want dit is echt zielig voor hem. Hij ziet echt letterlijk blauw van de kou na een zwemles. Hij heeft geen spekkies om hem lekker warm te houden en het kost hem echt een flink warme douche en een half uur rust voor hij weer een beetje op temperatuur is nu.
Maar goed, donderdag nog 1 zwemles en dan zaterdag afzwemmen en dan is hij er van af! :dance: :dance: :dance:
Nou…ik had me voorgenomen vandaag eens flink wat te gaan doen! Laat ik eens een beginnetje gaan maken!
Tot later weer!
Kus Deb
wahaa, durf niet naar het toilet, heb echt het gevoel dat ik ongi wordt. En ik ik wil niet :wall: Pijn in de onderrug, krampen in de onderbuik en gevoelige borsten (maar die laatste heb ik al een aantal weekjes)
WWB; Hihi, die kinderlogica! Heerlijk toch!
Angelique; Wij gaan hier naar Blijdorp vandaag, dus ik ga met je mee duimen dat het droog blijft! Lekker een grijze dag in Rotterdam!
Debke; Fijn dat hij toch af mag zwemmen. Raar ook dat ze hem dan tegen houden. Ik bedoel zo gek is het toch niet dat hij het ijskoud krijgt?! Ik zou voor het B-diploma inderdaad ook naar een binnenbad gaan.
Hier lekker op tijd mijn bedje ingegaan… Vandaag een drukke en volle dag. Zonder studie. Besef me nu of het misschien over komt alsof ik de studie helemaal niet leuk vind. Ik vind het best leuk hoor, maar nu even niet!
Nou, ik ga spullen verzamelen en inpakken om op pad te gaan!
xx
Isja… :hug: :hug: :hug: Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Hopelijk blijft de ongi braaf weg!
Flien, veel plezier in Blijdorp!
En het is niet zo raar dat ze Basten dan tegenhouden met afzwemmen hoor. Het zou niet eerlijk zijn, dat alle andere kinderen (die gewoon zwemmen en doen wat ze moeten doen) zo hard moeten werken voor hun diploma en dat Basten hem dan krijgt, terwijl hij van de kou amper van de kant te krijgen is en dus uiteindelijk minder hard gewerkt heeft dan de rest.
Mijn taartbakspullen zijn net gebracht! Ik kan maar aan de bak hier!
Isja; :hug:
Debke; Ik dacht dat hij wel gewoon meezwom en er afentoe uit vloog van de kou!
En nu ga ik echt, moet om 11 uur in Blijdorp zijn en kind en ik zijn nog in pyjama. Sterker nog, Leine ligt nog te slapen!
Flien veel plezier vandaag.
Debke, fijn dat Basten mag afzwemmen dan heb je toch weer een zorg minder als jullie in het zwembad zijn.
wwb, hoe is het, nog geen duveltjes?
Ik vind het tweede kapsel leuker, lekker stoer.
Ik heb overigens ook altijd heel kort haar gehad en de laatste jaren ze lang tot op mijn schouders. Iedereen vroeg zich altijd af waarom ik ze zo kort had (zonde), want ik heb een flinke bos krullen.
Ben toch maar geweest, kon het niet meer ophouden. Nog geen duvels te zien.
:shifty: kom even een geheimpje verklappen Ik ga wwb strakjes even een pb-tje sturen of ze m’n NOD aan wil passen naar ‘eerste week september’. Manlief en ik hebben besloten dat, mocht ik inderdaad nu zwanger zijn, we het wel alvast aan m’n ouders gaan vertellen voordat zij op vakantie gaan. We kunnen het namelijk geen 3 weken geheim houden voor iedereen :mrgreen: Zijn er allebei van overtuigd dat wij het geen zin vinden hebben om tot 12-13 weken te wachten. (snappen andere mensen die dat doen wel, maar wij vinden het prettiger om het al eerder te vertellen).
heb testen al in huis, maar laat ze netjes in de verpakking zitten! Nu heeft het toch echt nog geen zin…
Heb wel een vermoeden dat ik 2 streepjes ga piesen binnenkort, want anders houdt m’n lichaam me wel heeeel erg voor de gek… maar aan de andere kant: misschien doet ie dat juist wel expres. Heb dus wel een vermoeden, maar geen ‘gevoel’. Heel raar.
Ben wel nog steeds heel misselijk de hele dag door, maar kan wel alles eten. Dat voelt hetzelfde als bij de zwangerschap van Deanne. Borsten laten ook duidelijk merken dat er ‘iets’ aan de hand is; doen echt vreselijk veel pijn.
Wat wel anders is: ik krijg een afkeer van vlees :o ik, die iedere dag vlees móet eten :o Was maandagavond alleen met Deanne tijdens het avondeten, dus ik had lekker een biefstukje gehaald. Ik heb een paar hapjes op, zij de rest :o smaak stond me zó tegen :sick:
:roll: maar goed, speculeren heeft toch geen zin, maak mezelf er alleen maar gek mee. Zit niets anders op dan rustig af te wachten :mrgreen:
Kom later even op jullie reageren, ga nu eerst dochterlief even gezelschap houden, en dan vanmiddag naar de bibliotheek: is een voorleesuurtje van Dikkie Dik :inlove: en ze mogen ook Dikkie Dik maskers maken :dance:
@tante isja wrote:
Ben toch maar geweest, kon het niet meer ophouden. Nog geen duvels te zien.

(hoewel… het heeft bij mij echt een aantal maanden geduurd eer ik niet meer eerst benauwd in m’n onderbroek staarde voordat ik ging plassen. En ieder wc-papiertje controleerde of er geen bloed aanzat :oops: ow erg eigenlijk…)
Jeetje wat is hier vreselijk veel gekletst zeg dat is toch niet bij te houden,
heb zo wat gelezen, maar niet alles hoor :shifty:
En ik kwam leuke plaatjes van kapsels tegen vind die onderste het mooiste, welke is het geworden…
Spannende dag voor isja, oohh ik hoop dat ze weg blijven, waneer ga je testen…
Jiska, oohh dat klinkt ook wel spannend heb je het gevoel dat je zwanger bent… en de testen al in huis, waneer ga je testen…
En deb wat fijn dat basten af mag zwemmen, ik hoop zo dat hij zijn diploma haalt, en wat grappig dat er iemand mee mag zwemmen, in een buitenbad zwemmen lijkt me ook erg koud ik hoop dat basten het zaterdag haalt dan is hij er van af.
Flien veel plezier vandaag.
Uuhh sorry maar meer weet ik even niet, maar leef wel met iedereen mee hoor.