Augustus 2008 stoppers (deel I)

Tante Isja, ik moet haast aan Vaals denken, maar dat ligt niet aan de A2…

Maar natuurlijk niks mis met Limbabwanen hoor :wink: Zijn oergezellige mensen en ik hou wel van de bourgondische levensstijl die ze er op nahouden

WWB. Ahaha… Hier is het Oirschot, Gilze Rijen, Best en Berkel Enshot wat de klok slaat…

hahahaha, tussen oirschot en gilze-rijen in hihi… goirle

Nou oke dan, ik ben geboren en getogen in een dorpje net beneden de stad van MVV :stuck_out_tongue: Dus een limbo in hart en nieren en inderdaad zoals al eerder vermeld werd heeeel gezellig :wink:

Hihi, nou volgende keer dat ik daar in de buurt kom zal ik zwaaien!!!

Tante Isja, de reden dat ik bij het uiterste zuiden altijd gelijk aan Vaals denk is omdat één van mijn beste vriendinnetjes daar woont… Ik kom daar regelmatig (met of zonder Leine) en dan maken we M’tricht ook altijd onveilig… Ben ook al goed ingeburgerd, kan Limburgs wel verstaan, maar niet spreken… Owja, 2 woorden: Kuusjke (varkentje, geen idee hoe je het schrijft) en Adieje…

Flien, Nou het begin is er zou ik zeggen, hihihi.

Hoe gaat het met je lijf trouwens?

Mijn lijf?! Hmmm, nou alles zit er nog aan!

Maar goed, pols, schouder en rechterknie gaan doen. Linkerknie (mijn zwakke knie/punt/deel) blijft erg dik en pijnlijk, ik denk dat ik mijn kruisbanden flink overstrekt heb of dat ze een opdonder hebben gekregen. Als het maandag nog zo is gaan we even langs de HA…

Ik ga nu de documentaire “Goud” kijken en dan slapen :zzz:

Morgen naar een vriendin die vlakbij D-B woont… Dus dan zal ik hier niet langs schuiven denk ik!

Trusten!

xx

waaaaauuwww jullie hebben vandaag gewoon 2 pagina’s vol gel*ld , pffff.

morgen schrijf ik me stukje voor op de 1e pagina !!

voor nu wens ik jullie weltrusten !!!

hoi meiden,

ik heb geen tijd voor uitgebreide kletspraatjes. Moet flink aan de slag vandaag.

Maar wilde wel ff vertellen dat de test vanmorgen nog negatief was.

Dus of mijn lijf houd me mega voor de gek Of ik ben te vroeg…

Al begin ik steeds meer te vrezen voor het eerste,…

wwb :hug:

:hug: WWB…

Ik ben net terug van een dagje opstap met de kleine meid! Reuze gezellig, maar man wat ben ik moe! En mijn lijf doet een beetje pijn nu…

Ben met haar naar een vriendin in Brabant geweest. Zij heeft ook een kleine. Het was supergezellig en de kleintjes hebben ook heerlijk kunnen “spelen”…

hoi hoi, jeetje wist niet dat hier zoooooveel gekletst werdt… heb volgens mij net 8 bladzijde gelezen :slight_smile:

waarop Jaimy GEFELICITEERD!!! :dance: :clap:

Gaaaaf hé!!

enne… ik test nog steeds niet… ik test 2 dagen na mijn NOD heb ik mezelf beloofd… das wel lastig hoor :slight_smile:

oh… en Flien… hele klapper… zo op de trap… en de kleine op de overloop… wat een verhaal…

en … wat me wel opvalt… het is de hele week druk hier :wink: behalve wanneer ik tijd over heb… op zondag :slight_smile: haha :lol:

Ik wilde net hetzelfde zeggen… Kan wel merken dat ik minder tijd heb om te niksen en dat ik niet aan de studie zit :wink:

Ik heb vandaag even wat kleding bij elkaar gewinkeld voor de kleine… Winterkleding in de volgende maat. De garderobe stopte hier opeens bij maat 68… Vanaf 74 heb/had ik helemaal NIKS meer!

Maar vandaag is dus mijn vriend ook al met de kleine van de trap gevallen! Ik ben me rot geschrokken. Leine heeft, wederom, niks en mijn vriend is flink beurs! Wij hebben dus een hele veilige trp :liar:

We gaan nu toch maar kijken naar anti-slip strips ofzo…

Trouwens, het bewijs dat die vent van me echt niet weet wat hij wil;

Vanochtend tijdens het klussen ik:“Zo je niet een hoesje pakken?” waarop hij zegt:“Nee hoor, we zien wel… Als het raak is is het raak en als het niet raak is dan is het niet raak” :wall:

pff je zou bijna zeggen dat jullie beide bezig zijn met een aanslag op die kleine :stuck_out_tongue: :mrgreen: :twisted:

Hoe kan het :roll:

maaruh inderdaad maar een antislip aanbrengen… anders is het straks een keertje écht mis!!

en voor jou en je vriend :hug: (knuffel)

Owja, WWB… Is het misschien een idee om die link waar je je ticker kunt maken/aan kunt passen ook standaard op de eerste pagina te zetten in het eerste bericht? Ik moet hem nu telkens zoeken…

Flien, de tickers kun je vinden bij Hulp is Onderweg, daar staat een sticky met de Kindje op komst banners.

Ja, het is inderdaad erg rustig in het weekend hier.

Ow, hahaha…

Ja, ik had het inmiddels al ergens anders uitgezocht… Ik wilde even weten wanneer mijn vruchtbare periode zou zijn als ik van een korte cyclus uit zou gaan… Dan zit ik er nu midden in… Met het oog op vanochtend zeg maar :oops:

Hebben we eigenlijk al een showforum?!

hallo daar zijn we weer!!!

Tjemig flien, je heb een lekker smakker gemaakt== Hoe gaat ie nu==

Hier alles eigenlijk wel erg goed!!!

Voor mijn eerste dochter was ik uitgerekend op 1 mei, echter is zij te vroeg geboren, 4 april.

Nu ben ik weer 1 mei uitgerekend!!! Hoe krijgen we het voor elkaar!!!

De bruiloft was super maar ben nog steeds aan het bijkomen, moe!

Ik zal ook snel ff een pb sturen naar wb met mijn verhaaltje voor de voorstelemail!!

Inmiddels doen al mijn gewrichten het weer soepeltjes… Al voel ik sommige spiertjes wel nog…

Nu weer een ander minder leuk probleempje (1 keer in de zoveel tijd hebben we hier een crisisweekje)… De cavia van mijn broertje, waar wij sinds kort voor zorgen, is vreselijk ziek en het oude beestje moet dus ingeslapen worden :? Maarja, eerst mijn broertje te pakken krijgen!

Verder gaat het allemaal prima hoor… De link naar de tickers heb ik inmiddels ook gevonden, dus hoef ik minder ver te zoeken!

Verder moet ik Leine vandaag bij laten schrijven in mijn paspoort vandaag, dus ook even pasfoto’s laten maken. Dat wordt wat met zo’n klein dingetje! Iemand ervaringen?!