Augustus 2008 stoppers (deel I)

Ik heb ook wel weer de meeste noten op mijn zang he :roll: :oops:

Owja, dit is hartslagverlagende therapie. Zit ondertussen de damesfinale hockey te kijken. Nederland-China en het is zooooooooooooo spannend!

De Chinezen spelen op z’n Duits. Met 11 man acchter de bal :wall:

flien, maakt toch niet uit. Ik heb gewoon met copy/paste gedaan hoor, dus geen extra werk voor mij, die extra letters van jou hihi

Gelukkig maar… Hihi…

Nou Flien, gezellig toch! Ik heb me ingehouden hoor, bij de voorsteltekst…

Ik had me bedacht dat jullie de rest wel in de loop der tijd zullen horen. Is lastig voor mij, geef ik eerlijk toe, want ik ben nogal een kletskous :oops:

Maar nu even niet, want ik moet nu weg. Hoor Finn net wakker worden namelijk!

Doeiiiii

Deb, jij ook een kletskont??? :lol: Nee toch??

En Nette, ook jouw voorstelberichtje is erbij gezet.

@wwb wrote:

Deb, jij ook een kletskont??? :lol: Nee toch??

:P :P :P

Dat is toch alleen maar mooi Deb?! Ik hou van kletskouzen!!!

Ennuh… We hebben GOOOOOUUUUUD!!!

Ja…dat zeg je nu! Wacht maar…daar kom je nog wel van terug hoor! 8) :lol:

:lol: :lol:

@Flieniemama wrote:

Owja, verder misschien handig om te weten dat ik soms een beetje hard uit de hoek kan komen, maar ik het echt niet zo bedoel! Ik ben gewoon niet altijd even handig met woorden!

daar heb ik ook weleens last van :lol:

valt mij op dat alleen wij 2 Rotterdammers 8) hebben verteld waar we vandaan komen :shifty:

uit welk deel van Rotterdam kom jij? ik zuid :mrgreen:

Ik woon in Blijdorp… Kom van origine niet uit R’dam overigens…

flien, woon je bij bokito in de straat hihi…

Ik woon in een dorpje vlak bij Tilburg

:shock: :o :dance: :inlove: JAIMY!!! Gefeliciteerd meis!!! Hihi ben benieuwd hoe jij de bruiloft hebt beleefd ja :wink: kan me zo voorstellen dat je alleen maar met je positieve test bezig bent geweest vandaag :inlove:

:roll: zeiknat geregend vandaag; en heb even geen zin om uitgebreid te gaan reageren. Heb net wel alles snel gelezen, kom van het weekend weer meer schrijven!

Vanavond lekker Popstars kijken :mrgreen:

Ja Jiska, het is echt rotweer. Vreselijk. Zoontje wilde buitenspelen, en was al heel boos dat het niet kon.

Ik ben wel blij dat hij nu tv kijkt (hij was zo moe, en dit is verplicht rust he hihi)

@wwb wrote:

Die woont hier bijna om de hoek, 5 minuutjes lopen :wink:

Dorpje vlakbij Tilburg… Dan ga ik denken… Mijn familie (vader en moeder kant) wonen in die omgeving!

@Flieniemama wrote:

@wwb wrote:

Dorpje vlakbij Tilburg… Dan ga ik denken… Mijn familie (vader en moeder kant) wonen in die omgeving!

:lol: :lol: :lol:

@Angel & Luna wrote:

@Flieniemama wrote:
@wwb wrote:

:lol: :lol: :lol:

Nee, echt waar! Ik heb ook een abbonement en wandel altijd in Blijdorp :smiley:

Best leuk hoor… Alleen, als Bokito hier op de stoep staat voor een bakkie, dan doe ik niet open denk ik!

Nou als jullie de A2 nemen op weg naar het zonnige zuiden dan is mijn woonplaats de bijna laatste die je tegenkomt voor je Belgie inrijdt :lol:

tante isja is een limbo-dame hihi… Ik heb nog eens een vriend gehad in het limburgse

Flien, wij wonen te zuiden van Tilburg hihi

ik had een abbonement van de dierentuin alleen even dit jaar niet volgend jaar weer :wink: