zo we hebben het klussen er weer opzitten dus het wachten kan hier beginnen :roll:
ben benieuwd of ik een ei heb gehad en als ik een ei heb gehad hebben we hem niet echt kunnen missen volgens mij
Whahaha, hebben jullie zoveel geklust?!
Trouwens, ik hoor wel eens van meiden/vrouwen dat ze hun eisprong voelen… Hoe voelt dat dan?! Ik had namelijk vanochtend krampen ten hoogte van mijn eierstokken… Zou het kunnen!?
wat is dat nou flientje !! nou toch maar wel weer voor het echie klussen !! je liefje weet ook wel errug goed wat hij wilt he !! hahahahaha.
ik kan je niets anders dan alleen maar succes wensen , en dat we snel maar zwanger mogen raken !!
Ja joh, die vent van mij is echt niet te volgen… Afentoe best frustrerend! Maar goed, hij is degene die wilde wachten en als hij nu dan toch het risico neemt is dat zijn keuze en heb ik in elk geval niet mijn zin doorgedreven
We shall see!
Wel grappig, een vriendin van mij bepaalt haar naderende eisprong met behulp van temperaturen en cervixslijm (NFP)… DUs ik vanochtend toch even aan haar gevraagd hoe het cervixslijm er rond de ijsprong uitziet… Helder en elastisch… Nou heb ik het niet gevoeld, maar het is wel helder! Alles wijst toch wel een beetje richting eisprong! Zou ventje er dan ook van op de hoogte zijn dat zijn zaadjes wel 72 uur kunnen overleven in de baarmoeder?! Toch nog even checken
Trouwens vandaag Leine bij laten schrijven in mijn paspoort… Althans de aanvraag gedaan, volgende week kan ik de sticker ophalen. Dat is pas echt raar! Nu staat zij OOK in mijn paspoort! Maarja, kunnen we in elk geval over anderhalve week lekker naar Italie met z’n tweetjes!
@Flieniemama wrote:
Whahaha, hebben jullie zoveel geklust?!
:think: uh ja
is dat zo vreemd dan??
ik hoop dat het in de 1e ronde clomid gewoon raak is dus om de dag verlicht klussen

@Angel & Luna wrote:
@Flieniemama wrote:Whahaha, hebben jullie zoveel geklust?!
:think: uh ja
is dat zo vreemd dan??
ik hoop dat het in de 1e ronde clomid gewoon raak is dus om de dag verlicht klussen![]()
Nee joh, is niet raar! Maar het kwam op mij over alsof je helemaal kapot bent ervan

:lol: :lol: nee wel van het andere klussen (zijn de zolder aan het verbouwen)
maar vind gewoon spannend dus
we hebben ons best gedaan nu hopen dat de clomid is aangeslagen enzo :lol: :lol:
Ow, van dat klussen… Ja, daar zou ik ook moe van worden
Ik hoop ook dat het aanslaat! Gek eigenlijk, ik leef zo vreselijk met jullie allemaal mee en ik ken jullie niet eens!
:lol: :lol: erg he ik ben ookde hele tijd maar voor iedereen aan het duimen enzo
Ja, heel erg! Heb de blaren hier op mijn duimen staan
(Goed overdrijven is dus ook een vak )
Ik moet trouwens wel bekennen dat ik echt de neiging heb om mijn vent weer te bespringen vanavond :oops: Ik ben echt vreselijk hitsig de afgelopen dagen… Dat schijnt ook een teken van eisprong te zijn… We zullen zien. Ben wel beniewd of hij dan wel of niet voor de hoesjes kiest! Mijn wispelturige mannetje :inlove:
kan idd je eisprong zijn
ik hoop voor je dat hij de hoesjes :lol: in de kast laat liggen hoor
:naughty: en niet zo overdrijven he
:lol:
:oops: Ja mama :oops:
Hihi, ik ga maar eens mijn ventje het bed inlokken
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ow, hij is eerst nog de gangkast aan het opruimen, geloof dat hij dat wel even af mag maken… :mrgreen:
:shifty: ik mag zo voor de endoscopie :shifty:
ik wil niet!!! :lol: :lol: nu maar hopen dat het mee valt…(zal vast niet maar goed…)
@Angel & Luna wrote:
:shifty: ik mag zo voor de endoscopie :shifty:
ik wil niet!!! :lol: :lol: nu maar hopen dat het mee valt…(zal vast niet maar goed…)
spannend!! heel veel succes
Morning meiden!
Ik maak even tijd om hier te komen kleppen hoor! Was ik gisteren al van plan, maar ben er gewoon niet aan toe gekomen!
Angel, eerst voor jou heeeeeel veel succes zo! Het zal best meevallen joh.
En je zit in die berespannende wachtperiode? Duimpjes draaien hoor! Het zou wel mooi zijn als de clomid meteen is aangeslagen he!
Jaimy hoe is het met jou? Is het besef dat je echt zwanger bent er al of heb je het gevoel dat je in een roes leeft? Dat laatste had ik altijd…vandaar dat ik er naar vraag.
Flien, fijn dat je lijf het weer doet! En dat is maar goed ook aan je berichtjes te merken Op hoeveel dagen staat jouw banner eigenlijk?
wwb, hoe is het met je meis…?
Hier is het druk op het moment. Volgende week zondag vieren we de verjaardag van Basten en ik ben druk met de “voorbereidingen”. Hij wil graag dat ik een taart voor hem bak. En dan niet zomaar eentje…nee…meneer wil een pokémon taart! Gisteren dus even gespeurd wat ik allemaal nog nodig had en dat besteld. Zal vandaag of morgen wel binnen komen. Vandaag ga ik op zoek naar een mooi plaatje voor op de taart en dan ga ik morgen of overmorgen beginnen aan het in elkaar puzzelen van dat plaatje met gekleurd marsepein…Dat wordt een hele klus! Maar wel leuk!
Ook zijn trataties voor school moet ik nog maken. Dat worden lollies gemaakt van cake met witte of melkchocolade er omheen en met spikkels!
Ook moet ik nog een kinderfeestje regelen, maar we zijn er nog niet uit hoe of wat dan…Ook maar eens verder over nadenken vandaag dus.
Ik ga maar eens aan de slag!
Kus Deb
Goeiemorgen ladies!
Angelique; Succes! Ik hoop dat het mee is gevallen… En ik hoop dat er iets uit komt!
Debke; Mijn banner staat op 35 dagen. Dat is de langste cyclus die ik ooit gehad heb in het laatste jaar (na de bevalling toen ik nog niet aan de pil was), de kortste in die tijd was 21 dagen. Ik ga nu dus uit van max 35 dagen en ik let gewoon heel erg op of ik eerder tekenen voel/zie/merk… Aan de ene kant hoop ik gauw te ontdekken wat mijn cyclus is, aan de andere kant wil ik het stiekem helemaal niet ontdekken natuurlijk :oops:
Pfff, hier wordt het een leuke dag :? Heb een giga berg strijk liggen, maar moet ook eea voorbereiden voor de studie en natuurlijk Leine nog die haar aandacht vraagt.
Ergens is het idee dat ze binnenkort naar een KDV gaat 2 dagen per week heerlijk, aan de andere kant vreselijk! Vrijdag gaat ze voor het eerst wennen… Daar zie ik best tegen op, maar ik zit me ook te bedenken wat ik in die 2 uur allemaal kan doen! (Shoppen :silenced: )
Nou, ik ga eens kijken of Leine al moe gespeeld is! Die speelt 's ochtends altijd alleen in de box… Leert ze zichzelf bezig houden en kan ik rustig opstarten met (internet)krantjes, internet en ontbijt…
morgen, ben aan het werken, heb niet zoveel energie. Kan me ook heel goed concentreren en ben helemaal niet met andere dingen bezig in mijn hoofd :liar:
:lol: :lol: :lol:
Wat denk je isja? Zou het raak zijn?