Augustus 2008 stoppers (deel I)

Vertel Isja, wat houd je van je werk? :wink:

WWB; Waar hang jij eigenlijk uit?!

heel dubbel gevoel, soms denk ik ja het zou best eens raak kunnen zijn en dan denk ik weer, nee de duveltjes komen gewoon zoals elke maand.

Ben er in ieder geval constant mee bezig, dus dat schiet niet echt op. Heb normaal een vrij constante cyclus, maar dan zal je zien deze maand zal ie wel langer zijn. Nog maar even geduld hebben. :oops:

Heb je al bedacht wanneer je wilt testen?

Op hoeveel dagen staat je banner nu?

:sick: :sick: :sick: wat een onderzoek zeg :sick: :sick: :sick: viel echt niet mee hoor

Dan is het nu in ieder geval achter de rug Angel!

Heb je toch maar weer even gefixt! :clap: :clap: :clap:

ja dat wel maar als ze het onderzoek ooit nog een keer willen doen ren ik echt hard weg hoor :shifty: :oops:

Isja; Wanneer ga je testen denk je?!

Angelique; Het zit er nu in elk geval op dat onderzoek. Hebben ze nog wat gevonden?!

Ik ga het proberen vol te houden tot donderdag of vrijdag, ben benieuwd of me dat lukt. :mrgreen:

Angel, hopelijk gaan ze iets vinden.

oja mijn banner staat nu op 28 dagen, dat klopt ook wel met mijn cyclus die of 28 of 1 a 2 dagen meer of minder.

hoi hoi,

ik ben er wel, maar ik was druk bezig met van alles en nogwat. (geboortekaartje van zwangere vriendin + haar website updaten, huishouden, en visite etc).

Gisteravond een migraineaanval. Nu heb ik die vaker net voor de ongi, dus ik weet echt niet wat ik moet denken. Ik ga er maar vanuit dat het toch mis was deze keer. Of dat het ei wel bevrucht was maar de innesteling niet goed is gegaan ofzo. Ik heb gewoon echt symptomen.

Angelique, kloteonderzoek is dat het. Hebben ze iets gezien, of moet je op controle voor de uitslag?

Ik hou het hier ff bij. Moet zo kind ophalen, en eten geven.

tot later

Ik heb even mijn banner aangepast… Zo zie ik makkelijker of ik richting groen of rood ga :wink:

Ik lees overal dat linken naar websites buiten KOK niet toegestaan, nou heeft Leine een eigen website… Mag ik daar een link van in mijn onderschrift plaatsen of niet?!

commerciele linken mogen niet. Dus als je wat verkoopt op je site van Leine dan mag je de link niet plaatsen. Maar als je alleen trots je meiske wil laten zien, dan mag dat wel!

wwb, wil je geen hoop geven, maar toen ik zwanger bleek van mijn eerste, was een migraine-aanval (sinds lange tijd) het eerste teken dat ik zwanger was. (verandering in hormoonhuishouding)

tante Isja, ik heb het ook vaker een paar dagen voor de ongi, dus ik weet het niet. Ik hoop dat je gelijk hebt!

Ik ben ook een emomuts vandaag.(heeft andere redenen hoor) Ga traantjes maken om je berichtje.

:hug: voor WWB…

Nou, heb nu ook Leine’s link in mijn onderschrift…

Leine had net trouwens wat smerigs! Ik ging haar verschonen (dikke poepluier) grijpt ze vol met haar handen in de poep :sick:

wow mooie site hoor! Heel leuk!

En die grapjes met luiers. Tja,… ik denk dat we die allemaal wel kennen. Mijn zoon is er eens mee gaan schilderen. Hij was iets groter toen, en had in zijn bedje zijn luier uit gedaan, en de muur volgesmeerd :sick: Ik was niet blij toen. Kan ik je wel vertellen

Dank je… Was verbaasd dat ik zoiets kon :oops:

Pfff, hopelijk gaat Leine NOOIT schilderen met poep! Maarja, ze kan nu inderdaad ook zelf haar luier uit doen :?

Flien, je wilt toch graag dat ze ooit nog eens zindelijk gaat worden :lol:

Nou dat gaat ook niet ‘zonder plas en poep’ om maar bij het topic te blijven. :sick:

4 september krijg ik de uitslagen (maag en hart) vrijdag nog even fietsen in het ziekenhuis :lol: :lol:

Veel plezier met je fietstocht Angel :lol:

Isja; Ik hoop inderdaad dat ze ooit zindelijk gaat worden… Maar schilderen met poep?! :naughty: